Tai trumpai apie ESP upgrade
I komplekta ieina:
1. ESP blokas su jungtim (butinai, nes nuo ABS skiriasi, ten maziau PIN'u, ESP - daugiau) Gavau uz 80€
2. Com2005 su Angle Sonsor (butinai, kitaip neveiks ESP) Gavau uz 40€
3. Akselerometras arba kitaip Yaw sensor, gyrometer sensor .. Iskaiciuota i bloko kaina.
4. Darbinis stabdziu cilindriukas su storesniais vamzdeliais (su ABS eina 22 dydis, su ESP 23) Iskaiciuota i bloko kaina.
5. ESP isjungimo mygtukas. Iskaiciuota i bloko kaina.
6. Sedre service box schemos
7. Lituoklis, lydmetalis, keli laideliai ir minimalios zinios kaip lituoti.
8. PP2000 arba DiagBox ESP aktyvacijai.
Pridejau kelias nuotraukas, kad mazdaug isivaizduoti kaip kas yra.
Daliu keitimas, nera sunkus, priejimas prie ABS/ESP geras nusiemus rata ir posparni. Taip pat issiemiau akuma, kad galeciau prasivesti naujus vazmdelius is darbinio stabdziu cilindriuko. Vamzdeliu storiai skiriasi tik dvieju, tu, kurie iseina is stabdziu cilindriuko, nes ten jau skiriasi spadimo jegos, nes pats cilindriukas storesnis.
Com2005 keitimas taip pat lengvas, reikejo nusiimti vaira, o po to jau viskas aisku.
Sunkiausia, turbut, laidu litavimas ir teisingu pin'u atsirinkimas blokuose, jei darai pirma karta. Bet tam labai padeda SEDRE. Tai tiesiog atsidariau langa su ESP schema siam modeliui ir su ABS sistema ir taip atsirinkau visus pinus. + su - ir CAN L CAN H viskas paprasta, o patys ABS davikliai isvis labai paprasta. Tiesiog reikia gerai isigilinti i pacias schemas.
Tai ko man papildomai reikejo?
Iki naujo com2005 su angle sensor atsivesti naujus laidus is CAN internal su melyna jungtim, nes paprastam bloke nebuna. Jungiasi i BSI. Yaw sensorius turi 4 laidus, kurie eina tiesiai is ESP bloko, tai cia buvo sunkiausia, nes reikejo ilgu laidu ir graziai juos prasivesti, kad niekur nekliutu ir neuzlustu. Pravedziau pro ta vieta kur eina kapoto trosas, buvo paprasciausia ir nereikejo nieko lauzyti ar kitaip gadinti.
Pries issimant bloka, reikia isleisti stabdziu skysti, nes jeigu ne, tai jo bega daug ir visur. Po pakeitimu reikia pripilti skicio ir nuorinti sistema.
O toliau jau aktyvavimo darbai. Aktyvuojasi BSI ir engine ECU. Kartais reikia sukalibruoti Yaw ir Angle sensorius, bet siaip jie patys susitvarko.
Viska aprasiau su kainom kiek mokejau as, kad mazdaug oriantuotis ar verta. Man verta, nes ESP tikrai naudinga, gelbejo mane ne karta slapiam kely. O jei buksuoji ir reikia padrozti, visada yra mygtukas su kuriuo ESP issijungia.
Po sito upgrade, stabdziai tapo solidesni, nereikia giliai spausti pedalo kaip buvo anksciau. Ir apskritai kai masina buvo be ESP ir dar gale bugnai, tai stabdziai pagerejo 2 kartus.
Edited by markGonzalez, 2020 August 24 - 18:48.