volvo ar toyota?
#361
Parašyta 2016 gegužės 25 - 20:45
#362
Parašyta 2016 gegužės 26 - 06:51
kai tiek gestu bet kokia kita auto kiek gedo zigulys ir pats remontuotum, tai manau visos taptu lengvai remontuojamos:D
Geriausiai remontavosi žigulys. Visur laisvai prieidavai. Jokių navarotų, prie motoro galėdavai dar du čemodanus sukišt...
kk
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#363
Parašyta 2016 gegužės 26 - 06:53
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#364
Parašyta 2016 gegužės 26 - 07:04
mano tevas nesiveziodavo ;) nu va antra savaite gavau 7golpa naudot, po opelio kosmosas. Toje klaseje ziuredamas sau turiu tik du favoritus golf ir 308.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2016 gegužės 26 - 07:04
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#365
Parašyta 2016 gegužės 26 - 07:34
mano tevas nesiveziodavo ;) nu va antra savaite gavau 7golpa naudot, po opelio kosmosas. Toje klaseje ziuredamas sau turiu tik du favoritus golf ir 308.
O Opelis koks buvo?
#366
Parašyta 2016 gegužės 26 - 18:36
opel astra
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#367
Parašyta 2016 gegužės 26 - 19:08
opel astra
Septinta Golfa reiktu lyginti su Astra K.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 gegužės 26 - 19:11
#368
Parašyta 2016 gegužės 26 - 19:09
Idomu kiek kartu paciam teko ta ziguli remontuoti?
80% mano darbinės veiklos per gyvenimą - automobilių remontas. Jei tamsta paveizėtum, kurių aš gimimo, gal nekiltų tokių klausimų...
kai tiek gestu bet kokia kita auto kiek gedo zigulys ir pats remontuotum, tai manau visos taptu lengvai remontuojamos:D
Tiesą sakant, gal maskaradai gedo smarkiai, o apie žigulį pas mane kur kas geresnė nuomonė. Kai nusipirkau savo, tai buvo nustekentas. Pirmus porą mėnesių daugiau perrinkinėjau, nei važiavau, tačiau vėliau viskas buvo ok. Eiliniai būtiniausių mazgų pakeitimai. Ten nebuvo kam sugest. Gal paskirstymo velenėliai ilgai nelaikydavo, tekdavo restauruot, o variklio resursas iki kapremonto - apie 250 kkm. Bet čia daugiau dėl prasto tuometinio tepalo.
Tam jr buvo padaryta taip, kad per kelione i baznycia galetum tramplioriu pasikeist ir pan )) kiekvienas ziguli veziodavos po puse detaliu, vdrug vel kas nutix ;)
Čia jau legendų nekurk, gerai?
Tik peckeliai, kurie patys lysdavo prie Ozon karbo, vežiodavosi po puskibirį žvakių, arba kai atsirado "aštuntukai", tekdavo vežiotis atsarginį komutatorių, bo tie vengriški nelaikydavo...
Dar vienas variantas - detalių deficito laikais, ką gaudavai, tą reik-nereik pirkdavai, o jei neturėjai garažo, tai viskas bagažinėj ir voliodavosi....
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2016 gegužės 26 - 19:12
#369
Parašyta 2016 gegužės 26 - 19:22
Vienas verslininkas is Klaipedos, senu masinu megejas, pries kelerius metus su Ziguliu pirmuku, kuri ptas restauravo, vaziavo is Lietuvos i Graikija ir atgal. Noras ir buvo prisidejas atsarginiu daliu, bet niekas nesugedo.
#370
Parašyta 2016 gegužės 26 - 19:47
8-663-63443.
#371
Parašyta 2016 gegužės 26 - 19:50
Vienas verslininkas is Klaipedos, senu masinu megejas, pries kelerius metus su Ziguliu pirmuku, kuri ptas restauravo, vaziavo is Lietuvos i Graikija ir atgal. Noras ir buvo prisidejas atsarginiu daliu, bet niekas nesugedo.
Todėl, kad tas žiagas geresnės būklės nei kad tie kur iš gamyklos išvažiavo, audio aparatūrą dar statėm, kad nebūtų liūdna
#372
Parašyta 2016 gegužės 26 - 20:14
Pirmukai, antrukai, treciukai, pirmieji sestukai ir is gamyklos geri isvaziuodavo. Po to kokybe palaipsniui vis blogejo. Karta teko kalbeti su ruseliu kuris dirbo gamykloje Tolijatyje. Sako, ko jus norit, dar tebedirbama su italu atvezta iranga, kuri nuo susidevejimo jau nebeturi tikslumo.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 gegužės 26 - 20:20
#373
Parašyta 2016 gegužės 26 - 20:46
Jei jau išsiplėtėt apie soveitinius automobiliųs, tai ganėtinai gaji legenda apie automobilio išsirinkimą aikštelėje netoli gamyklos. Sako stovedavo naujų automobilių eilė pagal modelį ir gudrus pirkėjas pradžiai eidamas žiūrėdavo kuriam neišbėgę po dugnu skysčiai. Toliau jau apžiūra standartinė.
Tėvukas turėjo vienuoliktuką, tuomi laiku iš po zaporožiečio buvo ledinė mašina. Zaparožietis 5 dienas buvo skerdžiamas ir dvi dienas važiuodavo. Vėliau gi atsirado šeimoj Renault 21. Dar iki šiol pusė garažo užversta žigulio detalėm, nes vėlesniais metais dar turėjo ir Niva. Va Niva tikriausiai buvo tobuliausias iš visų lada modelių.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#374
Parašyta 2016 gegužės 26 - 21:22
Septinta Golfa reiktu lyginti su Astra K.
gerai, lyginsiu su 6 golpu, 6 gerokai geresnis.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2016 gegužės 26 - 21:23
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#375
Parašyta 2016 gegužės 27 - 07:00
gerai, lyginsiu su 6 golpu, 6 gerokai geresnis.
Sesta Golfa reiktu lyginti su Astra J, penkta su Astra H, Ketvirta su Astra G, trecia su Astra F, antra su Kadett E, pirma su Kadett D.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 gegužės 27 - 07:07
#376
Parašyta 2016 gegužės 27 - 12:18
tai ka 5 geresnis nei J tai tikrai, nekalbu apie 6.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#377
Parašyta 2016 gegužės 27 - 17:23
Tai ka nuo peupeu perejot prie ziguliu? As tai negaliu atsidziaugt subaru Per 20000km. pakeistas tik vairo traukes antgalis . Automatas 180kw. valit ir ryja tik apie 14-15l duju Na o jus toliau rinkites
#378
Parašyta 2016 gegužės 27 - 17:38
tai ka 5 geresnis nei J tai tikrai, nekalbu apie 6.
Cia kaip kam tas gerumas reiskiasi. Pvz. man ketvirtas golfas - dezute su ratais, penkast kazkos burbulas, placiasiknis, sestas ir septintas geri. Astra G - visai nieko, H - skarbonke, durys uzdarant barska kaip kibiras, nors vaziuoja neblogai. Astra J jau kur kas geriau, tacia viduje kiek pigokas plastikas, o pati masina kaip kompkt klases kazkokia perdidele.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 gegužės 27 - 17:48
#379
Parašyta 2016 gegužės 27 - 17:48
Cia kaip kam tas gerumas reiskiasi. Pvz. man ketvirtas golfas - dezute su ratais, penkast kazkos burbulas, placiasiknis, sestas ir septintas geri. Astra G - visai nieko, H - skarbonke, durys uzdarant barska kaip kibiras. Astra J jau kur kas geriau, tacia viduje kiek pigokas plastikas, o pati masina kaip kompkt klases kazkokia perdidele.
del ketvirto sutinku, sestas nuo penkto mazai skiriasi,siaip ne apie isvaizda kalbu,apie surinkimo kokybe, medziagu kokybe ir vaziavimo.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#380
Parašyta 2016 gegužės 27 - 17:54
del ketvirto sutinku, sestas nuo penkto mazai skiriasi,siaip ne apie isvaizda kalbu,apie surinkimo kokybe, medziagu kokybe ir vaziavimo.
Man sestas su septintu labiau panasus, nei penktas su sestu. Penkto univresalas visai nieko, galiniai zibintai grazus. Tako vazineti su H, vaziuoja normaliai, tiesa masina bevei nauja buvo, su G irgi yra teke vazineti, tai vaziuoja seipsau, bet viduje, kadkaip maziau to pigumo kaip H. Visai gerai ir F vaziuoja, nors ta su kuria teko vazineti tik 1,4 motora turejo.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0