Dar vienas..nesiseka parduoti, tai cia ilindai? sitam pezui vieta skelbimu puslapyje.
Peugeot 306 Cabrio 1.8
#21
Posted 2014 January 22 - 09:53
#22
Posted 2014 January 22 - 09:57
#23
Posted 2014 January 22 - 10:01
Jei kada nors ir gautūsi,kad iškeliautų į kitas rankas vistiek auto parke atsirastų kitas prancūzas O čia žiūriu dauguma geriau žino ką aš su mašina darysiu ir kur jos vieta. Juokdariai mūžikai. Abydna dėl tokių žmonių . Aplamai trubūt vienintelis forumas kur taip karštakošiškai senbuviai užsipuolinėja dėl vieno ar kito aspekto. Atrodo vyrai ir metuose, bet pagarba kitiems nelabai pasižymi. Draugiškas patarimas, negerbi kitų-gerbk bent pats save. Nepamirškit ,kad ir jūs buvo naujokai!zinai kokie baijeriai po to - sukurtos temos , masina parduota -temos nebegvildenamos. abydna
#24
Posted 2014 January 22 - 11:30
Be šitos žalumos dar yra du automobiliai, bet iš jų būtent apie peugeot rašiau , nereiškia kad imu ir apie visas turimas mašinas rašau forume. Nėra to kabriko skelbime jau, jai taip širdį kažkam skauda, nėra ir planų jį parduot dabar, ateis laikais bus ir vaikas, gal kažkada kai norėsis kažko naujo.man visad buvo keista, kad zmones kurie prisiregistruoja i frm, iskart ima pristatinet sawo masinas.o ir kam kurt tema, jei masina for sale pamastymai garsiai. Jei as apie visas sawo masinas kurciau temas, kiekvienam forume (opel, toyota ir pan), tai kas butu ? chaosas ir laiko svaistymas.
Dabar tai tiesiog per žiemą ruošiamas summer beater'is.
GANA FLOODINT apie tai kaip jis skelbime kabo,kabojo ar kabos. Tema ne tam skirta.
KLAUSIMAS vairuojantiems: Galbūt kas turit padorios būklės R15 lietus ratus pasiūlyt , galbūt būtų galima pamainyti į maniškius.
#25
Posted 2014 January 22 - 11:49
#26
Posted 2014 January 22 - 12:13
Dėkoju,stengsimies. Savaitgalį prasidės kieto stogo (kitaip hardtop) vietoj nuleidžiamo gamyba. Buvo nuspręsta kad yra sąlygos ir galimybės tuo užsiimti, nes aukoti 500europinių pinigėlių šiek tiek drąsko kišenę.Šaunus mašiniukas, sveikas prisijungęs
Pagaliau turėsim ir šį eksponatą klube Draugas tokio norėjo, tai kai žiūrinėjom skelbimus, nepasirodė kad LABAI jau reta mašina būtų
Bet Taviškis bent jau išorės pusė velnio atrodo, o visus niekučius su laiku išsigaudysi, svarbiausia - kantrybės
Sėkmes eksploatavime ir darbuose, nepamiršk ir mūsų nuotraukomis pamaitint
O dėl jų retumo tai kalbant turėjau omenyje apie tokias svetaines kaip www.autogidas.lt arba www.autoplius.lt žinoma vokiečių tinklapiuose jų gan nemažai yra
#27
Posted 2014 January 22 - 12:28
#28
Posted 2014 January 22 - 12:30
Edited by zilva_lt, 2014 January 22 - 13:08.
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#29
Posted 2014 January 22 - 12:44
Iš stiklo pluošto. Forma bus daroma iš makrofelkso apipurškiant esamą standartinį stogą, aišku procesas netrumpas ir gan daug kantrybės reikalaujantis bet kodėl ne ?is ko zadi gamintis hard top'a? is standartinio stogo nemanau kad graziai gausis, o is plastmases nelabai sumastau kaip reiktu forma pasidaryti. ;) tai jei galima placiau apie planus.
Susidarys iš dviejų detalių-gaminių išorinio ir vidinio kuris vėliau bus tvirtinmas-klijuojamas ar kniedijimas tarpusavį.
Dar nenuspręsta ir laukiama 306 donoro kuris savaitgalį turėtų atsidurti kieme ar stogas visas bus daromas iš stiklo pluošto ar tik kantai o pats pagrindas -virštuinė dalis įliejama skarda.
Su tokiu variantu jau buvo susidarta darant E36 kai iš standartionio nuleidžiamo stogo buvo gaminamas hard top'as.
O dėl gavimosi matysim darbų eigoje
Edited by 306cabrio, 2014 January 22 - 13:40.
#30
Posted 2014 January 22 - 12:48
summer beater'is
GANA FLOODINT
Edited by Bivainis, 2014 January 22 - 12:49.
#31
Posted 2014 January 22 - 13:13
#32
Posted 2014 January 22 - 13:38
Paparastas sąrašiukas.skamba idomiai, tik jauciu zymiai paprasciau butu nusipirkti gatava produkta. kiek zadi sutaupyti lietuvisku darydamas toki mod'a?
Makrofleksas-nekainuoja
Peiliukai-nekainuoja
teptukai,voleliai ir kitos smulkemnos kaip slifavimodiskeliai,švitrinis ir pan nekainuoja.
Tereiks pasirūpinti:
Gelkautu, epoksitke , audiniu ,kietikliais. Kadangi nesuinteresuotas darbų pernelyg skubinti apseisiu bei greitiklių. Pirmadienį turėtų paaiškėti kiek maždaug viskas atsistos ir kiek ko reikės.
Darbų suma planuojama apie 500lietuviškų . Gausis mažiau ,puiku ,gausis daugiau vistiek gaunasi pigiau nei pirkti padėvėtą. Teko matyti Vokietijoje aikštelėje pardavinėjamą Hard top'ą su stovu, būklė tikrai nepavydėtina jo ten buvo vokietis užsiprašė 430EU. Plius nebuvau garantuotas jog tai originalas, niekur nebuvo išlieta Peugeot simbolio, kuris turėtų tikrai būti. Galų gale , pilna firmų kurios užsiima darbais su stiklo audiniu. Neišeis man kreipsimies pas specialistus
Edited by 306cabrio, 2014 January 22 - 13:39.
#33
Posted 2014 January 22 - 13:43
(žinoma spalva žalia )
#34
Posted 2014 January 22 - 13:44
#35
Posted 2014 January 22 - 13:46
#36
Posted 2014 January 22 - 14:06
Minėjau kažkur aukščiau neskaitant visokių supuvusių sparnų atnaujinimų , slenksčių darymų buferiu ir t.t modifikacijų tai taip esu dirbęs ir su stogu ir gan plačiai su šiomis medžiagomis.zinai paziurejau i ta bendra vaizda, manau tau vistiek bus neidomi mano nuomone bet su brezentiniu stogu man graziau, net negalvociau apie hardtop'a kai pamaciau kaip atrodo su juo
Hardtop'pas man reikalingas tik šaltuoju metų laiku, visa kita sugrįžta į savo vietas tik pasitaisius orams Jis tikrai nebus kaip pakatailas visiems metams vietoje esamo stogo.
#37
Posted 2014 January 22 - 14:08
Edited by Tarakonaz, 2014 January 22 - 14:08.
#38
Posted 2014 January 22 - 14:39
Dėl to ir bus daromas ir iš išorės ir iš vidaus , tas tarpas (tarp abiejų detalių) bus dedama speciali garso-šilumos izoliacinė medžiaga.Mano nuomone, labiausiai bijot reikia ne dėl išorinės formos, ne dėl glotnumo, lygumo ar dar kažko, o dėl "vidaus". Tu pagalvok, kaip tau reiks padaryt fiksatorius, stogo tvirtinimus ir užtikrinti sandarumą... Ir kaip padarysi, kad stogas išlaikytų ir nepraleistų šilumos? Ne veltui už gerų firmų/originalius hard topus imami nemaži pinigai. Čia tikrai reikia ne tik geras rankas turėt, bet ir patirties (nu bet jei visgi imsies to, tai va po tokių darbų ta patirtis ir ateis).
Kadangi viena detalė planuojama ~3-5 sluoksniai kas sudaris pe 6mm. (Viso Apie15mm) gali tiek kniedyti,tiek tvirtinti kitais elemntais.Beje galimi įvairūs sutvirtinimai pačiam stogui, kad būtų galima saugiai ir patikimai ji sumontuoti be pritvirtinti. Aplink langus ir stogo dėtuvę kraštuose tvirtinsis apsauginė guma, ko pasekoje užsipildys minimalūs tarpeliai:) Jeigu kada nors teko čiupinėti (nebūtinai Peugeot) kabrioleto hardtop'ą pamatytum,jog ten nieko sudėtingo nėra. Tiesa vietoj originalaus hardtop'o galinio šildomo lango bus dedamas standartinio nuleidžemo stogo langas,tiesa bus naudojama organinis stiklas(tokio dydžio man pilnai pakanka).
#39
Posted 2014 January 22 - 18:53
#40
Posted 2014 January 22 - 20:37
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users