Kieme stovi pusseseres Astra H viena is pirmuju. Pirko nauja ir vaziuoja iki siol. Priekiniai sparnai surudije kiaurai, slenksciai abu surudije kiaurai. Visur kitur irgi parudijumu matyti. Tai idomu, ar cia tik Asra H toks puvekas ar visi tuo metu gaminti Opeliai taip rudija?
...
Ar ne mūsų forume buvo gvildenama sąmokslo teorija, kad gamintojai į rytų Jevropos rinką varo visus nepraėjusius kokybės kontrolės aftamabylius? Aš nemačiau supuvusių opelių po 2000 m. laidos, nebent atgrubnagių dažytų po autoįvykių. O ir opel klubas rūdim nesiskundžia, jei pirkti egzemplioriai iš vakarinės rinkos.
Be kita ko, mano pežius irgi kantriai 8 metus pas mane laikė "rimtai cinkuoto" reitingus, kol ėmė visi galai rūdim virst.
Tai jei insignia 3 metu arkas kelia ka kalbet apie senesnias...
Senienos - tai kadett'ai, asconos, omegos ir record'ai? Kažkaip pakalbi su zafirų A (nuo -99 m) savininkais, tai visi dėl korozijos nepeikia. Zafira B, vectrom ir signum'ais važinėjantys apie opel rūdyjimą žino iš lietuvių liaudies legendų ir padavimų. O ta insignia - mano minėtos aukščiau 2008-9 metų krizės ir pradėto taupymo pasekmė. Dėl ko ir rinkausi "ikikrizinį" variantą...



 
	 
					 
				
				
				 
				
				
				 
					
					 
				
				
				 
				
				
				
 
				
				
				 
					
					
 ant dizaino ir vidaus apdaila, bet iš expotacinio/remonto taško, tai pas opelį visi mazgai protingiau ir prienamiau padaryti remontui. Ta prasme buvo matosi biški galvota apie remontą ir buvo projektuota, kad nereiktų kruštis kažkur ranką į subinę sukišus ir žaist su terkšlyte
 ant dizaino ir vidaus apdaila, bet iš expotacinio/remonto taško, tai pas opelį visi mazgai protingiau ir prienamiau padaryti remontui. Ta prasme buvo matosi biški galvota apie remontą ir buvo projektuota, kad nereiktų kruštis kažkur ranką į subinę sukišus ir žaist su terkšlyte  
				
				
				 Gerai, kad nebuvo karštas duslikas, tai būtų užsidegęs opelis
 Gerai, kad nebuvo karštas duslikas, tai būtų užsidegęs opelis 


