Nu ką aš galiu pasakyt. Iki kapitalkės 306 apčiuopiamai didesnių išlaidų nebuvo, po kapitalkės atpyliau beveik metus ir vieną kartą keičiau tepalus, bei filtrus, kas kainavo 100 Lt. Tai buvo viskas. Dabartinis mataras, prasukus jau porą tūkstančių nerodo jokių kaprizų, pakeičiau tepalus, bei oro filtrą, šį šeštadienį keisiu pagrindinį diržą, alkūninio pagrindinį riebokšlį, bei kuro filtrą (kuro filtras maniškiam belforte kainuoja 18 Lt, bet kaip super duper klientui, tai berods už 13 davė). Štai ir viskas. Atvirai kalbant, nors ir padariau 306 kapitalkę, bet eksploatacijos iki ir po viso šito reikalo parodė, kad nifiga daugiau nei benzui nekainuoja arba ta kaina per metus susidaro kokie 50 Lt (čia įeina dažnesnis kuro filtro keitimas, bei dažnesnis tepalų keitimas).
O 306 pardavėm dėl keletos svarių priežasčių (mielai būtume pasilikę):1. Kadangi vaikui kol kas maisto pirkti nereikia, nes viskas pas mamą, tai į paskaitas ar šiaip kur paprastai važiuojam kartu, todėl bent kol kas antras auto stovėtų ir rūdytų, 2. atsirado poreikis didesnei auto ir labai džiaugiamės savuoju pirkiniu, 3. ir pagrindinė priežastis, nusistatėm dead line, kad pavasarį turim įsikelt į naują namą, tai įšaldyt kelis tūkstančius litų dar vienam auto, kai jisai bus praktiškai nenaudojamas, būtų per didelė prabanga, o dėl to gyvent tik ant duonos ir vandens - ačiū nenopriu.
Tai va
idomiai tu cia skaiciuoji, pvz kazkas su benzu numina 50000 per metus ir eksplotacija kokie 300lt, kitas su dyzeliu nuvaro 10000 ir eksploatacija 100lt.
ir po to dyzelistas giriasi, kad jo eksploatacija daug pigesne
.
o dar cia kitiems del smarves tai : esat vaziave paskui ikarusa??
ir is vis cia jokiu gincu but negali, dujos yra pigiausias kuras bet kaip skaiciuojant, o jaigu jos smirda tai cia kaltas tik seimininkas kuris nepriziuri savo masinos.