Peugeot 306 Cabrio 1.8
#1
Parašyta 2014 sausio 21 - 16:16
Pristatysiu ir aš savo vairuojamą, retai Lietuvoje matomą bei sutinkamą Peugeot 306Cabrio.
Širdelė būtų 1.8 74kw 1994metų, (Jaunesnis už mane)grynas bendzinas. Išorėja vyravo tvarka kurią palaikė buvęs savininkas (Lietuvoje nuo 2007 vieno savininko) tačiau ar lėšų ar noro bei laiko trūkumas jo nepaskatinio ir taip reto modelio bent jau Lietuvoje prižiūrėti ir iš vidaus(techninės būklės).
Na ir daugiau:
Pliusai būtų:
+Vaistinelė
+Akumialtorius.
Kalbant apie pliusus kiekvienam jie skirtingi todėl nėra čia ko išsiplėtoti .Trumpai.. Smagi mašinyte kuri mane tenkina tiek ji ir aš laukia geresnių orų ir stogo nuleidimo..
Minusai:
-Per dideli volai !!! P.S Jei kam įdomu parduodami (R16)
-Padangos per žemostodėl važiuoji kaip su vežimu
-Dalinai neveikia el.stogo hidraulika
-Nėra vairuotojo pusės el.lango pakelėjo.
-Alsuoklių žarnos sutrūkę,lūžę ir dar velniai žino kaip paveiktos ( kas privertė nei verkt nei juoktis viskas buvo taisoma įzoliacija)
-Oro paėmimo šlanga (nuo grotelių iki oro filtro) pradenginta ar kas su ja bandyta daryti neaišku.
-Rankinio kaladėlių nerasta.
-Priekiniai salenblokai išmalti suplyšę.
-Salone matoma nuorūkomis pradegintų vietų.
-Daiktadėžės(apatinės) rankenėlė nulaužta.
-Spidometro apšvietimas bei kitos ne gyvybiškai bet svarbios lemputės nedega,tame tarpe ir vienintelė salono apšvietimo.
-Krūva neaiškiai pravedžiotų bei neaiškios kilmės laidų.
-Hidraulinių vamzdelių apsaugos nudraskytos ir išmetytos.
-Nėra priešrūkinių žibintų.
Šiai dienai pakolkas tokie minusai kurie vieniem atrodo iš vienos pusės nereikšmingi tačiau reikalingi.
(Asmeniškai man jeigu yra tai turi ir veikt,atlikt savo darbą)
Beveik daugiau nei pusė ir dar daugiau jau buvo sutvarkyta ,kas rasta naujo taipogi buvo davesta iki turimos būti būklės.
Visa tai ir dar didesni planai ateityje.
P.S Ne žiemą mašinoje nešalta, žmonės kreivai nežiūri vanelina gerai, ribotkė muša, dungo nebandžiau.)
#2
Parašyta 2014 sausio 21 - 16:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2014 sausio 21 - 16:52
Nežinau, kaip šitas 1,8, bet porestailo 1,8l 81kw jėgos turi pakankamai ant žemų sukių ir iki kokių 4000rpm lupa geriau negu mano Gti6 120kw variklisNu jau nereik pasakų, kaip ten "vanelina" šitas motoras 1,8i 74kw.
Su tokiu motoru sukinėjau 306 broliuko, ZX Furio vairą, tiek ir pora pažįstamų turėjo tokius variklius kitokiose mašinose - važiuojant jausmas, kaip su priekaba. Ir jei nori, kad geriau trauktų, tenka drožt aukštais sūkiais, kaip kokį litrinį. Palyginus, kiek gali 1,4i 55kw, ar 1,6i 65kw monopurškalai - tas variklis traukia šiek tiek geriau, bet su pilnu purškalu, dar 0,2L darbinio, ir dar +10kw - gėda. Lyginant su senais vokiškais ar japoniškais benzais, išvis gauna malkų tiek benzino sąnaudom kartais net dvigubai, tiek trauka. Nežinau, mumi nedrožiant buvo BMW E28 525i su 6eilėj ir apie 120+kw taupesnis už šį žvėriuką...
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#4
Parašyta 2014 sausio 21 - 16:54
Tą "vanelina" kiekvienas supranta kitaip. Prieš šitą perkant važinėjau su dyzeliu, todėl man trauka žymiai geresnė ir gyvesnė nei pastarojo. Aplamai mašiną aš pirkau ne kažkomia "dragui" ar dar velnias žino kam. O atsiradus norui visada yra galimybė įsidėti kitą variklį ir dar priburti su juo.Nu jau nereik pasakų, kaip ten "vanelina" šitas motoras 1,8i 74kw.
Su tokiu motoru sukinėjau 306 broliuko, ZX Furio vairą, tiek ir pora pažįstamų turėjo tokius variklius kitokiose mašinose - važiuojant jausmas, kaip su priekaba. Ir jei nori, kad geriau trauktų, tenka drožt aukštais sūkiais, kaip kokį litrinį. Palyginus, kiek gali 1,4i 55kw, ar 1,6i 65kw monopurškalai - tas variklis traukia šiek tiek geriau, bet su pilnu purškalu, dar 0,2L darbinio, ir dar +10kw - gėda. Lyginant su senais vokiškais ar japoniškais benzais, išvis gauna malkų tiek benzino sąnaudom kartais net dvigubai, tiek trauka. Nežinau, mumi nedrožiant buvo BMW E28 525i su 6eilėj ir apie 120+kw taupesnis už šį žvėriuką...
Aplamai radai ką lygint, man net gėda būtų taip sakyt , liežuvis neapsiverstų
Japoną su Prancūzu,turbūt ir mažai išmanantis pasakytų kad eilinis civikas kad ir 1.5 žymiai smagiau važiuoja nei paėmus kažkokią 2litrų auto.
#5
Parašyta 2014 sausio 21 - 17:05
Lyginau su tais pačiais PSA TU3 1,4i ir XU5 1,6i motorais.Tą "vanelina" kiekvienas supranta kitaip. Prieš šitą perkant važinėjau su dyzeliu, todėl man trauka žymiai geresnė ir gyvesnė nei pastarojo. Aplamai mašiną aš pirkau ne kažkomia "dragui" ar dar velnias žino kam. O atsiradus norui visada yra galimybė įsidėti kitą variklį ir dar priburti su juo.Nu jau nereik pasakų, kaip ten "vanelina" šitas motoras 1,8i 74kw.
Su tokiu motoru sukinėjau 306 broliuko, ZX Furio vairą, tiek ir pora pažįstamų turėjo tokius variklius kitokiose mašinose - važiuojant jausmas, kaip su priekaba. Ir jei nori, kad geriau trauktų, tenka drožt aukštais sūkiais, kaip kokį litrinį. Palyginus, kiek gali 1,4i 55kw, ar 1,6i 65kw monopurškalai - tas variklis traukia šiek tiek geriau, bet su pilnu purškalu, dar 0,2L darbinio, ir dar +10kw - gėda. Lyginant su senais vokiškais ar japoniškais benzais, išvis gauna malkų tiek benzino sąnaudom kartais net dvigubai, tiek trauka. Nežinau, mumi nedrožiant buvo BMW E28 525i su 6eilėj ir apie 120+kw taupesnis už šį žvėriuką...
Aplamai radai ką lygint, man net gėda būtų taip sakyt , liežuvis neapsiverstų
Japoną su Prancūzu,turbūt ir mažai išmanantis pasakytų kad eilinis civikas kad ir 1.5 žymiai smagiau važiuoja nei paėmus kažkokią 2litrų auto.
Bemvas ir japonai čia tik dėl sąnaudų palyginimo tarp tokių skirtingų galių ir pajėgumų, ir pan. variklių, apie kitus parametrus gi nekalbu.
O prancūziški mechaniniai turbodyzeliai to meto ir japonams, ir vokiečiams malkų dėjo ne vienam aspekte, kaip galia, taupumas, tylumas, patikimumas, taip kad nereikia taip sakyt, kad prancūzas blogai, tik šie XU benzai tikrai kurą degina neefektyviai. Nepaisant to, yra gana patikimas ir ilgaamžis, neskaitant alsuoklių nesąmonių.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2014 sausio 21 - 17:07
Na bet 81kw yra jau DOHC 16VNežinau, kaip šitas 1,8, bet porestailo 1,8l 81kw jėgos turi pakankamai ant žemų sukių ir iki kokių 4000rpm lupa geriau negu mano Gti6 120kw variklis
O šits paprastas vieno velenėlio seno tipo. Galva jam tinka nuo senojo 1,6 variklio, kuris gaminamas ten gal nuo 1982metų.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 sausio 21 - 17:09
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2014 sausio 21 - 17:18
Gali gal plačiau truputį apie jų alsuoklius ? Nes būtent šimtam keičiau žarnynus visus nes situacija tai tragiška buvo, aišku buvo rasta ir majonezo , tačiau šlangos sulaužytos vietom nekokybiškai papraščiausiai apsukta izoliacija ko pasekoja trumpi atstumai ir kondensatas.Lyginau su tais pačiais PSA TU3 1,4i ir XU5 1,6i motorais.
Tą "vanelina" kiekvienas supranta kitaip. Prieš šitą perkant važinėjau su dyzeliu, todėl man trauka žymiai geresnė ir gyvesnė nei pastarojo. Aplamai mašiną aš pirkau ne kažkomia "dragui" ar dar velnias žino kam. O atsiradus norui visada yra galimybė įsidėti kitą variklį ir dar priburti su juo.Nu jau nereik pasakų, kaip ten "vanelina" šitas motoras 1,8i 74kw.
Su tokiu motoru sukinėjau 306 broliuko, ZX Furio vairą, tiek ir pora pažįstamų turėjo tokius variklius kitokiose mašinose - važiuojant jausmas, kaip su priekaba. Ir jei nori, kad geriau trauktų, tenka drožt aukštais sūkiais, kaip kokį litrinį. Palyginus, kiek gali 1,4i 55kw, ar 1,6i 65kw monopurškalai - tas variklis traukia šiek tiek geriau, bet su pilnu purškalu, dar 0,2L darbinio, ir dar +10kw - gėda. Lyginant su senais vokiškais ar japoniškais benzais, išvis gauna malkų tiek benzino sąnaudom kartais net dvigubai, tiek trauka. Nežinau, mumi nedrožiant buvo BMW E28 525i su 6eilėj ir apie 120+kw taupesnis už šį žvėriuką...
Aplamai radai ką lygint, man net gėda būtų taip sakyt , liežuvis neapsiverstų
Japoną su Prancūzu,turbūt ir mažai išmanantis pasakytų kad eilinis civikas kad ir 1.5 žymiai smagiau važiuoja nei paėmus kažkokią 2litrų auto.
Bemvas ir japonai čia tik dėl sąnaudų palyginimo tarp tokių skirtingų galių ir pajėgumų, ir pan. variklių, apie kitus parametrus gi nekalbu.
O prancūziški mechaniniai turbodyzeliai to meto ir japonams, ir vokiečiams malkų dėjo ne vienam aspekte, kaip galia, taupumas, tylumas, patikimumas, taip kad nereikia taip sakyt, kad prancūzas blogai, tik šie XU benzai tikrai kurą degina neefektyviai. Nepaisant to, yra gana patikimas ir ilgaamžis, neskaitant alsuoklių nesąmonių.
#8
Parašyta 2014 sausio 21 - 17:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2014 sausio 21 - 17:36
Na dėkui nepatingėjai,parašei Visa tai žinoma, ankstesniuose Peugeot su tuo neteko susidurti,kažkaip pakliūdavo pavasariop ir kaip tradicija tapo iškeliaudovo Prieš žiemą. O čia pirmasis žiemą, atsukus tepalo dangtelį mačiau kad yra to majonezo, o ir šiaip knietėjo visur peržiūrėti kas kur kaip , šlangynai jau pas mane pakeisti naujais , nes tai ką pamačiau tai tikrai nesužavėjo, bet mintimi apie šlangučių apšildymą manau tikrai pasinaudosiu, nesinori mėtyti pinigų į baląNa tai tos pačios problemos visiems čia jau žinomos. Na o jei neteko dar su Peugeot XU benzinais šaltą žiemą reikalų turėt, tai čia buvo kūryba nusivažiavus iki tiek, kad žmonės gaminosi savadarbius alsuoklių šildytuvus arba drėgmės iš tepalo surinktuvus, kad gerai kondensuotųs subėgtų į stiklainiuką, o ne virstų majonezu.
Esmė, kad iki -5-10 dažniausiai būna dar viskas daugmaž gerai, bet kai paspaudžia daugiau, važiuojant, per labai ilgą ir prastai nuo priekinio oro srauto apsaugotą alsuoklio raizgalynę keliaujanti drėgmė nebeišlaiko variklio šilumos ir vanduo kondensuojas, tada jau skystas maišos su tepalu, gaunas majonezas, kuris kemša alsuoklį arba net užšalęs užkemša tiek, kad nebealsuoja visai ir per tepalo matuoklę išpučia tepalą.
Dalinė išeitis - pakeist tą raizgalynę nauja - kaina berods apie 100Lt ir sako padeda, matyt mažiau limpa prie naujos žarnos sienelių. Kitas aspektas - pastebėta, kad pilant aukštos kokybės brangius tepalus (pvz castrol pilną sintetiką) irgi to majonezo mažėja iki tiek, kad problemos dažnai nebekelia. Universaliausias sprendimas - šildyti, arba apšiltinti tas žarnas, pvz įmauti į santechninį pilkos putos vamzdžio futliarą. Dar sakoma, kad tikrai mažos ridos nei kiek nepavargusiems varikliams šitos bėdos irgi nėra, pagrinde nuvargėliai rodo, kurių pas mus daugiausia, ir važiuoja jie dar tikrai neblogai, tik nori tepalu atsikratyt žiemą.
Tiek tad iš mano žinių.
#10
Parašyta 2014 sausio 21 - 17:58
Čia jūs labai klystate. Čia yra XU variklis, greičiausiai LFZ o tavo ivardijamas 1.6 yra TU serijos, jie skirtingi, ir tarp ju galva gal ir permesi, bet kolikai pvz žiures tikrai ne į tą pusę. Čia toks pats motoras kaip ir tas 16v, realiai jeigu stumokliai įdubu vožtumam neturi (nepamenu tiksliai), tai imi 16v galva nuo to 1.8 16v (LFY) kuris buvo visose xantijoj, xsaroj, 406,306 ir turi 16v 81 kw, (na žinoma dar visų kolektorių prireiks ir kompo. (beje, viska turiu šiam modui padaryt, išskyrus laidyna ir ecu.)Na bet 81kw yra jau DOHC 16V
O šits paprastas vieno velenėlio seno tipo. Galva jam tinka nuo senojo 1,6 variklio, kuris gaminamas ten gal nuo 1982metų.
Ilgai mačiau regis šita pežuka, o gal labai panašu skelbimuose ir varvinau seile, smagu jog jis pateko į panašu geras rankas, lauksim darbu
Beje, mestelk į pm arba čia kiek už ratus nori.
#11
Parašyta 2014 sausio 21 - 18:24
Mano spuogis 81kw keliauja į donorus, tai būtų ir laidynas, ir ecu...beje, viska turiu šiam modui padaryt, išskyrus laidyna ir ecu...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#12
Parašyta 2014 sausio 21 - 18:37
Neklystu nė trupučioČia jūs labai klystate. Čia yra XU variklis, greičiausiai LFZ o tavo ivardijamas 1.6 yra TU serijos, jie skirtingi, ir tarp ju galva gal ir permesi, bet kolikai pvz žiures tikrai ne į tą pusę. Čia toks pats motoras kaip ir tas 16v, realiai jeigu stumokliai įdubu vožtumam neturi (nepamenu tiksliai), tai imi 16v galva nuo to 1.8 16v (LFY) kuris buvo visose xantijoj, xsaroj, 406,306 ir turi 16v 81 kw, (na žinoma dar visų kolektorių prireiks ir kompo. (beje, viska turiu šiam modui padaryt, išskyrus laidyna ir ecu.)Na bet 81kw yra jau DOHC 16V
O šits paprastas vieno velenėlio seno tipo. Galva jam tinka nuo senojo 1,6 variklio, kuris gaminamas ten gal nuo 1982metų.
Ilgai mačiau regis šita pežuka, o gal labai panašu skelbimuose ir varvinau seile, smagu jog jis pateko į panašu geras rankas, lauksim darbu
Beje, mestelk į pm arba čia kiek už ratus nori.
Yra TU5, yra XU5 abu 1,6, tik pačių kubikų tiksliai jau nežinau.
TU varikliai pasirodė gal tik apie 87tus, todėl ir buvo pažangesni, galingesni, taupesni ir t.t., ir juos nuėmė nežinau kada, bet į Citroen Nemo dar buvo dedami 2007tais, kai jis pasirodė, o gali ir dabar ne Europos rinkai dar dedami, nes išspaudė iš jo net iki EURO 4. O XU pasirodė apie 82trus, pirmąkart įdėtas į P305 ir nuimti kažkur 2000taisiais, kai nuėmė Xantią ir paFeisliftino 406.
Todėl ir sakau, senąjį 1,6 variklį Ans gi pradžioj su aliumininiu vožtuvų dangteliu netgi ėjo, paskui tik kokiais 91-92trais jam užmetė tą plastikinį su oro filtru.
Beje, kai per kvailumą sulanksčiau vožtuvus, buvau ant 1,8i XU7JP (74kw) ir uždėjęs galvą nuo seno XU5 variklio - viskas tinka ir veikia idealiai, nes skiriasi tik stumoklio eiga.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2014 sausio 21 - 19:27
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#14
Parašyta 2014 sausio 21 - 20:01
#15
Parašyta 2014 sausio 21 - 20:42
Priiiitariu.As nesuprantu tokio elgesio, nu gerai, nupirko masina, pripudrino smegenis, apie "myliu - noriu - negaliu".. ir kaba skelbimas pardavimuos .. na**k tada talpint i nariu automobiliai, jei pats savininkas nei narys, nei ans ta peza ruosias laikyt. Tokiom temom vieta skelbimu puslapyje. Ar cia eilinis bajeris, kai masina visalaik pardavimuos? jei rasiu loxa, kuris tiek sumokes - parduosiu, o daba jus susipazinkit.. nemokama reklama gaunas?
Tiesiog į tokias temas turėtu būti leidžiama rašyti surinkus tam tikrą postų skaičių arba praėjus tam tikram laikui.
O kas dėl cabrio, tai tokį galvočiau turėti tik jeigu būtu atliekamų pinigų rolkeidžui. Baisu būtu važiuoti, dar apsiverstum netyčia.
Šį pranešimą redagavo AndrejusK: 2014 sausio 21 - 20:42
#16
Parašyta 2014 sausio 22 - 00:14
Žiūriu,kaip ir daugumoje klubų, TOLERANCIJOS DIDELIS 0. Tau skauda ar valgyt prašo,jog ji skelbime stovi ? Reklamos man nei vienai mašinai nereikėjo parduodant. Nuperka kam reikia ir taip. Planuose naujesnis šio tipo modelis (2000m) nematau reikalo bereiklingu darbų atlikinėt, kaip buferių,lempų ir kt. keitimo į naujesnio tipo kai galima iškart nupirkti gamykliškai tokį išleistą. Jeigu tu neturi šeimos ir neturi ką mylėti ir myli tik savo mašina tada Tau OK. O aš turiu ką mylėti, ką noriu tą ir galiu, tik nematau tikslo besąlygiškai savo finansus investuoti į tai kas niekada neatsipirks , o visa kita kas bus su ja padaryti tai tik dėl savo komforto-noro išsiskirti iš tos klasės standarto.As nesuprantu tokio elgesio, nu gerai, nupirko masina, pripudrino smegenis, apie "myliu - noriu - negaliu".. ir kaba skelbimas pardavimuos .. na**k tada talpint i nariu automobiliai, jei pats savininkas nei narys, nei ans ta peza ruosias laikyt. Tokiom temom vieta skelbimu puslapyje. Ar cia eilinis bajeris, kai masina visalaik pardavimuos? jei rasiu loxa, kuris tiek sumokes - parduosiu, o daba jus susipazinkit.. nemokama reklama gaunas?
Tad truputį būk paprastesnis ir nuleisk garą, nieko asmeniško.
Aplamai prisiregistravau tam kad pabendraut, esant reikalui pasitart sulaukt patarimų ar kritikos dėl vienokių ar kitokių atliktų darbų.
O ne dėl tokių ale tipo "kietų" senbuvių išsireškimų ir bereikalingo offtopic"o.
Pasiskaityk savo postą kol suprasi ką rašai, įdomu kaip tavo požiūriu tapt nariu forumo-gerbėju šios markės automobilių kai tu negali dalintis tai ką pats turi ir atlieki, ar čia tavo manymu turima skaityt svetimas kitų forumiečių kurtas temas ir stengtis kuo daugiau postų prirašyt?
Taip kad,savo drąstišką nuomonę karts nuo karto galėtum pasilaikyt sau, nes pasikartosiu, į mano galvą neįlysi ir nežinai ką aš darysiu su ja, Gal laikysiu kol supus ji . Taip,kad kas liečia mašiną verčiau patylėk, nes kalbi taip kaip ji būtų tavo.
PEACE.
#17
Parašyta 2014 sausio 22 - 02:11
Man rodos cia bus jau peugeot klubo rekordas-sukurta tema ir ta pacia diena autopliusas stipriaiAs nesuprantu tokio elgesio, nu gerai, nupirko masina, pripudrino smegenis, apie "myliu - noriu - negaliu".. ir kaba skelbimas pardavimuos .. na**k tada talpint i nariu automobiliai, jei pats savininkas nei narys, nei ans ta peza ruosias laikyt. Tokiom temom vieta skelbimu puslapyje. Ar cia eilinis bajeris, kai masina visalaik pardavimuos? jei rasiu loxa, kuris tiek sumokes - parduosiu, o daba jus susipazinkit.. nemokama reklama gaunas?
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#18
Parašyta 2014 sausio 22 - 02:21
Autopliuse jis stovi jau gerą mėnesį. Radus progą ir skelbimas bus pašalintas,nėra čia ko tragedijos darytiMan rodos cia bus jau peugeot klubo rekordas-sukurta tema ir ta pacia diena autopliusas stipriai
#19
Parašyta 2014 sausio 22 - 07:34
nesiseka parduoti, tai cia ilindai? sitam pezui vieta skelbimu puslapyje.Autopliuse jis stovi jau gerą mėnesį. Radus progą ir skelbimas bus pašalintas,nėra čia ko tragedijos daryti
Šį pranešimą redagavo Alba: 2014 sausio 22 - 08:51
#20
Parašyta 2014 sausio 22 - 08:25
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0