Jump to content


Photo

Peugeot 307 sunkiai vedasi


  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 September 30 - 06:19

Sveiki turiu tokią problemą, mano 307 2,0 hdi 79kw rytais labai sunkiai užsiveda, reikia gan ilgokai sukt kol užsikuria, šilta užsiveda po trijų prasukimų maždaug, važiavau į diegnostiką patikrino slėgius, kompresijas, forsunkių darbą, žvakės geros pakaitinimo rėlė nauja, akumas naujas, žodžiu pasakė, kad ideali mašina pagal visas kompresijas ir pan. Gal kas turit kokių patarimų kur dar galėtų būti bėda? nes jau nebežinau kur ko beieškot.
  • 0

#2 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • posts 781
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Posted 2013 September 30 - 07:58

cia tik atsalus orams ar po ilgo pastovejimo sunkiai vedasi. Gali buti kad seda kuras...
  • 0

#3 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 September 30 - 10:36

reikėdavo ir anksčiau šiek tiek pasukti, bet atvėsus dar ilgiau reikia sukti
  • 0

#4 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • posts 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Posted 2013 September 30 - 10:47

pas mane tokia beda, bet ir niekas negali pasakyt kas. iki -15 sunkiau, po -15 lengviau kurias :)
  • 0

#5 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 September 30 - 11:38

Čia dabar rausiuosi forumuose, tipo davė mintį, kad temperatūros daviklis grybauja, diagnostikoi matė vieną klaidą, temperature too high, tai gal tas daviklis ir knisa visą protą? gal neleidžia jis žvakėm daugiau kaitint? perskaičiau, kad irgi +5 -5 temperatūroj tas daviklis neleidžia daugiau kaitint žvakėm, o kai šalčiau tada žvakės kaitina
  • 0

#6 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • posts 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Posted 2013 September 30 - 12:21

prie tokios temp ir visas 4 žvakes išėmus lauk turėtu gan normaliai užsikurti. žvakės ne prie ko speju
  • 0

#7 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 September 30 - 13:35

prie +10 kuriasi normaliai prie +1-3 ilgai tenka sukt
  • 0

#8 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2013 September 30 - 16:32

Kaip akumas? Smagiai suka? Pamatuok tampą sukant starterį. Turi būti ne mažiau 10,5/11 voltų. Jei mažiau 10,-zulink nezulinęs,keisk žvakes nekeitęs,padės tik eteris prie gero šalčio. Paprasčiausiai kompas prie mažesnio maitinimo pradeda blūdyti.
  • 0

#9 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 September 30 - 16:53

akumas visiškai naujas, vos kelios dienos jam, matavau įtampą, užvedimo metu 11,5V
  • 0

#10 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Posted 2013 September 30 - 17:52

pas tave bosch ar siemens kuro sistema
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#11 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Posted 2013 September 30 - 18:42

lygiai ta pats su maniskiu 406 2.0hdi. kai lauke maziau +10, tai ryte reikia kokiu 15s sukti starteriu kad uzkurtu. bet tik tada jei pastovi ilgiau nei kokias astuonias valandas nekurtas, o kai pastovi 6h, kad ir 0 silumos lauke, vistiek kurias iskart. o tik pastovi ilgiau ir reik zulint starteriu.. akumas naujas, zvakes naujos, sildo jas gerai. zdz mistika...
  • 0

#12 €uras

€uras
  • Senbuviai
  • posts 311
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0HDI

Posted 2013 September 30 - 19:03

lygiai ta pats su maniskiu 406 2.0hdi. kai lauke maziau +10, tai ryte reikia kokiu 15s sukti starteriu kad uzkurtu. bet tik tada jei pastovi ilgiau nei kokias astuonias valandas nekurtas, o kai pastovi 6h, kad ir 0 silumos lauke, vistiek kurias iskart. o tik pastovi ilgiau ir reik zulint starteriu.. akumas naujas, zvakes naujos, sildo jas gerai. zdz mistika...

Čia biškį ne į temą, bet lygiai taip pat kaip tau man buvo su senuoju 406, tiesa TD varikliu, ir kaltas buvo kuro filtro korpusas, kuris vos vos drėko, kitaip tariant gaydė orą. Pastovėdavo iki 7 valandų - vedėsi kaip bitė. Tik pastovi daugiau, ir amen, suki belenkiek, plius kai šalta labai dar sunkiau užkurt. Čia tiesiog pamastymui, gal gedimų paieškot ne vien sudėtinguose dalykuose kaip purkštukai, kuro surbliai ir t.t., gal ta mistika ne tokia ir mistinė gali pasirodyti :)
  • 0
Web puslapių kūrimas, IT paslaugos

#13 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • posts 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Posted 2013 September 30 - 19:11

lygiai ta pats su maniskiu 406 2.0hdi. kai lauke maziau +10, tai ryte reikia kokiu 15s sukti starteriu kad uzkurtu. bet tik tada jei pastovi ilgiau nei kokias astuonias valandas nekurtas, o kai pastovi 6h, kad ir 0 silumos lauke, vistiek kurias iskart. o tik pastovi ilgiau ir reik zulint starteriu.. akumas naujas, zvakes naujos, sildo jas gerai. zdz mistika...

Identiska beda ir pas mane :) gal curas parasyta ideja ir reiktu pazet.
  • 0

#14 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 September 30 - 19:26

Pas mane bosh sistema
  • 0

#15 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Posted 2013 September 30 - 20:20

Čia biškį ne į temą, bet lygiai taip pat kaip tau man buvo su senuoju 406, tiesa TD varikliu, ir kaltas buvo kuro filtro korpusas, kuris vos vos drėko, kitaip tariant gaydė orą. Pastovėdavo iki 7 valandų - vedėsi kaip bitė. Tik pastovi daugiau, ir amen, suki belenkiek, plius kai šalta labai dar sunkiau užkurt. Čia tiesiog pamastymui, gal gedimų paieškot ne vien sudėtinguose dalykuose kaip purkštukai, kuro surbliai ir t.t., gal ta mistika ne tokia ir mistinė gali pasirodyti :)

ant hdi oro gaudyt negali, nes yra bake siubliukas ir pakelia kura iki siurblio, tad su oro gaudymu variantas atkrenta:)
  • 0

#16 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 October 01 - 05:48

o dėl kuro nusėdimo? kur, kaip kas ten stovi? įmanoma, 307, kad nusėstų kuras?
  • 0

#17 vareikiux

vareikiux
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2013 October 01 - 07:23

šiandien ryte pamėginau atjungt temperatūros daviklį ir vest, užsivedė truputį greičiau, bet vistiek reikėjo kokių 15 prasukimų, ir užvedus pulsavo variklis taip kaip, kad nedirbtų koks cilindras, dar pastebėjimas, kad atjungus daviklį pakaitinimo lemputė šviečia žymiai ilgiau, o su davikliu užgesta iškart įjungus degimą, ar be daviklio normalu, kad taip netolygiai dirba variklis ar rimtai su žvakėm problema?
  • 0

#18 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • posts 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Posted 2013 October 01 - 07:44

šiandien ryte pamėginau atjungt temperatūros daviklį ir vest, užsivedė truputį greičiau, bet vistiek reikėjo kokių 15 prasukimų, ir užvedus pulsavo variklis taip kaip, kad nedirbtų koks cilindras, dar pastebėjimas, kad atjungus daviklį pakaitinimo lemputė šviečia žymiai ilgiau, o su davikliu užgesta iškart įjungus degimą, ar be daviklio normalu, kad taip netolygiai dirba variklis ar rimtai su žvakėm problema?

Temperaturos parodymai reikalingi ne tik, kad kompas zinotu kiek kaitint zvakes. Juk dar jis ir ankstina degima uzvedimo metu priklausomai nuo temperaturos. O gal ir po uzvedimo dar kazkiek. Temperaturos dacika gali pasitikrint su testeriu tik reiks susirast, kokia varza kokia tempertatura atitinka. Be to, atjungus temperaturos dacika ant situ varikliu kompas nusprendzia, kad variklio temperatura yra "labai auksta" o ne "labai zema". Todel keista, kad tau lengviau sekesi uzvesti :hmm:
  • 0

#19 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2013 October 01 - 08:35

vigosai, pas HDI atjungus dacika rodo -30 su kompu tikrinau..todel pakaitinimas ilgai dega, o bet taciau paleidzia ir ventiliatorius visa galia, kad netycia neperkaistu, nezinant tiksliu parodymu...pakaitinimo zvakiu testas atliekamas ne atjungus davikli, o i fiske istacius atitinkama varza...kad nepasileistu ventiliatoriai ir neisijungtu avarinis rezimas..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#20 Simakas

Simakas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 91
  • Vieta:Vilnius/Utena
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 Hdi 2000m.

Posted 2013 October 01 - 09:54

o dėl kuro nusėdimo? kur, kaip kas ten stovi? įmanoma, 307, kad nusėstų kuras?

jei pas tave 80kw variklis, tai kuras kad ir nusestu, kai ijungi degima siurbliukas bake kura pakelia iki siurblio.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users