Peugeot 306 Cabrio 1.8
#41
Posted 2014 January 22 - 20:45
#42
Posted 2014 January 22 - 21:09
Andrejau gerai neskaitai matyt postu, juk aiskiai zmogus parase, kad darosi TIK ZIEMAI!!!!!!!, o vasara bus eilinis kabrikas su stoguNekreipdamas į pardavimą aš norėčiau pasisakyti dėl vieno dalyko. Jūs apie tą hardtopą šnekate, bet tai nepagalvojote jog gamykliški hardtopai būna ir nuo vertimosi apsaugo daugiau nei Jūsų makroflekso stogai. Miatai irgi yra hardtopas, bet ne plunksna ten.
Geriau nusipirktum rollcage, prisisuktum gale sėdynių ir susisiūtum stogą, bent jau turėtum cabrio su kuriuo vartytis nebūtu baisu. Kai numesi visokius šlifavimus padaryk kaip aš paminėjau. Jeigu dar lakuosi stogą nudažęs tai išvis matysi marso kraterius. NEdaryk eilinio kupo, džiaukis vasara važinėdamas su stogu nuleistu.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#43
Posted 2014 January 22 - 21:26
Vilbcv, kw ne rodyklis vartytis. Asmeniškia man nebūtu smagu žinoti jog net lengvo vertimosi atveju mano galva būtu pirmas dalykas kuris paliestu žemę, asfaltą.Andrejau gerai neskaitai matyt postu, juk aiskiai zmogus parase, kad darosi TIK ZIEMAI!!!!!!!, o vasara bus eilinis kabrikas su stoguNekreipdamas į pardavimą aš norėčiau pasisakyti dėl vieno dalyko. Jūs apie tą hardtopą šnekate, bet tai nepagalvojote jog gamykliški hardtopai būna ir nuo vertimosi apsaugo daugiau nei Jūsų makroflekso stogai. Miatai irgi yra hardtopas, bet ne plunksna ten.
Geriau nusipirktum rollcage, prisisuktum gale sėdynių ir susisiūtum stogą, bent jau turėtum cabrio su kuriuo vartytis nebūtu baisu. Kai numesi visokius šlifavimus padaryk kaip aš paminėjau. Jeigu dar lakuosi stogą nudažęs tai išvis matysi marso kraterius. NEdaryk eilinio kupo, džiaukis vasara važinėdamas su stogu nuleistu.
Dzonyb, na tai koks skirtumas. Saugumo vis tiek nors tu ką nematau. :/ O gerai sutvarkytas stogas dar geriau šilumą laikys nei makroflekso fortkė. ;)
Edited by AndrejusK, 2014 January 22 - 21:36.
#44
Posted 2014 January 22 - 21:51
Nu tu kai ozys. Isgirdai makrofleksa ir daugiau nieko negirdi. Tu geriau kantriai lauk rezultato.Vilbcv, kw ne rodyklis vartytis. Asmeniškia man nebūtu smagu žinoti jog net lengvo vertimosi atveju mano galva būtu pirmas dalykas kuris paliestu žemę, asfaltą.
Andrejau gerai neskaitai matyt postu, juk aiskiai zmogus parase, kad darosi TIK ZIEMAI!!!!!!!, o vasara bus eilinis kabrikas su stoguNekreipdamas į pardavimą aš norėčiau pasisakyti dėl vieno dalyko. Jūs apie tą hardtopą šnekate, bet tai nepagalvojote jog gamykliški hardtopai būna ir nuo vertimosi apsaugo daugiau nei Jūsų makroflekso stogai. Miatai irgi yra hardtopas, bet ne plunksna ten.
Geriau nusipirktum rollcage, prisisuktum gale sėdynių ir susisiūtum stogą, bent jau turėtum cabrio su kuriuo vartytis nebūtu baisu. Kai numesi visokius šlifavimus padaryk kaip aš paminėjau. Jeigu dar lakuosi stogą nudažęs tai išvis matysi marso kraterius. NEdaryk eilinio kupo, džiaukis vasara važinėdamas su stogu nuleistu.
Dzonyb, na tai koks skirtumas. Saugumo vis tiek nors tu ką nematau. :/ O gerai sutvarkytas stogas dar geriau šilumą laikys nei makroflekso fortkė. ;)
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#45
Posted 2014 January 22 - 22:19
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#46
Posted 2014 January 22 - 23:05
Na džony tu tu čia suskėlei.Cia visu pirma ir paskutini, toki dalyka daros ne del saugumo, nes kabris lieka kabriu, jei versies tai 95 proc lavonas busi
Nekažka nekažka.
#47
Posted 2014 January 23 - 00:16
#48
Posted 2014 January 23 - 09:00
Nu o ka cia jau suskeliau, juk nepalinkejima apsiversti, o tiesa parasiauNa džony tu tu čia suskėlei.
Nekažka nekažka.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#49
Posted 2014 January 23 - 09:08
aisku ne mano reikalas.. bet ar samopalnas stogas, avarijos atveju nenunesh galvos? nereik nei apsiverst.. bum i sona.. ir skaityk stogas nusisege.. kartu su mesaNu o ka cia jau suskeliau, juk nepalinkejima apsiversti, o tiesa parasiauNa džony tu tu čia suskėlei.
Nekažka nekažka.
#50
Posted 2014 January 23 - 11:39
Kai bus avarija pasakysiu Nenusiteikinėju aš taip kad avarija ir pan, kiekvienas manau pirkdamas kabrioleta , puikiai supranta kad tai nėra saugi mašina įvairiais aspketais. Metus laiko važinėjau su golfu3 cabrio, man ten aplamai varškėtis kažkoks ant ratų.aisku ne mano reikalas.. bet ar samopalnas stogas, avarijos atveju nenunesh galvos? nereik nei apsiverst.. bum i sona.. ir skaityk stogas nusisege.. kartu su mesa
Nu o ka cia jau suskeliau, juk nepalinkejima apsiversti, o tiesa parasiauNa džony tu tu čia suskėlei.
Nekažka nekažka.
Alba- kodėl jis turi nusisegt lužt ir pan ? Jeigu eis sutvirtinimai (ne apie pačio stogo tvirtinimus prie kėbulo bet aplamai apie pačio stogo konstrukcijos tvirtinimus) Užtenka X formos sutvirtinimų pačiame viršuje ir tai daug ką reiškia.
P.S Kiek žinau E36 su padarytu pačių rankų darytu home made hardtop'u po šiai dienai važinėja ir yra patenkintas.
#51
Posted 2014 January 23 - 22:25
Džony, rollcage kabrikui specialų nusiperki, prisisuku ir viskas. Avarijos atveju (vertimosi) tas pats kas mašina su stogu. Apart to jog neapsaugos nuo dulkių, smėlio ir kitų niekučių.Nu o ka cia jau suskeliau, juk nepalinkejima apsiversti, o tiesa parasiauNa džony tu tu čia suskėlei.
Nekažka nekažka.
#52
Posted 2014 January 24 - 02:49
#53
Posted 2014 January 24 - 14:17
Jai tik pavyks prikelti buvusį kompiuterį būtinai, o jei ne teks tenkintis būsimo projekto nuotraukomisKeistas, tu Andrejau... Šneki, kaip bus blogai su savo gamybos stogu vertimosi atveju, vai vai vai. O tai nepagalvoji, kad pasekmės tokios pat/panašios verčiantis ir su STANDARTINIU medžiaginiu stogu arba važiuojant su nuleistu stogu? Kas per logika, kad standartinis medžiaginis OK, bet jei jau nori daryt savadarbį hardtopą, tai jau tada reikia rollcage? WTF? Dėl saugumo čia labai kažko gi jau nepakeisi lyginant su standartiniu stogu.
Šiaip būtų įdomu pamatyt tavo darytą E36 hardtopą! Gal net nuotraukų iš darbų eigos turi?
#54
Posted 2014 January 24 - 15:01
Edited by sieras206, 2014 January 24 - 15:02.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#55
Posted 2014 January 25 - 10:25
Trakonai, nesupratai ką norėjau parašyti. Aš turėjau omeny vietoje to , leisti pinigus ir daryti savadarbį stogą geriau būtu pinigai išleisti į rollcage ir paliktas cabrio stogas. Gauni saugumo, o ir cabrio lieka cabrio. ;)Keistas, tu Andrejau... Šneki, kaip bus blogai su savo gamybos stogu vertimosi atveju, vai vai vai. O tai nepagalvoji, kad pasekmės tokios pat/panašios verčiantis ir su STANDARTINIU medžiaginiu stogu arba važiuojant su nuleistu stogu? Kas per logika, kad standartinis medžiaginis OK, bet jei jau nori daryt savadarbį hardtopą, tai jau tada reikia rollcage? WTF? Dėl saugumo čia labai kažko gi jau nepakeisi lyginant su standartiniu stogu.
Šiaip būtų įdomu pamatyt tavo darytą E36 hardtopą! Gal net nuotraukų iš darbų eigos turi?
Nauji cabrio turi ten tuos ir saugos lankus kur iššoka, kiti modeliai turi sustiprintus priekinio lango rėmus kurie išlaiko viso auto svorį ir panašiai. Seni cabrio tokių daykų neturėjo, tada buvo ale žiūrėk be stogo kaip faina važiuoti. kam tas saugumas.
Na atsiprašau jigu man tas kimba cabrio reikale, saugumas yra saugumas ir jeigu tvarkingai važinėji dar nereiškia jog tavęs kitas kas nors neapvers. ;)
Matai Sierai, 206cc net elementarus lankai gale sėdynių yra. Šiame cabrio nėra. ;)
Edited by AndrejusK, 2014 January 25 - 10:27.
#56
Posted 2014 January 25 - 12:11
#57
Posted 2014 January 25 - 12:33
Po paskutinio sakinio garsu juokas suėmė Su šalmuir kaip tavo manymu atrodytu 306 su rollcage? cabrio ir yra cabrio be nesamoniu jokiu. o jei nori saugumo tai nereikia isvis vazinetis. o jei vaziuoji tai nereikia vartytis. cabrio skirtas pasivazineti ramiai uzmiescio keliukai, pakrantemis ir pan. dar pasiulyk su salmu vazinetis.
Kam man tas rollcage jeigu ta mašina per dieną pravažiuoja 20-50 km ?
Aš jau verčiau tuos pinigus investuočiau į vis dar planuose esantį hardtop'ą ar kokius kitus patobulinimus.
Suprantu tai būtų kasdieninė mašina su kuria važinėčiau dideliais atstumais, taip tada saugumas labai svarbu o dabar tai tik pramoga va išvažiuot su cabrio per miestą.
#58
Posted 2014 January 25 - 13:21
Blemba, soriukas dėl blogai vartojamo mano termino.ir kaip tavo manymu atrodytu 306 su rollcage? cabrio ir yra cabrio be nesamoniu jokiu. o jei nori saugumo tai nereikia isvis vazinetis. o jei vaziuoji tai nereikia vartytis. cabrio skirtas pasivazineti ramiai uzmiescio keliukai, pakrantemis ir pan. dar pasiulyk su salmu vazinetis.
Aš turėjau omeny roll bar'ą...
Edited by AndrejusK, 2014 January 25 - 13:21.
#59
Posted 2014 January 25 - 14:36
Blemba, soriukas dėl blogai vartojamo mano termino.
Aš turėjau omeny roll bar'ą...
Nagi, mažiau kalbu, daugiau darbu, laukiam pradžios nuotraukų ir aprašymo
#60
Posted 2014 January 25 - 19:38
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users