Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Markgonzalez Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 499

#441 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 gegužės 22 - 18:56

Prie to pacio,

vakar is tos pacios aiksteles kur pirkau 207-ta, pasiemiau 308-ta.

Lengvai patrinti sonai, salonas grazus, daug opciju, nera tik GPS ir sildomu sedyniu, 6 begiai, 1.6 HDi 80kW.

Reiks pasikeist purkstuku tarpines, nes pilna tepalo su saliarka aplink, nu cia kaip ir kiekvieno 1.6 reikalai, susitvarkyt dureles su galinem arkom ir bus gerai. 

Jauciasi, kad minkstesnis uz 207-ta. Dar nevazineju niekur kolkas daug.

Beje, su 6 begiais greitkely turetu but maloniau nei su 5 ir idomu kaip skirsis 66kw ir 80kw, zinau, kad pas 80kw yra kitamo slegio turbo, is vietos bus tikrai smagiau. 

Kaip tik zmonai reikia masiniuko, tai vat. 

 

Ir kelios fofo:

 

901f2c730745d7ac0c88eb2a6e1fe1b6660.JPG

 

11fcb8a5f293718da5cc11c39da26c07993.JPG

 

e02a2d1c4d032bea3a4274767e2f0de7827.JPG

 

9c978021ae62d68597c261285cf67f9f847.JPG


  • 0

thumb.png


#442 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 gegužės 22 - 19:08

Vanago. Radijo laidoje dalyvavo, žmogelis užklausė, kiek kuro ima. Nuo 45 iki 70. Bakas regis 500 l, kuras - aviacinis benzinas. :)

dar visai padoriai skamba tokiam parsui :)
Pamenu, kai pries kokius 15 metu dar ziguliukai budavo siek tiek kompetetingi megeju raliuose, zmones sakydavo trasoj su originaliais varikliais, pragreztais berods nuo 1.2/1.3 iki beveik 2litru, ir kazkokiu primityviu (kur kiek spaudi, tiek pila) zikleriuotu karbu sovietines Webber kopijos irgerdavo apie 40-50L/100km.
Aisku ten tie kilometrai visai kitaip skaiciuojasi, kai ratai nurieda bent trigubai daugiau uz trasos ilgi :)

Beje, temai pakurstyti, tai tokias sanaudas, kaip Marko pezuko, as turejau kadais su Citroen BX TZD TURBO 1989 1.8 66kw. Dabar tas motoras mano C15 ir praeita savaite labai taupiai suvazinejom iki Modlino ir atgal

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 gegužės 22 - 19:11

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#443 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2019 gegužės 22 - 22:10

vanagas ne mieste vazineja ir jam pinigu dedes duoda. as jei draskytis pradedu, man ir 40 litru skaiciuoja simtui.
istroskusi.
kalbejau su 2008 bmw 750il, tai ten mieste 25-30l benzo, duju irgi ner

Šį pranešimą redagavo kujuots: 2019 gegužės 22 - 22:13

  • 0

#444 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 07 - 19:58

Sveiki,

siandien greitkelyje, vaziuojant su savo 207-tu, ismete check ir uzgesino varikli. 

Parsitempiau masina namo, pasijungiau diagbox ir turiu klaidele P0192.

Prisegu foto:

 

693c5815c327e12fd26fb3f748f9b6a75.JPG

 

Ka patartumet?

P.S. Filtras, 2000km senumo, dyzelis is degalines. Skubet keist rail davikli?


  • 0

thumb.png


#445 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 00:20

Sveiki,

siandien greitkelyje, vaziuojant su savo 207-tu, ismete check ir uzgesino varikli. 

Parsitempiau masina namo, pasijungiau diagbox ir turiu klaidele P0192.

Prisegu foto:

 

693c5815c327e12fd26fb3f748f9b6a75.JPG

 

Ka patartumet?

P.S. Filtras, 2000km senumo, dyzelis is degalines. Skubet keist rail davikli?

Davikliai slegio pareidineja 0.01% atveju, sakyciau :D Savartynuose ju is reilu net netraukia, nes niekam nereikalingi. Meistrai patvirtins ar paneigs. Cia greiciau siurblas pats gatavas bus, priklausomai nuo to, ar vienas ar du. Ar tiesiog kuro nepritraukia, del kazkokiu tai priezasciu :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 rugsėjo 08 - 00:21

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#446 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 17:34

1.6hdi davikliai genda, tai galimas variantas
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#447 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 18:00

1.6hdi davikliai genda, tai galimas variantas

Sveikas, Tadai.  ;]

Istryniau klaida, pasijunges gyvus, isvaziavau i kelia. Pries vidutiniska ikalne, 3 begiu, pakeliau iki ~3000rpm. Ties 3000rpm sutrukciojo ir vel gavau sita klaida. 

Measured value atitinka reference value, ant laisvu stovint ir gazuojant. Pradejus vaziuot, taip pat. Tik kai variklis gauna apkrova, tada gaunu klaida.

Daugiau klaidu nera, viskas veikia kaip priklauso, kuriasi, gesinasi.

Manau galiu uzsisakinet davikli?


  • 0

thumb.png


#448 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 18:15

Esmė, kad originaliai toj mašinoj kuro slėgis gali siekti ir gal net viršyti ir kokius 1400bar. Tai jei prie 1100bar būna trumpas, dažnai rodo, kad blogas pats daviklis. Būna dar kokie ten laidai ar fiškės susibalamutina, nes ten toj vietoj visai šalia yra oro filtras, kuris dažniausiai ten visaip malasi ir šokinėja dėl išsimalusių jo tvirtinimo auselių, nulūžusių kabliukų nuo dangtelio ir išbyrėjusių laikančių gumelių. Aš ant lentynos turiu gerą šrotinį daviklį, tai visada pirma pabandau įsukti jį. Jei padeda, tuomet žmogui pasiūlau naują. Naujas nelabai pigus, paskutinįkart reikėjo labai greitai, kainavo gal 74eur.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#449 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 18:28

Esmė, kad originaliai toj mašinoj kuro slėgis gali siekti ir gal net viršyti ir kokius 1400bar. Tai jei prie 1100bar būna trumpas, dažnai rodo, kad blogas pats daviklis. Būna dar kokie ten laidai ar fiškės susibalamutina, nes ten toj vietoj visai šalia yra oro filtras, kuris dažniausiai ten visaip malasi ir šokinėja dėl išsimalusių jo tvirtinimo auselių, nulūžusių kabliukų nuo dangtelio ir išbyrėjusių laikančių gumelių. Aš ant lentynos turiu gerą šrotinį daviklį, tai visada pirma pabandau įsukti jį. Jei padeda, tuomet žmogui pasiūlau naują. Naujas nelabai pigus, paskutinįkart reikėjo labai greitai, kainavo gal 74eur.

Man ir gi nepatinka oro paemimo kanalai iki oro filtro. Todel ten as as viska sutvirtines, kad niekas nesimakaluotu. Oro filto pagalveles/suportai - nauji, filtras nesimakaluoja. 

Febi - kainuoja 57€79. Ten kur as perku.

Manau rytoj bandysiu pirkt, pasikeisiu. Perkant paklausiu ar galima grazint jei ka (:


  • 0

thumb.png


#450 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 22:11

Pasikeisk apatini ir virsutini daviklius alkuninio ir velenelio. Kainuoja abu kapeikas. Del velenelio gali ir slegio klaida mesti. Patikrinta ir isgydyta N tokiu gedimu... keicia siurblius chebra visai be deikalo OBD rullzz...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#451 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 08 - 23:08

Velenėlio tai praktiškai turbūt negenda, esu gal tik du pakeitęs, ir tuos abu 2,0HDi varikliams (bet daviklis tas pats). O alkūninio daviklį, nusipirkęs bet kokį 1,6HDi, keisčiausi iškart profilaktiškai, labai dažnas gedimas. Kartą buvo kai padavę jų, tai tris per savaitę keičiau :)

Bet kad būtų slėgio klaidų dėl alkūninio daviklio, o pačio alkūninio daviklio klaidų nebūtų, dar neteko matyti. Slėgio daviklių neteko daug keist, bet tokių, kad pagazavus kala trumpą, pora atvejų buvo.

Geras, Laimonai, nesutikau šito bajerio dar niekad. Reiks turėt omeny.

Beje, praeitą savaitę Paulius taisė eurovan'o neveikiančias priekines šviesas. Prisiminiau tavo žinutę citroforume ir pasiūliau paieškot relės už bardačioko. Rado įsilydžiusią į ugniasienės garso izoliaciją :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#452 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 09 - 05:07

Pasikeisk apatini ir virsutini daviklius alkuninio ir velenelio. Kainuoja abu kapeikas. Del velenelio gali ir slegio klaida mesti. Patikrinta ir isgydyta N tokiu gedimu... keicia siurblius chebra visai be deikalo OBD rullzz...

Nu geras. Bandysiu pasikeist abu šituos. Gal ir logiška, nes daugiau viskas veikia ir tik viena šitą klaida aukštomis apsukomis.
  • 0

thumb.png


#453 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 14 - 17:12

Sveiki,
Tai vat, pasikeičiau tik rail'o daviklį ir viskas tvarkoje. Pasidariau test drive, važiuoja puikiai. :)
Galiu net pridurt, kad man variklis dirba gražiau ir trauka geresnė. Kai išsukau daviklį, iš pirmo žvilgsnio atrodė tikrai ne pirmos jaunystės. Jungtis buvo graži, laidai taip pat.
Žodžiu, gerai, kad nepradėjau kaitalioti kitų daviklių. ;)
  • 0

thumb.png


#454 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2019 rugsėjo 14 - 20:32

Na va, viskas gerai, kas gerai baigiasi :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#455 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2019 rugsėjo 15 - 07:02

Man ir gi nepatinka oro paemimo kanalai iki oro filtro. Todel ten as as viska sutvirtines, kad niekas nesimakaluotu. Oro filto pagalveles/suportai - nauji, filtras nesimakaluoja.
Febi - kainuoja 57€79. Ten kur as perku.
Manau rytoj bandysiu pirkt, pasikeisiu. Perkant paklausiu ar galima grazint jei ka (:

Sveikas,kokiu budu sutvirtinai tuos oro kanalus iki oro filtro?Kaip tik keisiu oro filtra tai ten pas p307 makaluojas viskas laisvai
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#456 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 15 - 09:16

Sveikas,kokiu budu sutvirtinai tuos oro kanalus iki oro filtro?Kaip tik keisiu oro filtra tai ten pas p307 makaluojas viskas laisvai

Kaip minėjau, tuos mažus suportukus, į kuriuos dedasi filtro dėžė, sudėjau naujus. O oro šlangom esu panaudojęs vieną zateškę, o visa kita laikos. Padarysiu foto, neatrodo prichaltūrinta tikrai.
  • 0

thumb.png


#457 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2019 rugsėjo 15 - 10:47

Sveikas,kokiu budu sutvirtinai tuos oro kanalus iki oro filtro?Kaip tik keisiu oro filtra tai ten pas p307 makaluojas viskas laisvai

Oro filtro apatinis laikymo rėmelis yra naujas, kainuoja apie 15eur. Dabar jau iš metalo, nebe toks kaip gamyklinis plastmasinis. Viršutinės į filtro dėžės dangtį dedamos gumelės irgi yra naujos pirkti, berods po kokius 3-5eur/vnt. Jei nuo filtradėžės nenulūžę apatiniai smaigai ir nuo vožtuvų dangtelio nenulūžę obuoliukai užmaut filtradėžei, tai labai pagerina filtradėžės laikymąsi ir dažnai nuima daug pašalinių garsų. O vamzdžiam padeda, kai būna gyvas arba naujas tas gumukas, kur užsimauna ant vakuumo siurblio varžto ir nenulaužta ausis jam įkišti. Vamzdžio įkišimas į filtradėžės apačią dažniausia būna nebeveikiantis, bet esu daug kartų matęs ten aptepliota gausiai kaučiuku, labai neblogai sulimpa tarpusavy ir visai laikosi, jei niekas niekur nejuda. Na o tolimesnis vamzdis link lempos tai jau kūrybiškumo kelias, ten galima ir savo auselės pasigaminti, ir varžtų prisukti, ir žateškėm užtraukti, viskas priklauso nuo norimo užtrukti laiko ir išleisti pinigų. Vietos ir priėjimo ten jau gerokai daugiau, kad padaryti patikimai ir būtų lengva išardyti paskui :)

Pamenu kokiais 2013-14tais gavau nuo albos pi zdy už tai, kad žmogui nepasakiau, kad pas jį ten sulūžę tie vamzdžiai pas jo 307 1,6HDi. Kaip ir tada sakiau, nesu matęs nei vieno automobilio su tokiu varikliu, kad ten būtų viskas sveika. Net su ridomis iki 100kkm. Tai per tuos penkis-šešis metus taip dar ir nepamačiau :D

 

Kaip jau esam nekart su kolegomis pastebėję, tai pas Ford ir Volvo su tuo pačiu varikliu oro dėžė prie kairės lempos ir tiesiog trumpa guminė žarna nuvesta tiesiai į turbiną. Ta žarna būna plyšta nuo senatvės, tai yra naujų, ir viskas. Vietos pas visus PSA bolidus oro filtrui ten yra pakankamai, bet nusprendė ten toli už motoro su krūva plastikinių vamzdžių padaryti. Turbūt buvo svarbiau pagaminti taip, kad būtų lengviau pakeisti lemputę :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2019 rugsėjo 15 - 10:50

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#458 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2019 rugsėjo 20 - 23:41

Sveiki,
Tai vat, pasikeičiau tik rail'o daviklį ir viskas tvarkoje. Pasidariau test drive, važiuoja puikiai. :)
Galiu net pridurt, kad man variklis dirba gražiau ir trauka geresnė. Kai išsukau daviklį, iš pirmo žvilgsnio atrodė tikrai ne pirmos jaunystės. Jungtis buvo graži, laidai taip pat.
Žodžiu, gerai, kad nepradėjau kaitalioti kitų daviklių. ;)

Gerai cia prisisnekejau. Maziau trigrasi kisti reik kur nezinai vadinasi :) Dabar irgi zinosiu, kad ant situ genda davikliai, o ne reguliatoriai :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#459 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2019 rugsėjo 21 - 10:23

Gerai cia prisisnekejau. Maziau trigrasi kisti reik kur nezinai vadinasi :) Dabar irgi zinosiu, kad ant situ genda davikliai, o ne reguliatoriai :)

Tai pagal mane reguliatoriai genda pas 2.0 HDi, kai turėjau 307-tą su tokiu varikliu, buvo reikalų su tuo.
Dėl šito, tai dar prancūzų forume parausiau, tai visiem kam buvo tokia klaida kaip man, keitė rail daviklį ir viskas. :)
  • 0

thumb.png


#460 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 balandžio 19 - 16:52

Sveiki,

senai jau nepildyta tema, sakau, reikia prisikelti is pelenu. Ikveptas aktyviu forumo dalyviu  :D

 

Tai vat, vaziuoja masina puikiai, buvo atlikti sokie tokie darbai.

Buvau nusiemes tepalo siurbli, nes tepalavosi variklis butent toje puseje kur yra pagrindinis dirzas. Viska isvaliau, isploviau, pertepiau hermetiku pries uzdedant atgal, idejau nauja reboksli alkuninio ir viskas puiku, jokio cepaliuko.

Pasikeiciau tepalus su filtrais, nusiemiau karteri, taip pat viska isploviau, pertepiau hermeteiku. (Gaila nepadariau foto, darbo buvo tikrai daug)

 

Is komplektacijos pildymo, tai sudejau originalius parktronikus. Laidai nebuvo atvesti, teko paciam, liko pasijungti tik parktroniku isjungimo mygtuka centrineje konsoleje.

Taip pat radau uz nebloga kaina sw odini, sildoma salona, be dureliu apdailu (ieskosiu toliau) (siaip jei kam kada reiks, tai is hecbeko i sw netinka, net nebandykit).

Tai vat, laidai sildymui nebuvo atvesti, vedziausi pats, nebuvo sunku, nes reikejo vos keliu. Ziauriai patenkintas, visada svajojau apie odini salona, o cia dar ir sildomas. Megaujuosi rytais i darba vaziuojant, nejungiu net peciuko. Liks dabar tik rupintis oda, kad nepasidarytu kokia negrazi. (Cia jau foto bus)

95e244fa807704cc4ca88a58cbeeb5f2776.jpg

 

046f30e1342d084896d9ffb7b26fd3cf535.jpg

 

Zinau, kad nuoraukas reikia paversi, bet tingejau ikeliau taip. Sarmata, apsileidau, salonas nesiurbtas kai pasitaisysiu, padarysiu daugiau ir grazesniu salono nuotrauku.

 

Toliau..

97f19566bf041111346cbda5ba33386a343.jpg

7bc80cbf1607427d7f58c2f7315743ee46.jpg

 

Taip taip, jusu akys rodo gerai, sudejau BILSTEIN B6 i gala ir KONI YELLOW (reguliuojamo kietumo) i prieki, nes seni amortizatoriai jau buvo blogi. Taip kaip buvo prizele varztai, galiu pasakyti, galas nekeistas nuo gamyklos. (KONI foto nepadariau)

Beje klausit, kodel skirtingos markes? O todel, kad vieni buvo pigiau, kiti - brangiau, o sitos markes yra vienodos ir amortizatoriai visiskai identiski. (Pries perkant buvo perziureti visi video youtube)

Tai vat prie situ reikaliuku pridejau ir VOGTLAND trumpesnes spiruokles. Marke jau zinoma, kai turejau 407 sedana, buvo sudetos tokios. Po to, dar vienas forumietis dejosi i 407sw butent VOGTLAND.

Masina pazemejo kaip ir norejau, ( - 4cm ) esu patenkintas, liko dabar tik kietuma susireguliuot priekyje.

O efektas tai daugiau nei geras, visi turbut zinot, kad Prancuzijoje labai daug ziedu, mazu ir didesniu. Tai su mano setup ziedelius imu nestabdes, tik koja nuo gazo patraukiu ir viskas, tada tik pradedu jausti kaip TOYO CF2 dirba savo darba.

Na, o bendras vaizdas toks :

 

31ecea6e7a524ac95618c3a7ec3b46ad790.jpg

 

Tie kas turi erelio akis pastebes, kad galine lempa isdauzta, tai taip, turejau ivyki su picos berniuku. Lindo zasinas per desne ir su savo deze ant motorolerio, kur laiko picas uzkabino lempa ir ji skilo. Paemiau 100€ uz ja, kad jam nereiktu draudimo pildyt, tai dabar ieskausi galines sw lempos.

 

cbf7df99028d4b4367bae86cca127dbb795.jpg

 

Vat dar vienas projektas, 406-to brembo setup i 207, viskas bolt on, reikes tik ratu isnesimo korektoriu, nes mano 17 PITLANE neuzsideda. Kokio dydzio korektoriu reikes dar nezinau.

Diskus imsiu maksimaliai 302mm is RC modelio, is 406-to gaila netinka, ten butu 308mm, bet centrine skyle 28, o mano 26.

Kazkur buvau skaites, kad xantia diskai dideli ir tiktu, tik nesidomejau iki galo, cia gal Tadas jei uzklys, gal ka pasakys.

 

Ir pabaigai LED i posukius :

 

 

Sviecia tikrai gerai, jokiu pranesimu, kad perdege lempute, nes jos CAN tinklui skirtos.

 

Tai vat, tema vel gyvuos !!!  :good:


  • 0

thumb.png





Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0