O, fanboy'ų padavė Aš tik sakau, kad dėl patikimumo tų laikų neblizgėjo labai, nors 406 tada žybėjo. Dabar gal pasikeitė reikalai. 406 buvo remontuojamas geriausiom dalym ir prižiūrimas, bet jau pradėjo viskas birėt, kad jau mažai sveiko proto reikia turėt viską keist. O bėgęs jis nėra daug. Su varikliu viskas OK, bet daugiau tai..
Vienu žodžiu artimoj ateitį bus NO, NO. Reikia jau 406 pakeist. Žvalgausi į 508, bet jei jau prancūzas, tai imčiau C5 antros kartos vien dėl komforto nors paišlaidaut reikia ant tos hidro važiuoklės, bet už tai plaukt kaip laivas gali
O kas dėl Volvo tai per 5 metus nuvažiuota gerokai daugiau nei su 406, o išlaidų į remontą beveik jokių. Tik stabilizatoriaus traukes, kelis sailentblokus pakeist reikėjo, dar kažkokia smulkmė, o techninė būklė, kad pradavinėk rytoj ir niekas neras prie ko prisikabint. O, kad 406 ar bet kokiam taip mažai reiktų lyst su remontais dar negirdėjau ir nemačiau čia forume
O šiaip dar mintį tęsiant. Kažkurį rudenį skambina pažįstamas su AUDI A6 V6 sako, užgęsau - generatorius tubūt nekrauna. Atvažiavau. Sakau, rodyk kas blogai. Bando kurt - nesikuria - rėlės klapsi ir tiek. Gavosi taip, kad neturėjom buksyro. Tai išėmiau savo akūmą - kurkis, ir važiuok namo (nes netoli). Aš įsidėjau jo dabaigtą mažulytį akūmą (vos ne per pus mažesnį nei mano). Turėjom, laidus - sakau prikursi mane. Bet šiaip juokais pabandžiau užsikurt pats. Vieną.. du.. tris kartus apvertė ir užsikūrė. Dyzelis... 5 cilindrų. WTF galvoju.
Nu aišku variklis karštas buvo. Audės V6 benzas irgi neataušęs buvo, bet jo jau nesuko net.
O su dievo stebuklu p406 66 2.0Hdi Siemens kiek buvo kovota.. Jau norėjos ap..yžt ir padegt (eilės tavrka galbūt sumaišyta). Dėl tų oro burbulų sistemoj. Kiek visko keista buvo. Filtro korpusai keli. Šlangos kuro keistos, starteris. Galiausiai sumažėjo tų burbulų ir užsikurt eina pagaliau normaliai. O taip būdavo pastovi kelias dienas ir jei vėsus oras - apsiš..k kniubščias kol užzulinsi ir užsikurs.. O jei, dar apsaugok dieve, pasibaigs kuras - gyvenime neužkursi. Kol siurblys užčiulps kuro jau pradėjęs drožlėm eit pussausis besisukdamas.
Oj dar kokie gražus prisinimai su 406, kai užsikirto/sulūžo vairotojo durų spyna Nei durų atidaryt, nei apdailą viduj nuimt. Tai pamenu kaip per kažkokią skylę trūpinau tą spyną, kad galėčiau atrakint užraktą ir duris atidaryt
Ai dar čia palyginus nesenais prieš metus. Pyst dingo sankaba. Grįžk namo kaip nori. O jei užsieny kažkur. O subyrėjo dėl prakeikto išminamojo guolio, kuris matos labai kokybiškas buvo (originalas dar). Supjovė diskatorių ir reikėjo viską keist, nors sankaba gal tik apie 70proc. nusidevėjus buvo. Dažniausiai sanbos buksuot pradeda ir reikia keist, o čia pyst ir nebėra