Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 307 sunkiai vedasi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 60

#21 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 01 - 10:16

vigosai, pas HDI atjungus dacika rodo -30 su kompu tikrinau..todel pakaitinimas ilgai dega, o bet taciau paleidzia ir ventiliatorius visa galia, kad netycia neperkaistu, nezinant tiksliu parodymu...pakaitinimo zvakiu testas atliekamas ne atjungus davikli, o i fiske istacius atitinkama varza...kad nepasileistu ventiliatoriai ir neisijungtu avarinis rezimas..

Tai vistik atjungus davikli, kompas kaip elgiasi uzvedant masina? Ar kad auksta labai ar kad labai zema temperatura? Nes ir pats noriu ryte pasitikrinti uzvedima su atjungtu davikliu, o tai tie balti dumai mane jau biesina. O ir temperatura kazkaip idomiai pas mane, daugiau 85 laipsniu niekiap neuzkyla jau nezinau kiek laiko, bet per diagnostika kiek ziurejau, tai karstam motorui lyg ir rodo ten tuos 85 ar kiek laipsniu. Tik saltam netikrinau. Gal jis rodo ne visai tiksliai ta aplinkos temperatura... :hmm:

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 01 - 10:17

  • 0

#22 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 spalio 01 - 10:37

bent jau pas mane išmetė kompas kad temperature too high, bet žvakės kaitino ilgai, tai kažkaip nesueina čia galai, yra kuris rimtai gali paaiškint šitą variantą, kaip čia kas veikia :)
  • 0

#23 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 spalio 01 - 11:12

Gal vis delto bus taip, kaip minejo pauliusj. Tik kompas rodo "temperature to high" kad atkreipt demesi, kito paaiskinimo nerandu :) ir ijungia ventiliatoriu, kad variklis neperkaistu. O zvakes kaitina ilgai. Bet kaip su degimo paankstinimu? :hmm: P.S. pranesimo autoriui siulau del idomumo istatyt varza ar potenciometra kokiu 10 k. i atjungta daviklio fiske ir patikrint koks rezultatas. Potenciometras elektronikos prekiu parduotuvej kainuoja koki lita. 10 k. jauciu turetu atitikt api 0 C, visu temperaturiniu davikliu panasios charakteristikos buna.

Šį pranešimą redagavo vigosas: 2013 spalio 01 - 11:19

  • 0

#24 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 spalio 01 - 12:06

kaip suprast su degimo paankstinimu? ką reikia čia daryt? plačiau papasakok
  • 0

#25 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 01 - 12:09

Jei saltas variklis (tiksliau ausinimo skystis pagal temperaturos davikli) tai paankstinamas degimas, kad masina uzsivestu. Kai nebuvo kompu, tai uzvedimas buvo atliekamas padsoso pagalba :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 01 - 12:10

  • 0

#26 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Parašyta 2013 spalio 01 - 12:48

siandien maniskis hdi vel sunkiai kuresi, gerai kad akumas naujas, o tai isvis neuzkurciau. sukau tris kart po geru 10s gal net ilgiau paskutini karta ir tik tada pradejo kabint ir uzsivede. uzsikurus dirba graziai. savaitgali pasiimsiu laida ir reiks paziuret su pc koks siurblio slegis kurimo metu ir koks kai jau pradeda griebt ir uzsiveda.. nes manau siurblys atsales sukelia per maza slegi, o kai pasila, metalas pleciasi ir kurias visada gerai.... tad kai salta varikli ilgai suku tai nuo ilgo sukimo irgi po tu geru 10sekundziu pakyla slegis ir uzsikuria.... nes daugiau neturiu variantu kas jam gali but... Na dar nebent reikia pabandyt apgaut temp daikli, jog galvotu kad variklis siltas ir neankstintu degimo, maz kai paankstina degima ir kuriasi sunkiau.... kokia varza det i temp davikli, kad kompas galvoju jog varilis siltas?
  • 0

#27 juliusjowe

juliusjowe
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:lietuva
  • Automobilis:307 2,0hdi

Parašyta 2013 spalio 09 - 16:27

jei siurblio plundziariai butu pavarges tai salta uzkurtum o karsta reiketu pasukt ilgiau,gal ispurskejai purkstuku i pabaiga.varyk tikrint juos.cia ne elektroje bedos.jei pirkstukas meza i nepurske migla tai todel tau sunkiai ir kuresi.
  • 0

#28 Ruslan

Ruslan
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis: Peugeot 607 2.7 HDi Biturbo

Parašyta 2013 spalio 11 - 12:17

Nuvesk kad patikrintu starteri, pas mane su pezu ta pati beda buva, sutvarke starteri dbr is puse apsukimo uzsiveda, man mete visokes klaidas kai uzkurdavau, dbr jokiu probleu ;)
  • 0
Peugeot 607 2.7 HDi Biturbo

#29 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2013 spalio 11 - 14:48

Tikrinkit starterius jei sunkiai vedasi. Common railui vedimo metu reikia apsuku kad siurblys sugebetu uzkelti slegi virs 300 bar, kadangi starteriai pavarge ir be to per silpni musu klimatui, jie nesugeba isukti siurbli tiek kad jis pakeltu kuro slegi iki reikiamo uzvedimui. Pabandykit rytais masina ne starteriu kurti o su virve uztempti, pamatysit kad voa begi ikalsite uzteks poros metru pavaziuot ir is karto uzsikurs, reiskias siurbliui suteikiamos reikiamos apsukos sukelti slegi. Starteriai montuoti situose 2.0 hdi yra 1.4 kW, dekite benta jau 1.7 kw, pamatysit kaip pasikeis uzvedimas. Pas mane panasi situacija buvo praeita ziema. Pakeiciau starteri i 1.7 kW iskarto geriau kuriasi. Be to akumuliatorius dyzeliui turi buti ne silpnesnis nei 72 Ah ir bent jau 720A. Standartiniai 307 akumuliatoriai yra tik 242 mm ilgio, kuriuos gamintojai vidutiniskai gamina 60 - 64 AH 580-640A parametru (tai yra benzininiam varikliui skirti akumuliatoriai). Su tokiu akumu ziema sunkiai uzkursi. Is asmenines patirties, galiu pasakyti kad toks derinys kaip numate gamintojas su 1.4 kw starteriu ir akumu standartiniu 60 A 640AH Lietuvos klimate gerai uzkursite max iki -10. Jei salciau tai problemu turesite. As pernai su 1.7 kw starteriu ir standartiniu akumu ir viena veikiancia zvake sugebedavau uzkurti prie -17, bet sukdavau gal po 15-20s. Pakeiciau visas naujas zvakes tai prie -10 vos uzkurdavau, tiesiog akumuliatorius slabnas ir nepakanka elektros viskam aprupinti. Siemet Ieskausi min kaip 74 Ah 740 A akumuliatoriaus pliyus pilsiu pilnai sintetinius tepalus, ir tikesiuosi kad prie -18 laipsniu be problemu uzkursiu.
  • 0

#30 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Parašyta 2013 spalio 11 - 22:36

Tikrinkit starterius jei sunkiai vedasi. Common railui vedimo metu reikia apsuku kad siurblys sugebetu uzkelti slegi virs 300 bar, kadangi starteriai pavarge ir be to per silpni musu klimatui, jie nesugeba isukti siurbli tiek kad jis pakeltu kuro slegi iki reikiamo uzvedimui. Pabandykit rytais masina ne starteriu kurti o su virve uztempti, pamatysit kad voa begi ikalsite uzteks poros metru pavaziuot ir is karto uzsikurs, reiskias siurbliui suteikiamos reikiamos apsukos sukelti slegi. Starteriai montuoti situose 2.0 hdi yra 1.4 kW, dekite benta jau 1.7 kw, pamatysit kaip pasikeis uzvedimas. Pas mane panasi situacija buvo praeita ziema. Pakeiciau starteri i 1.7 kW iskarto geriau kuriasi. Be to akumuliatorius dyzeliui turi buti ne silpnesnis nei 72 Ah ir bent jau 720A. Standartiniai 307 akumuliatoriai yra tik 242 mm ilgio, kuriuos gamintojai vidutiniskai gamina 60 - 64 AH 580-640A parametru (tai yra benzininiam varikliui skirti akumuliatoriai). Su tokiu akumu ziema sunkiai uzkursi. Is asmenines patirties, galiu pasakyti kad toks derinys kaip numate gamintojas su 1.4 kw starteriu ir akumu standartiniu 60 A 640AH Lietuvos klimate gerai uzkursite max iki -10. Jei salciau tai problemu turesite. As pernai su 1.7 kw starteriu ir standartiniu akumu ir viena veikiancia zvake sugebedavau uzkurti prie -17, bet sukdavau gal po 15-20s. Pakeiciau visas naujas zvakes tai prie -10 vos uzkurdavau, tiesiog akumuliatorius slabnas ir nepakanka elektros viskam aprupinti. Siemet Ieskausi min kaip 74 Ah 740 A akumuliatoriaus pliyus pilsiu pilnai sintetinius tepalus, ir tikesiuosi kad prie -18 laipsniu be problemu uzkursiu.

starteris pilnai perinktas, suka labai smagiai, akumas 75ah 800A naujas, bet vistiek kai lauke maziau +10 ir pastovi ilgiau nei 8h, ryte sunku uzvesti, kartais reik sukt kokus 2-3 kartus po 15s, nors suka varikli labai smagiai.
  • 0

#31 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 12 - 00:20

simakai, pradek tikrint ne nuo siurblio o nuo purkstuku, konkreciai griztamuju sandarumo... pasitaisau del HDi temp daviklio atjungimo...taigi pas bosch rodo -30, pas siemens rodo paskutini uzfiksuota parodyma...taigi jei siemensui norit sukelti -30 aplinka kad patikrinti ar i pakaitinimo zvakes ateina srove, reika daviklio fysken ikisti kaip min 20k omu varza, as siaip naudoju 30k omu...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#32 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Parašyta 2013 spalio 12 - 16:59

ir siaip hdi nera butina kad starteris uzsuktu varikli greit, pas mano sese ant 307 pezo prastovejusio savaite laiko pasedo akumas ir vos starteris prasuke kelis kart varikli, bet to uzteko kad uzsikurtu variklis:) manau ir reiks tikrint purkstukus pas save, nes daugiau nebelabai kas lieka, bet vistiek idomiai, kodel kai prastovi pernakt lauke kokias 7h kurias iskart, o kai jau 8h prastovi ir ilgiau, tai reik zulint starteriu ilgiausiai, juk variklis abiem atvejais buna pilnai atveses... Pauliau, griztamuju sandarumo? gali placiau papasakot. juk per griztamasias nuo purkstuko visada nesunaudotas kuras teka atgal i baka? ar kazkurio momentu turi neprateket?
  • 0

#33 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 spalio 12 - 17:45

Is purkstuko degalu perteklius grizta atgal per griztamaja, tam ji ir yra, bet CR purkstukai ir valdomi per ja, ir jei griztamoji netenka sandarumo,tai per ja grizta netik pertekliniai degalai, bet ir slegis kuriuo turetu buti ispurksti degalai nuteka i griztamaja magistrale, del to reikia ilgai zulinti varikli starteriu, kad slegis pasiektu 300bar, o uztempiant iskart uzsikuria, nes starterio sukiai yra mazdaug 400rpm, o tempiant pasiekiama apie 1500-2000rpm, priklausomai nuo pavaros ir greicio...tai va taip, o siaip jei viskas tvarkoj, akumas gali ir pasilpes but, auto uzsikurs, bet jei biski purkstukai nelaiko slegio, biski starteris patrumpina, tai ir nebeuzvedi be buksyro.. del valdymo per griztamaja patikslinu, kai ji atsidaro, tai ivyksta ir ispurskimas, bet jei ji pastringa atsidarius, tai ispurskimui ivytki neuztenka slegio..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#34 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 spalio 17 - 17:07

Žodžiu pakeistos žvakės, pakeista pakaitinimo rėlė, įdėtas naujas akumas ir vistiek tas pats š.... išvežiau patikrint purkštukus rytoj tūrėtų pasakyt ar jie geri ar ne, jei geri tada nebežinau kas daugiau begali būti.....Šiaip diagnostika rodo, kad purkštukai darbuojasi puikiai, bet manau tuo atgalinio vožtuvo sandarumo ir ar nuteka kuras su kompu nepamatysi, teisybė?
  • 0

#35 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 spalio 17 - 19:47

O kam tu cia viska keiti? Rele ir zvakes galejai patikrinti ar geros...
  • 0

#36 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2013 spalio 18 - 05:59

Rėlė buvo gatava, žvakės, kad ir rodo su testeriu, gali būti, kad nevisai kaista todėl, jei jau sukt lauk tai ir pakeist, plius velniai žino kada tos žvakės išvis buvo keistos, nesenai tik nusipirkau.
  • 0

#37 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 spalio 18 - 08:55

Is kur zinai kad rele buvo gatava? man meistriokas bande ir tikrinti ar rele gera, bet tuo metu buvo +5 ir spyga, rodo testeris kad bloga. Nuo reles i zvakes neateina srove, nors prie kompo pajungus rodo kad gera
  • 0

#38 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 18 - 09:42

Durnas klausimas pasitikslinimui - nuo reles tas storas laidas kur eina i zvakes, tai cia pliusas kaip suprantu? Jei jau pas tave nerode kompas, kad rele bloga, tai gal ir pas mane kokia sikna (kompas net rodo statusa kada ji ijungta ir veikia, o kad atsijungia). Reikia pasimatuoti ar nueina pliusas iki zvakiu tuo metu kai rele suveikia. Nes sventai tikiu kompu ir del to net nebuvo minties patikrinti ar iseina isvis is jos pliusas. :D

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 spalio 18 - 09:47

  • 0

#39 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 19 - 11:37

Šiandiena norėjau pamatuoti ar relė išduoda 12V į žvakes, bet neradau kur priliesti testeriu kontaktą nuo relės iki žvakių. Laiko daug neturėjau, tai nusprendžiau tiesiog atjungti relę ir pabandžiau užvesti mašiną visai be žvakių. Tai kaip kažkas rašė, prie +5 ar net -15 laipsnių, kad užveda be problemų savo liūtą, tai pas mane taip deja nebuvo. Su atjungta pakaitinimo rele, starteris suko, bet labai sunkiai bandė griebti, dūmus baltus vertė kamuoliais. Nutraukus toki apgailėtiną užvedimo procesą, pajungiau relę atgal ir auto užsivedė daug gražiau (aišku ne idealiai, kaip ir visada prie mažiau negu +10), dūmo buvo mažiau. Panašu, kad gal mane išdūrė servise sakydami, kad tikrino žvakes. Reikia duoti, kad likusias tris patikrintu ir jei reikia, pakeistu.
  • 0

#40 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 spalio 19 - 17:15

papildymas - siandiena issiemiau sena saskaita, o joje nera jokio iraso apie zvakiu tikrinima, nors puikiai pamenu kaip mane patikino, kad zvakes cia ne prie ko :D karocia, panasu, kad esu svelnioje formoje apdurnintas. gal ir ne specialiai, bet apdurnintas :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0