nu nu... pasikartosiu n... kartu jei tavo isgirtas autoelektroncikas galvoja eeproma modifikuoti,tai gali jam perduoti linkrejimus kad jis klysta,tai yra ne atjungimas immo,taip siom auto atsijungia ir per razete,bet, zinok reikia ne vien wagus ir opelius moket temontuot
Man atrodo, kad negyriau aš jokių autoelektroncikų? Ar gyriau?
Jūsų būdas išjungti vienos ilgos jungties PSA variklių EDC15 kompui imobilaizerį yra kitoks, ar ne? Galbūt jis ir teisingesnis dėl kokių nors priežasčių, labai gali būti, nesiginčiju. Bet ar vienintelis teisingas/tinkamas?
Man, tuo tarpu, mašina kuriasi, dirba ir važiuoja su tuo kompu puikiausiai, tai aš patenkintas atliktu darbu ir jokių kliauzų neįžvelgiu. Kompą atsidarinėjau ir susirinkinėjau pats, beje. Tai šaratų dėl sandarumo nebus kur berti. O ir nereikės, nes po tam tikrų modifikacijų, tams kompas gulės mašinos viduj, bardačioke, šalia kito taip pat apdoroto kompo, ir bus perjungimas gatvinės/čipuotos versijų. Tai realiai net netepiau hermetiko jokio, o sudėjau atgal su senu dar minkštutėliu kaučiuku. Bet dedant į savo originalią vietą, tepti reikėtų, ir kokybiškai tepti.
O eepromas ar ne eepromas ten buvo modifikuotas, aš nežinau. Mažas mažas čipukas, kojos mažojo pirštelio nago dydžio. Visas veiksmas truko apie 20min ir kainavo, mano nuomone, nepadoriai mažai, tad likau atliktu darbu labai patenkintas.
Kitą savaitę tas pats elektrikas man keis BSI 2004tų Berlingui, tai ten jau tikrai lituosim eepromą iš vieno į kitą. Nežinau, ar šitas būdas irgi teisingas, bet apie jį man sakė net trys žmonės, kurių nuomone Citrių/pežų elektroje pasitikiu daug labiau, negu savąja.
Parametrus ir VIN kodus susitvarkysiu pats su Lexia, jei atmintis kartu su eepromu nepersikels, fiškes irgi atsijunginėsiu ir susijunginėsiu, kaip ir saugiklius persikelsiu, o lituoti smulkmės pats nemoku ir bijau, todėl neprasidedu ir ardyti.
Kas dėl specializacijos, tai žinoma, sustabarėti ir būti vienpusiškam bendru atveju nėra gerai, bet šiaip jau, besispecializuojantys žmonės man patinka, nes daug giliau žino apie tam tikrą reikalą. Aš pats wagenų ir opelių neremontuoju. Kartais pasitaiko, bet bendrai stengiuosi labai vengti ne savo markių. Jei jums pavyksta remontuoti visų markių automobilius kokybiškai ir pelningai, tuomet tiesiog puiku
Man svarbiausia būti įvairiapusišku gyvenime, o darbe - nebūtinai. Svarbiausia, kad būtų įdomu dirbti, nes kitaip pamažu tampi eiliniu piliečiu, nuolatos dėl visko verkiančiu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 12 - 01:34