Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 309 Diesel


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 62

#1 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 birželio 12 - 14:31

Iki siol nesuprantu, kaip pries metus pas mane atsirado pats baisiausias Peugeot gamintas modelis - 309 :dntknw:
Zmonai reikejo kazkokios transporto priemones, su kuria galetu sunu nuvezti iki mokyklos kai nebus po ranka pagrindinio seimos automobilio. Radau skelbima apie Svencionyse parduodama 309, kuris pasak skelbimo teksto ir savininko pasaku telefonu turejo buti nauju atomobiliu. Nuvaziavus, eiliny karta ysitikinau, kad tuose krastuose zmones tikrai nezino kai kuriu lietuvisku zodziu reiksmiu ir fraze "techniskai tvarkinga" is tikro reiskia "techniskai jau lavonas" :ph34r: Kadangi branginu savo laika ir nebenorejau daugiau aptureti tokiu ekspediciju, tai sumokejau zmogeliui triguba suma, nei tas daiktas realiai buvo vertas ir kazkaip parvaziavau namo.
Aptvarkiau ta "tribidana" (taip seimoje vadiname sita automobily), kad bent saugu vaziuoti butu ir per metus jis prasuko max 2000 km.
Posted Image
Posted Image

Dabar praejau technikine ir nusprendziau istaisyti inzienieriu padarytas klaidas siame modelyje:
1. priekine vaziuokle kaip ir 205 non gti nifiga nelaiko sailenblokai, ypac Kauno bekeleje
2. priekiniai suportais pastoviai stringa, tepk netepes, bet kazkas is principo su jais negerai
3. fkn bildantys tripoidai ant pusasiu
4. vairo stiprintuvo nebuvimas (prie to prisideda ir vairo kryzmes greitas susidevejimas)
5. 1.9D nifiga netraukia

Visas sitas bedas bandysiu spresti su peugeot 306 detalemis. Sukrausiu visa priekine vaziuokle su traversu, vairo kolonele, varikliu, pavaru deze, pusasiais. Tam buvo paskerstas vienas 306 TD donoras:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Kol kas keiciu visokius salnikus, tarpines ir pan profilaktiskus menkniekius, o y paty varikly nelysiu.

Kadangi motora gavau su blogu kuro siurbliu, tai nusipirkau Bosch siurbly is 406:
Posted Image

Wish me luck, taip sakant :)
  • 0

#2 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2014 birželio 12 - 14:38

IMHO paprasčiau buvo 306 prikelt... :rolleyes: Na bet bendrai mes gi žinom tavo polinkį į sado mazo... ^_^ :good: ps: tas užrašas ant sienos ir 306'to griaučiai verti atskiro :good: ^_^
  • 0

#3 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 birželio 12 - 14:54

na ka ka, bet 309 (bet coupe) yra man labai net grazus. Pats tas variantas kas nori tureti bagazine, nes 205 nelabai turi jos. Svorio skirtumas lyginant su 205 mazas skiriasi. Sekmes, lauksime ziniu, nes ko ko ,bet 309 truksta siame forume. :) P.s speju kalbi apie svencionyse 309 pilkos/sviesiai rudos spalvos. Ten jeigu neklystu prapuves ir dar galiniai stabdziai uzglusinti. :doh:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#4 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 birželio 12 - 15:40

Nu jo, lengvu keliu as neieskau :)

AndrejusK, kaip matai mano 309 raudonas, tai tu ne apie ta paty rasai, bet tik patvirtini kad tame kraste nieko gero nera :)

Klausimas: kam ant siurblo dar vienas elektromagnetas:
Posted Image
Jy pamaitinti +12V kartu su pagrindiniu magnetu tik yjungus degima?
  • 0

#5 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 birželio 12 - 15:49

Krastus krastui nelygus. Ne taip supratau, bet buvo ten toks lavonelis 309 baisus. :ax: Nezinau kiek mokejai, bet Marijampoleje (autogide) bent jau is paziuros labai tvarkingas 309 stovi. Ir dar coupe. :hmm:
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 12 - 16:04

Nu jo, lengvu keliu as neieskau :)

AndrejusK, kaip matai mano 309 raudonas, tai tu ne apie ta paty rasai, bet tik patvirtini kad tame kraste nieko gero nera :)

Klausimas: kam ant siurblo dar vienas elektromagnetas:
Posted Image
Jy pamaitinti +12V kartu su pagrindiniu magnetu tik yjungus degima?

Paskirties nežinau, bet jeigu nėra mašinoj tam skirto laido - visai jo nemaitinti ir palikti neprijungtą. Senuose siurbliuose ten tiesiog dangtelis arba net neapdirbtą liejinį esu matęs berods.
Dukart dviems skirtingoms mašinoms jungiau, nepajungiau - kuriasi, važiuoja :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2014 birželio 13 - 00:22

Klausimas: kam ant siurblo dar vienas elektromagnetas:
Jy pamaitinti +12V kartu su pagrindiniu magnetu tik yjungus degima?

Degimo paankstinimas; isijungia kai, pvz, variklis dirba ant laisvu (kas nustatoma pagal "sklendes" padeties davikli - neskaitant to, kad pacios sklendes dyzeli aisku nera).
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 13 - 08:26

Vadinas galima pasidaryt salono viduj šaltam mygtuką? Sklendės dyzely nėra, bet būna tas gazo svirtelės potencas (mėlyna fiškė) P.S. tas siurblys, kur dėjau (vienas iš jų) turėjo ne tik tokį selenoidą, bet ir standartinę senąją paankstinimo svirtelę, kuri tampoma termostato, į kurį ateina žarnelės. Taip kaip ten tada, du paankstinimai?

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 birželio 13 - 08:27

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2014 birželio 13 - 08:48

Maiklai - welcome back :good: :beer: Sveikinu su pirkiniu, kantrybes ir sekmes darbuose :blush: Kaip matau is projekteliu tendenciju, Kaunas Vilniu lenkia vienu aspektu - ima ir padaro, o ne uzsiprojektuoja pusei metu ar ilgiau :rolleyes: P.s. - man baisiausias Peu modelis - 207, o 309 reikia pirkt su maziau duru :)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#10 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 birželio 13 - 08:54

kazkada turetam 406 1,9 td 97 metu, ant siurblio tokio daikto nebuvo., paankstinimas kazkaip ECU pagalba reguliavosi ir jei atsimenu padsosas buvo ant trosiuko vakuminio
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#11 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 13 - 16:08

cia motoras be ecu todel ir siurblys paprastesnis. as kiek pamenu neuzmaitinus to laido berots nesikure man kai jungiau, seip del idomumo galeciau pradraskyti laidus ir paziureti kaip tiksliai sujunkta ir kas su tuo magnetu padaryta.
  • 0

#12 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2014 birželio 16 - 02:24

Vadinas galima pasidaryt salono viduj šaltam mygtuką?

Sklendės dyzely nėra, bet būna tas gazo svirtelės potencas (mėlyna fiškė)

P.S. tas siurblys, kur dėjau (vienas iš jų) turėjo ne tik tokį selenoidą, bet ir standartinę senąją paankstinimo svirtelę, kuri tampoma termostato, į kurį ateina žarnelės.
Taip kaip ten tada, du paankstinimai?

Na teoriskai vienas kitam netrukdo... :)
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#13 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2014 birželio 16 - 02:33

cia motoras be ecu todel ir siurblys paprastesnis.

as kiek pamenu neuzmaitinus to laido berots nesikure man kai jungiau, seip del idomumo galeciau pradraskyti laidus ir paziureti kaip tiksliai sujunkta ir kas su tuo magnetu padaryta.

hmmm... keista jei visai nesikure.
Bet kalbant apie laidus, tai +12 turetu ateiti i solenoida per "potenciometra" (velgi - ten ne potenciometras, o tiesiog kontaktas isijungiantis ties laisvom apsukom)
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#14 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 16 - 07:12

sunku dabar jau gincytis nes puse metu visgi praejo bet esu beveik isitikines kad i abu voztuvelius pliusus vedziau. :D
  • 0

#15 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 birželio 18 - 07:14

Na, vietoj vieno laido pravodkes, sitam motorui reikes sujungti triju laidu pravodke, bet gal kaip nors nepasiklysiu tokioje painiavoje :)

Kadangi projektelis vyksta TurboX garaze, tai draugas neleido palikti tokios turbos:
Posted Image
kaip sake, tokia turba tik oro pasildymui o ne suspaudimui, matyt pries tai buvo be oro filtro pavazineta ir nemazai zvyro sumalta :)

Nu ir jei jau turba darom, tai gal reiktu ir sankaba is karto pasirupinti. Is Virzin gavau praktiskai nauja Valeo komplekta. Tik ji atvirkstine kaip ir buvo 306, bet pas 309 sankabos trosas buvo normaliai sankabai, bandysiu prikonstruoti automatiny trosa atvirkstinei sankabai is 306.
Posted Image

Nu ir linksmiausia dalis tai traverso burimas. 306 traversas visais kampais netinka, bet su bulgarke ir svarke galima viska pataisyti :)
Posted Image
Posted Image
Posted Image

306 ratu baze 46mm platesne uz 309. Tai jei palieku apacia nieko nedares, o virsutinius atraminius guolius sudedu y 309 vieta, gausiu ratu isvirtima kaip koks drifteris :) Todel kiek eis, atraminius trauksiu y isore, kai tokius amortikus dejau y 205, atsimenu kad ten bent po 1cm galima paslankioti ta atraminy stakane. Tarkim virsu isplatinsiu 2cm, tai vistiek dar lieka apacia placiau ant 26mm. Tada teks patrumpinti apatines sakes. Galvoju kad jei po 1cm patrumpinsiu sakes, gal vidines granatos eigos uzteks ir pusasis dar nesirems y granatos dugna? Pusasiu trumpinti visai nenoriu <_<
  • 0

#16 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 21 - 23:15

maiklai, turiu pasiulyma, judam siemet i 205 meet'a :D apsvarstyk.
  • 0

#17 Edis_Vln

Edis_Vln
  • Nariai
  • Pranešimai: 140
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 x 4, 405 x 3, 309 x 1, 605 x 1, + Xsara VTS. :)

Parašyta 2014 birželio 23 - 07:35

maiklai, turiu pasiulyma, judam siemet i 205 meet'a :D apsvarstyk.

Tai kodel jis cia ta projekteli imete...
Aisku, kad 205-u vasaros suvaziavimo pasiilgo... ;]
  • 0

Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ :)))

Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....

Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.

Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563


#18 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 birželio 25 - 08:25

Jei nebus labai geda savo chaltura parodyt viesumoje, tai visai nieko butu vel sudalyvaut 205 meete. Paskutiniais metais nevaziuodavau, nes zinojau kad po meeto vel nusipirksiu lavona 205 ir pradesiu ka nors daryti, bet kai atsirado 309, tai jau kaip ir nebeliko atmazo nedalyvauti :)

O chaltura tesiasi, burimo nemaziau nei su 2.1 td 205 kebule. Po traverso perdarymo, kazkodel vidines granatos pradejo remtis y sakiu tvirtinimo vietas, teko pakelti varikly per 5 mm. Sankabos trosas nei nuo 309 nei nuo 306 netinka. Buvau uzsukes su dviem trosais y Mehary, kad pasirinkciau ka nors tinkamo, tai nors ir abu pardavejai miegojo be darbo, bet piktas dede veplio usais paburbejo, kad duok kebulo numery ir tada atnesiu tau trosa <_< Kuinia, vaziuosim pas draugus y parduotuve, kur leis paciam pasikuist.

Tribidanas su 306 vaziuokle:
Posted Image
stovi piestu :)

Nupjoviau pusantros vijos:
Posted Image
vistiek teks keisti priekinius amortukus ir atraminius, tai tada susidesiu standartines 309 spyruokles.

Variklis inside:
Posted Image
dar neturiu turbinos, tai ismetimas ir ysiurbas nesurinkas, bet ir be jo yra dar ka veikt.

Kaip minejau, nupirkau sita 309 apgailetinos bukles ir pasirodo siais laikais zmones dar y radiatoriu pila vandeny, tai patikejau pardaveju cigonu ir po pirkimo nepakeiciau antifryzo, ko pasekoje praeita ziema sprogo radiatorius. Todel buvau ydejes radiatoriu nuo 406. Bet dabar tas radiatorius gaunasi per platus ir nebetelpa vairo stiprintuvo siurblio vamzdeliai. Todel instaliuosiu siauresny ir storesny Saab 9000 2.3T radiatoriu:
Posted Image
  • 0

#19 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2014 birželio 25 - 09:44

Tai gali ir su saabu kokiu senu atvažiuot, irgi įdomus daiktas :)
  • 1

#20 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 birželio 27 - 07:57

Tai gali ir su saabu kokiu senu atvažiuot, irgi įdomus daiktas :)

Kazkaip paskutiniu metu konstruoju tik svetimus Saabus, o prie saviskio nera kada prieiti, tai kol kas neturiu ka ydomaus parodyti :)
Del tos pacios priezasties ir Tribidano projektas daromas skubant, aukojant estetiny vaizda ir kreipiant demesy tik y funkcionaluma.
Turbinos hibrido sukonstruoti nepavyko, nes butu reikeja daug perdarymu, kuriems nera laiko. Todel nusipirkau kita stock turbina. Mano tureta KKK buvo su tokia mandru wastegate aktuatorium, kurio nelabai pareguliuosi, tai kita turba pirkau Garet su normaliu aktuatorium, kurio koja jau patrumpinau per 6 apsukimus, kas turetu buti apie +0,2 Bar prie bazinio slegio.
Posted Image

Sankabos troso irgi neradau kad tiktu mano situacijai plug n play, tai per penkias minutes gime stai toks sprendimas (privirintas 5cm vamzdukas):
Posted Image
Jau veikia sankaba, aisku dar tik pastumdzius masina po garaza, bet manau ir uzkurus bus gerai.

Liko dar suburti ismetima, perkelti issipletimo bakely y kita vieta, sujungineti ausinimo slangas, radiatoriu, pajungti kura, elekta, oro slangas ir filtra dar kazka ir bus galima kurti...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0