Peršokti prie turinio


Nuotrauka

BMW E36 330Ti


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 235

#201 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 vasario 26 - 09:23

Pardavineji kasetes dabartini pakabos setupa? kazka rimtesnio ?

 

BC Racing MA koilus užsisakinėt planuoju. Fast lap atsirado man tinkama klasė str3000, reikia spėt pasiruošt kažkaip :) 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#202 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2018 vasario 26 - 12:48

Nu va jau galima kept desreles :D


  • 0

thumb.png


#203 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2018 kovo 21 - 10:11

Nemazai daliu pardavineji.Cia tiek prikaupes ar kompactas tiek aprinktas? :D


Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 kovo 21 - 10:11

  • 0

#204 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 kovo 21 - 13:40

Čia nuo seno žalio kėbulo likučiai.

 

CD važiuoja (su milijonu atsirandančiu ir ištaisomų problemų) tik dyno mapinimas dar neįvyko. Kitą savaitę užrezervuota.

 

https://www.instagra.../p/BgdafLUlWgt/


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#205 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2018 kovo 21 - 17:20

Gerai riaumoja :D


  • 0

thumb.png


#206 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 balandžio 09 - 14:45

BMW žiemos net nevažiuojant smarkiai nemėgsta. Sugedo radija, sugedo stoglangis (atšilus orams abu susitvarkė patys :D ). Prakiuro sutvarkytas radiatorius, visiškai numirė akumuliatorius, pradėjo sunktis tepalai, mirė standartinis laisvos eigos vožtuvas, mirė holo daviklis, išmetimas per kolektorių sujungimą pradėjo leisti ir dar koks 100 smulmenų. 

 

 

XCRAXN0h.jpg

 

Kai pakeiti kokius 6 naudotus radikus , supranti, kad geriau tiesiog nusipirkt naują 

 

 

apsO1q8h.jpg

 

Akumuliatorių apskritai pirkau pirmą kart gyvenime, nežinojau kokį imt, tai pasiemiau galingiausią kokį radau, nes tarp akumų kainų skirtumai gal 10e  :D

 

 

Vzh5GKdh.jpg

 

Išmetimo bėda buvo tiesiog standartinis tvirtinimas, kadangi ten jungiasi vamzdis su vamdziu. Dėl tos priežasties jis leis pro šoną, kad ir kiek verži. Teko vežti ta jungimą užvirinti , o šiek tiek aukščiau įdėti V-bandus. Kaip už tokį dalyką finansiškai tikrai pasijaučiau nuskausmintas, 105e su darbu  :(((( rudys foto yra nuo apatinės X formos rasporkės, kurią reikės sezono metu patvarkyt, nes jau pirkau tokią "struktūriškai pavargusią".

 

aY3oCyph.jpg

 

VEMSAS su BMW laisvos eigos vožtuvais nedraugauja. Teko dėti nuo audi stumoklinio tipo (bmw vartelių tipo) lev'ą. Kadangi jis L formos, o ne T kaip bmw, tai reikėjo gimdyti jo pajungimą (su audi aušinimo šlangom :D ). Čia jau 3 audi detalė mano mašinoje. MAP sensorius, tepalo slėgio daviklis ir LEV.

 

zlaOlVzh.jpg

 

cz5Gmthh.jpg

 

Konfiguravimo buvo sočiai, kol jis pradėjo veikti daug maž taip, kaip turi veikt laisva eiga.

 

qYsNCgah.jpg

 

Aplink variklį viską nurinkinėt ir surinkinėt teko turbūt daugiau nei 30 kartų...

 

ceYEFJph.jpg

 

Custom programuotojo ECU dangtelis.

 

e16OXW0h.jpg

 

Galiausiai vėl viskas susėdo atgal į savo vietas. Vėl paprastas 2,5 variklis :D

 

umxeN8fh.jpg

 

Po visų neplanuotų pirkinių ir didžiulių konfiguravimo vargų mašina pagaliau atkeliavo ant stendo

 

fvEG9z1h.jpg

 

244whp/180wkw (~289HP/215kw) ir 325NM(kartais 330NM, dėl neaiškios duobutės vienam ruože svyravo NM skaičius) t.y +20ag +40nm

 

Kreivė nuotraukoje yra su 10proc korekcija nuo ratų pasipriešinimo praradimo, transmisijos praradimas čia neįtrauktas. (papildomi ~8%)

 

Palyginimui 

 

ttI2HRHh.jpg

 

Lyginant su paskutinę benzino kreivę , aš turėjau 268ag prie 6,9k, kas buvo galios pikas, tuo tarpu prie 6k turėjau 250ag. Dabar nuo nuo pat 6k pas mane yra vienoda galia ir nuo 5k lipa gerokai smarkiau nei seniau. Kas man duoda daug geresnę galią koviniame apsukų ruože. Vanos veikimas taip pat buvo nukeltas iki 5k rpm, kadangi su standartiniu 4,5k išjungimu buvo didelė duobė tarp 4,5k ir 5k.

 

GVONUuVh.jpg

 

Paeksperimentavom su lietuvių taip mėgstamais sportiniais filtrais. Nuotraukoje org K&N filtras (ne turginis už 5e), dyno runas buvo su masyviu ventiliatoriumi kuris smarkiai pūtė orą į variklio skyriu. Rezultatas lyginant su visiškai stock ordėže ir stock oro filtru viduje - +0,3kw ant aukštų apsukų ir -0,5kw ant žemų apsukų. Normaliom sąlygom su uždarytu kapotu tas filtras tiesiog gaudytų karštą orą ir kw nuostuolis būtų tikrai didesnis. 

 

QoC6meth.jpg

 

Tikslas, išgauti E36 M3 3l variklio rezultatus (t.y variklio 210kw su kaltiniais viduriais, individualiom gazo sklendėm, dviguba VANOS sistema, visiškai skirtingu bloku ir galva) pasiektas. Už pigiau ir turint patikimą, pigiai aptarnaujamą variklį. 

 

qSLfT2Gh.jpg

 

Sekančią dieną iškart į slalomo akademijos sprinto treniruotę :D Išlindo keli gremlinai, kurių ir tikėjausi. Apatinis alkūninio holas, nors ir naujas, bet perkaisdavo kai variklio temp pakildavo iki 84c. Dėl to ant žemų apsūkų vemsas jo nematydavo ir mašina laisvoje eigoje gesdavo bei be galo sunkiai kurdavosi, kadangi mesdavo trigger error. Tad pituose prie starto tikrai juokingai atrodžiau :D taip pat dabar naudojamas standartinis stabdžių cilindriukas per mažas, dėl ko stabdžių pedalas 1/4 eigos yra visiškai nejautrus,to pasekoje tekdavo visą laiką tiesiog kalt per stabdžius iki ABS, nes apie stabdžių moduliavų nebuvo jokios šnekos.

 

Nepaisant to, nors ir ne varžybos, bet iš ~50 dalyvių už mane, kiek mačiau, greičiau važiavo tik 500+ AG kovinis Mitsubishi Evo :D

 

 

Pasikeisiu cilindriuką, įsidėsiu indukcinio tipo VR'ą vietoj holo ir bus galima važiuot toliau.

 

 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#207 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2018 balandžio 09 - 18:36

Nu va ir visai nereikia M-kes :D Liuks kaip visada pas tave :)

Malonu pasiskaitinet ir dar vaizdines medziagos pamatyt :)


  • 0

thumb.png


#208 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2018 balandžio 09 - 20:56

Man tik atrodo ar is tikruju yra kiek per daug body roll'o?


  • 0

#209 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 balandžio 09 - 21:25

Man tik atrodo ar is tikruju yra kiek per daug body roll'o?

 

Sočiai :D 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#210 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:39

Kaip kompaktui einas? Sezonas jau isivaziuoja :D


Kregzde Krebzda! :D


  • 0

#211 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:40

Einasi maždaug taip - zjb mašina - noriu ją parduot - noriu ją sudegint, kažkuriam iš tų 3 visada :D

 

Pasikeičiau cilindriuką stabdžių vėl į tinkamo dydžio, grįžo normalūs stabdžiai. 

 

s8lemXfh.jpg

 

Pasiėmiau ir susidėjau perdažytus Alpina ratus, atrodo zjb, bet džipas ir gale rubina su rastafkėm (16mm galas, 20mm priekis), be rastafkių sulindę per smarkiai. Reikia dangtelių vis dėl to tikrai, nauji oem 120e/vnt, tai jei kas žino kas pagamint galėtų paprastus už žemišką kainą, bučiau dėkingas :D

 

BQUO1wrh.jpg

 

 

Normaliem coilams dar biudžeto nėra, bet pavyko už 20e paiimti priekines HR Sport spyruokles. Buvo reikalų jas sudėti, nes viršus per siauras į lėkštutes, tačiau nėra nieko ko neišprendžia brutali jėga :D

 

dsoCzZXh.jpg

lwQ2KVUh.jpg

 

Komfortas nenukentėjo, jautrumo prasme irgi per daug nepasikeitė, truputi mažiau svyra ir truputi greičiau reguoja, išvirtimas padidėjo, kas duoda geresni sukibima ir mažiau dilins padangas koviniu režimu. Dropas pats tas dabar.

 

mhF83gzh.jpg

 

Rubinimas gale vistiek erzino, kadangi korda ėdė. Rastafkių setupą pakeičiau i 15mm gale, 16mm priekyje. Pasiskolinau valcuokli su heatgun'u ir padariau lengva masažiuką. Rubinimo nebėr.

 

tqtRRpLh.jpg

65A1mMKh.jpg

 

Mano aplinkoj padaugėjo compactų, tai padažnėjo išvažiavimai į "Meksiką" (dar 4 compacto foto nesimato :D ). Instagrame savo kelsiu daugiau foto/video iš tokių pasivažinėjimų, tad jei kam įdomu @simas306

 

h6LW29Uh.jpg

 

 

Buvau vakar kačergoj pasitestuot. Onboard dar neturiu, bet trumpai. Mašina valdosi, stabdo, lekia viskas fainai. Bėda, kuri už***o iki negalėjimo yra aušinimas. Prie +26 kačergos režimu pučia šlanga smarkiai, o jei kamštį palieki slėgio atleidimo režime, tiesiog varo antifryzą lauk, tai pasivažinėt daug neteko. Daugiau teko laistyt kačergos pitus antfryzu ir pildyt vandeniu.

 

bmdJ7zih.jpg

 

Normaliu režimu , lekiant smarkiai gatvėje jokių bėdų. Galvos/tarpinės jokių simptomų nėra. Radikas normaliai nesiorindavo (naujas nissens) , tai dabar jis man kelią įtarimą ir skolinsiuos naują orginalų ir žiūrėsim ar padės. Jei orinimai, radikai, fancy skysčiai nepadės teks lupt galva, bet esu beveik tikras, kad to nereiks. Tai šiuo metu "za****l ta mašina" būsena :D

 

Dar su vemsu kaip visada bėdos, mašinos gesimus ir šiltos nesikurimus susitvarkiau su indukciniu velėno padėties davikliu, bet atsirado nauja bėda su laisvos eigos vožtuvu, kuris pašilus norm neprasiveria (kokį 5 kart, neveltui AUDI detalė), bandysiu su silikoniniu purškalu spręst, jei ne tai mesiu lauką tą laisvą eigą ir laisva eiga bus tiesiog iš degimo :D. Tai tiek žinių dabar


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#212 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:45

Shit/hard-core drifto laidose filmuojasi kolega, sezonui ruošdamasis.

Linkėjimai tiem bičam, smagu, kad juda paprastai ir žmogiškai, kol dar įmanoma :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 08 - 13:47

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#213 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:48

Shit/hard-core drifto laidose filmuojasi kolega, sezonui ruošdamasis.

Linkėjimai tiem bičam, smagu, kad juda paprastai ir žmogiškai, kol dar įmanoma :)

 

Pirko iš manęs oro srauto matuoklę, tai pasiūlė ir įsiamžinti :D 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#214 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:57

 

Dar su vemsu kaip visada bėdos, mašinos gesimus ir šiltos nesikurimus susitvarkiau su indukciniu velėno padėties davikliu, bet atsirado nauja bėda su laisvos eigos vožtuvu, kuris pašilus norm neprasiveria (kokį 5 kart, neveltui AUDI detalė), bandysiu su silikoniniu purškalu spręst, jei ne tai mesiu lauką tą laisvą eigą ir laisva eiga bus tiesiog iš degimo :D. Tai tiek žinių dabar

Du metus su kasdienine važinėjau su laisva eiga iš gazo troso reguliavimo. Kad varikliuko nejudintų, nes jis buvo sugedęs ir naują gauti be šansų, o gal per brangu buvo tiesiog, nebepamenu. Buvo arba šaltam nepaleidi gazo, arba jei taip padarai, kad dirba ir šaltas, tai šiltam 2000 laisva eiga. Gatvėj kaip ir pofig, bet naktį miške po krūmais taip stovėt būdavo per garsu. Tai teko mokytis pradmenis stabdymo kaire koja. Jei kasdien nevažinėji ir neskubi į paskaitas, gynimus, maximą ant alaus pardavimo pabaigos ir t.t., tai atsisėdus pasišildyt jokių problemų :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#215 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2018 gegužės 08 - 14:53

Siaip tai labai patinka ,kad NA palikai ,kai tikrai dauguma ima turbininius  arba deda turbo (visi aplinkui apsichipave tik vazineja :D ),kas zinoma yra lengvesnis kelias ,bet siaip tokiu skaiciu ir atmosferiko ziauriai pavydziu.


  • 0

#216 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2018 gegužės 10 - 14:18

Trosinis lev'as būtų dar geriau :D 

 

Dėl NA. Didelio tikslo dėt kompresorių dabar nėra, su dabartine važiuokle, sukibimu gan gerai subalansuota ir sporte klasės man palankios likti NA. Su kompresorium gatvėje super smagu būtų, bet sporte reiktų gerokai daugiau sukibimo/prispaudimo, kad tą galią naudingai išnaudot laiko persvarai. 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#217 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2018 gegužės 10 - 18:08

Nekyla noras ne laikui vazinet, o pradet driftint? Vaikinai is youtube kanalo nebande verbuot? :D


  • 0

thumb.png


#218 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 10 - 21:54

Nekyla noras ne laikui vazinet, o pradet driftint? Vaikinai is youtube kanalo nebande verbuot? :D

Normaliai padarius masina, gatvese su drifto bolidu jau nebepavaziuosi
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#219 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2018 gegužės 10 - 22:19

Trosinis lev'as būtų dar geriau :D

 

Dėl NA. Didelio tikslo dėt kompresorių dabar nėra, su dabartine važiuokle, sukibimu gan gerai subalansuota ir sporte klasės man palankios likti NA. Su kompresorium gatvėje super smagu būtų, bet sporte reiktų gerokai daugiau sukibimo/prispaudimo, kad tą galią naudingai išnaudot laiko persvarai. 

 

O siaip kokie ateities planai? Kazka turi uzsibrezes ar tiesiog yra noras viska atlikti kuo geriau siuo momentu ir ziuret ,kur toliau  keliai nuves? :)


Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 gegužės 10 - 22:19

  • 0

#220 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2018 gegužės 11 - 03:36

Normaliai padarius masina, gatvese su drifto bolidu jau nebepavaziuosi

Kad jau ir tokioje būsenoje, turbūt, raižytų nesvietiškai :)
  • 0

thumb.png





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0