Edited by Eddy, 2014 July 07 - 22:34.
Peugeot 309 Diesel
#41
Posted 2014 July 07 - 22:27
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#42
Posted 2014 July 08 - 06:28
Jeigu i komplektaciją įeina tvarkinga išmetimo sistema, tai ko jau nebus tau tylus tas 406. Pas Andrėjų tikriausiai nebuvo sukomplektuota išmetimo sistema.Tiek uosvio tiek mano buves abu 406 , 1,9td ., vaziuojannt 100- 2,4rpm ., prie 12o -3,0rpm puikiai isimintina.
Ir tikrai nestaugiakaip andrej nusake - salone pakankamai malonu vaziuot. Prie 110 pasaka.
tevukas turi xantia 98m 1,9td 66kw, tai 3000rpm ant 120 kmh taip pat. Ir labai geri ispudziai su tokiais varikliukais. Neuzmusami vikruoliai ir prie zemu apsuku.
andrej tavo nebuvo anglas ? Nes 406 labai tylus salone. Vaziuojant nesigirdi jokiu variklio gausmu.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#43
Posted 2014 July 08 - 18:19
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#44
Posted 2014 July 08 - 19:39
#45
Posted 2014 July 09 - 08:26
andrejau, vis dar teigi kad 406 turi tokia deze su trumpais begiais ?Vyrai, puikiai suprantate.
Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h
jei taip tai neduok die su 406 i trasa iskilt. dar kart sakau abu 406 maniskiai su uosvio 120 - 3000rpm. ir tikrai maloniai vaziuojamas trasoje dar greiciau, nesmaugiamas ir variklis nezviegia
nezinau koki tu ten grabovezi turejai surinkta is daliu, kad buvo trasoj nepritaikytas
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#46
Posted 2014 July 09 - 08:51
Na cia zinai Eddy gal dar priklauso nuo kiekvieno poreikio.andrejau, vis dar teigi kad 406 turi tokia deze su trumpais begiais ?Vyrai, puikiai suprantate.
Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h
jei taip tai neduok die su 406 i trasa iskilt. dar kart sakau abu 406 maniskiai su uosvio 120 - 3000rpm. ir tikrai maloniai vaziuojamas trasoje dar greiciau, nesmaugiamas ir variklis nezviegia
nezinau koki tu ten grabovezi turejai surinkta is daliu, kad buvo trasoj nepritaikytas
Man 120 km/h ir 3000 rpm yra daug. Tokiam kebului su tokiu varikliuku nera malonu, sakyk ka nori.
Tavo uosvis gali spausti kiek nori, komfortiskai vaziuojant tyliai (ne del graso izoliacijos) sunku.
#47
Posted 2014 July 09 - 08:52
#48
Posted 2014 July 09 - 09:09
tada zinoma taip, kekvienas pagal save. man asmeniskai malonu.Na cia zinai Eddy gal dar priklauso nuo kiekvieno poreikio.
andrejau, vis dar teigi kad 406 turi tokia deze su trumpais begiais ?Vyrai, puikiai suprantate.
Apsukos aukstos jau penktu begiu vaziuojant 120km/h. Jau jausmas yra , jog smaugi varikli. Ne top speedui greiciu deze. Miestui arba iki 100km/h
jei taip tai neduok die su 406 i trasa iskilt. dar kart sakau abu 406 maniskiai su uosvio 120 - 3000rpm. ir tikrai maloniai vaziuojamas trasoje dar greiciau, nesmaugiamas ir variklis nezviegia
nezinau koki tu ten grabovezi turejai surinkta is daliu, kad buvo trasoj nepritaikytas
Man 120 km/h ir 3000 rpm yra daug. Tokiam kebului su tokiu varikliuku nera malonu, sakyk ka nori.
Tavo uosvis gali spausti kiek nori, komfortiskai vaziuojant tyliai (ne del graso izoliacijos) sunku.
palyginti 306 ir 406 ., tai 306 tikrai ne tokiems greiciams ir salone puikiai viskas jauciama.
406 jau kita klase kuri tikrai ispudi paliko. 406 = C5 ir 150 graziai vaziuojas ir i ora nekyla, minteles nera. aisku tam 1.9 td 406 riba iki 130
Edited by Eddy, 2014 July 09 - 09:12.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#49
#50
Posted 2014 July 22 - 10:09
#52
Posted 2014 November 29 - 15:08
Gal kas nors Kaune turite gerus 306 priekinius amortikus su spyruoklem? Tingiu ardyt atraminius, tai ieskau visko kruvoj
#53
Posted 2014 December 11 - 09:40
Eilini karta stebiuosi kaip inzinieriai sugebejo labai primityvu reikala isspresti labai sudetingu budu. Net sudejus naujas kaladeliu issketimo mechanizmo detales, nemanau kad jis normaliai veiks.
Ir atsalus oram pastebejau kad salono sildymas veikia silpnai. Pats peciukas karstas, net rankas gali nudegti, o salono ventiliatorius pucia vos drungna ora. Atsimenu kazkada su 205 buvo tokia beda, tik nepamenu kaip gydziau. Zinau, buna sitiems modeliams, kad atsikabina trosas nuo sklendes per kuria imamamas oras is lauko i salona, bet tada vistiek silta pustu...
#54
Posted 2014 December 12 - 20:44
isplauk peciuko radiatoriu su kokia gera chimke ir prades sildyt normaliai
esu savo ex raudonam taip dares. puikiai padejo
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#55
Posted 2014 December 13 - 01:37
Hem, Kaip matau, sudėjai visiškai naujus pilnus stabdžius, matau net ir vamzdelį naują. Neseniai viską taip pat padariau savo 92trų ZXui, pilnas komplektas TRW galo stabdžių (kaladės, cilindriukai, montavimo ir tempimo dalys ir netgi guolių dangčiukai ir tepaliukas), vienas naujas vamzdukas ir vienas naujas rankinio trosas.
Tikiuos nepamiršai geru karščio mažiau bijančiu tepalu sutepti reguliatorių sriegius ir dantukus, nes ten pagrindinė vieta, kur jie sugenda.
Taip, kontrukcija, kaip ten bebūtų, kvaila, bet šiaip atnaujinus, kolkas veikia puikiai, man technikinėj su naujais stabdžiais nekrautas galas įsuko 0.73 ir 0.89, kas yra gan nemažas netolygumas, bet kai ta mašina prieš tai buvo 7 metus stovėjusi garaže, o būgnų skrupulingai nevaliau ir iškart sutvarkęs į TA važiavau, tai sakyč viskas labai gerai.
Manau, kad ilgaamžiškumo problema tiems reguliatoriams kyla labai smarkiai dėl to, kad automobiliai yra labai stipriai projektuoti prancūziškam klimatui, ir tas jaučiasi ne vien ant stabdžių, bet ir daug kitų mazgų. O ten minuso ir sniego būna tik šiaurėje, ir labai retai, o žieminės padangos neprivalomos.
Taip, VW senieji būgniniai stabdžiai turi daug paprastesnį ir amžiui bėgant patikimesnį reguliavimą. Kalbu apie tą spyruoklės tempiamą šplintuką. Per kurį tekštelėjus visas įtempimas iškart atsileidžia ir tempiasi iš naujo. Jokių sriegių ir smulkių detalių - kontaktinis darbas.
Bet pas juos yra kitų mazgų trūkumų, turiu omeny ne stabdžius.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#56
Posted 2014 December 14 - 19:38
Eilini karta stebiuosi kaip inzinieriai sugebejo labai primityvu reikala isspresti labai sudetingu budu. Net sudejus naujas kaladeliu issketimo mechanizmo detales, nemanau kad jis normaliai veiks.
Ir atsalus oram pastebejau kad salono sildymas veikia silpnai. Pats peciukas karstas, net rankas gali nudegti, o salono ventiliatorius pucia vos drungna ora. Atsimenu kazkada su 205 buvo tokia beda, tik nepamenu kaip gydziau. Zinau, buna sitiems modeliams, kad atsikabina trosas nuo sklendes per kuria imamamas oras is lauko i salona, bet tada vistiek silta pustu...
Labai graziai nauji stabdziai atrodo , as kaip tik siandien irgi savo 205 issiardziau bugninius stabdzius, tai baisiai viskas aprudija, galvoju naujus det, bet ir tiltas ne ka geriau atrodo, tai dabar mastau ar geriau esama tvarkyt, ar jau kito kokio gyvesnio ieskot labiau mastau apie kita, o gal kas netycia turit koki atliekama tinkama naudojimui
#57
Posted 2014 December 16 - 08:53
Tadai, turiu as audi B2 su kuria galima sakyti uzaugau, tai ten ne tik stabziai paprasciau isspresti
#58
Posted 2014 December 17 - 02:31
Gal ir taip, bet man patinka senos, patogios mažos mašinos, todėl ir renkuosi prancūziukus. Pas vokietukus senoliai nelabai patogūs Pvz, akmeninės sėdynės, arba amortizatoriai, kurie nelabai amortizuoja dėl per kietų spyruoklių
Šiaip nesikratau aš jų tikrai, bet tarkim šią vasarą kapitališkai pakėlėm iš šroto šauksmo tėvuko Ford Galaxy ir paskui aš jį apie 5-6 tūkst. kilometrų atvairavau per visą Europą, tai galiu pasakyt, kad grįžus ir persėdus atgal į savo senolį BX - nors ir prisiminiau visokias bėdas su laisvom apsukom, stabdžiais ar barankos besaikiu makalavimu (bestiprintuvinis), bet įkritau kaip į fotelį, ir per duobes užpakalis nuo sėdynės nepakyla
Bet yra daug vietų, kur man prancūzas visgi lengviau remontuojas. Pvz, variklių sandara man labiau patinka PSA, negu VW koncerno. Pas PSA vienintelė vieta, kuri tikrai bjauri, yra vėliavėlės, o kitur smagumas. Dar nepatinka VW senųjų priekiniai tiltai, kuriuose visos veržlės (pvz, sailenblokų) įvirintos skardinio balkio ertmės viduje, ir nulaužus varžtą ar prasukus sriegį - arba keiti balkį, arba pjaustai ir virini...
Edited by tadas1991, 2014 December 17 - 02:38.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#59
Posted 2014 December 17 - 22:56
Kas del skirtumu tarp Vag ir Pezo, tai man asmeniskai pežukai n kartu maloniau remontuojasi, viskas protinga, ko tikrai nepasakyčiau apie audi b2, kuria kaip tik siuo metu perinkineju, nu bet turi ji savito grozio kuri myliu.
O dabar i tema. Kiek teko matyt, yra dvieju tipu kaladeles ir rankinio mechanizmas pas pežus. Kitas variantas su krumpliaratiniu ratuku, elementariai ir lengvai galima itemti rankini. Pas mano 106 "Rallye" buvo kiek pamenu toklia sistema, jokiu problemu nebuvo, lengvai ir greit isitempia, ir rankinis veikė puikiai
#60
Posted 2015 January 03 - 11:21
Gal kas trumpai nupasakos kaip iki jo dasikast? Ka reik nusiardyt etc
Aciu in prieki!
isplauk peciuko radiatoriu su kokia gera chimke ir prades sildyt normaliai
esu savo ex raudonam taip dares. puikiai padejo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users