Gaila, jog šiam momentui nekažką rasi skelbimuose iš Signum serijos...
volvo ar toyota?
#501
Parašyta 2017 liepos 06 - 15:37
#502
Parašyta 2017 liepos 06 - 17:28
#503
Parašyta 2017 liepos 07 - 01:10
Ten turėtų būti SWIRL'as. T.y. žemomis apsukomis uždaro oro patekimą į aštuonis įsiurbimo vožtuvus ir dirba tik puse.
Žiūrėjau radęs jutūbėj, kaip tuos droselius išiminėja ir vietoj ašelių susuka varžtelius-akles. Iki galo taip ir nesupratau, kam tie papildomi droseliai, Lyg kažkokiai ekologijai, ar dar bala žino kam, bet be jų variklis dirba irgi puikiai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#504
Parašyta 2017 liepos 12 - 19:59
Gink Dieve... Negendančių mašinų dar nesukūrė. Tačiau imant įskaitinį laiką, pežas "pirmauja" 1X6, čia neskaičiuojant kamino keitimo, smulkių važiuoklės bildesių gaudymo ir taip ir neišgydyto el. langų ožiavimosi per visus turėjimo metus...
Pilnai tikiu, kad žopelis ges dar ne sykį. Bet jei išliks toks santykis per turėjimo laiką, tai mane pilnai tenkins.
Šiaip jau aš lyginu ne apskritai gamintojų modelius, o konkrečias mano mašinas. Daug kam gal per ilgą laiką 406-uose net nebuvo išlindusios tos problemos, su kuriom vargau aš. Kiekvienam savo.
Kas dėl amortiko štoko, tai prieš kokius 1,5 metų pežui nulūžo štoko galas ties veržle (kažkada minėjau). Amortikas buvo tepalinis, štokas suvažiavo žemyn, ratas išgriuvo šonan, rezultate - "alio, evakuatoriaus reikia"... Žopelio dujiniai, štokas liko išlindęs per stakano skylę ir 10 km atstumą iki draugelio serviso kad ir pabildėdamas puikiausiai įveikiau...
Iš savo turėtų modelių noriu prisiminti VAZ 2102. Mano pirmasis bolidas . Paėmiau gerokai padrožtą. Atstatinėjau savo rankom viską. Rezultate - mašiniukas įveikė 3 komercinius vojažus į tuometinę Jugoslaviją su vieninteliu gedimu - krovimo relės numirimu. O ko vertas važiavimas blokados metu (1991 m) benzino Lvovan... 700 km į vieną pusę. Atgal - su ~600 litrų benzo. Išėmus galinius fotelius, tilpo dvi bačkos, dar apkaišytos iš šonų kanistrais. Ir nieko. Parstenėjo nabagas į dangų farom šviesdamas, niekas nesugedo. Su jokiu 406 universalu nesileisčiau į tokį ekstrymą. Išsiskėstų važiuoklė, duodu tiubeteiką prišikt....
Apie VW Santaną irgi nieko blatno negalėčiau papasakot, nors turėjau ją lygiai 10 metų. Apart pastovaus būrimo aplink karbiuratorių, rimtesnių bėdų kaip ir nebuvo..
Paturėjęs vieną pežą nesiruošiu rėkti "pežo-govno". Čia tas pats, kas paturėjus stoties kurvą, imti autoritetingai visiems dėstyt apie visą moterišką giminę...
Kaip ir kažkur minėjai galimai tik tau nepasisekė su turėtu 406. Turėjau aš cielus du 406. Ikirestalą sedaną ir porestailą universalą, abu benzai su tiesioginėm dujom. per metus porakart tekdavo profilaktiškai kažkokią važiuoklės dalį pasikeist, nes nemoku gražiai važiuot. Ikirestailas buvo pareikalavęs pakeist spyruoklę nes nusprendė, kad laikas sulūžt. Porestailas buvo apsišikęs tepalais, tai pakeitė diržus ir sumedėjusį tepalo siurblio salnyką, buvo benzo siurblio gofra korpuse sutrūnijus, tai gudragalvis vasia prie to pačio ir siurbliuką pakeitė, įvažiavus į Vilniu ties pirmu šviesoforu linko babinų blokas, dar teko pilnas kelnes pridėt kai bevažiuojant pradėjo žviegt po kapotu. Pasirodo sudilo ir susiskersavo automatinis generatoriaus įtempėjas. Viską suvardinus gal ir baisiai atrodo, bet man tai atrodo normali seno laužo agonija. Turėtą porestailą pardaviau su varvančiu tepalu per galinį alkūninio salnyką ir besibaigiančia sąnkaba. Kadangi buvo vienintelis porestailas universalas su dujom tai nupirko be derybų.
Dar anksčiau turėjau 605 pirmuką, tai va tas man du metus buvo galvos skausmas. Galiausiai pardavus, Panevėžiokas jau po savaitės surašęs ilgą remontų litaniją bandė parduot. Kiek girdėjau neapsikentęs po kelių mėnesių išardė.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#505
Parašyta 2017 liepos 13 - 18:55
Kaip tik dabar pamyslijau: ekstremalių liūčių metu su zafira kur kas drąsiau. Oro anga pakišta tarp radiatoriaus viršaus ir balkelio. Tuo tarpu 406-to straublys nuleistas žemyn. Vandens lygiui pasiekus rato centrą, hidrosmūgis beveik garantuotas...
Gal protingiau oro paėmimas buvo sumastytas pas 306. Irgi pakeltas ties balkeliu (virš jo), tik pati mašina žemesnė, tad kokio iš priešais atlekiančio SUV ar arkliobuso prieš save stumiamas cunamis gali per tą skylę variklį "pagirdyt".
Nieks su savo bolidais nepaskendot?...
#506
Parašyta 2017 liepos 15 - 07:50
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#507
Parašyta 2017 liepos 15 - 12:34
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#508
Parašyta 2017 liepos 15 - 19:42
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#509
Parašyta 2018 vasario 19 - 19:22
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 vasario 19 - 19:25
#510
Parašyta 2018 vasario 21 - 09:00
apžiūrėtas dar vienas idealus s60, viskas tvarkyta pas atstovus, yra sąskaitos, keista daug kas (realiai viskas (pagalvės kurių kaina +100eur ir t.t.), sakyčiau keistoka kaip tokiai "negendančiai" mašinai), tik viena bėda, automobilis 2002m norima pinigų suma 2700 GALUTINĖ, nes sėdi ir važioji, jeigu ne viena "smulkmena", automatui labanakt, remontas 1500eur, aišku pardavėjui viskas ok Dar kartą pasitvirtina faktas, kad volvo detalių ir darbų kainos kažkur kosTmose. Jau geriau lexus arba porsche pirkti, bent jau negaila bus po remonto nusimesti tūkstantuką vieną kitą.
#511
Parašyta 2018 vasario 21 - 09:41
#512
Parašyta 2018 vasario 21 - 10:05
apžiūrėtas dar vienas idealus s60, viskas tvarkyta pas atstovus, yra sąskaitos, keista daug kas (realiai viskas (pagalvės kurių kaina +100eur ir t.t.), sakyčiau keistoka kaip tokiai "negendančiai" mašinai), tik viena bėda, automobilis 2002m norima pinigų suma 2700 GALUTINĖ, nes sėdi ir važioji, jeigu ne viena "smulkmena", automatui labanakt, remontas 1500eur, aišku pardavėjui viskas ok Dar kartą pasitvirtina faktas, kad volvo detalių ir darbų kainos kažkur kosTmose. Jau geriau lexus arba porsche pirkti, bent jau negaila bus po remonto nusimesti tūkstantuką vieną kitą.
Tu pats kosTmose esi. Stovi ten standartinis AISIN automatas kaip ir kitose 2/3 pasaulio auto. Ir pas . Tai remonto kainos principe identiškos. 1500e neaišku už ką. Tiek remontas nekainuoja. Nebent ten absoliučiai viską keist reikia. Tai jau geriau šrotinę dėžę įsidėt nuo važiuojančios mašinos patikrinus. O šiaip viskas ten gerai su tais automatais. Vienintelis remontas kur brangios detalės sakyčiau variklio pagalvės po 90eurų. Jeigu ieškai S60, tai prisijunk prie Volvo klubo FB grupės ten dažnai neblogų variantų būna.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#513
Parašyta 2018 vasario 21 - 10:12
tai joooo čia normalios kainos 2002 mašinai ir čia viršui tik kelios sąskaitos iš 2017, visų nesimato... )))
skambinau į servisą kuris tik volvo remontina, sakė jeigu normaliai daryt 1500eur.
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 vasario 21 - 10:12
#514
Parašyta 2018 vasario 21 - 10:31
Tai jei žmogus turėjo pinigų, tai galėjo keist reikia/nereikia viską. Gal čia kokią avariją turėjus ta mašina, jeigu jau rūko žibinto reikėjo.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#515
Parašyta 2018 vasario 21 - 10:36
tai ne tame esmė, o, kad volvo nu tikrai ne pežas, daug brangesnės dalys švedų.
#516
Parašyta 2018 vasario 21 - 11:02
Nu brangesnės, bet ne kažkiek ten daugiau. Aišku yra originalios dalys, tai brangios, bet ir kokybė atitinkama, bet nelabai kas tokias perka, nes yra pigesnių alternatyvų. Pas mane yra p406 2003 ir s60 2003. Su abiem nuvažiuota panašiai km. Bet bendrai į sukišta daug daugiau pinigų. Jeigu nori visai negendančios mašinos imi Toyota. Corolą ar Avensį. Atsakau. Važiuosi labai ilgai be remontų arba su labai mažai. Vokiečių TUV'uose absoliučiai topuose stovi. Tik su dizainu susigyvent reikia. Ir aišku Toyota biški sunku nupirkt gerą. Kaip sako vienas autodyleris. Toyotas perka labai taupūs žmonės. Tai jeigu parduoda - ta mašina arba jau lavonas remontuot nebeapsimokantis arba žmonės prakuto ir nusipirko geresnę. Dažniausiai pirmas variantas būna. Nesenai ieškojom Avensio pažįstamui. Tai pardavime 2/3 visiškai nujoti skudurai ar ten buvusios įmonių transportas.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#517
Parašyta 2018 vasario 21 - 11:17
o kiek tas daug daugiau? įdomu skaičiais, nes man irgi atrodė, kad mano 307 genda ir genda, o kai pasižiūri "ant popieriaus" tai realiai centukai, 50eur/mėn remonto išlaidos + turint omenį kiek km nuvažiuota + detalės dėtos tik brangiausios, tai tikrai nėra kosTmosas. Tai va, kad nėra gyvų mašinų, 9/10 pirikūpai, per telefoną sako ideali, o vietoj nuvažiavus, tai liūdna ir apsimetinėja, kad čia to ano nematė ir pats t.t... ir blogiausia, kad tokie lavonai randa pirkėjus. Aš už savo 2k negausiu, o jau ne pirmas lavonas buvo parduotas gerokai virš 2k kainavo, o metų tokių pačių su daug mažiau navarotų, tačiau markė NE PEŽO ))))
#518
Parašyta 2018 vasario 21 - 12:00
Nematau ir aš, kad kažkas brangu labai būtų. O kad variklio pagalvės labai brangios tos po 400Lt, tai čia ne dėl to, kad Peugeot senų triperių jos pigios (nes ten iš esmės pas 307 dvi iš trijų yra tokio dizaino, koks naudotas pas PSA dar 82trais metais, t.y. du metalo gabaliukai ir tarp jų truputį gumos, t.y. pigiai pagaminama ir telpa į kumštį), bet dėl to, kad tokios, kokios ten dedamos, pas naujesnius peugeot jau irgi brangios. Plius, matyti, kad daug kur naudota OEM, tai viskas čia gerai. O dėl automato matyt ir yra parduodama...
Pačekink kokios pvz 2,7HDi dėžės pagalvių kainos. Yra tik OEM ir ten didžiulis aliumo, plieno ir gumos kuilys. Kai reikėjo, dėjau naudotą, žmogui per brangu. Dar ten yra prieky ir gale vakuuminės pagalvės. Irgi tik OEM, irgi pačekink kainas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 vasario 21 - 12:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#519
Parašyta 2018 vasario 21 - 12:13
307 ir s60(ten aukščiau tik kelios sąskaitos sudaro mano 307 metų išlaidas, kiek žėjau 2017 buvo išleista arti tūkstančio) turbūt ne ten pat "stovi", tai kitaip paklausiu, jeigu imti 607 (2-2.2D) ir s80(2.4-.2.5D),tai remonto/detalių kainos būtų lygios? nes iš aplinkos pastoviai girdžiu, kad volvo detalės/remontas yra brangesnis nei vidutiniškų auto.
#520
Parašyta 2018 vasario 21 - 12:20
Aš apie S60 mažai žinau, bet tu imk 607 ne su dvilitriu, nes Volvo gi ne dvilitris. O restailą su 2,7HDi arba 2,2HDi 125kw biturbo ir manau būsi nustebintas, kiek kainuoja tokį automobilį išlaikyti tvarkingu. Aišku, nelabai kas išlaiko, todėl ir atrodo tada, kad irgi pigu.
Sunku man komentuoti šitą situaciją, nes dar nesu pirkęs automobilio, kaip kriterijų laikydamas dalių ar remonto kainas. Man svarbiausia, kad patiktų.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0