Komplektacijoje taip parašyta. Smagus tas Peugeot forumas, kai iš viso posto svarbiausia koks čia vairas uždėtas
BMW E36 330Ti
#182
Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 10:30
P.s taip yra, kad peugeot forume navarotai svarbiausia.
#183
Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 10:59
Dėl vairo, tai esmė, kad tikras AMG iš tų laikų kainuoja tiek kiek visa mašina ir dar daugiau
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#184
Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 11:55
Dėl vairo, tai esmė, kad tikras AMG iš tų laikų kainuoja tiek kiek visa mašina ir dar daugiau
Pas mane amg padielka Pas e60amg ėjo toks kaip mano, ėjo ir paprastas. Tai ten irgi feikiniai AMG vairai iš gamyklos vadinas tik ribotos laidos kelis šimtus AMG hamerių išleidų su nefeikiniais, tikrais AMG vairais
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#185
Parašyta 2017 rugsėjo 21 - 17:24
Peugeot vairuotojai savam stiliuj:)
Simai, puikų mersą nukovei!
Ir būtinai reik pakartot palakstymą-papjovimą Rukloj!
Tik reik dar daugiau automanų!
+370 605 66239
#186
Parašyta 2018 sausio 28 - 15:40
Jau buvau pamiršęs, kad savo temą turiu. Video atsiminimai iš 2017 sezono. Kuoliukai ir panašūs dalykai:
Kelionės į Meksiką:
Rudenį dar buvau nulėkęs į kačergą. Pagrindinis stabdžių cilindriukas nuo pirmo rato pradėjo leist, tai su kiekvienu ratu vis labiau nepavykdavo stabdyt, bet daug stabdyt ir nesistengiau. Per pirmus ratus su visais standartiniais šikanais įlėkiau 1:28 kažkiek, o vėliau tik prastėjo dėl akivaizdžių priežasčių. Po kelių mėn palindęs po mašiną supratau, kad turbūt kelias varžybas ir šitą kačergos sesiją važiavau be veikiančio priekinio stabilizatoriaus Visų compactų liga stabilizatorių laikikliai, kurie kaupia drėgmę ir išpūva, tai nutiko ir man tai ir jau viskas sutvarkyta.
Taip pat pagaliau panaikinau termomovą, kuri siurbė variklio galią ir gazo jautrumą. Įsistačiau 80c termostatą, 80c termodaviklį ir panaudojui standartinį kondyškęs feną. Gazas kaip britvos dabar ir vietos po kapotu atsirado
Tuo pačiu teko ir radiatorių pasikeisti nes kažkokiu būdu nuo stovėjimo prakiuro. Nuo stovėjimo taip pat sulūžo langų pakėlėjas ir dar keli sh atsirado, nemėgsta compactas žiemą miegoti
Buvo visokių minčių ką veikti ateinanti sezoną su varikliu t.y dėt sraigę su VEMS'u ir E85 ar vėl važiuot su atmosferiku. Atsirado tarpinis variantas į kurį reikėjo greit sureguot t.y naujas VEMS su programavimu už daugiau nei dvigubai pigiau nei tai kainuotų Klaipėdoje (ten du veikėjai eilę metų visus LT gončikus šitais reikalais aprūpina).
Užsisakiau programuojamą kompą, Siemens deka 880cc myžtukus, WALBRO 450LPH siurblį (iki 700ag ant E85), Bosch LSU 4.9 plačiajuostį zondą ir keleta kitų reikalingų smulkmenų (map sensorius, tepalo slėgio daviklis).
Nuvežiau, kad gražiai viską įmontuotų. Gražiai neįmontavo ( Tepalo slėgio daviklis remiasi į generatoriaus aušinimą, liamdai į xpipe padarė tokią vietą, kad įsukus remiasi į kardaną. Teks vežt, kad perdarytų ir tikriausiai keisti meistrą custom darbams ateityje.
bent map sensorių teisingai įdėjo
Prasidėjo VEMSO įstatymo ir pasileidimo darbai. Reikėjo modifikuot pravodkę, pasikeist kelis sensorius, kelias fyškes, nusistatyt degimo tvarką ir visų įmanomų sensorių inputų darbą.
Šiai dienai mašina jau užsikuria ir dirba su E85. Ateinančią savaitę susitvarkysiu kasekus, įsidėsiu purkštukus. Lauks mapinimas ant gatvės ir damušimas ant dyno.
Visa sistema bus paruošta kompresoriaus dėjimui, bet šį sezoną važiuosiu su atmosferiku. Pasidarysim taip, kad įsimetus kompresorių pergromavimo darbai bus tokie minimalūs, kad aš juos pats galėsiu pasidaryti
Dar nežinau koks bus prieaugis atmosferikui, bet tikrai turėtų būti. E85 yra 108 oktano, nedetonuoja ir šalčiau dirba, kas leis nusistatyt gerokai ankstesnį degimą , taip pat standartinė oro srauto matuoklė ir purkštukai jau buvo ant arba virš galimybių ribos Svarbiausia, kad su etanoliu bus žymiai saugiau važiuoti, o vemso dėka aš galėsiu stebėti tiksliai kas vyksta su varikliu ir turėt automatinius saugiklius tokius kaip ribotuvai dėl tepalo spaudimo, perkaitimo, kuro trūkumo ir t.t
Tai tiek
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#187
Parašyta 2018 sausio 28 - 16:11
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 sausio 28 - 16:13
#188
Parašyta 2018 sausio 28 - 16:39
Susimontavus supercharger'į dabartinis pakabos,stabdžių setupas bus tinkamas? Išvaizda ir toliau liks gamyklinė?
Stabdžiai kolkas liks, jų užtenka, tik su pedalu stabdžiu susitvarkyt reikia nes norimo kietumo vis nepasidarau (cilindriukai, šlangos, gumos suportų ir pan). Pakaba kaip ir ok viskas, bet šiaip ar taip bc racing versto štoko koilus dėsiu, nes svyra per smarkiai ir nuo dabar trasoje mašina praleidžia daugiau nei gatvėje Išvaizda liks , nebent su kompresorium interkuleriui oro srautui vietos neužteks , tuomet gal visų bmwistų mėgstamą mtech'inį pr bamperį įsidėsiu ir dar su prispaudimu po truputi reikės galvot nuimamą spliterį ir sparną.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#189
Parašyta 2018 sausio 29 - 01:15
#190
Parašyta 2018 sausio 29 - 09:50
Kiek ag +- teoriškai grįžo pašalinus termomova? Pamiršau,oil cooleris yra kasetei ar nėr poreikio?
Sunku pasakyt, 1-5ag tarpe (priklauso kaip smarkiai ji buvo įveržta), svarbiausia, kad gazas jautresnis. Oil coolerio dar nera, bet su kompresorium jį būtinai turėsiu statyt kartu su našesnę tepalo pompą bei tvirtesne jos ašele.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#191
Parašyta 2018 vasario 05 - 16:54
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#192
Parašyta 2018 vasario 05 - 17:50
Jau tampa po truputį bolidu,kada lankus i vidų?
#193
Parašyta 2018 vasario 05 - 23:23
#194
Parašyta 2018 vasario 05 - 23:44
Tai jei mašina sportui, tai grožis manau ten antroj vietoj O ir su lankais gali aštriau važiuot, nes drąsiau, kad nenusilauši galvos kokį stogą pagavęs
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#195
Parašyta 2018 vasario 06 - 09:01
Mašina yra "clubsport", o ne sportinė ir artimu 2-3 metų laikotarpyje tokia ir liks Bet dėl lankų tiesa, ne kiek dėl galios, bet dėl augančio sukibimo jų norisi. Gal net šį sezoną jau susidėsiu surenkamus lankus į galą, Vilniuje kiek žinau nebrangiai tokius gamina.
Parduoda atskirai ir pilnus surenkamus compactui nebrangiai, bet iš ju naudos nekažką daugiau, tik nepatogu įlipt ir negražu Nuo šoninių smūgių nesaugo ir su stakanais nesuvirinta, tai ir nuo priekinių smūgių neapsaugos taip pat.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#196
Parašyta 2018 vasario 06 - 09:20
#197
Parašyta 2018 vasario 06 - 09:34
Kaune irgi yra kas gamina gerai surenkamus lankus
"Surenkami saugos lankai" FB? Nes sumaišiau vadinasi, kad jie iš Vilniaus
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#198
Parašyta 2018 vasario 06 - 21:06
Surenkami saugos lankai arba Lione motorsport. Nzn tiksliai ar lione surenkamus daro, bet kad roll barus daro dalinius ir pilnus tai tikrai. manau ir surenkamus pagamintu.
#199
Parašyta 2018 vasario 16 - 01:04
7300rpm(7.2k soft) hardcut ribotuvas ir 4000rpm launch control
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#200
Parašyta 2018 vasario 25 - 23:19
Pardavineji kasetes dabartini pakabos setupa? kazka rimtesnio ?
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0