
Zmonai reikejo kazkokios transporto priemones, su kuria galetu sunu nuvezti iki mokyklos kai nebus po ranka pagrindinio seimos automobilio. Radau skelbima apie Svencionyse parduodama 309, kuris pasak skelbimo teksto ir savininko pasaku telefonu turejo buti nauju atomobiliu. Nuvaziavus, eiliny karta ysitikinau, kad tuose krastuose zmones tikrai nezino kai kuriu lietuvisku zodziu reiksmiu ir fraze "techniskai tvarkinga" is tikro reiskia "techniskai jau lavonas"

Aptvarkiau ta "tribidana" (taip seimoje vadiname sita automobily), kad bent saugu vaziuoti butu ir per metus jis prasuko max 2000 km.


Dabar praejau technikine ir nusprendziau istaisyti inzienieriu padarytas klaidas siame modelyje:
1. priekine vaziuokle kaip ir 205 non gti nifiga nelaiko sailenblokai, ypac Kauno bekeleje
2. priekiniai suportais pastoviai stringa, tepk netepes, bet kazkas is principo su jais negerai
3. fkn bildantys tripoidai ant pusasiu
4. vairo stiprintuvo nebuvimas (prie to prisideda ir vairo kryzmes greitas susidevejimas)
5. 1.9D nifiga netraukia
Visas sitas bedas bandysiu spresti su peugeot 306 detalemis. Sukrausiu visa priekine vaziuokle su traversu, vairo kolonele, varikliu, pavaru deze, pusasiais. Tam buvo paskerstas vienas 306 TD donoras:




Kol kas keiciu visokius salnikus, tarpines ir pan profilaktiskus menkniekius, o y paty varikly nelysiu.
Kadangi motora gavau su blogu kuro siurbliu, tai nusipirkau Bosch siurbly is 406:

Wish me luck, taip sakant
