Rudeninės bakterijos pagavo ir mane, tad galiu rasti laiko ir šitai temai atnaujinti.
Turėjau toliau bėdų su aušinimu. Nuvažiavau į slalomo akademijos greituminį ir vėl išpūtė šlangą.
Varžybų tęst negalėjau, tai teko važiuot namo. Vienintelis dalykas be tarpinės likęs buvo vandens pompą (nors ją buvau keitęs naują prieš ~12k km).
Apsidžiaugiau, kad radau priežastį visų aušinimo problemų ir tuo pačiu neaiškaus kalenimo, kuris galvojau ėjo iš VANOS sistemos. Nušoko skardelė ir trankėsi. Surinkau viską naujai ir išlėkiau į test ride rimtesnį, kadangi tos bėdos atsirasdavo tik ant itin didelio krūvio kai lauke karšta.
https://www.instagra...m/p/BjhUzoenO1n
Vėl tas pats, pučia šlanga ir nuorinus vėl atsiranda. Teks lupt galvą.
Kaip pirmąjį tarpinės ketimą tai nebuvo taip ir paprasta . Kadangi išmetimoj pusėj įdėtas įsiurbimo velenėlis, nebuvo galima jo užstaporint , teko žymėtis viską markeriu su viltim, kad sudedant viskas pavyks, tas pats su alkūniniu, dėl kitokio smagračio jo taip pat nebuvo galima užstaporint + VANOS sistema su savo bairiais. Išlupus galvą pasimatė kaltininkas, mikroįtrūkimas:
Galvą nuvežiau patikrint ir nušlifuot, nauji varžtai, nauja tarpinė ir garažo sąlygom pats gan pigiai viską susirinkau , tik visa tai užtruko dėl laiko trūkumo apie 1,5mėn
Išlekiu į pirmą test drive, viskas atrodo gerai, šlangų nepučia. Išokau į autobaną , 200kmh+ atleidžiu gazą ir pasigirsta keisti garsai - kažkas su dėžė. Galvoju gal ko nepriveržiau ar pan, grižinėjant į garažą dar užmyniau per gazą ant durniaus ir KABUM , dėžė pasakė ate
https://www.instagra...m/p/BlbYnOXFGHa
Per ateinantį mėnesį susiradau kitą stipresnę ZF dėžę, kardaną ir kitas smulkmenas, kurių reikia, susidėjau. Viskas veikia, smagu, galima vėžintis.
Įsidėjau rimtą reguliuojamą shortshifterį, pradėjau naudot mašiną kaip daily, kokias 2-3 sav viskas super duper buvo. Kol nenuvažiavau į kačergą (rugpjūčio galas kažkur jau čia)
Pirma sesiją viskas fainai, paramaterai visi geri per VEMS apps'ą, tik pamečiau dugno apsauga, bet kam nepasitaiko Važiuoju antrą sesiją , kylu už daubos į kalną ir kažkaip atrodo nevalyt, atleidžiu gazą ir žiūriu dūmų kalnas, ZJB B**T
Partempėm mašiną į Kauną:
Pasimatavau kompresiją , visi cil normaliai išskyrus 1 ir 6. Pirmam 7bar, o šeštam - 0. YEY . Įkišau kamerą į cilindrus ir 6 aiškiai matosi, kad trūksta dalies cilindro Ką vėl lendam į motorą
Situacija tokia. Užliesėjo 1 ir 6 cil ir pradegė stumai, vienas smarkiai, kitas minimaliai. Priežastis purkštukai. Vežiau juos tikrint, būtent 1 ir 6 turėjo 7proc mažesnį pralaidumą. Tai nebūtų problema, jei purkštukai būtų mažesnio pralaidumo. Gavosi taip, kad ant pilnos variklio apkrovos jų dūty cycle buvo gan mažas ir dėl netolygumo vemsas neteisingai suprato ir užriebino 4 cil, o 2 (1 ir 6 )užliesino. Būtų nieko blogo nenutikę jei turėčiau 450cc puršktukus arba tiesiog turėjęs daug arklių t.y kad būtų didelis duty cycle ant max load (60-90%). Shit happens. Patarimas, nedėkit didesnių purkštukų nei reikia net jei ir ateityje juos žadat išnaudot
Bet čia dar ne viskas:
1 ir 3 švaistiklių indėklai taip atrodo (kiti sveiki). Net jei ir nebūtų pradegę stumai, man tas motoras būtų neužilgo pradėjęs kalti. Būta ir geresnių sezonų nei šis Dabar blokas atiduotas pažiūrėt ar rinkes išeis išhoninguot ir tą patį bloką panaudot. Jei taip, tuomet rinksiu su stipresniais švaistikliais ir galvos smeigėms, kad turėt saugią galią su kompresoriumi. Jei nepavyks seno bloko sutvarkyt, tuomet neaišku koks laukia BMW likimas
Iš geresnių reikalų tik iš daily mašinų gyvenimo. Pardaviau savo 93m MB W124 200E ir radau tinkamą pakaitalą, kurį turėsiu turbūt ilgiau nei metus
2003 MB W211 E500 (V8 5l 306ag/460nm) Avantgarde. Po w124 , kuriam net elektrinių langų nebuvo, tai gan didelis šuolis
Iekšojau tinkamo varianto gal 3 mėnesius, kol radau tinkamą Klaipėdoje (skelbimuose jo nebuvo). Atkeliavo iš Švedijos su 177k rida (patikrinau per STAR įranga, tikra rida 208k, kažkoks durnius 30k ridą suko
)
Avantgarde su pilna gamykline AMG apdaila. Airmatic pakaba (orinės pagalvės su elektromagnetiniais amortizatoriais) , šildomos/šaldomos/posūkiuose prisipučiančios/masažuojamos sėdynės, 4zonų klima, webasto, telefonas, soliarinis/panoraminis stogas, dvigubi langai, harman kardon, pdc, bixenonai, užuolaidos, automatinė bagažinė ir dar krūva visokių nesamonių. Trūksta tik distroniko ir keyless go iki pilnos komplektacijos.