Nieko blogo. Kuriasi ir važiuoja . Yra smulkių išlindusių kasiakų su kėbulu, nėra apdailinės plastmasės po vairu aplink spynelę, kartais priekiniai šoniniai langai keistai užsidarinėja (kas kokius 5cm stapdeldami, nors dabar važiavau viskas idealu), kažkuris temperatūrinis daviklis pastoviai rodo -40. Pakeičiau nesenai žvakes, kažkada reikės tepalus/ filtrus.gal kas giliau kur blogai, kad parduodi baracuda ?
pardaviau savo 607 tai dabar reik pagalvot, apie tavaja
EvX P406 V6 baracuda
#801
Parašyta 2016 birželio 23 - 10:06
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#802
Parašyta 2016 birželio 23 - 18:21
Na bet kaina tai gera uzlauzes senelio, draugas uz porestaila su tokiu varikliu ir pilniausia komplektacija 500 eur vos gavo, o auto buvo irgi tvarkingas
#803
Parašyta 2016 birželio 23 - 19:41
Na bet kaina tai gera uzlauzes senelio, draugas uz porestaila su tokiu varikliu ir pilniausia komplektacija 500 eur vos gavo, o auto buvo irgi tvarkingas
Seneli tu seneli . Vakar skelbimas patalpintas, šiandien antras skambutis, pirma apžiūra ir trilitrio nebėra. Ech...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#804
Parašyta 2016 birželio 23 - 20:19
#805
Parašyta 2016 birželio 23 - 20:46
Gerai kaip durniu yra kurie už 20 m auto tokias babkes moka, anyway pardavei ir ok
Tas "durnius" gal ir čia pasirodys, tad su tokiais išsireiškimais tamstai atsargiau reikėtų. Pirkėjas supažindintas su visom esamom subtilybėmis, niuansais, parodžiau ir šią temą bendram susipažinimui.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#806
Parašyta 2016 birželio 24 - 10:06
Sveiki forumiečiai, busiu tas "durnius" kuris ir nupirko šį pežiuką. Jaučiu pareigą pratęsti šią mašinos istorijos temą. Kadangi matau, kad daugeliui kyla klausimų kodėl sutikau mokėti tuos, mano nuomone, juokingus pinigus už šį 20 metų automobilį, tai atsakymas labai elementarus, jau atsibodo važinėt ir žiurėt į tuos lavonus iki 1500 eur ir klausyt pasiteisinimų kodėl netraukia, dūmina, barška tie jų triperiai, atsibodo ir perikūpai, kurie pasakoja, kad mašina netraukia dėl vakumo slangučių, kai akivaizdžiai matosi jog išlupta turbina . Jei netikit manim, pabandykit patys pasiimt padorų, charakterį turintį automobilį už 1000 eur ;)
#807
Parašyta 2016 birželio 24 - 13:40
#809
Parašyta 2016 birželio 24 - 15:52
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#810
Parašyta 2016 liepos 19 - 23:02
Sveiki mieli forumiečiai, gal kam iš jūsų yra buvę tokių "prikoliukų" su rida bei jos skaičiavimu?
https://www.youtube....eature=youtu.be
Beje, gal žinot kaip atlikti skydelio lempučių testą?
Šį pranešimą redagavo Diamond ID: 2016 liepos 19 - 23:03
#811
Parašyta 2016 liepos 19 - 23:09
viskas ten gerai 406 priesrestailas nemokejo daugiau kaip iki 300000 skaiciuoti, prancuzas turbut negalvojo kad tiek auto riedes
#812
Parašyta 2016 liepos 19 - 23:14
viskas ten gerai 406 priesrestailas nemokejo daugiau kaip iki 300000 skaiciuoti, prancuzas turbut negalvojo kad tiek auto riedes
Nežinau ar pastebėjai, bet video esmė jog apvalina kilometrus 5km tikslumu. (išjungus - įjungus degimą)
Šį pranešimą redagavo Diamond ID: 2016 liepos 19 - 23:15
#813
Parašyta 2016 liepos 19 - 23:42
Ai nu jo neuzmaciau, kazkas su skydeliu negerai, gal perlituoti kontaktus skydelio visus reikia
Šį pranešimą redagavo talbotas: 2016 liepos 19 - 23:43
#814
Parašyta 2016 liepos 20 - 07:31
sakyciau kaip kad su borto kompu but susije, perjungus degima , persikalibruoja i teisingesnius parametrus. bet skydelis man rodos su juo nera suristas ir neesu girdejes kad kilometraza keistu
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#815
Parašyta 2016 liepos 20 - 18:04
Pastebėjau dar vieną dalyką, kuris manau yra susijęs su keistu kilometrų apvalinimu, tai yra laikrodžio anuliavimasis po degimo išjungimo/įjungimo. Panašu, kad nesaugo atminties, tai greičiausiai dėlto ir vyksta tie mistiniai dalykai ;)
#816
Parašyta 2016 liepos 20 - 19:41
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#817
Parašyta 2016 spalio 23 - 19:04
Senokai berašiau, bet baracuda dar rieda . Po salono pečiuko radiatoriaus keitimo dar sekančią dieną vėl skendau antifrize.. Keisdamas radiatorių palikau senas tarpines... Mehary nupirktos originalios tarpinės, kainavusios net 2lt . Šio remonto metu radau ir "elektros vagį", kuris pilnai pakrautą akumuliatorių per max 5h pilnai "iškraudavo". Tai buvo grotuvo pravodkė... . Demontuoti ir parduoti buvę subo pliuso, lineikų ir minuso laidai... Kas montavo laidus subui buvo totalus dalbajobas... Pliuso laidas pravestas po dugnu, prikabintas su "krokodilais" prie benzo vamzdelių, o 100A saugiklinė sumontuota bagažinėj...
Dar patogesniam naudojimui 7cm "sutrumpinta" bėgių perjungimo svirtis. Smagiau ir greičiau persijungia bėgiai
Greitai persimausim ir žieminį dygliuotą apavą į 205/45 ant 9J
Sveiki, peršasi išvada, kad dėl antifrizo nuotėkio buvo kaltos tik tarpinės. Pas mane irgi jau kvepia antifrizu, bet po kojom nešlapia, reikės ardyti ir žiūrėti kol dar baisiai nešalta
#818
Parašyta 2016 spalio 23 - 20:07
Mano atveju radiatorius kampe pradėjo leisti. Dėjau gerą šrotinį ir palikau senas tarpines. Sekančią dieną sunkėsi pro jas. Naujos Mehary pigios, tik reikia pavyzdį turėti, nes ten variacijų kalnas...Sveiki, peršasi išvada, kad dėl antifrizo nuotėkio buvo kaltos tik tarpinės. Pas mane irgi jau kvepia antifrizu, bet po kojom nešlapia, reikės ardyti ir žiūrėti kol dar baisiai nešalta
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#819
Parašyta 2016 spalio 24 - 18:39
#820
Parašyta 2016 spalio 24 - 20:06
Pirk NRF gamintojo pečiuką. Prie jų dažniausiai būna pridėtos ir naujos gumelės. Nissens daug geresni, bet gumelių neprideda praktiškai niekada.
Esu matęs tarpines ir prie kiniečių Thermotec, bet labai retai būna pridėtos.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0