Žinote, gerbiamasis, kokiais epitetais "apdovanojami" peugeot automobiliai ir jų vairuotojai? Ne kartą teko išgirsti ir pasijausti nepelnytai įskaudintam, nes viskas ne taip, kaip liaudies padavimuose. Su išankstiniu nusistatymu galiu nepalankiai atsiliepti apie bet kokį gamintojo modelį, nes kiekvienas turi kažkokią chronišką ligą, o ypač tie "techniškai pažangūs".
Su EGR'ais vargsta visi, ne vien opeliai. Šiaip jau numatytas šito apendikso neutralizavimas.
Legendinio tranzistoriaus, stovinčio kuro siurblyje problemos buvo gamintojo sumažintos iki minimumo nuo 2001 metų ir vėlesnėse versijose tai nebebuvo dažnu gedimu, kaip ir nebeteko aktualumo anekdotai apie įžymiąją opel koroziją...
P.s.: jei kalbėsim apie elektronikos bėdas, tai žymiai toliau "pažengė" audi, bmw ir mersai. Draugas daro diagnostiką ir užsiima remontu, tai pas jį minimos auto - pagrindinės maitintojos ... Perki audi - save baudi.... Mersas - TIK Afrikoj mersas.... Tęsti?....
nežinau, man zapiros nelimpa, nei salionas, nei "komfortas", nu apsoliučiai... 806 peugeot lenkia per visus galus nors x metų senesnis... mano akimis mazda 5 (važiavau - super, tikrai ne kibiras nors japonas, salonas minkštom plastmasėm, net nustebau) arba toyota previa.. c4 gp 2008 ir peugeot 5008 2008 abu viena po kito ir mazda 5 tame tarpe chekinau, tai ok c4 turi daug el. pribumbasų, vietos atrodo daug, galinėse sėdynėse ekranai ir pan. bet priekinės konsolės plastmasė, nežinau ką jie mastė kodėl jie taupė, bet tragedija, nokia 3310 geresnės plastmasės buvo iš vairuotojo pozicijos pasirodė (man asmeniškai) per daug tusčios vietos, toks jausmas lyg sėdėtum kambarį prie lango.. 5008 vair. pozicijoje jautiesi toks paspaustas, bet tuo pačiu ir labai jaukiai, labai patogioje vietoje ričiagas, čia turbūt vienintelis auto kurį imčiau mechaną, nes tikrai patogioj pozijoje viskas, aišku iš pribumbasų pusės nenusileidžia c4, bet kainų grupė visai kita lyginant su 2005m mazda 5