Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Uzvedimo raktas, kiek ?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 121

#101 Antanas1

Antanas1
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Elektrenai
  • Automobilis:Peugeot 307 80 kW 2004

Parašyta 2016 lapkričio 10 - 15:20

Aš įtariu, kad čia kalbama išvis apie dar senesnį variantą, kur immo čipukas net ne įlituotas, o atskirai mėtosi.

Taip, atskirai mėtosi. Galiu nuskenuoti, kaip ten tie viduriai atrodo. Ir originalus raktas veikia 433,910 MHz dažniu. Vienu žodžiu noriu pasigaminti atsarginį raktą kuo pigiau, bet turbūt su siuntinėjimais iš Kinijos išeis brangiau, nei naują originalų užsakinėti.


  • 0

#102 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 10 - 16:25

Aisku as kaip visada su telefonu nedaskaitau iki galo... :) Pas tave simple transponderis.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#103 Der

Der
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406'99 2.0 Hdi, 307'02 2.0 Hdi

Parašyta 2017 sausio 15 - 15:37

Sveiki. Gal kas Vilniuje darėsi atsarginį raktelį - kopiją P307 ?  Vienoj dirbtuvėj (Ozo 20) telefonu sakė pabandyt gali,  kainuos 80 Eur, bet sakė neaiškų ar pavyks nuskaityti/perrašyti mikroschemos iš originalo, kitoj dirbtuvėj   nesiima net bandyti. O gal aplamai atjungti tą imobilaizerį ir pasigaminti paprastą rakto korpuso kopiją ?   Beja atsarginis raktelis gali būti be centrinio, kad tik atrakintų duris ir užsivestų auto esant reikalui. Kokios nuomonės ?


  • 0

#104 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2017 sausio 15 - 16:26

Nuomonė, išardai rakteli, čipą pritaisai prie nuskaitymo žiedo ir viskas, gali darytis raktelių kopijas. Auto matys kad raktelis su čipu.


  • 0

#105 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2017 sausio 15 - 16:32

Nuomonė, išardai rakteli, čipą pritaisai prie nuskaitymo žiedo ir viskas, gali darytis raktelių kopijas. Auto matys kad raktelis su čipu.

Jei šitaip, tai jau geriau programiškai panaikint.


  • 0

#106 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 sausio 15 - 16:59

Nuomonė, išardai rakteli, čipą pritaisai prie nuskaitymo žiedo ir viskas, gali darytis raktelių kopijas. Auto matys kad raktelis su čipu.

cia nesamone ,isjungus degima,atidarius duris,istraukus rakta bus signalai kad paliktas raktas spynoje


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#107 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 sausio 16 - 12:11

cia nesamone ,isjungus degima,atidarius duris,istraukus rakta bus signalai kad paliktas raktas spynoje

O koks kainos skirtumas tarp rakto pagaminimo su veikiančiu imobiliazeriu ir pliko rakto P406?


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 sausio 16 - 12:12

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#108 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2017 sausio 16 - 18:21

O koks kainos skirtumas tarp rakto pagaminimo su veikiančiu imobiliazeriu ir pliko rakto P406?

turbūt pigiau imobilaizerį atjungt ir pliką darytis. :)


  • 0

#109 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 sausio 19 - 06:58

O koks kainos skirtumas tarp rakto pagaminimo su veikiančiu imobiliazeriu ir pliko rakto P406?

kainu skirtumas tame kad su atjungtu imobilaizeriu jau niekad neturesi problemu su uzvedimu,o blokavima nuo vagystes gali autonomini pasidaryti,su immobilaizeriu tiesiog ateityje gali tureti vargo ir nervu,tralas,servisas ir svarbiausiai laikas.

kas liecia raktu "pliko",egzistuoja tokia savoka kaip paruosti rakta risimui per obd razete,o klonuoti raktus pigiausias varijantas,taciau ne pats geriausias,tas ypac liecia ford.

pats naudoju abrites butent raktams ,ju tinklapyje yra daug informacijos


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#110 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 sausio 19 - 08:03

Butent vos ne 20-ties metu masinom dari IMMO reikia? Relax... Ana saveite DU nelaimeliai buvo, gaila zmoniu, moka pinigus uz ale "sugedusi rakteli", perka nauja, pririsa uz savaites nebeveikia ir tas. Tik IMMO OFF ir viskas, jei jau reikia dedi signalizacija paprasta ir tiek.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#111 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 sausio 19 - 10:24

Butent vos ne 20-ties metu masinom dari IMMO reikia? Relax... Ana saveite DU nelaimeliai buvo, gaila zmoniu, moka pinigus uz ale "sugedusi rakteli", perka nauja, pririsa uz savaites nebeveikia ir tas. Tik IMMO OFF ir viskas, jei jau reikia dedi signalizacija paprasta ir tiek.

Tai užtenka programiškai atjungti, ar kažką reikia ardyti? Kiek gali kainuoti toks IMMO OFF ?


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#112 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 sausio 19 - 10:36

Taip uztenka programiskai atjungti(taip gali tekti ardyti ECU) ir pamirsti visam laikui. O kainos priklauso nuo to kas daro ir kada daro :) Cia tikrai nerasysiu ;]


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 sausio 19 - 10:36

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#113 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 10 - 02:41

Parašykim kainą taip. Nuo 30eur... iki.. ne visiems išeina.

Tokiam auto, kaip Bivainio, tai pusvalandis darbo - ištrauki kompą, paduodi elektrikui, jis atidaro jį, išlituoja čipuką, nuskaito kodą, pataiso reikalingas eilutes savo informacija, įrašo atgal, įlituoja. Užtepi gero patikimo hermetiko ir surenki atgal kompą, dedi vietoj. Nusiimi plastmasę po vairu ir atjungi spynelės žiedo fiškę, kad nesugalvotų susikeikt, kad "mato kažkokį raktą".

Yra kompų, kuriems pasidaro net per OBD, berods.

TIkrai yra tokių, kuriems pasidaro pasijungus patį kompą per nuosavas pačio kompo jungtis.

Yra tokių, kuriem paprastai nepadarysi, reikia statyt emuliatorių rakto kodo. Bet pasidaro irgi.

Informacija ne mano, perpasakoju iš elektrikų.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#114 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 vasario 10 - 09:40

Parašykim kainą taip. Nuo 30eur... iki.. ne visiems išeina.

Aišku.


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#115 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 vasario 10 - 17:40

Parašykim kainą taip. Nuo 30eur... iki.. ne visiems išeina.

Tokiam auto, kaip Bivainio, tai pusvalandis darbo - ištrauki kompą, paduodi elektrikui, jis atidaro jį, išlituoja čipuką, nuskaito kodą, pataiso reikalingas eilutes savo informacija, įrašo atgal, įlituoja. Užtepi gero patikimo hermetiko ir surenki atgal kompą, dedi vietoj. Nusiimi plastmasę po vairu ir atjungi spynelės žiedo fiškę, kad nesugalvotų susikeikt, kad "mato kažkokį raktą".

Yra kompų, kuriems pasidaro net per OBD, berods.

TIkrai yra tokių, kuriems pasidaro pasijungus patį kompą per nuosavas pačio kompo jungtis.

Yra tokių, kuriem paprastai nepadarysi, reikia statyt emuliatorių rakto kodo. Bet pasidaro irgi.

Informacija ne mano, perpasakoju iš elektrikų.

nu nu... pasikartosiu n... kartu jei tavo isgirtas autoelektroncikas galvoja eeproma modifikuoti,tai gali jam perduoti linkrejimus kad jis klysta,tai yra ne atjungimas immo,taip siom auto atsijungia ir per razete,bet, zinok reikia ne vien wagus ir opelius moket temontuot


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#116 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 12 - 01:32

nu nu... pasikartosiu n... kartu jei tavo isgirtas autoelektroncikas galvoja eeproma modifikuoti,tai gali jam perduoti linkrejimus kad jis klysta,tai yra ne atjungimas immo,taip siom auto atsijungia ir per razete,bet, zinok reikia ne vien wagus ir opelius moket temontuot

Man atrodo, kad negyriau aš jokių autoelektroncikų? Ar gyriau?

Jūsų būdas išjungti vienos ilgos jungties PSA variklių EDC15 kompui imobilaizerį yra kitoks, ar ne? Galbūt jis ir teisingesnis dėl kokių nors priežasčių, labai gali būti, nesiginčiju. Bet ar vienintelis teisingas/tinkamas?

 

Man, tuo tarpu, mašina kuriasi, dirba ir važiuoja su tuo kompu puikiausiai, tai aš patenkintas atliktu darbu ir jokių kliauzų neįžvelgiu. Kompą atsidarinėjau ir susirinkinėjau pats, beje. Tai šaratų dėl sandarumo nebus kur berti. O ir nereikės, nes po tam tikrų modifikacijų, tams kompas gulės mašinos viduj, bardačioke, šalia kito taip pat apdoroto kompo, ir bus perjungimas gatvinės/čipuotos versijų. Tai realiai net netepiau hermetiko jokio, o sudėjau atgal su senu dar minkštutėliu kaučiuku. Bet dedant į savo originalią vietą, tepti reikėtų, ir kokybiškai tepti.

 

O eepromas ar ne eepromas ten buvo modifikuotas, aš nežinau. Mažas mažas čipukas, kojos mažojo pirštelio nago dydžio. Visas veiksmas truko apie 20min ir kainavo, mano nuomone, nepadoriai mažai, tad likau atliktu darbu labai patenkintas.

 

Kitą savaitę tas pats elektrikas man keis BSI 2004tų Berlingui, tai ten jau tikrai lituosim eepromą iš vieno į kitą. Nežinau, ar šitas būdas irgi teisingas, bet apie jį man sakė net trys žmonės, kurių nuomone Citrių/pežų elektroje pasitikiu daug labiau, negu savąja.

Parametrus ir VIN kodus susitvarkysiu pats su Lexia, jei atmintis kartu su eepromu nepersikels, fiškes irgi atsijunginėsiu ir susijunginėsiu, kaip ir saugiklius persikelsiu, o lituoti smulkmės pats nemoku ir bijau, todėl neprasidedu ir ardyti.

 

Kas dėl specializacijos, tai žinoma, sustabarėti ir būti vienpusiškam bendru atveju nėra gerai, bet šiaip jau, besispecializuojantys žmonės man patinka, nes daug giliau žino apie tam tikrą reikalą. Aš pats wagenų ir opelių neremontuoju. Kartais pasitaiko, bet bendrai stengiuosi labai vengti ne savo markių. Jei jums pavyksta remontuoti visų markių automobilius kokybiškai ir pelningai, tuomet tiesiog puiku :)

Man svarbiausia būti įvairiapusišku gyvenime, o darbe - nebūtinai. Svarbiausia, kad būtų įdomu dirbti, nes kitaip pamažu tampi eiliniu piliečiu, nuolatos dėl visko verkiančiu.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 12 - 01:34

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#117 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2017 vasario 13 - 16:03

tingiu as skaityti tavo litanija,bet pasakysiu tiesiai sviesiai,edc15 ne tik psa buvo bet ir net mersuose,tad pasakysiu be baltavnios,situose kompuose isassijungia immo is flash atminties,o pas tarkim mersa ju 2vnt,pas peza 44koju vienas


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#118 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 14 - 05:09

Be abejo ne tik PSA, bet kadangi kalbėjau apie būtent PSA, tai ir parašiau PSA su EDC15.

Merso su EDC15 nesu krapštęs, bet merso 2,7 variklį su EDC15 yra tekę švelniai iš išorės apčiupinėti, Jeep'o kėbule.

 

Žiūrėsim šiandien kažką tokio, nes atvažiavo vakar senučiukė Xantia 2.0HDi su pypiančiu skydeliu ir mirksinčiu rakteliu. Atvarė žmogus dėl to, kad labai sunkiai užsiveda, reikia starteriu kočioti 15-20sekundžių net ir karštą. Ale kad ten ne IMMO problema dėl nesivedimo, slėgio rail'e mizernai ir pagazavus gęsta. Ale tai prognozė keturi purkštukai ir dar koks reguliatorius. Ir aišku filtro dėžutėj geriausiu atveju Filtron, bet bus ten koks SCT, Bugus arba JC, atvirkščiai įdėtas ir dar be spyruoklės. O IMMO arba padarysim kad bile tik nepyptų ir nemirksėtų, arba padarysim normaliai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 14 - 05:14

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#119 ANDREW JS

ANDREW JS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:406c 3l se

Parašyta 2017 lapkričio 27 - 12:22

Kad nereiktų naujos temos kurti, čia pat paklausiu:

 

su tais kiniškais raktais, kaip jau čia perskaičiau, yra loterija arba veiks remotas arba neveiks. Bet konkrečiai dėl to remoto, ar yra kažkokia atskira programavimo procedūra su diagnostika, ar tiesiog po suporavimo reikia padaryt resync  pagal vartotojo vadovo instrukcijas?

 

Kalba eina apie 406 coupe 2002 metų. Kinišką raktą priporavau su DiagBox, kuriasi, važiuoja. Bet kiek resyncint bandau remotą, neveikia jis. 


  • 0

#120 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2018 balandžio 17 - 09:30

Jei kam taip jau atsitiko, kad turimas užvedimo raktas atrodo nebe naujas, suteptas, galite pabandyti mano išbandytą metodą. Esmė paprasta, detate raktą į kišenę (tarkime bliuzono), drabužį į skalbimo mašiną. Labai agresyvios programos verčiau nenaudoti, užtenka ir 30°C (kitaip drabužiai susitrauks...). Po skalbimo raktas atrodo kaip naijas, jokių riebalinių ir panašių teršalų nematyti. Na, bateriją nors džiovinant vertėtų gal išimti... :) Iš karto po skalbimo porą dienų verčiau pasinaudokite atsarginiu raktu. O jau kokią trečią dieną naudokite į sveikatą atnaujintą švarų raktą. 

P.S. jei aktualu, tai buvo naudojamas PERSIL juodiems ir spalvotiems skalbiniams (manau daugumos rakteliai tikriausiai juodi...)

:D


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi





Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0