Peršokti prie turinio


Nuotrauka

volvo ar toyota?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 508

Apklausa: volvo ar toyota? (114 nariai(-ių) jau prabalsavo)

volvo ar toyota?

  1. Volvo (50 balsai(-ų) [45.45%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 45.45%

  2. Toyota (23 balsai(-ų) [20.91%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 20.91%

  3. Nei vienas is šių. (37 balsai(-ų) [33.64%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 33.64%

Balsuoti Svečiai balsuoti negali

#481 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 02 - 18:21

O, fanboy'ų padavė :D Aš tik sakau, kad dėl patikimumo tų laikų  :pug: neblizgėjo labai, nors 406 tada žybėjo. Dabar gal pasikeitė reikalai. 406 buvo remontuojamas geriausiom dalym ir prižiūrimas, bet jau pradėjo viskas birėt, kad jau mažai sveiko proto reikia turėt viską keist. O bėgęs jis nėra daug. Su varikliu viskas OK, bet daugiau tai..

Vienu žodžiu artimoj ateitį  :pug:  bus NO, NO. Reikia jau 406 pakeist. Žvalgausi į 508, bet jei jau prancūzas, tai imčiau C5 antros kartos vien dėl komforto nors paišlaidaut reikia ant tos hidro važiuoklės, bet už tai plaukt kaip laivas gali  ^_^

O kas dėl Volvo tai per 5 metus nuvažiuota gerokai daugiau nei su 406, o išlaidų į remontą beveik jokių. Tik stabilizatoriaus traukes, kelis sailentblokus pakeist reikėjo, dar kažkokia smulkmė, o techninė būklė, kad pradavinėk rytoj ir niekas neras prie ko prisikabint. O, kad 406 ar bet kokiam  :pug:  taip mažai reiktų lyst su remontais dar negirdėjau ir nemačiau čia forume  :wh:

O šiaip dar mintį tęsiant. Kažkurį rudenį skambina pažįstamas su AUDI A6 V6 sako, užgęsau - generatorius tubūt nekrauna. Atvažiavau. Sakau, rodyk kas blogai. Bando kurt - nesikuria - rėlės klapsi ir tiek. Gavosi taip, kad neturėjom buksyro. Tai išėmiau savo akūmą - kurkis, ir važiuok namo (nes netoli). Aš įsidėjau jo dabaigtą mažulytį akūmą (vos ne per pus mažesnį nei mano). Turėjom, laidus - sakau prikursi mane. Bet šiaip juokais pabandžiau užsikurt pats. Vieną.. du.. tris kartus apvertė ir užsikūrė. Dyzelis... 5 cilindrų. WTF galvoju. :fool: 

 Nu aišku variklis karštas buvo. Audės V6 benzas irgi neataušęs buvo, bet jo jau nesuko net. 

O su dievo stebuklu p406 66 2.0Hdi Siemens kiek buvo kovota.. Jau norėjos ap..yžt ir padegt (eilės tavrka galbūt sumaišyta). Dėl tų oro burbulų sistemoj. Kiek visko keista buvo. Filtro korpusai keli. Šlangos kuro keistos, starteris. Galiausiai sumažėjo tų burbulų ir užsikurt eina pagaliau normaliai. O taip būdavo pastovi kelias dienas ir jei vėsus oras - apsiš..k kniubščias kol užzulinsi ir užsikurs.. O jei, dar apsaugok dieve, pasibaigs kuras - gyvenime neužkursi. Kol siurblys užčiulps kuro jau pradėjęs drožlėm eit pussausis besisukdamas.

Oj dar kokie gražus prisinimai su 406, kai užsikirto/sulūžo vairotojo durų spyna  :doh: Nei durų atidaryt, nei apdailą viduj nuimt. Tai pamenu kaip per kažkokią skylę trūpinau tą spyną, kad galėčiau atrakint užraktą ir duris atidaryt  :doh:


Ai dar čia palyginus nesenais prieš metus. Pyst dingo sankaba. Grįžk namo kaip nori. O jei užsieny kažkur. O subyrėjo dėl prakeikto išminamojo guolio, kuris matos labai kokybiškas buvo (originalas dar). Supjovė diskatorių ir reikėjo viską keist, nors sankaba gal tik apie 70proc. nusidevėjus buvo. Dažniausiai sanbos buksuot pradeda ir reikia keist, o čia pyst ir nebėra  :fool:


  • 0

 Polestar.jpg


#482 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.519
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 liepos 02 - 20:35

Nors djavolas paprastai tampa mano aršiu oponentu daugumoje temų, bet šįkart pritarsiu...

Nekeikiau niekad 406-to dėl važiuoklės. Gan paprasta ir nesunkiai aptarnaujama. Gal dažniau priekiniai stabilnykai pavargdavo, kažkiek galinio suvedimo traukutės primindavo apie save. Dėl tokių bėdų galėčiau ir aplink pasaulį važiuot. Kas kita - benzininio variklio problemos. Įrankių lagaminėlyje pastoviai vežiodavausi du naudotus, bet gerus holo daviklius, vieną naudotą laisvos eigos vožtuvą ir droselio kampo daviklį. Garaže budėjimo rėžime gulėjo atsarginė babinų plokštė. Visi šie mazgai davė karčios patirties.

Kiti "netyčiukai": legendomis apipintas mitsubishi'nis generatorius, lūžtanti jo dirželio įtempėjo spyruoklė. Ir visa ši "išmintis" - per pirmuosius du turėjimo metus. Vėlesnių siurprizų net nevardinsiu, atsibos skaityti...

Kaip sako kažkuris klasikas - kas mūsų nenužudo, tas mus sustiprina. Per 12 pežiaus vairavimo metų savotiškai tapau tokiu galingu, kad pimpalu Savicką pargriaučiau...

Jokiu būdu nenoriu juodinti šio modelio. Turi savo šarmo, patogi ir komfortiška mašinytė. Bet norint ją turėti tvarkingą, ji tapdavo aršiu pinigų siurbliu. Tegu manosios pirkėjas dabar tampa galiūnu. Aš tuo tarpu su zafiruke pailsėsiu...  :wh:


Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2017 liepos 02 - 20:37

  • 0
... labai piktas diedas...

#483 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 02 - 21:08

 Nelaimės suartina   :beer: Ir giminės sako tik per laidotuves susitaiko  :D Aš irgi nesakau. P406 turi/turėjo savo pliusų, nes jau pakankamai senas modelis ir tvarkingą sunkiai besurasi.


  • 0

 Polestar.jpg


#484 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.081
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2017 liepos 02 - 23:23

Nors djavolas paprastai tampa mano aršiu oponentu daugumoje temų, bet šįkart pritarsiu...

Nekeikiau niekad 406-to dėl važiuoklės. Gan paprasta ir nesunkiai aptarnaujama. Gal dažniau priekiniai stabilnykai pavargdavo, kažkiek galinio suvedimo traukutės primindavo apie save. Dėl tokių bėdų galėčiau ir aplink pasaulį važiuot. Kas kita - benzininio variklio problemos. Įrankių lagaminėlyje pastoviai vežiodavausi du naudotus, bet gerus holo daviklius, vieną naudotą laisvos eigos vožtuvą ir droselio kampo daviklį. Garaže budėjimo rėžime gulėjo atsarginė babinų plokštė. Visi šie mazgai davė karčios patirties.

Kiti "netyčiukai": legendomis apipintas mitsubishi'nis generatorius, lūžtanti jo dirželio įtempėjo spyruoklė. Ir visa ši "išmintis" - per pirmuosius du turėjimo metus. Vėlesnių siurprizų net nevardinsiu, atsibos skaityti...

Kaip sako kažkuris klasikas - kas mūsų nenužudo, tas mus sustiprina. Per 12 pežiaus vairavimo metų savotiškai tapau tokiu galingu, kad pimpalu Savicką pargriaučiau...

Jokiu būdu nenoriu juodinti šio modelio. Turi savo šarmo, patogi ir komfortiška mašinytė. Bet norint ją turėti tvarkingą, ji tapdavo aršiu pinigų siurbliu. Tegu manosios pirkėjas dabar tampa galiūnu. Aš tuo tarpu su zafiruke pailsėsiu...  :wh:

Nesidziaug pirma laiko kad zopelis negenda, jau prasideda..... amortizatoriu stokai lysti laukan  :doh:


Šį pranešimą redagavo talbotas: 2017 liepos 02 - 23:24

  • 0

#485 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.844
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta 2017 liepos 03 - 06:20

turim nauja bendradarbi, jo buvusioj firmoj savu laiku pirko naujas toyotas darbines, sako problemines masinos, aptarnavimai kosmosa kainuoja. Jei kazas su elektronika,kuri pastoviai puliuodavo,tai servisas nelabai ir rasdavo bedu,tipo cia normalu. Pats turejo volvo v50, ne sena lauza,kaip cia kalbama apie 406, parvarytas metu senumo is vokieciu atstovo volvo. perrinko per kelis metus viska, kol galu gale sekmingai atsikrate. valdzia perejo prie vw, bedos baigesi, toyota eilinio aptarnavimo kaina,kaip vw puse vaziuokles perrenka uz ta kaina.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 liepos 03 - 06:21

  • 0
PEUGEOT 508 SW ALLURE 2.0HDI AT6
Bez pežo, žyzn gavno.

#486 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 HDi 2002 [buvęs...] Peugeot 206 1.4 HDi 2005 [naudojamas]

Parašyta 2017 liepos 03 - 16:04

Gal bus komentarų ir apie Opel Signum nuo 2004 metų ?


  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#487 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 03 - 17:00

Gal bus komentarų ir apie Opel Signum nuo 2004 metų ?

Žiūrint koks variklis - savų niuansų turi. Šiaip liux mašinytė. Dažnai su tokia pasivažinėju. Pakankamai minkštai važiuoja su R17 - į minkštumo pusę pakaba. Gars izoliacija gera. Labai daug vietos. Negalėčiau kažkokių minusų pasakyt. Iš tokių ligų: valytuvų mechanizmas lūžta, klimato bloko rankenėlės grybauja dažnai, jei dyzelis problemos su DPF ir EGR būna. Šiaip explotaciniu požiūriu labai pigi. Pilni šrotai dalių ir papigiai viskas. 


  • 0

 Polestar.jpg


#488 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.519
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 liepos 03 - 20:12

Nesidziaug pirma laiko kad zopelis negenda, jau prasideda..... amortizatoriu stokai lysti laukan  :doh:

Gink Dieve... Negendančių mašinų dar nesukūrė. Tačiau imant įskaitinį laiką, pežas "pirmauja" 1X6, čia neskaičiuojant kamino keitimo, smulkių važiuoklės bildesių gaudymo ir taip ir neišgydyto el. langų ožiavimosi per visus turėjimo metus...

Pilnai tikiu, kad žopelis ges dar ne sykį. Bet jei išliks toks santykis per turėjimo laiką, tai mane pilnai tenkins.

Šiaip jau aš lyginu ne apskritai gamintojų modelius, o konkrečias mano mašinas. Daug kam gal per ilgą laiką 406-uose net nebuvo išlindusios tos problemos, su kuriom vargau aš. Kiekvienam savo.

Kas dėl amortiko štoko, tai prieš kokius 1,5 metų pežui nulūžo štoko galas ties veržle (kažkada minėjau). Amortikas buvo tepalinis, štokas suvažiavo žemyn, ratas išgriuvo šonan, rezultate - "alio, evakuatoriaus reikia"... Žopelio dujiniai, štokas liko išlindęs per stakano skylę ir 10 km atstumą iki draugelio serviso kad ir pabildėdamas puikiausiai įveikiau...

Iš savo turėtų modelių noriu prisiminti VAZ 2102. Mano pirmasis bolidas  :D . Paėmiau gerokai padrožtą. Atstatinėjau savo rankom viską. Rezultate - mašiniukas įveikė 3 komercinius vojažus į tuometinę Jugoslaviją su vieninteliu gedimu - krovimo relės numirimu. O ko vertas važiavimas blokados metu (1991 m) benzino Lvovan... 700 km į vieną pusę. Atgal - su ~600 litrų benzo. Išėmus galinius fotelius, tilpo dvi bačkos, dar apkaišytos iš šonų kanistrais. Ir nieko. Parstenėjo nabagas į dangų farom šviesdamas, niekas nesugedo. Su jokiu 406 universalu nesileisčiau į tokį ekstrymą. Išsiskėstų važiuoklė, duodu tiubeteiką prišikt....

Apie VW Santaną irgi nieko blatno negalėčiau papasakot, nors turėjau ją lygiai 10 metų. Apart pastovaus būrimo aplink karbiuratorių, rimtesnių bėdų kaip ir nebuvo..

Paturėjęs vieną pežą nesiruošiu rėkti "pežo-govno". Čia tas pats, kas paturėjus stoties kurvą, imti autoritetingai visiems dėstyt apie visą moterišką giminę...  :ax:


  • 0
... labai piktas diedas...

#489 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 HDi 2002 [buvęs...] Peugeot 206 1.4 HDi 2005 [naudojamas]

Parašyta 2017 liepos 03 - 20:33

Žiūrint koks variklis - savų niuansų turi. Šiaip liux mašinytė. Dažnai su tokia pasivažinėju. Pakankamai minkštai važiuoja su R17 - į minkštumo pusę pakaba. Gars izoliacija gera. Labai daug vietos. Negalėčiau kažkokių minusų pasakyt. Iš tokių ligų: valytuvų mechanizmas lūžta, klimato bloko rankenėlės grybauja dažnai, jei dyzelis problemos su DPF ir EGR būna. Šiaip explotaciniu požiūriu labai pigi. Pilni šrotai dalių ir papigiai viskas. 

Geriau 1.9 110 kW ar 88 kW ?


  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#490 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 03 - 21:37

Tai ten principe tas pats variklis tik galva skiriasi 88kW 8 vožtuvai, 110kW - 16. Nuo kažkurių metų ir 88kW su 16. Jei taupumo reikia - 88kw. O pas 110kW galios yra, bet nebloga turbo duobė. Jei nori startuot greit, tai reik visalaik apsūkas netoli 2000 laikyt. Tas man asmeniškai nepatinka. Žmonės ten EGR'us glušina - sako geriau tada.

Brolis 1.9 110kW sygį jau apie metus explotuoja, tai teko smgaratį pakeist nes nupirktas jau su barškančiu buvo. Dar žiūrėt vairo stiprintuvo siurblį mėgsta jie ten byrėt jeigu žviegia jau.

Ant 1.9 EGR vožtuvas elektrinis - siplnesnė vieta, tai prieš perkant gerai būtų diagnostika daryt ar veikia, nes šrote gerą gali būt sunku rast. Bet šiaip galima jį išoperuot ir turbo geriau veiks.

Šiaip apie Sygį nieko blogo negaliu pasakyt.


  • 0

 Polestar.jpg


#491 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 HDi 2002 [buvęs...] Peugeot 206 1.4 HDi 2005 [naudojamas]

Parašyta 2017 liepos 04 - 21:05

O kaip startuoja tada 88 kW, jei galingesnis lag'ina ? Gal tada ir 88 kW reikia smaugt, kad judėtų... Reikia didesnio automobilio, tai žiūriu ką ant šios žemelės rasti įmanoma. Signum'o kaina nesikandžioja ir metų geresnių galima rast. Tik klausimas dėl variklių ir gal geriau pasilikt ties mechanine greičių dėže...


  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#492 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 04 - 21:51

Su 88kw nesu važiavęs. Bet 88kw mažokai biški. Kaip ir ok tas 110kw tik įprast reikia. Pabandyk pralėkt ir su vienu ir kitu. O dėl dėžės, tai normalūs ir tie automatai.


  • 0

 Polestar.jpg


#493 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 627
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 liepos 05 - 11:23

Tik to Isuzu dyzelio neimk
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#494 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 HDi 2002 [buvęs...] Peugeot 206 1.4 HDi 2005 [naudojamas]

Parašyta 2017 liepos 05 - 16:37

Isuzu ? Tai čia kur 3 litrų motoras dyzelinis ?


  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#495 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 liepos 05 - 19:54

1.9 labai geras Fiat variklis. Aš tai siūlyčiau 8vožtuvų ir pasičipuot, jei jau tikrai lentyniauti reikia. Buvo man atvarę Saab 9-3 su 1.9 88kw, tai suremontavus, man ten tos galios iš jo atrodė per akis, bet žmonės žiūriu įprato jau, kad miesto susisiekimo automobilis būtinai turi turėt bent 130kw ir bent 500Nm, turėti 1500l bagažinę ir pakrautas iki lubų bulvių su penkiais bulviakasiais valgyti ne daugiau penkių litrų dyzelio mieste. O tada pypsint visiem ramiai riedantiems su trigubai mažesniais parametrais :)

Turi tas motoras savų niuansų, apie kuriuos Paulius geriau žino, nes su italais daug dirbęs, bet šiaip metalu ten yra dar tas pats senas geras 1.9jtd variklis, kuris iš tos pačios pirmos komonreilinių variklių kartos, kaip ir 2.0HDi pirmieji. Šiaip žvakės sunkokai jiem sukasi, purkštukų fiškės būna nekontaktina, diržą svarbu gerai ir tiksliai sudėti, nes jautrus sinchronizacijos netikslumams, yra ir kažko daugiau galbūt, bet pats variklio metalas ilgaamžis.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#496 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.519
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2017 liepos 05 - 21:24

110 kW - ne tik 16V, bet ir papildomi droseliai kiekviename įsiurbimo kanale (kaip pas BMW). Ir kaip pas BMW mėgsta kuri nors sklendė atitrūkti nuo ašelės ir palysti po vožtuvu. Žiūrėjau radęs jutūbėj, kaip tuos droselius išiminėja ir vietoj ašelių susuka varžtelius-akles. Iki galo taip ir nesupratau, kam tie papildomi droseliai, Lyg kažkokiai ekologijai, ar dar bala žino kam, bet be jų variklis dirba irgi puikiai.

Neteko su 110 kW pralėkt, tik girdėjau apie tą turbo duobę, tačiau ir 88 kW iš vietos pirmu bėgiu ne kažką šoksta, kol turbina apsukų negauna. Po pežiaus teko apsiprast prie pajudėjimo. Į žiedą nori įšokt - turi sūkius pradžioj sukelt. Vėliau ima greitį be priekaištų.

Dėl ekonomijos, tai tiesą sakant konspektų nevedu ir sąnaudų neskaičiuoju, bet mieste gamintojo deklaruojamus 7,7 l/ 100 km pasiekti - misija neįmanoma. Kai stovi kamščiuose, be kokių 9 litriukų neprasisuksi. Nebent, kai važiuoju anksti ryta (po 6.00). Galima grubiai primest: rytinės laisvos gatvės plius vakarinis pikas - apie 800 miesto km su biškiu (58 l bakas). Užmiesty važiuojant protingai (iki 100 km/h) su baku galima ir 1300 km susukt...

To Dolcis: žmogai varto 1,9 cdti, o isuzu - 1,7. Vienas labiausiai nevykusių variantų. Kaip ir audi 2.5 110 kW...


  • 0
... labai piktas diedas...

#497 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.886
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 liepos 05 - 22:31

110 kW - ne tik 16V, bet ir papildomi droseliai kiekviename įsiurbimo kanale (kaip pas BMW). Ir kaip pas BMW mėgsta kuri nors sklendė atitrūkti nuo ašelės ir palysti po vožtuvu. Žiūrėjau radęs jutūbėj, kaip tuos droselius išiminėja ir vietoj ašelių susuka varžtelius-akles. Iki galo taip ir nesupratau, kam tie papildomi droseliai, Lyg kažkokiai ekologijai, ar dar bala žino kam, bet be jų variklis dirba irgi puikiai.

Neteko su 110 kW pralėkt, tik girdėjau apie tą turbo duobę, tačiau ir 88 kW iš vietos pirmu bėgiu ne kažką šoksta, kol turbina apsukų negauna. Po pežiaus teko apsiprast prie pajudėjimo. Į žiedą nori įšokt - turi sūkius pradžioj sukelt. Vėliau ima greitį be priekaištų.

Dėl ekonomijos, tai tiesą sakant konspektų nevedu ir sąnaudų neskaičiuoju, bet mieste gamintojo deklaruojamus 7,7 l/ 100 km pasiekti - misija neįmanoma. Kai stovi kamščiuose, be kokių 9 litriukų neprasisuksi. Nebent, kai važiuoju anksti ryta (po 6.00). Galima grubiai primest: rytinės laisvos gatvės plius vakarinis pikas - apie 800 miesto km su biškiu (58 l bakas). Užmiesty važiuojant protingai (iki 100 km/h) su baku galima ir 1300 km susukt...

To Dolcis: žmogai varto 1,9 cdti, o isuzu - 1,7. Vienas labiausiai nevykusių variantų. Kaip ir audi 2.5 110 kW...

Kas ten su tuo 1,7 isuzu taip blogai, kad liaudis taip pyksta? Man ten viskas gerai pasirodė. Aišku, remontavau ir važiavau su silpniausiu 59kw, o būna gerokai galingesnių.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 liepos 05 - 22:32

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#498 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 HDi 2002 [buvęs...] Peugeot 206 1.4 HDi 2005 [naudojamas]

Parašyta 2017 liepos 06 - 10:33

Dėokju už informaciją. Dar matau kaip analogą FIAT Chroma bolidą, su tokiu pačiu varikliu. Tik geresnių metų ir pigesnį... Kaži kaip su kitais mazgais FIAT'e ? Elektronika ? Važiuoklė ? Lyginant su Signum...


  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#499 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.181
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 liepos 06 - 11:16

Dėl sklendžių nėra ko bijot visi EURO 4 varikliai jas turi ir kelia problemų (bet galima lengvai pašalint), kaip ir DPF.

Dėl Chromos, tai jau laaabai biudžetinis variantas. Važiuoklė principe ta pati opelio. Viduj dar liudniau.. Ta prasme salonas. Esmė tik kur gausi dalių? Apie kėbulą net nekalbu. Šrotuos net nebus girdėję tokios. Toliau visokie kompiuteriukai, valdymo blokai . Vėl šikna - turėsi pavargt ir pamokėt kol rasi. Nusipirksi pigiai, o remontuosi kaip BMW. Parduot - neparduosi gera kaina kai atsibos. Aš tikrai siūlau jau Opelį tada imt, sumokėsi brangiau, bet kai reiks remontuot - nekels streso. Nebent čia išsiskirt nori, bet atsakau, remontuosi tikrai brangiau nei opelį :)


  • 0

 Polestar.jpg


#500 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 627
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 liepos 06 - 11:45

Isuzu ? Tai čia kur 3 litrų motoras dyzelinis ?

Taip,sitas,,,

1,7kur buvo pas opeli isuzinis i Signuma atrodo nemontuojamas

As irgi uz Opeli,fiata geriau atmesk

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2017 liepos 06 - 11:47

  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0