Man bendraujant su ramus gyvai, ir paklausiant ar butinai kur kompas su viena ilga fiske norint immo atjungt butina skerst kompa, sake , kad jis daro kompo neatidarant. Kaip remap daro c8 2005m . Irgi klause ar immo palikt ar nuimt. Nusimananciam manau ilgai tai netrunka.Matot, 406tam be CANo, kur variklio kompas turi vieną ilgą jungtį, tas immo išprogramavimas kainuoja gal 20-30eur, nes ten viskas viename čipuke pačiame kompe. Atidaro elektrikai kompą, išlituoja čipą, įsistato į kompailerį ir perrašę kodą įlituoja atgal. Pusvalandžio darbas.
Bet CANiniam bolidui truputį ilgiau jau trunka, nes reikia sutvarkyti, kad nemėtytų klaidų, nepypsėtų ir t.t., tai daugiau ir kainuoja.
diawollo gerą sprendimą pasiūlė.
Aš tai išvis su tokiais bolidais dažnai važinėju, kur susidomėt gali nebent citro klubo koks kolega, kuriam gali parūpti kokia deficitinė detalė ar taip kas. Bet anais niekšais vis vien pasitikėt reikia, nes paprastai su tom spynelėm jau reikalai būna tokie, kad tu su savo kuro bako raktu gali užvesti kolegos bolidą, o jis su savo bagažinės raktu gali atrakinti tavo bolido keleivio dureles
Uzvedimo raktas, kiek ?
#81
Parašyta 2016 spalio 28 - 08:59
#82
Parašyta 2016 spalio 28 - 09:03
Man bendraujant su ramus gyvai, ir paklausiant ar butinai kur kompas su viena ilga fiske norint immo atjungt butina skerst kompa, sake , kad jis daro kompo neatidarant. Kaip remap daro c8 2005m . Irgi klause ar immo palikt ar nuimt. Nusimananciam manau ilgai tai netrunka.
Taip, yra EDC15C2 kompam spec iranga kur EEPROM'a galima nuskaityti ir neisardzius.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#83
Parašyta 2016 spalio 28 - 09:57
O šiaip geriausias imobilaizeris yra "slapukas", kuriuos žmonės prieš 10-20 metų labai naudodavo. Imobilaizerį bet kokios mašinos "nuimt" ir užkurt 5-15 minučių darbas. O kol "slapuką" rasi - apsikakosi kol mašiną nuvarysi. Nebent ant traliuko
O ten ką atjungt su tuo "slapuku" galima tiek prigalvot ant šiuolaikinių variklių, kad nuvarius į servisą dar ir neras puse mašinos išdraskę.
Žmogų darantį nusikaltimą labiausiai trikdo netikėtumai ir dalykai, kurių nebuvo suplanavęs. Ten gali mokėt visaip kaip nulaužinėt imobilaizerius ir signalizacijas, bet kai sėdi į mašiną visus "blogus" darbelius padaręs ir suki raktelį ar spaudi START knopkę ir matai, kad mašina nei krust, nes koks nors hlo daviklis atjungtas ar ECU maitinimo negauna.
Tokie slapukai ir pačiam savininkui naudojant, užsimiršus, krūvas klaidų į kompą primeta, ir depollution dažnai degtų...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#84
Parašyta 2016 spalio 28 - 10:08
Tokie slapukai ir pačiam savininkui naudojant, užsimiršus, krūvas klaidų į kompą primeta, ir depollution dažnai degtų...
Tai čia kaip pavyzdį daviau Galima sugalvot ir kitų variantų. Yra netgi įmonės, kurios tame specilizuojasi ir garantuoja, kad niekas tau mašinos nenuvarys sava eiga, nes gamyklinės apsaugos yra tik nuo narkomanų apsisaugot ir mažų banditėlių.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#85
Parašyta 2016 spalio 28 - 16:55
Taip, yra EDC15C2 kompam spec iranga kur EEPROM'a galima nuskaityti ir neisardzius.
siems kompams immobilaizeris pilnai atjungiamas tik flasho atminty!
Tokie slapukai ir pačiam savininkui naudojant, užsimiršus, krūvas klaidų į kompą primeta, ir depollution dažnai degtų...
klysti tamsta,jei atjungineja grandine (slapuku)ne diletantas autoelektrikas,jokiu klaidu ir nebuna nesvarbu can,lin ar van ,svarbu zinoti veikimo principa,ir shemas tureti.
o kas liecia slapuko,tai efektingiausia priemone net ir nuo vagiu profesionalu,kodel!?todel kad profai turi kruvas varikliniu kompu su jau atjungtais immo ant kiekvienos is markiu ir modeliu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 spalio 28 - 16:58
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#86
Parašyta 2016 spalio 28 - 22:48
siems kompams immobilaizeris pilnai atjungiamas tik flasho atminty!
klysti tamsta,jei atjungineja grandine (slapuku)ne diletantas autoelektrikas,jokiu klaidu ir nebuna nesvarbu can,lin ar van ,svarbu zinoti veikimo principa,ir shemas tureti.
o kas liecia slapuko,tai efektingiausia priemone net ir nuo vagiu profesionalu,kodel!?todel kad profai turi kruvas varikliniu kompu su jau atjungtais immo ant kiekvienos is markiu ir modeliu
Aš tai neklystu. Ponas diawollo parašė, kad primityviai atjungus alkūninio padėties daviklį arba ECU maitinimą per slapuką, nesikurs mašina. Aš parašiau, kad tokiu atveju pusėj kompų krūva klaidų atsiras, nes taip ir bus.
O kad galima padaryti protingai ir be to, tai faktas, kuriam neprieštaravau
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#87
Parašyta 2016 spalio 28 - 23:11
siems kompams immobilaizeris pilnai atjungiamas tik flasho atminty
Taip, aurinku, bet as kalbejau apie eeproma(PIN), ne apie immo atjungima nebent ne i tema pataikiau ;)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#88
Parašyta 2016 spalio 29 - 18:45
Gal kas turi atliekamą durelių spynelę su raktu? Vilniuje paimčiau. Išardęs spynelę raktą galėčiau grąžinti. Pežo 307 2004 metų. Ačiū.
#89
Parašyta 2016 lapkričio 01 - 18:37
Gal kas turi atliekamą durelių spynelę su raktu? Vilniuje paimčiau. Išardęs spynelę raktą galėčiau grąžinti. Pežo 307 2004 metų. Ačiū.
Jau radau, nebereikia.
Kaip naują raktą užprogramuoti, kad centrinis veiktų? Kur kreiptis tokiu klausimu?
#90
Parašyta 2016 lapkričio 01 - 18:55
Nusipirkot naują originalą ar naują kinietį?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#91
Parašyta 2016 lapkričio 02 - 21:27
Nusipirkot naują originalą ar naują kinietį?
Seną spynelę nupirkau iš ardomos mašinos už 15 eurų ir perdėjau plokšteles iš savo spynelės. Ten nesudėtinga ją išardyti, bet reikia raktą turėti (mašinos užvedimo raktą, ne spec kažkokį). Be rakto be šansų pačią spynelę išardyti, nebent su pjūkleliu supjaustyti. Mano buvo taip užkirmyjusi, kad teko jėgą panaudoti, ko pasekoje sugadinau spynelės šerdį, teko ieškoti donoro. Užsakiau ir iš Kinijos spynelę, bet nežinia kada dar ją atsiųs, o kai atsiųs parduosiu kam.
#92
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 00:23
Seną spynelę nupirkau iš ardomos mašinos už 15 eurų ir perdėjau plokšteles iš savo spynelės. Ten nesudėtinga ją išardyti, bet reikia raktą turėti (mašinos užvedimo raktą, ne spec kažkokį). Be rakto be šansų pačią spynelę išardyti, nebent su pjūkleliu supjaustyti. Mano buvo taip užkirmyjusi, kad teko jėgą panaudoti, ko pasekoje sugadinau spynelės šerdį, teko ieškoti donoro. Užsakiau ir iš Kinijos spynelę, bet nežinia kada dar ją atsiųs, o kai atsiųs parduosiu kam.
Turėjau omeny jūsų minėtą "Naują raktą"
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#93
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 15:29
Turėjau omeny jūsų minėtą "Naują raktą"
Aš rakto dabar nekeičiau, kol kas tik su spynele žaidžiau. O atsarginį raktą siunčiuosi iš Kinijos, dar negreitai jis atkeliaus. Man bėda buvo, kad durelės neatsirakino, vieną kartą net teko avarinį atidarymą kviesti kai akumuliatorius išsikrovė. Aš dar tik dvi savaites tą mašiną turiu, vis kokios bėdos išlenda. Dar reikia kelių apdailos detalių.
#94
Parašyta 2016 lapkričio 03 - 15:36
Tas kiniškas raktas arba veiks, arba neveiks, arba kartais veiks kartais neveiks. Ir t.t. Taip jau yra su kiniečiais.
Kurt mašiną kurs, nes čipas prisiriša, bet pulteliai - skausmingas reikalas. Pats nedarau, bet kolegos elektrikai už kvartalo dirba su raktu pririšimais, tai keikiasi ant kinietiškų ir garantiją rišimo darbams duoda tik originaliam naujam švariam raktui, pirktam iš dylerio.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#95
Parašyta 2016 lapkričio 04 - 18:31
Tas kiniškas raktas arba veiks, arba neveiks, arba kartais veiks kartais neveiks. Ir t.t. Taip jau yra su kiniečiais.
Kurt mašiną kurs, nes čipas prisiriša, bet pulteliai - skausmingas reikalas. Pats nedarau, bet kolegos elektrikai už kvartalo dirba su raktu pririšimais, tai keikiasi ant kinietiškų ir garantiją rišimo darbams duoda tik originaliam naujam švariam raktui, pirktam iš dylerio.
Man šiaip nereikia, kad centrinis veiktų atsarginiam raktui. Svarbu, kad duris atrakintų ir mašina užsivestų. Šiaip pačios geležtės kodą dabar žinau, kai išardžiau spynelę, didelės bėdos nėra dėl raktų. Manau pagal tą kodą nesunku naują raktą išpjauti, jei radau vieną firmelę, kuri net iš nuotraukos apsiima raktą išpjauti. Escortui kadaise ant instrukcijos tušinuku rakto kodas buvo užrašytas, pagal jį ir išpjovė. Reikės raktininkų pasiteirauti. O kaip iš dylerio raktą nupirkti? Jie pardavinėja švarius?
Šį pranešimą redagavo Antanas1: 2016 lapkričio 04 - 18:32
#96
Parašyta 2016 lapkričio 09 - 14:20
Atsiuntė raktą iš Kinijos. Ar eis jį pririšti prie 2004 metų Peugeot 307? Pažiūrėjau viduje mikroschema PCF7922. O ant korpuso CE0536 išlieta, nors kai užsakinėjau rašė, kad CE0523.
#97
Parašyta 2016 lapkričio 09 - 14:32
Taip, dyleris gali parduoti švarų raktą, arba kartu ir jį pririšti. Tik tas pririšimas paprastai gan nepigus būna arba ne visada jų elektrikai moka, todėl žmonės dažnai pas juos perka, o rišasi pas tuos tikruosius elektrikus, kur moka gerai dirbti.
Ar jį eis pririšti, sužinosit nuvykę pas elektrikus, kurie užsiima tokiais darbais Peugeot markės automobiliams. Jei imobilaizerio čipukas tvarkingas, tai paprastai problemų nebūna. O jis dažniausiai būna tvarkingas. Problemos pagrinde su centrinio pultelių schemutėmis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#98
Parašyta 2016 lapkričio 09 - 19:35
Taip, dyleris gali parduoti švarų raktą, arba kartu ir jį pririšti. Tik tas pririšimas paprastai gan nepigus būna arba ne visada jų elektrikai moka, todėl žmonės dažnai pas juos perka, o rišasi pas tuos tikruosius elektrikus, kur moka gerai dirbti.
Ar jį eis pririšti, sužinosit nuvykę pas elektrikus, kurie užsiima tokiais darbais Peugeot markės automobiliams. Jei imobilaizerio čipukas tvarkingas, tai paprastai problemų nebūna. O jis dažniausiai būna tvarkingas. Problemos pagrinde su centrinio pultelių schemutėmis.
O kur būna paslėptas tas imobilaizerio čipukas? Nes atsisiunčiau iš Kinijos du atlenkiamus raktelius, vieną su trim mygtukais, kitą su dviem, bet tokio daikto, kaip radau originaliame rakte aš tuose naujuose raktuose nerandu. Originaliame rakte toks nedidelis juodas stačiakampis rakto korpuse įmontuotas, kaip suprantu imobilaizerio daviklis. Kiniečių raktuose neaptikau tokio daikto. O mygtukai veikia tvarkingai, turiu DVB-T usb stick, su HDSDR programa nustačiau 433,910 MHz dažnį ir paspaudus mygtukus tame dažnyje yra geras signalas. Internete aptikau, kad rusai su televizoriumi tikrina, ar yra 433 MHz signalas iš kinietiškų raktų, bet man su televizoriumi nepavyko, nes neina pasirinkti 433 MHz dažnio ant TV. Dar reikės patikrinti, kokiu dažniu originalus raktas veikia, bet rytoj, nes raktas garaže paliktas, o garažas tolokai nuo namų.
#99
Parašyta 2016 lapkričio 09 - 20:10
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 09 - 20:11
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#100
Parašyta 2016 lapkričio 10 - 12:07
Ne ant visu modeliu tinka china raktai. Pcf7941 chipai turi buti unlockinti. Deja kiniski pareina tik su ilituotais cipais bet neparuostais. Tam kad paruost, reikia turet spec programatorius. Realiai china raktai dazniausia tinka modeliams po 2008 metu, bet ne senukams nuo 2004
Aš įtariu, kad čia kalbama išvis apie dar senesnį variantą, kur immo čipukas net ne įlituotas, o atskirai mėtosi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0