Pardavineji kasetes dabartini pakabos setupa? kazka rimtesnio ?
BC Racing MA koilus užsisakinėt planuoju. Fast lap atsirado man tinkama klasė str3000, reikia spėt pasiruošt kažkaip
Parašyta 2018 vasario 26 - 09:23
Pardavineji kasetes dabartini pakabos setupa? kazka rimtesnio ?
BC Racing MA koilus užsisakinėt planuoju. Fast lap atsirado man tinkama klasė str3000, reikia spėt pasiruošt kažkaip
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 vasario 26 - 12:48
Nu va jau galima kept desreles
Parašyta 2018 kovo 21 - 10:11
Nemazai daliu pardavineji.Cia tiek prikaupes ar kompactas tiek aprinktas?
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 kovo 21 - 10:11
Parašyta 2018 kovo 21 - 13:40
Čia nuo seno žalio kėbulo likučiai.
CD važiuoja (su milijonu atsirandančiu ir ištaisomų problemų) tik dyno mapinimas dar neįvyko. Kitą savaitę užrezervuota.
https://www.instagra.../p/BgdafLUlWgt/
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 kovo 21 - 17:20
Gerai riaumoja
Parašyta 2018 balandžio 09 - 14:45
BMW žiemos net nevažiuojant smarkiai nemėgsta. Sugedo radija, sugedo stoglangis (atšilus orams abu susitvarkė patys ). Prakiuro sutvarkytas radiatorius, visiškai numirė akumuliatorius, pradėjo sunktis tepalai, mirė standartinis laisvos eigos vožtuvas, mirė holo daviklis, išmetimas per kolektorių sujungimą pradėjo leisti ir dar koks 100 smulmenų.
Kai pakeiti kokius 6 naudotus radikus , supranti, kad geriau tiesiog nusipirkt naują
Akumuliatorių apskritai pirkau pirmą kart gyvenime, nežinojau kokį imt, tai pasiemiau galingiausią kokį radau, nes tarp akumų kainų skirtumai gal 10e
Išmetimo bėda buvo tiesiog standartinis tvirtinimas, kadangi ten jungiasi vamzdis su vamdziu. Dėl tos priežasties jis leis pro šoną, kad ir kiek verži. Teko vežti ta jungimą užvirinti , o šiek tiek aukščiau įdėti V-bandus. Kaip už tokį dalyką finansiškai tikrai pasijaučiau nuskausmintas, 105e su darbu ((( rudys foto yra nuo apatinės X formos rasporkės, kurią reikės sezono metu patvarkyt, nes jau pirkau tokią "struktūriškai pavargusią".
VEMSAS su BMW laisvos eigos vožtuvais nedraugauja. Teko dėti nuo audi stumoklinio tipo (bmw vartelių tipo) lev'ą. Kadangi jis L formos, o ne T kaip bmw, tai reikėjo gimdyti jo pajungimą (su audi aušinimo šlangom ). Čia jau 3 audi detalė mano mašinoje. MAP sensorius, tepalo slėgio daviklis ir LEV.
Konfiguravimo buvo sočiai, kol jis pradėjo veikti daug maž taip, kaip turi veikt laisva eiga.
Aplink variklį viską nurinkinėt ir surinkinėt teko turbūt daugiau nei 30 kartų...
Custom programuotojo ECU dangtelis.
Galiausiai vėl viskas susėdo atgal į savo vietas. Vėl paprastas 2,5 variklis
Po visų neplanuotų pirkinių ir didžiulių konfiguravimo vargų mašina pagaliau atkeliavo ant stendo
244whp/180wkw (~289HP/215kw) ir 325NM(kartais 330NM, dėl neaiškios duobutės vienam ruože svyravo NM skaičius) t.y +20ag +40nm
Kreivė nuotraukoje yra su 10proc korekcija nuo ratų pasipriešinimo praradimo, transmisijos praradimas čia neįtrauktas. (papildomi ~8%)
Palyginimui
Lyginant su paskutinę benzino kreivę , aš turėjau 268ag prie 6,9k, kas buvo galios pikas, tuo tarpu prie 6k turėjau 250ag. Dabar nuo nuo pat 6k pas mane yra vienoda galia ir nuo 5k lipa gerokai smarkiau nei seniau. Kas man duoda daug geresnę galią koviniame apsukų ruože. Vanos veikimas taip pat buvo nukeltas iki 5k rpm, kadangi su standartiniu 4,5k išjungimu buvo didelė duobė tarp 4,5k ir 5k.
Paeksperimentavom su lietuvių taip mėgstamais sportiniais filtrais. Nuotraukoje org K&N filtras (ne turginis už 5e), dyno runas buvo su masyviu ventiliatoriumi kuris smarkiai pūtė orą į variklio skyriu. Rezultatas lyginant su visiškai stock ordėže ir stock oro filtru viduje - +0,3kw ant aukštų apsukų ir -0,5kw ant žemų apsukų. Normaliom sąlygom su uždarytu kapotu tas filtras tiesiog gaudytų karštą orą ir kw nuostuolis būtų tikrai didesnis.
Tikslas, išgauti E36 M3 3l variklio rezultatus (t.y variklio 210kw su kaltiniais viduriais, individualiom gazo sklendėm, dviguba VANOS sistema, visiškai skirtingu bloku ir galva) pasiektas. Už pigiau ir turint patikimą, pigiai aptarnaujamą variklį.
Sekančią dieną iškart į slalomo akademijos sprinto treniruotę Išlindo keli gremlinai, kurių ir tikėjausi. Apatinis alkūninio holas, nors ir naujas, bet perkaisdavo kai variklio temp pakildavo iki 84c. Dėl to ant žemų apsūkų vemsas jo nematydavo ir mašina laisvoje eigoje gesdavo bei be galo sunkiai kurdavosi, kadangi mesdavo trigger error. Tad pituose prie starto tikrai juokingai atrodžiau taip pat dabar naudojamas standartinis stabdžių cilindriukas per mažas, dėl ko stabdžių pedalas 1/4 eigos yra visiškai nejautrus,to pasekoje tekdavo visą laiką tiesiog kalt per stabdžius iki ABS, nes apie stabdžių moduliavų nebuvo jokios šnekos.
Nepaisant to, nors ir ne varžybos, bet iš ~50 dalyvių už mane, kiek mačiau, greičiau važiavo tik 500+ AG kovinis Mitsubishi Evo
Pasikeisiu cilindriuką, įsidėsiu indukcinio tipo VR'ą vietoj holo ir bus galima važiuot toliau.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 balandžio 09 - 18:36
Nu va ir visai nereikia M-kes Liuks kaip visada pas tave
Malonu pasiskaitinet ir dar vaizdines medziagos pamatyt
Parašyta 2018 balandžio 09 - 20:56
Man tik atrodo ar is tikruju yra kiek per daug body roll'o?
Parašyta 2018 balandžio 09 - 21:25
Man tik atrodo ar is tikruju yra kiek per daug body roll'o?
Sočiai
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:39
Kaip kompaktui einas? Sezonas jau isivaziuoja
Kregzde Krebzda!
Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:40
Einasi maždaug taip - zjb mašina - noriu ją parduot - noriu ją sudegint, kažkuriam iš tų 3 visada
Pasikeičiau cilindriuką stabdžių vėl į tinkamo dydžio, grįžo normalūs stabdžiai.
Pasiėmiau ir susidėjau perdažytus Alpina ratus, atrodo zjb, bet džipas ir gale rubina su rastafkėm (16mm galas, 20mm priekis), be rastafkių sulindę per smarkiai. Reikia dangtelių vis dėl to tikrai, nauji oem 120e/vnt, tai jei kas žino kas pagamint galėtų paprastus už žemišką kainą, bučiau dėkingas
Normaliem coilams dar biudžeto nėra, bet pavyko už 20e paiimti priekines HR Sport spyruokles. Buvo reikalų jas sudėti, nes viršus per siauras į lėkštutes, tačiau nėra nieko ko neišprendžia brutali jėga
Komfortas nenukentėjo, jautrumo prasme irgi per daug nepasikeitė, truputi mažiau svyra ir truputi greičiau reguoja, išvirtimas padidėjo, kas duoda geresni sukibima ir mažiau dilins padangas koviniu režimu. Dropas pats tas dabar.
Rubinimas gale vistiek erzino, kadangi korda ėdė. Rastafkių setupą pakeičiau i 15mm gale, 16mm priekyje. Pasiskolinau valcuokli su heatgun'u ir padariau lengva masažiuką. Rubinimo nebėr.
Mano aplinkoj padaugėjo compactų, tai padažnėjo išvažiavimai į "Meksiką" (dar 4 compacto foto nesimato ). Instagrame savo kelsiu daugiau foto/video iš tokių pasivažinėjimų, tad jei kam įdomu @simas306
Buvau vakar kačergoj pasitestuot. Onboard dar neturiu, bet trumpai. Mašina valdosi, stabdo, lekia viskas fainai. Bėda, kuri už***o iki negalėjimo yra aušinimas. Prie +26 kačergos režimu pučia šlanga smarkiai, o jei kamštį palieki slėgio atleidimo režime, tiesiog varo antifryzą lauk, tai pasivažinėt daug neteko. Daugiau teko laistyt kačergos pitus antfryzu ir pildyt vandeniu.
Normaliu režimu , lekiant smarkiai gatvėje jokių bėdų. Galvos/tarpinės jokių simptomų nėra. Radikas normaliai nesiorindavo (naujas nissens) , tai dabar jis man kelią įtarimą ir skolinsiuos naują orginalų ir žiūrėsim ar padės. Jei orinimai, radikai, fancy skysčiai nepadės teks lupt galva, bet esu beveik tikras, kad to nereiks. Tai šiuo metu "za****l ta mašina" būsena
Dar su vemsu kaip visada bėdos, mašinos gesimus ir šiltos nesikurimus susitvarkiau su indukciniu velėno padėties davikliu, bet atsirado nauja bėda su laisvos eigos vožtuvu, kuris pašilus norm neprasiveria (kokį 5 kart, neveltui AUDI detalė), bandysiu su silikoniniu purškalu spręst, jei ne tai mesiu lauką tą laisvą eigą ir laisva eiga bus tiesiog iš degimo . Tai tiek žinių dabar
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:45
Shit/hard-core drifto laidose filmuojasi kolega, sezonui ruošdamasis.
Linkėjimai tiem bičam, smagu, kad juda paprastai ir žmogiškai, kol dar įmanoma
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 08 - 13:47
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:48
Shit/hard-core drifto laidose filmuojasi kolega, sezonui ruošdamasis.
Linkėjimai tiem bičam, smagu, kad juda paprastai ir žmogiškai, kol dar įmanoma
Pirko iš manęs oro srauto matuoklę, tai pasiūlė ir įsiamžinti
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 gegužės 08 - 13:57
Dar su vemsu kaip visada bėdos, mašinos gesimus ir šiltos nesikurimus susitvarkiau su indukciniu velėno padėties davikliu, bet atsirado nauja bėda su laisvos eigos vožtuvu, kuris pašilus norm neprasiveria (kokį 5 kart, neveltui AUDI detalė), bandysiu su silikoniniu purškalu spręst, jei ne tai mesiu lauką tą laisvą eigą ir laisva eiga bus tiesiog iš degimo . Tai tiek žinių dabar
Du metus su kasdienine važinėjau su laisva eiga iš gazo troso reguliavimo. Kad varikliuko nejudintų, nes jis buvo sugedęs ir naują gauti be šansų, o gal per brangu buvo tiesiog, nebepamenu. Buvo arba šaltam nepaleidi gazo, arba jei taip padarai, kad dirba ir šaltas, tai šiltam 2000 laisva eiga. Gatvėj kaip ir pofig, bet naktį miške po krūmais taip stovėt būdavo per garsu. Tai teko mokytis pradmenis stabdymo kaire koja. Jei kasdien nevažinėji ir neskubi į paskaitas, gynimus, maximą ant alaus pardavimo pabaigos ir t.t., tai atsisėdus pasišildyt jokių problemų
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 gegužės 08 - 14:53
Siaip tai labai patinka ,kad NA palikai ,kai tikrai dauguma ima turbininius arba deda turbo (visi aplinkui apsichipave tik vazineja ),kas zinoma yra lengvesnis kelias ,bet siaip tokiu skaiciu ir atmosferiko ziauriai pavydziu.
Parašyta 2018 gegužės 10 - 14:18
Trosinis lev'as būtų dar geriau
Dėl NA. Didelio tikslo dėt kompresorių dabar nėra, su dabartine važiuokle, sukibimu gan gerai subalansuota ir sporte klasės man palankios likti NA. Su kompresorium gatvėje super smagu būtų, bet sporte reiktų gerokai daugiau sukibimo/prispaudimo, kad tą galią naudingai išnaudot laiko persvarai.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2018 gegužės 10 - 18:08
Nekyla noras ne laikui vazinet, o pradet driftint? Vaikinai is youtube kanalo nebande verbuot?
Parašyta 2018 gegužės 10 - 21:54
Normaliai padarius masina, gatvese su drifto bolidu jau nebepavaziuosiNekyla noras ne laikui vazinet, o pradet driftint? Vaikinai is youtube kanalo nebande verbuot?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2018 gegužės 10 - 22:19
Trosinis lev'as būtų dar geriau
Dėl NA. Didelio tikslo dėt kompresorių dabar nėra, su dabartine važiuokle, sukibimu gan gerai subalansuota ir sporte klasės man palankios likti NA. Su kompresorium gatvėje super smagu būtų, bet sporte reiktų gerokai daugiau sukibimo/prispaudimo, kad tą galią naudingai išnaudot laiko persvarai.
O siaip kokie ateities planai? Kazka turi uzsibrezes ar tiesiog yra noras viska atlikti kuo geriau siuo momentu ir ziuret ,kur toliau keliai nuves?
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 gegužės 10 - 22:19
Parašyta 2018 gegužės 11 - 03:36
Kad jau ir tokioje būsenoje, turbūt, raižytų nesvietiškaiNormaliai padarius masina, gatvese su drifto bolidu jau nebepavaziuosi
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0