Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 309 Diesel


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 62

#21 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 27 - 22:31

eina pareguliuoti ta aktuatoriu nuo kkk. atleidi verzle ir issukineji varstuka sesekampi issistates. ;)
  • 0

#22 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 birželio 30 - 20:59

Nu vo, pirmi keli simtai metru jau pravaziuoti sava eiga. Trecios pavaros sinchronizatorius pavarges, ateity teks keisti visa deze. Is variklio darbo atrodo kad degimas kiek velyvas, pabandysiu kiek eina pasukti siurbly y ankstinimo puse. Katalizatoriaus bakelis remiasi y custom 306 pavaru kulisa, reikes siek tiek su kuvalda pamodifikuot ta bakely. Siurblys kuro turbut per daug duoda, nes gerai uzgazavus tai dumu kaip is seno kamazo :) Ir kazkodel isjungus degima, pastoviai dega akumo lempute. Zinau kad jau man taip yra ne karta buve su 205'ais, bet niekaip neatsimenu kas tada budavo :hmm: Dar nustojo rodyti spidometras. Turba pucia tik 1 Bar, tai reikes dar siek tiek pasukioti wastegate koja :) Na, bent jau vairas lengvai sukinejasi ir ant posukio granatos nebilda :)
  • 0

#23 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 liepos 01 - 08:06

Maiklai, Ką turi omeny lengvai sukinėjasi? Pas mane ant 306 proto ribose su r14 lengvai sukinėjasi.. bet persėdus prie 406 su r17 vistiek lengviau sukinėjasi... :/ stiprintuvas veikia, skysčio užtenka... any ideas?
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 liepos 01 - 11:01

Maiklai,

Ką turi omeny lengvai sukinėjasi? Pas mane ant 306 proto ribose su r14 lengvai sukinėjasi.. bet persėdus prie 406 su r17 vistiek lengviau sukinėjasi... :/ stiprintuvas veikia, skysčio užtenka... any ideas?

Nebeiškočioja siurblys arba kolonėlės vožtuvas labai drenuoja. Daugiau variantų neįsivaizduočiau...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 02 - 08:25

Maiklai,

Ką turi omeny lengvai sukinėjasi? Pas mane ant 306 proto ribose su r14 lengvai sukinėjasi.. bet persėdus prie 406 su r17 vistiek lengviau sukinėjasi... :/ stiprintuvas veikia, skysčio užtenka... any ideas?

Kadangi pries tai sitas modelis neturejo isvis vairo stiprintuvo, tai dabar kad ir koks jis bebutu, bet nepalyginti lengviau sukinejasi. Gal net uz kasdienes Lancia Zeta lengviau.

Tribidano projektas galima sakyti pasieke tarpiny finisa ir kol kas nieko jam daugiau nedarysiu, gal tik pakeisiu spidometro trosa, nes po visu darbu jis kazkodel nustojo veikti. Arteja lenktynes Palangoje, tai reikia per paskutine savaite ka nors su TurboX Saabu padaryti :)

Pas 306 tarp priekiniu amortiku stoku buvo 113 cm, o dabar sudejus y 309 pavyko padaryti tarpa 111,5 cm, apatiniu sakiu nelieciau, tai isvirtimas gavosi kaip pas tikra ziediny automobily, kokia 1,5 laipsnio. Kai nuvaziuosiu pasidaryti suvedima, bus matyti koks isvirtimas ir kiek suklydau tarp abieju pusiu.
Posted Image
Posted Image

Vakar paverciau kuro siurbly link bloko, tai uzkurus iskarto supratau kad persitengiau su ankstinimu ir po truputy dirbanciam varikliui sukau siurbly atgal kol variklio garsas susinormalizavo. Pamazinau dar kuro kieky, kad nedumintu ir prasukau ratuka aplink kvartala. Trauka ne ispudinga, bet gal su 1Bar ir be juodu dumu nera ko tiketis, vis geriau nei buvo :)
  • 0

#26 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 liepos 02 - 09:49

cia tau taip pat kaip man kai garreta isidejau (: nevalit nei per kur. arba psichologiskai su KKK buvo geriau arba pripratau prie masinos, arba ji tikrai nebevalina :D
  • 0

#27 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 02 - 10:00

cia tau taip pat kaip man kai garreta isidejau (: nevalit nei per kur. arba psichologiskai su KKK buvo geriau arba pripratau prie masinos, arba ji tikrai nebevalina :D

O kiek Bar tu dabar atsukes? Kazkaip su 2.1 td dar antra pavara ant asfalto nusukdavo ratus, o sitas neprasuka. Aisku pas 205 buvau palikes NA dyzelio deze, su trumpesnem pavarom ir slegio daugiau atsukes. Manau dar yra potencialo ir sitame variklyje, tai kai varysim y 205 meeta, atsuksim visus varztus kiek eina ir galesim tiesiogine ta zodzio prasme isrukyti visus GTI :)
  • 0

#28 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 liepos 02 - 10:45

mano uzguldo slegio dacika iki 20psi, kiek tiksliai jis rodo as negarantuotas bet pagal tai ka jis rodo iseitu kad virs bar'o pucia. bet su kkk rodydavo kiek maziu jog pucia bet traukdavo lyg ir geriau, deze pas mane palikta dyzelio paprasto tai antru jei prasukdavo tai sankaba dazniau nei ratus :) po remonto nebandziau ka labiau suka, reiks pabandyt nuvaziavus i kaimeli. kas del meet'o tai nezinau ar vaziuot su tokiu motoru kaip dabar ir zudyt ji iki galo ar bandyt ardyt ir ziureti kas ten pasidare dabar :D
  • 0

#29 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 02 - 13:48

mano uzguldo slegio dacika iki 20psi, kiek tiksliai jis rodo as negarantuotas bet pagal tai ka jis rodo iseitu kad virs bar'o pucia. bet su kkk rodydavo kiek maziu jog pucia bet traukdavo lyg ir geriau, deze pas mane palikta dyzelio paprasto tai antru jei prasukdavo tai sankaba dazniau nei ratus :) po remonto nebandziau ka labiau suka, reiks pabandyt nuvaziavus i kaimeli. kas del meet'o tai nezinau ar vaziuot su tokiu motoru kaip dabar ir zudyt ji iki galo ar bandyt ardyt ir ziureti kas ten pasidare dabar :D

20 pounds per square inch = 1.37895146 bar :) Turetu vaziuoti su tiek :)

Va koks baisus vaizdas po kapotu. Ir super duper perform sportinis oro filtras, viso projekto pasididziavimas :)
Posted Image

Gal kas turint minciu nuo kokio modelio ieskoti standartinio filtro dezes, kuri butu kompaktiska ir tilptu pas mane tarp akumo ir variklio
:hmm:
  • 0

#30 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 liepos 02 - 14:53

o standartin netelpa? as pameginau pakomlektuoti pas save bet man kazkaip nerimtai atrode tai kolkas irgi sportinis tokis kaip pas tave (: sakiau reikes eiti pasiziurineti pas draugus i shrota bet taip ir neprisiruosiu.
  • 0

#31 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 02 - 15:10

o standartin netelpa? as pameginau pakomlektuoti pas save bet man kazkaip nerimtai atrode tai kolkas irgi sportinis tokis kaip pas tave (: sakiau reikes eiti pasiziurineti pas draugus i shrota bet taip ir neprisiruosiu.

Standartinio 309 vieta dabar uzima radiatorius, o standartinis 306 buvo visas surudijes ir dar didesnis nei 309, tai greituoju budu gime toks sprendimas. Nors kai dabar musu turbos po 50 Lt kainuoja, tai dzin tas filtras, tepalus keisdami galim ir turbas pasikeist :)
  • 0

#32 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 liepos 02 - 16:47

tai joa, as kazkur turejau standartini 205 filtra su deze bet bijau kad galiu buti ismetes, pas zx'a nukistas apacion buvo backutes stiliaus, bet maniskis buvo visai perpuves(kadangi metalinis) tai teko jo atsikratyti :D
  • 0

#33 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2014 liepos 02 - 17:01

nuo 106/306 1.6 8v benzo filtro dežė netiktu? ji toklia kiap kolba, cilindro formos, tilptu tenai, tik estetiškai gal neitin gražu.
  • 0

#34 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 liepos 02 - 17:39

Turiu nuo 406 dyzelio deze su nauju oro filtru. Jeigu tik reikia galiu padovanoti. :ax: Nors klausimas ar tu ikistum. :D
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#35 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 07 - 07:40

Zodziu is plano "pigiai, greit, xujovai" lieka tik paskutinis punktas :)
Savaitgaly nusprendziau ysideti savo senaja pavaru deze. Bet pasirodo, ant senos dezes nera kur pritvirtinti atvirkstines sankabos troso kronsteino. Tada is Virzin parsiveziau 406 1,9 td deze, siaip ne taip ja pasikeiciau ir isvaziavau:
Posted Image

Cia penkta pavara tokie sukiai :blink: Pirma mintis, kad bus papuolusi benzinine pavaru deze. Bet sakau, trecios dezes tai jau nedesiu, uzteks pasikeisti penktos pavaros pora is td dezes. Isardau 306 td deze, istraukiu penkta pavara:
Posted Image
Atsidarau 406 td penktos pavaros dangtely ir randu lygiai tokio pacio dydzio dantracius :wacko: Tai arba mano tachometras grybauja arba labai jau trumpos tos 1,9 td dezes. Gal kas galit su 306 td paziureti kiek rpm buna prie 100 km/h? Dar teoriskai gali buti kad skirasi diferencialu perdavimai <_<

P.S. gal kam reikia atmosferinio 1,9 dyzelio su gera pavaru deze:
Posted Image
tarkim variklis 190 Lt, pavaru deze 70 Lt ir dar pridesiu td penktos pavaros pora. Dar liko 309 stabilnikas su sakem, stebules su stabdziais.
  • 0

#36 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 liepos 07 - 10:46

Jeigu gerai atsimenu savo 406 tai bent jau pirmi begiai tai asmeniskai man trumpoki budavo, o penktu vaziuojant jau staugdavo. Taigi taip, trumpi begiai. ;)
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#37 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 liepos 07 - 10:49

Na nezinau cia kazkas negerai, su benzu 100 vaziuojant apsukos 2500 rpm.
  • 0

#38 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 liepos 07 - 11:46

Na nezinau cia kazkas negerai, su benzu 100 vaziuojant apsukos 2500 rpm.

Dar atgaminau Maiklai atminti.
Vienas didziausiu minusu man su 406 budavo, jog negaledavau vaziuoti 120km/h, nes staugdavo labai. 80-90 super, 100 ir daugiau rekia nemaloniai.
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#39 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 07 - 12:57

As kai konstravau 205 2,1td, tai dejau orginalia 205 atmosferiko dyzelio deze ir tik penkta pavara is td ydejau, tai man jautesi kad td penkta yra ilgesne, bet toje masinoje kai nebuvo tachometro tai net nezinojau kokie sukiai prie kokio greicio buvo :) Nu zodziu, gavosi miesto masina, nes 60km/h penktu begiu yra pats tas vaziuoti :)
  • 0

#40 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2014 liepos 07 - 21:50

Atsidarau 406 td penktos pavaros dangtely ir randu lygiai tokio pacio dydzio dantracius :wacko: Tai arba mano tachometras grybauja arba labai jau trumpos tos 1,9 td dezes. Gal kas galit su 306 td paziureti kiek rpm buna prie 100 km/h? Dar teoriskai gali buti kad skirasi diferencialu perdavimai <_<

kiek teko matyt, 205, 306, 309, 405, 406 ir netgi 806 su 1.9D/TD varikliais penkta pavara prie 120 kmh budavo apie 3000-3100 rpm, priklausomai nuo rodykles kreivumo. zemesniu pavaru, ypac pirmos, ilgiai akivaizdziai skyresi D ir TD.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0