Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 309 Diesel


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 62

#41 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 liepos 07 - 22:27

Tiek uosvio tiek mano buves abu 406 , 1,9td ., vaziuojannt 100- 2,4rpm ., prie 12o -3,0rpm puikiai isimintina. Ir tikrai nestaugiakaip andrej nusake - salone pakankamai malonu vaziuot. Prie 110 pasaka. tevukas turi xantia 98m 1,9td 66kw, tai 3000rpm ant 120 kmh taip pat. Ir labai geri ispudziai su tokiais varikliukais. Neuzmusami vikruoliai ir prie zemu apsuku. andrej tavo nebuvo anglas ? Nes 406 labai tylus salone. Vaziuojant nesigirdi jokiu variklio gausmu.

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 liepos 07 - 22:34

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#42 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 liepos 08 - 06:28

Tiek uosvio tiek mano buves abu 406 , 1,9td ., vaziuojannt 100- 2,4rpm ., prie 12o -3,0rpm puikiai isimintina.
Ir tikrai nestaugiakaip andrej nusake - salone pakankamai malonu vaziuot. Prie 110 pasaka.
tevukas turi xantia 98m 1,9td 66kw, tai 3000rpm ant 120 kmh taip pat. Ir labai geri ispudziai su tokiais varikliukais. Neuzmusami vikruoliai ir prie zemu apsuku.
andrej tavo nebuvo anglas ? Nes 406 labai tylus salone. Vaziuojant nesigirdi jokiu variklio gausmu.

Jeigu i komplektaciją įeina tvarkinga išmetimo sistema, tai ko jau nebus tau tylus tas 406. Pas Andrėjų tikriausiai nebuvo sukomplektuota išmetimo sistema.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#43 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 liepos 08 - 18:19

Su sport glusiteliu jis taip pat pakankamai tylus.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#44 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 liepos 08 - 19:39

Vyrai, puikiai suprantate. Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#45 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 liepos 09 - 08:26

Vyrai, puikiai suprantate.
Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h

andrejau, vis dar teigi kad 406 turi tokia deze su trumpais begiais ?
jei taip tai neduok die su 406 i trasa iskilt. dar kart sakau abu 406 maniskiai su uosvio 120 - 3000rpm. ir tikrai maloniai vaziuojamas trasoje dar greiciau, nesmaugiamas ir variklis nezviegia :wacko:

nezinau koki tu ten grabovezi turejai surinkta is daliu, kad buvo trasoj nepritaikytas
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#46 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 liepos 09 - 08:51

Vyrai, puikiai suprantate.
Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h

andrejau, vis dar teigi kad 406 turi tokia deze su trumpais begiais ?
jei taip tai neduok die su 406 i trasa iskilt. dar kart sakau abu 406 maniskiai su uosvio 120 - 3000rpm. ir tikrai maloniai vaziuojamas trasoje dar greiciau, nesmaugiamas ir variklis nezviegia :wacko:

nezinau koki tu ten grabovezi turejai surinkta is daliu, kad buvo trasoj nepritaikytas

Na cia zinai Eddy gal dar priklauso nuo kiekvieno poreikio.
Man 120 km/h ir 3000 rpm yra daug. Tokiam kebului su tokiu varikliuku nera malonu, sakyk ka nori.
Tavo uosvis gali spausti kiek nori, komfortiskai vaziuojant tyliai (ne del graso izoliacijos) sunku. :ax:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#47 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2014 liepos 09 - 08:52

Pas tevuko Xsara 1.9 TD 120 - 3000 rpm, prie 100 lyg kazkas apie 2500 gal truputi virs. Mano benzininio 406 5 pavara ilgesnė gaunas. Jei ka, turiu 1.8 benzo deze paisulyt.
  • 0

#48 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 liepos 09 - 09:09

Vyrai, puikiai suprantate.
Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h

andrejau, vis dar teigi kad 406 turi tokia deze su trumpais begiais ?
jei taip tai neduok die su 406 i trasa iskilt. dar kart sakau abu 406 maniskiai su uosvio 120 - 3000rpm. ir tikrai maloniai vaziuojamas trasoje dar greiciau, nesmaugiamas ir variklis nezviegia :wacko:

nezinau koki tu ten grabovezi turejai surinkta is daliu, kad buvo trasoj nepritaikytas

Na cia zinai Eddy gal dar priklauso nuo kiekvieno poreikio.
Man 120 km/h ir 3000 rpm yra daug. Tokiam kebului su tokiu varikliuku nera malonu, sakyk ka nori.
Tavo uosvis gali spausti kiek nori, komfortiskai vaziuojant tyliai (ne del graso izoliacijos) sunku. :ax:

tada zinoma taip, kekvienas pagal save. man asmeniskai malonu.
palyginti 306 ir 406 ., tai 306 tikrai ne tokiems greiciams ir salone puikiai viskas jauciama.
406 jau kita klase kuri tikrai ispudi paliko. 406 = C5 ir 150 graziai vaziuojas ir i ora nekyla, minteles nera. aisku tam 1.9 td 406 riba iki 130

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 liepos 09 - 09:12

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#49 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 13 - 18:31

Gal kas turite centrinio jungikly is vairuotojo duru? Keturiu kontaktu, dvi fyskes po du laidus:
Posted Image

P.S. Atsibodo dauzytis kojas garaze y sena motora, tai klubine akcija: motoras - 100 Lt, deze - 50 Lt.
  • 0

#50 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 liepos 22 - 10:09

Variklis su deze iskeliavo y metalo lauza. Pasilikau tik galva su veleneliu jei kam reiketu.
  • 0

#51 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 liepos 22 - 15:52

Gal kas turite centrinio jungikly is vairuotojo duru? Keturiu kontaktu, dvi fyskes po du laidus:
Posted Image

P.S. Atsibodo dauzytis kojas garaze y sena motora, tai klubine akcija: motoras - 100 Lt, deze - 50 Lt.

Turiu tokiu varikliuku.
  • 0
kažkaip.....

#52 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 lapkričio 29 - 15:08

Gal kas nors Kaune turite gerus 306 priekinius amortikus su spyruoklem? Tingiu ardyt atraminius, tai ieskau visko kruvoj :)


  • 0

#53 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 09:40

Eilini karta stebiuosi kaip inzinieriai sugebejo labai primityvu reikala isspresti labai sudetingu budu. Net sudejus naujas kaladeliu issketimo mechanizmo detales, nemanau kad jis normaliai veiks.

20141203_183528_zpsknjnnrbe.jpg

 

Ir atsalus oram pastebejau kad salono sildymas veikia silpnai. Pats peciukas karstas, net rankas gali nudegti, o salono ventiliatorius pucia vos drungna ora. Atsimenu kazkada su 205 buvo tokia beda, tik nepamenu kaip gydziau. Zinau, buna sitiems modeliams, kad atsikabina trosas nuo sklendes per kuria imamamas oras is lauko i salona, bet tada vistiek silta pustu...


  • 0

#54 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2014 gruodžio 12 - 20:44

isplauk peciuko radiatoriu su kokia gera chimke ir prades sildyt normaliai 

esu savo ex raudonam taip dares. puikiai padejo


  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#55 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 01:37

Hem, Kaip matau, sudėjai visiškai naujus pilnus stabdžius, matau net ir vamzdelį naują. Neseniai viską taip pat padariau savo 92trų ZXui, pilnas komplektas TRW galo stabdžių (kaladės, cilindriukai, montavimo ir tempimo dalys ir netgi guolių dangčiukai ir tepaliukas), vienas naujas vamzdukas ir vienas naujas rankinio trosas.

Tikiuos nepamiršai geru karščio mažiau bijančiu tepalu sutepti reguliatorių sriegius ir dantukus, nes ten pagrindinė vieta, kur jie sugenda.

Taip, kontrukcija, kaip ten bebūtų, kvaila, bet šiaip atnaujinus, kolkas veikia puikiai, man technikinėj su naujais stabdžiais nekrautas galas įsuko 0.73 ir 0.89, kas yra gan nemažas netolygumas, bet kai ta mašina prieš tai buvo 7 metus stovėjusi garaže, o būgnų skrupulingai nevaliau ir iškart sutvarkęs į TA važiavau, tai sakyč viskas labai gerai.

Manau, kad ilgaamžiškumo problema tiems reguliatoriams kyla labai smarkiai dėl to, kad automobiliai yra labai stipriai projektuoti prancūziškam klimatui, ir tas jaučiasi ne vien ant stabdžių, bet ir daug kitų mazgų. O ten minuso ir sniego būna tik šiaurėje, ir labai retai, o žieminės padangos neprivalomos.

Taip, VW senieji būgniniai stabdžiai turi daug paprastesnį ir amžiui bėgant patikimesnį reguliavimą. Kalbu apie tą spyruoklės tempiamą šplintuką. Per kurį tekštelėjus visas įtempimas iškart atsileidžia ir tempiasi iš naujo. Jokių sriegių ir smulkių detalių - kontaktinis darbas.

Bet pas juos yra kitų mazgų trūkumų, turiu omeny ne stabdžius.

vw-golf-mk2-rear-brake-cylinders-05.jpg


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#56 PiktazZuikis

PiktazZuikis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas,Vadzgirys, Erzvilkas, Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2014 gruodžio 14 - 19:38

Eilini karta stebiuosi kaip inzinieriai sugebejo labai primityvu reikala isspresti labai sudetingu budu. Net sudejus naujas kaladeliu issketimo mechanizmo detales, nemanau kad jis normaliai veiks.

20141203_183528_zpsknjnnrbe.jpg

 

Ir atsalus oram pastebejau kad salono sildymas veikia silpnai. Pats peciukas karstas, net rankas gali nudegti, o salono ventiliatorius pucia vos drungna ora. Atsimenu kazkada su 205 buvo tokia beda, tik nepamenu kaip gydziau. Zinau, buna sitiems modeliams, kad atsikabina trosas nuo sklendes per kuria imamamas oras is lauko i salona, bet tada vistiek silta pustu...

Labai graziai nauji stabdziai atrodo :)~  , as kaip tik siandien irgi savo 205 issiardziau bugninius stabdzius, tai baisiai viskas aprudija, galvoju naujus det, bet ir tiltas ne ka geriau atrodo, tai dabar mastau ar geriau esama tvarkyt, ar jau kito kokio gyvesnio ieskot :hmm:  labiau mastau apie kita, o gal kas netycia turit koki atliekama tinkama naudojimui :shy:


  • 0
ARE 752, Kaunas

#57 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gruodžio 16 - 08:53

Aciu Cheinikai uz ideja. Kai radau karstas abi peciuko slangas net nepagalvojau kad jis gali buti uztukes ir gal tik pora vamzdeliu praleidzia antifryza. Matyt to uztenka tik kad slangos butu karstos, bet oro jau nesusildo.
Tadai, turiu as audi B2 su kuria galima sakyti uzaugau, tai ten ne tik stabziai paprasciau isspresti :)
  • 0

#58 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gruodžio 17 - 02:31

Gal ir taip, bet man patinka senos, patogios mažos mašinos, todėl ir renkuosi prancūziukus. Pas vokietukus senoliai nelabai patogūs :) Pvz, akmeninės sėdynės, arba amortizatoriai, kurie nelabai amortizuoja dėl per kietų spyruoklių :D

Šiaip nesikratau aš jų tikrai, bet tarkim šią vasarą kapitališkai pakėlėm iš šroto šauksmo tėvuko Ford Galaxy ir paskui aš jį apie 5-6 tūkst. kilometrų atvairavau per visą Europą, tai galiu pasakyt, kad grįžus ir persėdus atgal į savo senolį  BX - nors ir prisiminiau visokias bėdas su laisvom apsukom, stabdžiais ar barankos besaikiu makalavimu (bestiprintuvinis), bet įkritau kaip į fotelį, ir per duobes užpakalis nuo sėdynės nepakyla  :clap:

Bet yra daug vietų, kur man prancūzas visgi lengviau remontuojas. Pvz, variklių sandara man labiau patinka PSA, negu VW koncerno. Pas PSA vienintelė vieta, kuri tikrai bjauri, yra vėliavėlės, o kitur smagumas. Dar nepatinka VW senųjų priekiniai tiltai, kuriuose visos veržlės (pvz, sailenblokų) įvirintos skardinio balkio ertmės viduje, ir nulaužus varžtą ar prasukus sriegį - arba keiti balkį, arba pjaustai ir virini...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gruodžio 17 - 02:38

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#59 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2014 gruodžio 17 - 22:56

Kas del skirtumu tarp Vag ir Pezo, tai man asmeniskai pežukai n kartu maloniau remontuojasi, viskas protinga, ko tikrai nepasakyčiau apie audi b2, kuria kaip tik siuo metu perinkineju, nu bet turi ji savito grozio kuri myliu.

O dabar  i tema. Kiek teko matyt, yra dvieju tipu kaladeles ir  rankinio mechanizmas pas pežus. Kitas variantas su krumpliaratiniu ratuku, elementariai ir lengvai galima itemti rankini. Pas mano 106 "Rallye" buvo kiek pamenu toklia sistema, jokiu problemu nebuvo, lengvai ir greit isitempia, ir rankinis veikė puikiai :)


  • 0

#60 azkis

azkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Roland Garros, Peugeot 205 D

Parašyta 2015 sausio 03 - 11:21

Hm. Pas mane irgi silpnokai sildo peciukas 205. As iskart termostata primeciau uzstrigusi, bet nieko dar neziurejau, kadangi tas auto stovi. O cia irgi variantas del uzsikisusio peciuko.
Gal kas trumpai nupasakos kaip iki jo dasikast? Ka reik nusiardyt etc
Aciu in prieki!

isplauk peciuko radiatoriu su kokia gera chimke ir prades sildyt normaliai
esu savo ex raudonam taip dares. puikiai padejo


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0