Bet yr kiti kabliukai:
1) dyzeli pirkdamas moki gerokai daugiau nei benzinini
2) daugiau rizikuoji kad nusipirksi su mirusiu motoru
3) normalios kapitalkes irgi nepigios
4) brangesnis islaikymas
Gal kada ateity ir pavyks isigyti koki 406
O įsigyjęs suprasi, kad 4 punktas - netiesa. ;)
Jei sneketi apie variklio eksplotacija, tai dyzelio eksplotacija tikrai brangesne, nes:
1) tepalus keisti rekomenduojama dazniau nei benzinui
2) Kuro filtra reikia keisti dazniau (priklausomai nuo jo konstrukcijos, tas keitimas gali kainuoti arba 10Lt arba 60Lt arba ... )
3) Kuro purkstukai nera tokie ilgaamziai kaip kad benzininio
4) Pakaitinimo zvakes irgi megsta perdegti.
5) Dyzelio maitinimo sistema gerokai brangesne.
6) Dyzelis reguliuojamas rankytemis, kas savo ruoztu prideda islaidu.
Be abejo, snekant apie naujas masinas, daugeli punktu galima butu iseliminuoti, taciau kaip ten bebutu - dyzelio eksplotacija brangesne nei benzino
P.S. dyzeli turejau, zinau.... ;)
Autobusų parkas. Paliuosintas.