Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Markgonzalez Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 499

#461 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 balandžio 19 - 17:37

Xantia didžiausi diskai buvo 288mm, tai kažin, ar tiks, jei reikia didesnių. O ir išnešimas gali skirtis. Xantijos šiaip išvis truputį skiriasi respublika, nes ten stabdžiai gale išskirtiniai, pačio Citroen gamybos, o prieky diskai yra tokie pat kaip kažkurių 406 ar 405, bet suportai išskirtiniai taip pat. Juk jie su rankiniu, ir dar pas jas žalias stabdžių skystis, tai yra tas pats mineralinis LHM, naftos pagrindu. DOT4 tuo tarpu naftos skiedikliais netgi nesiskiedžia ir nesiplauna. Plaunasi vandeniu, spiritiniais (etilo) skiedikliais, galimai dar plautųsi ir acetonu, nes acetonas, kaip ir spiritas, kažkiek riša vandenį su nafta. Už tai dedant tuos suportus Xantijos į kokius DOTinius bolidus, reikia kaip minimum išplauti juos idealiai, o gal net ir gumeles pakeisti suderinamomis su DOTu, bent jau manžetus.

 

Mažai aš tarp markių maišęs tų diskų, ir pagrinde senesniems.

Esu dėjęs 307 suportus į Citroen ZX, tai suportai prisisuka puikiai, bet reikia ir 307/C5 diskų, nes Xsaros (ZX ir 306 jaunesnė sesė, 306 restailo bendrametė, tiltai identiški) diskų išnešimas skiriasi. Esu dėjęs Xsaros diskus į 406. Biškį netiko, bet buvo sava mašina ir taupymo sumetimais buvo dedami, kadangi nemokami ir beveik nauji (net be kantelio). Tai netiko truputį išnešimas ir neto padėti po šaibą. Ir jie buvo truputį plonesni, gal 22mm vietoj 24 ar 26mm. Žodžiu, viskas gavosi ok, bet reikia nevažinėti su jau pasibaigusiom kaladėlėm, kadangi tarpas tarp suporto rėmelio ir disko didesnis ir gali kaladėlė iškrist.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 balandžio 19 - 17:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#462 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 balandžio 19 - 18:30

Viskas aiksu apie Citroen, ten beveik atskira respublika.

O man kaip ir maisyti nieko labai nereikes, nes didziausi diskai pas 207-ta 302mm (RC modelis). Kaip ir pas 307-ta ( 2.0 HDi138 hp) - viskas pagal Service Box. Centirine skyle taip pat 26.

406-tas turejo kelis dydzius, LUCAS - 283mm EP 26, BREMBO - 305mm EP 28. Tai kai ir sudas negaliu paiimt jo disku del centrines skyles.

Tik nezinau kaip bus su kaladelem, 3mm nespaus disko, nebent gal yra kaladeliu mazesniu, sito nezinau.

Ir su isnesimo korektoriais, nezinau, ju yra keliu tipu, kokius geriausiai naudot?


  • 0

thumb.png


#463 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2020 balandžio 19 - 20:00

Nu bet kam jum tos petelnės vietoj stabdžių diskų? :) Suprantu kai variklis atitinkamas. Pas mane 288 volgoj. R17 225, tai stipriau stabdant nuo 100km/h ant nepačio rupiausio asfalto, sudirbinėja ABS iki pat sustoji (padangos nemedinės). Aišku jeigu vėl gazuočiau iki 100 ir vėl iki 0 stabdyčiau turbūt jau silpniau stabdytų. Bet gyvenime dar to daryt turbūt neteko. Čia jau trasoj (tikroj trasoj) reikštis reikia :) Didesnių diskų dar pranašumas yra tas, kad jie greičiau susikraipo :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#464 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 balandžio 19 - 20:18

Yra noras, yra galimybes. Visus disku issikraipymus reikia patirti savu kailiu, kad suzinot kaip jie kraiposi.

Laisvalaikio praleidimo budas. Galima dar vardinti..

Yra minciu vasara i Nurburgring nuvaziuot, o siaip nuo rundens kasdiena teks po 100km nuvaziuot iki darbo ir atgal, nes nama statau us 50km nuo darbovietes, vazinesiu greitkeliu, greitis 130km/h ir truputi daugiau, tai ir bandau susirinkti, atitinkamai, bolida, i darba vazinet. ;)


  • 0

thumb.png


#465 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 balandžio 19 - 21:05

Tikrai nereikia, man atrodo čia gi tiesiog tobulinimų ir dizaino reikalas. Fainai gi turėti Brembo, turbūt. O jei yra noro ir laiko knistis ir žaisti, tai kodėl gi ne. Gi žmogus sau darosi, tai turbūt kaip laisvalaikio praleidimo forma :)

 

Didesni diskai tipo geriau stabdo ir turi gerokai didesnį šiluminį tūrį ir dažnai didesnį paviršiaus plotą tai šilumai išgarinti. Tai antras ir trečias neginčijami, o stabdymo aštrumas priklauso ne vien nuo stabdžių disko skersmens. Svarbu, netgi už skersmenį svarbiau yra, kiek į tą diską išeina išspausti jėgos ir kiek tiksliai ją išeina moduliuoti. Senų pirpalų dažnai būdavo labai mažos kaladėlės ir labai mažo skersmeno suportų cilindrai. Tai mažai jėgos į mažą plotą. Gaunam mažą trinties jėgą, kuri per mažo disko mažą skersmenį, t.y. jėgos petį, sukuria labai mažą stabdymo jėgos atstojamąjį momentą.

Šiuolaikiniam automobiliui labai gerai stabdo ir mažesni diskai, nes stiprintuvai jų galingi, darbinių cilindrų skersmenys didesni, ir kaladėlių plotas stipriai didesnis, negu archaiškų automobilių. Gaunam tarkime dvigubai didesnę suspaudimo jėgą, dvigubai didesnį kaladėlių plotą. Bendras koeficientas nebus 2x2=4, reiktų formulės, ir dar kaladėlių medžiagos ir diskų trinčių koeficientų, bet vistiek daugiau, negu 2. Tai dvigubai ir daugiau didesnė trinties jėga į tą patį plotą duoda dvigubai didesnį stabdymo momentą. Tada, kai jėga bendra didesnė, jeigu pedalo eiga tokia pati, žymiai lengviau moduliuoti jėgą, nes nereikia stipriai spausti, daugiau valdoma eiga, negu jėga. Didesni diskai pagrinde naudingi gaunasi tam, kad daug ir ilgai stabdyt būtų galima neperkaitus.

Senesniem ten visokiem iki kokių 95tų metų tai kartais būdavo visai nieko, bet buvo ir tokių, kur tragiški stabdžiai. Tai iš mano mylimų modelių tokie yra ZX ir C15, atitinkamai Peugeot būtų pirmokas 306 ir 205 Fourgonette, lygiai tas pats. Pedalas kietas, kiek bespaustum, normaliai nestabdo, o galiausiai tiesiog blokuojasi ir čiuožia. Ramiai važinėjant viskas ok, bet kai nori pasilakstyti chamiškai, gali būti ir nelaimių. C15 nieko nedariau, nes paskirti ne ta ir retai važiuoja, galima kentėt. O ZX užmaukšlinti 307 1,6HDi 80kw priekiniai stabdžiai 283mm. Kadangi suportų cilindriukai žymiai didesni, tai pedalas dabar giliau sminga. Reiktų dėti ABSinės versijos stabdžių pagrindinį cilindrą 2mm didesnio skersmens, bet jam priklauso ir didesnė berods 20mm stiprintuvo pūslė, kitaip pedalas gali pavirsti akmeniu. Turėjau visą tą komplektą iš ABSinio ZXo išsiėmęs, bet kažkur pamečiau netyčiomis, turbūt metalo laužo supirktuvėj...

 

Peugeot 206 jau gerokai naujesnis modelis už visai kitas reikalas. Pas mane su 1,4benziuku, tai diskai priekiniai 247mm neaušinami, lygiai tokie, kaip pas tuos pačius paprastų komplektacijų ZX ir pas C15, o gale išvis barabanai. Bet neturiu jokių problemų, nors iš to variklio kartais jau tikrai spaudžiu viską, ką tik jis gali. Stiprintuvas rimtas, cilindriukai didelio skersmens, kaladėlių plotas gan didelis, įdėjau naujas Bosch kaladikes, ir labai super stabdo. Jei važinėtum kažkur žiede, tai turbūt labai kaistų ir būtų problemų, bet agresyviai važinėjant po miestą, dar nebuvo net užkaitę normaliai. Mickevičiaus slėnio vingiukus, kylant į kalniuką link Zoologijos sodo, su prastom žieminėm padangom gaunasi paimti 80kmh.

 

O jei pradėsim apie kalnus, tai Pirėnus, Alpes, Apeninus ar Skandinavijos alpes galima drąsiai imti ir su 247mm neaušinamais. Tik reikia pasidomėti ir pasimokyti važiuoti kalnaisi, jeigu vairuojančio automobilį žmogaus logikos seka labiau socialinė/humanitarinė/meninė, negu techninė. Na ir automobilis geriau su mechanine pavarų dėže. Bet naujesni puikiai dirba ir su automatais. Kartais būna kalnų mygtukas, o protingos dėžės jau ir pačios susigaudo. Pas senesnius pilnai hidromechaninius automatus be jokių kompų ir elektrinių vožtuvėlių dažnai būdavo komplekte ir didesni stabdžių diskai.

 

Bet nu čia tas pats, kaip nepirkti naujo telefono, jeigu senas dar veikia ir atlieka visas reikiamas funkcijas. Nori naujesnio ir geresnio. Gerai, kažkas gal nenori, bet kiti nori. Turi teisę. O kitiems smagu pasižiūrėti ir pasidomėti, kaip veikia ir kaip įsideda :)

 

Viskas aiksu apie Citroen, ten beveik atskira respublika.

O man kaip ir maisyti nieko labai nereikes, nes didziausi diskai pas 207-ta 302mm (RC modelis). Kaip ir pas 307-ta ( 2.0 HDi138 hp) - viskas pagal Service Box. Centirine skyle taip pat 26.

406-tas turejo kelis dydzius, LUCAS - 283mm EP 26, BREMBO - 305mm EP 28. Tai kai ir sudas negaliu paiimt jo disku del centrines skyles.

Tik nezinau kaip bus su kaladelem, 3mm nespaus disko, nebent gal yra kaladeliu mazesniu, sito nezinau.

Ir su isnesimo korektoriais, nezinau, ju yra keliu tipu, kokius geriausiai naudot?

EP yra ne centrinė skylė, o greičiausiai storis, arba išnešimas darbinio paviršiaus nuo glaudimosi prie stebulės paviršiaus.

Centrinė skylė tiek pas 406, tiek pas 207 bus turbūt tokia pati. Ratų tai 100proc. tokia pati, bet disko centrinė visada truputį didesnė už rato centrinę. bet turėtų sutapti irgi.

Kaladėlės jeigu bus didesnės už diską, tai stabdys mažesniu plotu, ir jei diskas nelabai storas, tai kai nudils kaladėlės beveik pilnai, gali susiremti tos vietos, kur nenudilę, ir tada nestabdyt. Bet turbūt nebus tiek mėsos ant kaladukių, kad susiremtų. Užtat kai kaladė lipa ant kanto, tai visada disko šonas būna labai švarus, nesikaupia ten rūdys, kurios būna paskui trinasi į suportą ir kelia garsus, ir dar nesiformuoja kantelis išorėje.

Kažkaip jaučiu, kad tie Brembiniai 406 diskai ten pilnai užsidės, tik reikia žiūrėt, kad užsidėtų paskui ir suportas. Nes jei suportą reikia panešti į vidų, tai jei suporto ausys teisingoj pusėj, tai didelių problemų nėra (tik nesaugu, jeigu labai daug), bet į išorę jau gerokai sunkiau.

 

O Citroenas tai netgi labai prie ko. Tik Xantija ne prie ko, nes pas ją viskas dar hidro-citro. Pas visus citrus nuo 2001mų metų yra paprasti stabdžiai su DOTu. Na, C5 iki 2007tų dar turėjo rankinį prieky, bet skyrėsi tik suportai, diskai ten ėjo identiški 307/308. Pas C5 nuo 2008tų diskai identiški 407, penkiaskyliai. Buvo citrukų su keturskyliais dideliais diskais. Man atrodo C4 Picasso su galingesniais varikliais turi 302mm. Diskai tie patys irgi, kaip pežukų panašių visokių, pvz C4, 308, 3008 ar 5008 MPV. Jei keturskyliai, tai ten bus viskas tas pats, nes pas visus tikrus PSA (nekalbu apie Toyotos bazę, ten visokius 1007 ir C1 arba Sevel bazę 807/C8) keturskyliai jau apie 80 metų irgi dabar eina 4x108-65, tik skiriasi išnešimai. Tai skiriasi ir diskų išnešimai ir storiai. Tą reikia ir žiūrėti. Ne visi diskų gamintojai pateikia diskų brėžinius, bet kai kurie pateikia. Rekomenduoju Brembo katalogus, ten dažniausiai būna labai geri disko brėžiniai. Tai kai dedi kažką ne ant to bolido, kur priklauso, pradžioj bandai vieną, tada žiūri kiek netinka, jei netinka, ir pagal brėžinius ieškai maždaug taip, kaip reikia, nuo kažko panašaus. Nes iškart pritaikyt pavyks tik tada, jei pavyks tiksliai išsimatuoti geometriją 406 ir 207 stebulių ir stupicų. Jei nėra galimybės, tenka žaisti arba ieškoti, kas jau tai daręs ir turi patikimos informacijos.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 balandžio 19 - 21:06

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#466 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2020 balandžio 19 - 21:31

Pas mane 607 2.2hdi 98kw,bet prieky diskai 330 mm ,stabdo labai smagiai.
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#467 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 balandžio 19 - 21:38

Tadai, blyn seriously, too much, as NORIU ir man patinka skaityt tavo postus, bet davai trumpink, nes man laiko gaila jau :D
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#468 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 balandžio 19 - 21:40

Ai, dar apie darbini cilindriuka, taip jis pas mane mazas, zadu pasikeisti i storesni, kuris priklause 207-tam taip pat. Beje jau pas mane vienas upgrade padarytas. Kai pirkau masina gale buvo bugnai, pasikeiciau i diskinius 249mm kaip ir visu standartas. Stabdant skirtuma pajauciau is karto. Tikiu, kad jausiu skirtuma ir su didesniais diskais prieky, plius BREMBO suportai atrodys graziai/sportiskai. :)

 

Del Tado atsakymu, labai malonu skaityti, o kai dar i mano tema, tai is vis.


Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2020 balandžio 19 - 21:43

  • 0

thumb.png


#469 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.044
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2020 balandžio 19 - 22:55

o 407 ne tam pardaviai kad pigiau butu su situo gyvent?😁
  • 0

#470 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 balandžio 20 - 07:38

Būtent :D pasitaupiau, būtent tam ką dabar darau ir atėjo aptarnavimo laikas, tai ir darau, tik truputį rimtesnį.
  • 0

thumb.png


#471 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.073
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2020 balandžio 20 - 11:52

Kai ateis laikas i marcias auto paleist, tai tam zmogui labai pasiseks kas nusipirks, greiciausiai tai bus prancuzas 😎
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#472 ernissss

ernissss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 424
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:5008

Parašyta 2020 balandžio 20 - 16:05

Tadai, blyn seriously, too much, as NORIU ir man patinka skaityt tavo postus, bet davai trumpink, nes man laiko gaila jau :D

Pritariu :)


  • 0

#473 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 balandžio 20 - 16:28

Kai ateis laikas i marcias auto paleist, tai tam zmogui labai pasiseks kas nusipirks, greiciausiai tai bus prancuzas 😎

Važiuosiu iki galo arba atiduosiu broliui, jis kaip tik neseniai teises išsilaikė, studentui bus kaip tik.
  • 0

thumb.png


#474 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 gegužės 01 - 20:14

Mini update: ratu isnesimo korektoriai.

 

490cd6b1dca2db42a8c5494449167574260.jpg

 

Ir foto su 406-to brembo suportais, viskas bolt on. Liko nusmeliuoti ir nudazyti.

 

5d2694ae08d957817a1b40f5683a715e146.jpg


  • 0

thumb.png


#475 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2020 gegužės 01 - 21:16

Kokia spalva dazysi? Savo irgi planuoju, tik spalvos nepasirenku ( i juoda truputi banaloka atrodo, raudona irgi ne variantas :D)


Šį pranešimą redagavo Marius21: 2020 gegužės 01 - 21:18

  • 0

#476 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 gegužės 01 - 21:56

Kokia spalva dazysi? Savo irgi planuoju, tik spalvos nepasirenku ( i juoda truputi banaloka atrodo, raudona irgi ne variantas :D)

Nusipirkau butent situos dazus, tikliau visa kit'a. Atsparus karsciui ir panasiai. Tai bandysiu melynai, manau prie juodos masinos derinsis. :)

 

https://www.youtube....h?v=SFlxA3ckRrU


  • 0

thumb.png


#477 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 birželio 14 - 18:42

Sveiki gyvi !

 

Nutariau, kad reikia biski padirbeti prie 308.

Turejau laidziancia interkulerio slanga, tai susitvarkiau ir taip pat pasikeiciau chamuta, kuris verzia FAP is kart uz turbinos. Nes per TA pastebejau, kad pavare dumelio per ta vieta kai gazavo. Dabar viskas puiku.

 

1ef4881b940ba6344d6409c282d0f68515.jpg

 

Tik va turiu viena beda su raktelio mygtukais.

Neveikia uzraktas pulteliu, pasikeiciau i nauja rakteli, viskas prisiriso, masina uzsiveda. Bet niekaip negaliu susinchronizuoti mygtuku, kad rakintu paspaudus.

Kame beda? Gal kam yra buve?

 

1ce5611517afb9ce6ef5e6ada0870d19326.JPG

 

High frequency receiver - no dialogue, bet gal ir neturi jo buti?

 

aa3ac35599330d471cd08ed9623825a1109.JPG

 

Ir pasijungus raktelio parametrus, nieko nemato. Keista. Gal kas kokiu minciu?


Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2020 birželio 14 - 18:43

  • 0

thumb.png


#478 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 birželio 14 - 18:48

Raktą pirkai originalų PSA ar kopiją iš kiniečių? CE kodas atitinka? Plokštelė tokia pati?

 

O dūmelį per tą vietą tai pradeda dažniau pūsti tada, kai FAPas ant užsikimšimo ribos. Suranda dūmas lengvesnį kelią, negu pro visą apmaurojusį duslintuvą su krūva vingių.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 birželio 14 - 18:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#479 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.514
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 birželio 14 - 18:56

Kinietiskus pirkau, 2 isbandziau, su abiem tas pats. CE kodas atitinka pagal sena rakteli, plokstele taokia pati, bet ir anas raktas nerakino.

Itariu, kad jau pries tai buves savininkas pripirko netokiu rakteliu.

 

O del FAP, tai jo, jis jau palei gala, reiks pasikeist.


Šį pranešimą redagavo markGonzalez: 2020 birželio 14 - 19:40

  • 0

thumb.png


#480 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 birželio 14 - 20:30

Yra 2 moduliacijos ASK ir FSK. Kodai ant rakteliu reiskia tik baterijos buvima ant plosktes arba ant korpuso. Pas 308 ir visus kitua naujesnius modelius (be beraktes) reciveris/transmiteris yra paciame BSI. Taigi, 99% nusipirkai raktelia su FSK moduliacija, jis skirtas BSI2010, O NE JC ar valeo.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0