Peugeot 309 Diesel
#1
Posted 2014 June 12 - 14:31
Zmonai reikejo kazkokios transporto priemones, su kuria galetu sunu nuvezti iki mokyklos kai nebus po ranka pagrindinio seimos automobilio. Radau skelbima apie Svencionyse parduodama 309, kuris pasak skelbimo teksto ir savininko pasaku telefonu turejo buti nauju atomobiliu. Nuvaziavus, eiliny karta ysitikinau, kad tuose krastuose zmones tikrai nezino kai kuriu lietuvisku zodziu reiksmiu ir fraze "techniskai tvarkinga" is tikro reiskia "techniskai jau lavonas" Kadangi branginu savo laika ir nebenorejau daugiau aptureti tokiu ekspediciju, tai sumokejau zmogeliui triguba suma, nei tas daiktas realiai buvo vertas ir kazkaip parvaziavau namo.
Aptvarkiau ta "tribidana" (taip seimoje vadiname sita automobily), kad bent saugu vaziuoti butu ir per metus jis prasuko max 2000 km.
Dabar praejau technikine ir nusprendziau istaisyti inzienieriu padarytas klaidas siame modelyje:
1. priekine vaziuokle kaip ir 205 non gti nifiga nelaiko sailenblokai, ypac Kauno bekeleje
2. priekiniai suportais pastoviai stringa, tepk netepes, bet kazkas is principo su jais negerai
3. fkn bildantys tripoidai ant pusasiu
4. vairo stiprintuvo nebuvimas (prie to prisideda ir vairo kryzmes greitas susidevejimas)
5. 1.9D nifiga netraukia
Visas sitas bedas bandysiu spresti su peugeot 306 detalemis. Sukrausiu visa priekine vaziuokle su traversu, vairo kolonele, varikliu, pavaru deze, pusasiais. Tam buvo paskerstas vienas 306 TD donoras:
Kol kas keiciu visokius salnikus, tarpines ir pan profilaktiskus menkniekius, o y paty varikly nelysiu.
Kadangi motora gavau su blogu kuro siurbliu, tai nusipirkau Bosch siurbly is 406:
Wish me luck, taip sakant
#2
Posted 2014 June 12 - 14:38
#3
Posted 2014 June 12 - 14:54
#4
Posted 2014 June 12 - 15:40
AndrejusK, kaip matai mano 309 raudonas, tai tu ne apie ta paty rasai, bet tik patvirtini kad tame kraste nieko gero nera
Klausimas: kam ant siurblo dar vienas elektromagnetas:
Jy pamaitinti +12V kartu su pagrindiniu magnetu tik yjungus degima?
#5
Posted 2014 June 12 - 15:49
#6
Posted 2014 June 12 - 16:04
Paskirties nežinau, bet jeigu nėra mašinoj tam skirto laido - visai jo nemaitinti ir palikti neprijungtą. Senuose siurbliuose ten tiesiog dangtelis arba net neapdirbtą liejinį esu matęs berods.Nu jo, lengvu keliu as neieskau
AndrejusK, kaip matai mano 309 raudonas, tai tu ne apie ta paty rasai, bet tik patvirtini kad tame kraste nieko gero nera
Klausimas: kam ant siurblo dar vienas elektromagnetas:
Jy pamaitinti +12V kartu su pagrindiniu magnetu tik yjungus degima?
Dukart dviems skirtingoms mašinoms jungiau, nepajungiau - kuriasi, važiuoja
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Posted 2014 June 13 - 00:22
Degimo paankstinimas; isijungia kai, pvz, variklis dirba ant laisvu (kas nustatoma pagal "sklendes" padeties davikli - neskaitant to, kad pacios sklendes dyzeli aisku nera).Klausimas: kam ant siurblo dar vienas elektromagnetas:
Jy pamaitinti +12V kartu su pagrindiniu magnetu tik yjungus degima?
#8
Posted 2014 June 13 - 08:26
Edited by tadas1991, 2014 June 13 - 08:27.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Posted 2014 June 13 - 08:48
#10
Posted 2014 June 13 - 08:54
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Posted 2014 June 13 - 16:08
#12
Posted 2014 June 16 - 02:24
Na teoriskai vienas kitam netrukdo...Vadinas galima pasidaryt salono viduj šaltam mygtuką?
Sklendės dyzely nėra, bet būna tas gazo svirtelės potencas (mėlyna fiškė)
P.S. tas siurblys, kur dėjau (vienas iš jų) turėjo ne tik tokį selenoidą, bet ir standartinę senąją paankstinimo svirtelę, kuri tampoma termostato, į kurį ateina žarnelės.
Taip kaip ten tada, du paankstinimai?
#13
Posted 2014 June 16 - 02:33
hmmm... keista jei visai nesikure.cia motoras be ecu todel ir siurblys paprastesnis.
as kiek pamenu neuzmaitinus to laido berots nesikure man kai jungiau, seip del idomumo galeciau pradraskyti laidus ir paziureti kaip tiksliai sujunkta ir kas su tuo magnetu padaryta.
Bet kalbant apie laidus, tai +12 turetu ateiti i solenoida per "potenciometra" (velgi - ten ne potenciometras, o tiesiog kontaktas isijungiantis ties laisvom apsukom)
#14
Posted 2014 June 16 - 07:12
#15
Posted 2014 June 18 - 07:14
Kadangi projektelis vyksta TurboX garaze, tai draugas neleido palikti tokios turbos:
kaip sake, tokia turba tik oro pasildymui o ne suspaudimui, matyt pries tai buvo be oro filtro pavazineta ir nemazai zvyro sumalta
Nu ir jei jau turba darom, tai gal reiktu ir sankaba is karto pasirupinti. Is Virzin gavau praktiskai nauja Valeo komplekta. Tik ji atvirkstine kaip ir buvo 306, bet pas 309 sankabos trosas buvo normaliai sankabai, bandysiu prikonstruoti automatiny trosa atvirkstinei sankabai is 306.
Nu ir linksmiausia dalis tai traverso burimas. 306 traversas visais kampais netinka, bet su bulgarke ir svarke galima viska pataisyti
306 ratu baze 46mm platesne uz 309. Tai jei palieku apacia nieko nedares, o virsutinius atraminius guolius sudedu y 309 vieta, gausiu ratu isvirtima kaip koks drifteris Todel kiek eis, atraminius trauksiu y isore, kai tokius amortikus dejau y 205, atsimenu kad ten bent po 1cm galima paslankioti ta atraminy stakane. Tarkim virsu isplatinsiu 2cm, tai vistiek dar lieka apacia placiau ant 26mm. Tada teks patrumpinti apatines sakes. Galvoju kad jei po 1cm patrumpinsiu sakes, gal vidines granatos eigos uzteks ir pusasis dar nesirems y granatos dugna? Pusasiu trumpinti visai nenoriu
#16
Posted 2014 June 21 - 23:15
#17
Posted 2014 June 23 - 07:35
Tai kodel jis cia ta projekteli imete...maiklai, turiu pasiulyma, judam siemet i 205 meet'a apsvarstyk.
Aisku, kad 205-u vasaros suvaziavimo pasiilgo...
Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ ))
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
#18
Posted 2014 June 25 - 08:25
O chaltura tesiasi, burimo nemaziau nei su 2.1 td 205 kebule. Po traverso perdarymo, kazkodel vidines granatos pradejo remtis y sakiu tvirtinimo vietas, teko pakelti varikly per 5 mm. Sankabos trosas nei nuo 309 nei nuo 306 netinka. Buvau uzsukes su dviem trosais y Mehary, kad pasirinkciau ka nors tinkamo, tai nors ir abu pardavejai miegojo be darbo, bet piktas dede veplio usais paburbejo, kad duok kebulo numery ir tada atnesiu tau trosa Kuinia, vaziuosim pas draugus y parduotuve, kur leis paciam pasikuist.
Tribidanas su 306 vaziuokle:
stovi piestu
Nupjoviau pusantros vijos:
vistiek teks keisti priekinius amortukus ir atraminius, tai tada susidesiu standartines 309 spyruokles.
Variklis inside:
dar neturiu turbinos, tai ismetimas ir ysiurbas nesurinkas, bet ir be jo yra dar ka veikt.
Kaip minejau, nupirkau sita 309 apgailetinos bukles ir pasirodo siais laikais zmones dar y radiatoriu pila vandeny, tai patikejau pardaveju cigonu ir po pirkimo nepakeiciau antifryzo, ko pasekoje praeita ziema sprogo radiatorius. Todel buvau ydejes radiatoriu nuo 406. Bet dabar tas radiatorius gaunasi per platus ir nebetelpa vairo stiprintuvo siurblio vamzdeliai. Todel instaliuosiu siauresny ir storesny Saab 9000 2.3T radiatoriu:
#19
Posted 2014 June 25 - 09:44
#20
Posted 2014 June 27 - 07:57
Kazkaip paskutiniu metu konstruoju tik svetimus Saabus, o prie saviskio nera kada prieiti, tai kol kas neturiu ka ydomaus parodytiTai gali ir su saabu kokiu senu atvažiuot, irgi įdomus daiktas
Del tos pacios priezasties ir Tribidano projektas daromas skubant, aukojant estetiny vaizda ir kreipiant demesy tik y funkcionaluma.
Turbinos hibrido sukonstruoti nepavyko, nes butu reikeja daug perdarymu, kuriems nera laiko. Todel nusipirkau kita stock turbina. Mano tureta KKK buvo su tokia mandru wastegate aktuatorium, kurio nelabai pareguliuosi, tai kita turba pirkau Garet su normaliu aktuatorium, kurio koja jau patrumpinau per 6 apsukimus, kas turetu buti apie +0,2 Bar prie bazinio slegio.
Sankabos troso irgi neradau kad tiktu mano situacijai plug n play, tai per penkias minutes gime stai toks sprendimas (privirintas 5cm vamzdukas):
Jau veikia sankaba, aisku dar tik pastumdzius masina po garaza, bet manau ir uzkurus bus gerai.
Liko dar suburti ismetima, perkelti issipletimo bakely y kita vieta, sujungineti ausinimo slangas, radiatoriu, pajungti kura, elekta, oro slangas ir filtra dar kazka ir bus galima kurti...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users