Peršokti prie turinio


Nuotrauka

volvo ar toyota?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 550

Apklausa: volvo ar toyota? (117 nariai(-ių) jau prabalsavo)

volvo ar toyota?

  1. Volvo (51 balsai(-ų) [45.13%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 45.13%

  2. Toyota (24 balsai(-ų) [21.24%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 21.24%

  3. Nei vienas is šių. (38 balsai(-ų) [33.63%])

    Balsavimo varianto procentinis santykis: 33.63%

Balsuoti Svečiai balsuoti negali

#521 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 vasario 21 - 12:25

Aš apie S60 mažai žinau, bet tu imk 607 ne su dvilitriu, nes Volvo gi ne dvilitris. O restailą su 2,7HDi arba 2,2HDi 125kw biturbo ir manau būsi nustebintas, kiek kainuoja tokį automobilį išlaikyti tvarkingu. Aišku, nelabai kas išlaiko, todėl ir atrodo tada, kad irgi pigu.

Sunku man komentuoti šitą situaciją, nes dar nesu pirkęs automobilio, kaip kriterijų laikydamas dalių ar remonto kainas. Man svarbiausia, kad patiktų.

2.7 achilo kulnas :D neinam į kraštutinumus. Aš čia ne dėl savęs klausinėju, kolegai tiesiog padedu. O Tadai kai pats remontuoji auto, tai gali tamsta ir 7 klasės bmw turėt, nebus taip skaudu išlaikyti, kaip būtų jeigu reiktų vežti į servisus :D draugas turėjo e39, bet jis pats jį remontavo, tai sako: jeigu būtų reikėja naudotis serviso paslaugom būtų 3x mašinos vertė viršyta. :D


  • 0

#522 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 vasario 21 - 12:40

Matai, kai taisai savo mašiną, tai dažniausiai per tą laiką gali pats uždirbti daugiau pinigų, negu sutaupyt. Na, arba pabūt su šeima/mergaite, jei kalbam apie laisvalaikio aukojimą. Man atrodo, kai pats tos duonos neragavęs, tai iš šono visai kitaip atrodo. Ir darbų kainos dažnai didelės atrodo, bet tai už tą sumą, kurią paimi, turi sumokėt už patalpas, elektrasvandeniusšildymą, sumokėt GPM, PSD ir VSD, kas yra iki trečdalio babkių, atvykt į darbą, sumokėt už darbinį telefoną nusipirkt pirštinių, ploviklių, purškalų visokiausių rūšių, visokių varžtų, chamutų, zateškių, bulgarkės diskelių. Kur viskas gan pigu po vieną, bet bendroj sumoj surenki per mėnesį afigienas babkes. Ir gaunasi taip, kad kaip klientui atrodo, tai tu uždirbi per mėnesį 1500eur, o iš tikro gaunasi realus uždarbis 600.

Tai tada dažnai būna arba taip, kad savo arba išvis netaisai, kol dar bent kiek važiuoja, arba taisai keikdamasis ir sukandęs dantis, nes "B.LET sugedo PYNDA", t.y. 5kkm klibėjęs ir ūžęs guolis vistik užstrigo, arba stabdžių kaladėlės nusprendė sudilti sekmadienio ryte, prieš išvažiuojant į poilsinę kelionę, arba prakiuro 20 metų senumo riebokšlis. KAIP JIS DRĮSO TAIP PASIELGTI? :D Čia apie kasdien pirmyn atgal žiauriai negailestingai trinamus bolidus, bet tai esmę visą ir sudaro. Projektai ir sekmadienio mašinos yra kita kalba, nes jų nenaudoji tam, kad suktų kilometrus, todėl ten dažniausiai jau būna nebesvarbu, kiek kainuoja. :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#523 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 vasario 21 - 12:46

Sunku man komentuoti šitą situaciją, nes dar nesu pirkęs automobilio, kaip kriterijų laikydamas dalių ar remonto kainas. Man svarbiausia, kad patiktų.

Sutinku. Svarbiausia mašina patiktų tada ir remonto kainos netokios baisios.

Dar ką galiu pasakyt. Pats mėgstu tvarkyti savo mašinas. Tai palyginus pvz. Peugeot ir Volvo tų metų. Tai volvoj viskas suprojektuota taip, kad būtų patogu kai reiks remontuot. Vietos visur sočiai. Nori turbą nuimt - 5 minutės per viršų išsikeli - pas pežą net nesimato kur ji yra. Žvakės po 15eurų ir daugiau, bet niekas nelužinėja išsukant ir priėjimas geriausias. Šarnyrai dviem varžtai prisisuka ir lengvai nusiima nekaip pežo su spec. raktais. Nori priekinį amortiką išimt. Atsuki nuo stakano, du varžtai ant "stupicos" - viskas. Pežui belekoks hemarojus. Šarnyrą atsukt. Pusašis atjungt. Nori rankinio trosą pasitemt. Nuiimi "račnyko" sijoną. 10 raktelis ir pasireguliuoji. Pas pežą arba lendi po apačią arba visą konsolę išdrapalini, kad patempt.. Nori bamperį kurį nuimt 5minutės, 5 varžtai - done. Pas pežą hemarojus. Čia aišku lyginu su 406. Gal 407 ir kituose irgi viskas kitaip - lengviau. Dar patinka ant auždių lygtais. Nuimi buferį, atsuki teliką ir "atsidaro" visas snūkis su radiatoriais servisui. Visas variklis kaip ant delno.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#524 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 vasario 21 - 12:53

Sutinku. Svarbiausia mašina patiktų tada ir remonto kainos netokios baisios.

Dar ką galiu pasakyt. Pats mėgstu tvarkyti savo mašinas. Tai palyginus pvz. Peugeot ir Volvo tų metų. Tai volvoj viskas suprojektuota taip, kad būtų patogu kai reiks remontuot. Vietos visur sočiai. Nori turbą nuimt - 5 minutės per viršų išsikeli - pas pežą net nesimato kur ji yra. Žvakės po 15eurų ir daugiau, bet niekas nelužinėja išsukant ir priėjimas geriausias. Šarnyrai dviem varžtai prisisuka ir lengvai nusiima nekaip pežo su spec. raktais. Nori priekinį amortiką išimt. Atsuki nuo stakano, du varžtai ant "stupicos" - viskas. Pežui belekoks hemarojus. Šarnyrą atsukt. Pusašis atjungt. Nori rankinio trosą pasitemt. Nuiimi "račnyko" sijoną. 10 raktelis ir pasireguliuoji. Pas pežą arba lendi po apačią arba visą konsolę išdrapalini, kad patempt.. Nori bamperį kurį nuimt 5minutės, 5 varžtai - done. Pas pežą hemarojus. Čia aišku lyginu su 406. Gal 407 ir kituose irgi viskas kitaip - lengviau. Dar patinka ant auždių lygtais. Nuimi buferį, atsuki teliką ir "atsidaro" visas snūkis su radiatoriais servisui. Visas variklis kaip ant delno.

Su tom Audi tai čia taip sako žmonės, bet realiai ten dar ir lempų, ir visokių vamzdžių, šlangų, laidų atsiranda. Kad galiausiai trunki valandą, arba net iki trijų, jei prieš tai ardė vyrai slaptų kniedžių ir samariezų prisukę visur, kur įmanoma :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#525 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2018 vasario 21 - 12:53

Matai, kai taisai savo mašiną, tai dažniausiai per tą laiką gali pats uždirbti daugiau pinigų, negu sutaupyt. Na, arba pabūt su šeima/mergaite, jei kalbam apie laisvalaikio aukojimą. Man atrodo, kai pats tos duonos neragavęs, tai iš šono visai kitaip atrodo. Ir darbų kainos dažnai didelės atrodo, bet tai už tą sumą, kurią paimi, turi sumokėt už patalpas, elektrasvandeniusšildymą, sumokėt GPM, PSD ir VSD, kas yra iki trečdalio babkių, atvykt į darbą, sumokėt už darbinį telefoną nusipirkt pirštinių, ploviklių, purškalų visokiausių rūšių, visokių varžtų, chamutų, zateškių, bulgarkės diskelių. Kur viskas gan pigu po vieną, bet bendroj sumoj surenki per mėnesį afigienas babkes. Ir gaunasi taip, kad kaip klientui atrodo, tai tu uždirbi per mėnesį 1500eur, o iš tikro gaunasi realus uždarbis 600.

Tai tada dažnai būna arba taip, kad savo arba išvis netaisai, kol dar bent kiek važiuoja, arba taisai keikdamasis ir sukandęs dantis, nes "B.LET sugedo PYNDA", t.y. 5kkm klibėjęs ir ūžęs guolis vistik užstrigo, arba stabdžių kaladėlės nusprendė sudilti sekmadienio ryte, prieš išvažiuojant į poilsinę kelionę, arba prakiuro 20 metų senumo riebokšlis. KAIP JIS DRĮSO TAIP PASIELGTI? :D Čia apie kasdien pirmyn atgal žiauriai negailestingai trinamus bolidus, bet tai esmę visą ir sudaro. Projektai ir sekmadienio mašinos yra kita kalba, nes jų nenaudoji tam, kad suktų kilometrus, todėl ten dažniausiai jau būna nebesvarbu, kiek kainuoja. :)

 

Visiska tiesa,gryna praktika is tevuko puses,kai savo auto jau yra tvarkoma tik tada ,kai nebegalima vaziuot :D Kaip darbinis Zx'as,tvarkomas tik tada ,kada jau cypia,girgzda ar kitaip skalambinajama pavojaus garsais nors is tikruju zinojai seniai ,kad reikia taisyt ta vieta,o tuo tarpu ne kasdiene auto isvis gauna prabanga ,kai dalys keiciamos ,nes senosios jau rodo primuosius nusidevejimo pozymius (realiai dar nesugedusios) arba isvis buna periodiskai apziurima be jokios priezasties,nes tiesiog idomu kaip ten kas :D.

 

p.s volvo s60 man turi didziuli minusa,kad kazkaip anksta viduj labai jau,net kupe gale geriau isitaisyt galima nei volveke.Beje matydamas S80 iki siol vis  paziuriu,labai patika vidus jos .Isvis mano pirmoji masina turejo buti s80 2.0T ,kaip ia gavos ,kad Pezai,tai nezinau :D


Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 vasario 21 - 12:57

  • 0

#526 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 vasario 21 - 12:53

Matai, kai taisai savo mašiną, tai dažniausiai per tą laiką gali pats uždirbti daugiau pinigų, negu sutaupyt. Na, arba pabūt su šeima/mergaite, jei kalbam apie laisvalaikio aukojimą. Man atrodo, kai pats tos duonos neragavęs, tai iš šono visai kitaip atrodo. Ir darbų kainos dažnai didelės atrodo, bet tai už tą sumą, kurią paimi, turi sumokėt už patalpas, elektrasvandeniusšildymą, sumokėt GPM, PSD ir VSD, kas yra iki trečdalio babkių, atvykt į darbą, sumokėt už darbinį telefoną nusipirkt pirštinių, ploviklių, purškalų visokiausių rūšių, visokių varžtų, chamutų, zateškių, bulgarkės diskelių. Kur viskas gan pigu po vieną, bet bendroj sumoj surenki per mėnesį afigienas babkes. Ir gaunasi taip, kad kaip klientui atrodo, tai tu uždirbi per mėnesį 1500eur, o iš tikro gaunasi realus uždarbis 600.

Tai tada dažnai būna arba taip, kad savo arba išvis netaisai, kol dar bent kiek važiuoja, arba taisai keikdamasis ir sukandęs dantis, nes "B.LET sugedo PYNDA", t.y. 5kkm klibėjęs ir ūžęs guolis vistik užstrigo, arba stabdžių kaladėlės nusprendė sudilti sekmadienio ryte, prieš išvažiuojant į poilsinę kelionę, arba prakiuro 20 metų senumo riebokšlis. KAIP JIS DRĮSO TAIP PASIELGTI? :D Čia apie kasdien pirmyn atgal žiauriai negailestingai trinamus bolidus, bet tai esmę visą ir sudaro. Projektai ir sekmadienio mašinos yra kita kalba, nes jų nenaudoji tam, kad suktų kilometrus, todėl ten dažniausiai jau būna nebesvarbu, kiek kainuoja. :)

 

taip žiūrint, tai darbdavio ir didesnės algos neprašysi, nes blecha kiek jis daug sumoka mokščių, beveik dar antrą mano algą, o dar kompą man davę ir upgradiną jį ir dar kavą/arbatą for free geriu ir t.t. servisą aš matęs ir iš vidaus ir iš išorės ir visais kitais kampais, visi supranta, nu gal ne visi, bet dauguma, kad viskas kainuoja ir tos pirštinės ir visa kita, bet todėl, kad tau yra didžiulės išlaidos negali už oro filtro pakeitimą imti 80eur (turiu omenį tą standartinį variantą, atsukti du varžtus ir įdėt naują..) aišku jeigu yra kas moka tokius pinigus, tai kodėl gi ne. O dažnu atveju aš ir būnų tas durnelis kuris moka tuos kostminius skaičius, palieku žmogui ant sažinės, kurios ne visada, o gal jau niekada ir neturės :)

 

O kas liečia savo auto remontą, tai kadangi brolis servise n metų pradirbo ir šiaip daug žmonių pažystu kurie servise dirba, tai nesutikau nei vieno kuris savo auto apleistų, paaukoja pora vakarų po darbo ir vėl tvarkingai į kelią, neretai ir darbo metu susitvarkydavo, nes būna, kad laukia kol detalę atveš ir t.t. tai gali prie savo prieiti.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 vasario 21 - 12:59

  • 0

#527 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 vasario 21 - 13:05

Buvo variantas vienam apie mašinas mažai raukiančiam. Nuvažiavo į spec. servisą stab. kaladėlių ar tai guolio pasikeist. Tai padarė pirminę diagnostiką. Reik keist visi guoliai, stab. diskai, kaladės, amortikai, atramos, rankinis su visai trosais, traukės stabilniko, gumos kažkokios. Sąmata netoli 1.5k euro. Išsigando žmogus. Pasiemė tuos lapus. Nuvažiavo į "paprastenį" servisą, tai žmonės išpūtę akis žiūrėjo į sąmatą.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#528 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 vasario 21 - 13:53

Buvo variantas vienam apie mašinas mažai raukiančiam. Nuvažiavo į spec. servisą stab. kaladėlių ar tai guolio pasikeist. Tai padarė pirminę diagnostiką. Reik keist visi guoliai, stab. diskai, kaladės, amortikai, atramos, rankinis su visai trosais, traukės stabilniko, gumos kažkokios. Sąmata netoli 1.5k euro. Išsigando žmogus. Pasiemė tuos lapus. Nuvažiavo į "paprastenį" servisą, tai žmonės išpūtę akis žiūrėjo į sąmatą.

Būna pas mus irgi tokių sąmatų skaičių. Kaip tyčia, dažniausiai už 15-30eur tada pasitaiso aktualiausios problemos :D


O kas liečia savo auto remontą, tai kadangi brolis servise n metų pradirbo ir šiaip daug žmonių pažystu kurie servise dirba, tai nesutikau nei vieno kuris savo auto apleistų, paaukoja pora vakarų po darbo ir vėl tvarkingai į kelią, neretai ir darbo metu susitvarkydavo, nes būna, kad laukia kol detalę atveš ir t.t. tai gali prie savo prieiti.

Pažiūrėjai iš vienos pusės tik turbūt :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#529 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 vasario 21 - 21:11

Naturalu kad Volvo brangiau viskas, visgi aukstense klase Volvo nei peugeot. Jau nekalbu apie naujasias S60 S80 ar V serijas... Na tiesiog megamina daugumai detaliu kitaicai ar lenkaim tai belieka OEM pirkt, o Volvo OEM detaliu kaina kaip pinimum 3x brangiau nei PSA. Bet cia naturalu. Aisku as nekalbu apie senukus Kibirelius 16 metu Volvo s40 v... Ten dar kur state Peugeot motorus ar vaginu buvo viskas ok, paskui tai prasideda pasipinigavimas. Pilnas dezes,remontas pas Peugeot 407 AM6 su nuemimu uzdejimu ir filtrais irgi gali kainuoti tuos pacius 1500 euru, jei keisi nauja hidrobloka, nauja pusle, naujus friksinius ir pan.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#530 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 vasario 21 - 22:33

Tai PSA 2.0 ir 1.6 dar ir dabar eina ant visų modelių beveik. Ekonomiško mažalitražio dyzelio už PSA jau geriau nerasi :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#531 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2018 vasario 22 - 20:05

Iš savo patirties galiu pasakyti, kad pakeitus mašiną jos išlaikymas man visada yra brangesnis negu prieš tai buvusios. Jeigu tu nori P307, kuris tavo remontuotas perremontuotas ir viskas kiaurai žinoma kas buvo ir kas dar gali būti, keisti į Volvo kuri panašių metų, tai kame čia atsinaujinimas? Dargi šitas senas kibiras kainuoja vos ne trys štukos! Mano senutė C5 2006m. Per metus nuo nupirkimo sukišau jau arti dvieju štukų, nors niekas rimtai dar nebuvo sugedę. Ale visko reikia: du kompektai padangų, ratlankiai ir kiti šūdai ir viskas kainuoja. Taigi, pirksi 15 metų senę už 2600 su neaiškiu automatu, kurio remontas gali kainuoti net 1500 ir tikrai dar bent 500-1000 prireiks viskam kitkam. Ką turim rezultate, ogi seną grėblį už apie penkias štukas eurų, nu bet jis  AVTAMATAS. :)


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2018 vasario 22 - 20:12

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#532 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 vasario 22 - 20:19

Tai PSA 2.0 ir 1.6 dar ir dabar eina ant visų modelių beveik. Ekonomiško mažalitražio dyzelio už PSA jau geriau nerasi :)

 

Na mano zmonos drauges vyras dirba vadybininku Sostenoj grynai dirba su Volvo, tai sako nuo 2014 metu atsisake PSA motoru Volvo ir dabar daro grynai savo. Nekeista 2.0 dyzelis dabar vos 88kw ir 280Nm (kai PSA 1.6HDi 88kw ir 300Nm). 


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#533 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 vasario 22 - 20:25

Iš savo patirties galiu pasakyti, kad pakeitus mašiną jos išlaikymas man visada yra brangesnis negu prieš tai buvusios. Jeigu tu nori P307, kuris tavo remontuotas perremontuotas ir viskas kiaurai žinoma kas buvo ir kas dar gali būti, keisti į Volvo kuri panašių metų, tai kame čia atsinaujinimas? Dargi šitas senas kibiras kainuoja vos ne trys štukos! Mano senutė C5 2006m. Per metus nuo nupirkimo sukišau jau arti dvieju štukų, nors niekas rimtai dar nebuvo sugedę. Ale visko reikia: du kompektai padangų, ratlankiai ir kiti šūdai ir viskas kainuoja. Taigi, pirksi 15 metų senę už 2600 su neaiškiu automatu, kurio remontas gali kainuoti net 1500 ir tikrai dar bent 500-1000 prireiks viskam kitkam. Ką turim rezultate, ogi seną grėblį už apie penkias štukas eurų, nu bet jis  AVTAMATAS. :)

Kolega, ne sau žiūriu tą volvo ;) Užvedžiau diskusiją vardan senų stereotipų sulaužymo, nes nu tikrai visi kalba, kad jau VOLVO išlaikyti yra dideli pinigai... Seni automobiliai visai netraukia, nes nusipirkus auto už 2-4k eur, suvokiu, jog neužkalnų dar 1-2k investicijų būtų iškarto, tai geriau nusipirkti už 8-10k sukišti tuos pačius 1-2k, bet turėti kur kas naujesnį automobilį ir t.t.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 vasario 22 - 20:27

  • 0

#534 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 vasario 23 - 18:45

Jeigu samtis neproblema toks visai neblogas variantas. Išvaizda nauja, vuduriai seni - patikimi. https://autoplius.lt...as-6513897.html


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#535 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 vasario 23 - 19:31

what? 2005m uz 4k eur... 😁😁 tai kiek prie lito jos kainavo? jau lyg ir nupirkom uz 3200 automata, techniskai ledinis - update rida tikra 560k nebepirkta 😁😁😁 diagnostikas pasakojo kad jo sese is italijos 180k uz 4k 2008m s60 nupirko parsivare, taip kad imanoma viskas, tik ne lietuvoj

Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2018 vasario 23 - 20:17

  • 0

#536 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 vasario 23 - 19:45

Nu žinok jei nori visapusiškai tvarkingos mašinos. Viskas kainuoja. Tu pavartyk kokį mobile.de. Ten, kad ir 2005 metų mašina 4k e, o pas mus jau 2k ir dar perbrangu. Tai spėk kodėl tiek pas mus kainuoja :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#537 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2018 vasario 23 - 20:24

Nu žinok jei nori visapusiškai tvarkingos mašinos. Viskas kainuoja. Tu pavartyk kokį mobile.de. Ten, kad ir 2005 metų mašina 4k e, o pas mus jau 2k ir dar perbrangu. Tai spėk kodėl tiek pas mus kainuoja :)



dibilizmas. geriau tuos 4k isleist ant pradinio inaso tada ir po 100eur mojuot ant kokios nors kia..
  • 0

#538 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2018 vasario 24 - 18:27

Visi mes eGZpertai. Žinom apie mašinų "gerumą" daugiau, nei patys gamintojai, katrie net nenumatė, kad anos dar tiek metų bus kankinamos toli nuo pirmojo dilerio...

Tas pats modelis, nelygu ankstesniam jo šeimininko rūpestingumui ir tapkės nervingumui, gali rezultate skirtis savo išliekamąja verte kelissyk. Atitrauksiu gerbiamus kolegas nuo volvo (didelis pardon) ir pateiksiu savo patirtį. Į savo zafirą per įskaitinį laiką investavau N jevrų. Bendradarbis per tą patį laikotarpį į savąją Astrą H (tokių pat metų ir analogišku varikliu) jau spėjo sukišti Nx5. Tai nereiškia, kad jis 5kart labiau rūpinasi savo bolidu. Tai reiškia, kad už artimą kainą pirkti automobiliai gali būti skirtingai užjodyti ir jų pirkimas - gryniausia loterija. 

Kai vardinau savojo P406 apturėtas bėdas, kiti forumiečiai stebėjosi - "ne, šitos problemos mumi nežinomos"...

Taip kad nereikia tampyt viens kitą už atlapų ir įrodinėt, kuri mašinytė geresnė, kuri lengviau remontuojama. Jos nebuvo kurtos žmogams su mūsiškom pajamom ir nepritaikytos šitiekai metų dūmint atmosferą. 

Kas dėl detalių - pirkit kinietiškas mašinas. Jų detalės visos orginalios...

Sorry, bet savo temoj ką norėjau, tą papezėjau...  :D


  • 0
... labai piktas diedas...

#539 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 vasario 25 - 11:03

Visi mes eGZpertai. Žinom apie mašinų "gerumą" daugiau, nei patys gamintojai, katrie net nenumatė, kad anos dar tiek metų bus kankinamos toli nuo pirmojo dilerio...

Tas pats modelis, nelygu ankstesniam jo šeimininko rūpestingumui ir tapkės nervingumui, gali rezultate skirtis savo išliekamąja verte kelissyk. Atitrauksiu gerbiamus kolegas nuo volvo (didelis pardon) ir pateiksiu savo patirtį. Į savo zafirą per įskaitinį laiką investavau N jevrų. Bendradarbis per tą patį laikotarpį į savąją Astrą H (tokių pat metų ir analogišku varikliu) jau spėjo sukišti Nx5. Tai nereiškia, kad jis 5kart labiau rūpinasi savo bolidu. Tai reiškia, kad už artimą kainą pirkti automobiliai gali būti skirtingai užjodyti ir jų pirkimas - gryniausia loterija. 

Kai vardinau savojo P406 apturėtas bėdas, kiti forumiečiai stebėjosi - "ne, šitos problemos mumi nežinomos"...

Taip kad nereikia tampyt viens kitą už atlapų ir įrodinėt, kuri mašinytė geresnė, kuri lengviau remontuojama. Jos nebuvo kurtos žmogams su mūsiškom pajamom ir nepritaikytos šitiekai metų dūmint atmosferą. 

Kas dėl detalių - pirkit kinietiškas mašinas. Jų detalės visos orginalios...

Sorry, bet savo temoj ką norėjau, tą papezėjau...  :D

Labai puiki šeštadienio vakaro žinutė. Aš irgi tokias rašyčiau, bet šeštadienio vakarą uždarbiavau, nes senoms mašinoms jau šalta šiuo metu ir jų savininkai yra linkę permokėti už darbą :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#540 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2018 vasario 25 - 11:11

Vat reikėjo imt Toyotą pirkt. Visi pažįstami 35+ masiškai Toyotas perka. Sakau kodėl? :D sako, nuvažiuok į servisą ir pasakyk kada kokią corolą ar avensis pamatysi. Meistrai kartais kapoto neberanda kaip atidaryt. O tą ir vokiečių TUV'as patvirtina http://www.anusedcar.com/ 


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI





Vartotojų skaito šią temą: 10

narių: 0, svečių: 10, slaptų narių: 0