Baltas pavydas is mano puses o termoizoliacine medziaga vyniosi?
Neverta, turbavykui būtų iš to naudos Atmosferikui tik teorinė ir praktiškai neapčiuopiama.
Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 13:08
Baltas pavydas is mano puses o termoizoliacine medziaga vyniosi?
Neverta, turbavykui būtų iš to naudos Atmosferikui tik teorinė ir praktiškai neapčiuopiama.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 17:11
Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 17:39
O, tai turbo neplanuoji?
Jei ir planuočiau tas kolikas ne į temą, nes reiktų koliko turbai pajungt. Planuoju kompresorių dėt, yra paradavime jau ilgai komplektas, tik neskubu niekur. Aišku su juo jau būčiau visai kitoje lygoje (330-350kw), turėčiau normalų garsą, būtų normali reakcija į gazą ir niutonai netrukdytu padėt galią ant žemės. Tačiau šitam kėbului su rwd planuojami ~210kw jau ir taip padorus skaičius. Laikas parodys ar norėsiu ir galėsiu šitam compactui smarkiai kelti galią.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 20:44
Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 21:03
Neverta, turbavykui būtų iš to naudos Atmosferikui tik teorinė ir praktiškai neapčiuopiama.
Atmosferikui nauda - mazesne temperatura variklio skyriuje
Peugeot 205 VTS - Juodulys
Parašyta 2016 rugsėjo 30 - 03:51
Atmosferikui nauda - mazesne temperatura variklio skyriuje
Ir galvu tarpines reciau eina saibom
Parašyta 2016 rugsėjo 30 - 07:05
kurios AC sistemos dalys sudaro didžiausią masę? minėjai, kad visas AC - 35kg, kuo man sunku patikėt
nes mano 106 vis dar AC sumontuotas. neilgam.
Parašyta 2016 rugsėjo 30 - 08:27
Dyzelių nemėgau ir nemėgstu (patikimumas, eksplotacija, o svarbiausia garsas ir dinamika) , smagu kai su bmw traktoriais gan nesunkiai paspaudžia 280kw, bet kol per metus neprasuku 40-60k km, tol man tokiu varikliu mašinos nei reikės, nei norėsis.
Juliau, o kas iš to? Jei pas mane variklio pagalvę lydytų ar dar kas nors nuo to kentėtų, tada taip.
Žygi, dabar tikslių svorių nepasakysiu, bet kompresorius+laikiklis+sausintuvas+radikas+ventiliatorius+diržas su įtempėju, visos linijos ir kiti šūdai. Bent bmw dalių kataloge rašo kiekvieno varžto svorį, tai gali labai detaliai susiskaičiuoti kas ir kaip.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 rugsėjo 30 - 08:38
Parašyta 2016 rugsėjo 30 - 10:46
kurios AC sistemos dalys sudaro didžiausią masę? minėjai, kad visas AC - 35kg, kuo man sunku patikėt
nes mano 106 vis dar AC sumontuotas. neilgam.
Pas BMW gali būti, o pas mus PSA mažiau ten viskas sveria. Nes dirželis ir tempėjai bendri, kompresorius mažesnis, mašinos mažesnės ir variklis skersai stovi, tai šlangų, vamzdžių ilgis bendras daug mažesnis. Tuo pačiu mažesnei mašinai reikia mažesnių kondensatoriaus ir garintuvo, mažesnės pūslės ir t.t.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 spalio 01 - 18:00
Pas BMW gali būti, o pas mus PSA mažiau ten viskas sveria. Nes dirželis ir tempėjai bendri, kompresorius mažesnis, mašinos mažesnės ir variklis skersai stovi, tai šlangų, vamzdžių ilgis bendras daug mažesnis. Tuo pačiu mažesnei mašinai reikia mažesnių kondensatoriaus ir garintuvo, mažesnės pūslės ir t.t.
Kompresoriai pas visus auto mazdaug vienodi. Jie tikrai apie 4-5 kg sveria. Vien freono puse kilo. Vamzdeliai, radiatorius, garintuvas. Dirzelis tas pats, bet dazniausiai reikia papildomo parazitinio guolio ar itempejo. Kronsteinai tvirtinimui irgi sveria solidziai.
Del temperaturos as kalbu ne apie daliu lydymasi, o apie bendra variklio temperatura. Kuo daugiau silumos iseina per duslintuva i isore, tuo variklio skyriaus temperatura mazesne, resikia ir ausinimo sistema veikia efektyviau. Cia svarbu tada, kai balansuoji ant virimo ribos. O jei normaliai laikosi temperatura, vaziuojant ir 15 ratu kacergoj, tai tada aisku nera prasmes
Peugeot 205 VTS - Juodulys
Parašyta 2016 spalio 01 - 20:00
Kompresoriai pas visus auto mazdaug vienodi. Jie tikrai apie 4-5 kg sveria. Vien freono puse kilo. Vamzdeliai, radiatorius, garintuvas. Dirzelis tas pats, bet dazniausiai reikia papildomo parazitinio guolio ar itempejo. Kronsteinai tvirtinimui irgi sveria solidziai.
Dėl dirželio tai juk grynai nuo variklio priklauso. Aš visiškai ne BMW žinovas, bet keitėm kolegai dirželius 2.5TDS varikliukui, tai AC suko atskiras diržiukas ir turėjo savo atskirą tempėją. Kronšteinai tikrai kartais būna bajavi, ypač kai ne aliumininiai.
O kompresoriai nestipriai, bet šiek tiek skiriasi. Pernai vasarą keičiau vienam busiukui, tai ten buvo berods SD7H15. Tikrai bent kilogramiuku sunkesnis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 spalio 02 - 09:27
Kompresoriai pas visus auto mazdaug vienodi. Jie tikrai apie 4-5 kg sveria. Vien freono puse kilo. Vamzdeliai, radiatorius, garintuvas. Dirzelis tas pats, bet dazniausiai reikia papildomo parazitinio guolio ar itempejo. Kronsteinai tvirtinimui irgi sveria solidziai.
Del temperaturos as kalbu ne apie daliu lydymasi, o apie bendra variklio temperatura. Kuo daugiau silumos iseina per duslintuva i isore, tuo variklio skyriaus temperatura mazesne, resikia ir ausinimo sistema veikia efektyviau. Cia svarbu tada, kai balansuoji ant virimo ribos. O jei normaliai laikosi temperatura, vaziuojant ir 15 ratu kacergoj, tai tada aisku nera prasmes
Pas mane vandens aušinimas nėra problema. Aš daugiau 10 ratų nevažiuoju, nes elementariai gatvinės padangos nebelaiko tiek ratų ir nematau tepalo temperatūros, o atskiro tepalo radiatoriaus neturiu.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 spalio 04 - 13:44
Dar daugiau žibučių.
Magnaflow (USA) 2x50mm in, 60mm out bakelis su identiškais stokinio išmetimo antgaliais.
Šį pranešimą redagavo Simas306: 2016 spalio 04 - 13:45
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 spalio 04 - 19:57
Parašyta 2016 spalio 05 - 05:53
šitą bakelį Kaune pirkai?
Parašyta 2016 spalio 05 - 08:33
Taip, birželio 23 geriausiomis kainomis pardavinėja.
Šiandien nuvežiau daryt viso išmetimo, tikiuosi jau vakare galėsiu išbandyt kaip setup'as pavyko.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 spalio 05 - 08:39
Vo, ten ir aš žadu sau bakelį pirkt.
Tai kaip visas išmetimas atrodys? kolikas, rezonatorius, bakelis? Pagal ką rinkaisi savo exhaust setup'ą?
Man šitas visas exhaust dalykas gan mistiškai atrodo. Čia apskritai.
Per daug "laisvas" išmetimas, atseit, negali būt, nes "backpressure" nėra, ko pasekoj variklis "praranda galią". Bet kaip tai pamatuot?
Vienur rašo, kad rezonatorius reikalingas, kitur, kad ne..
Miškas konkrečiai.
Pas mane šiuo metu standartinis kolikas ir vienas bakelis gale.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2016 spalio 05 - 08:42
Parašyta 2016 spalio 05 - 10:27
Long headeriai į 2x50mm su xpipe, už jos du rezai ir iki galo į bakelį.
Daug daug skaitymo forumuose JAV Išmetimo vamzdynui yra skaičuoklės pagal galią ir variklį, įsivesk exhaust size calculator į google ir rasi.
Kolikas, nes supersprinto kopija ir mačiau dyno rezultatus. Buvo dilema imti trumpus ar ilgus headerius, bet ilgi laimėjo, nes aš noriu ant aukštų išlošt. Ant 4cyl yra 4-1 arba 4-2-1
Tad pas mane gavosi 1x76 arba 2x50, dėl dydžio pasirinkau du vamdžius, 76 vilktusi žeme. Xpipe dėl geresnio scavenging (pratraukimo turbūt lietuviškai), nesirinkau H pipe dėl garso ir dėl to, kad inline 6 jis daugiau ant vidutinių nei ant aukštų naudos duotų.
Bakelis kuo tylesnis tiesus (standartiniai mašinose būna recirkuliaciniai) ir tinkamo išmatavimo ir išėjimų. Rezų nereikia jei sportui vien, aš dedu, kad garsą sumažint kiek įmanoma daugiau nežudant galios.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 spalio 06 - 15:36
Šiandien džiugi diena, atsiėmiau compactą iš serviso. Užtruko dvi dienas, bet laukti buvo ko
Kaip už tokią mažą kainą, padaryta tikrai gerai.
Palyginimui senas išmetimas, šalia mėtosi kolikai
Garsas. Norėjau kuo tyliau, bet tyliai nesigavo, toli gražu. Garso lygis panašus lyg viduryje vamdzio paprastai mašinai normali skylė atsirastų. Taip garsu, kad nežinau ar be ausų kištukų ilgose kelione išsiversiu, kol važiuoji pastoviom apsukom viskas gerai, muzika salone girdisi
Tačiau tai labai mažas praradimas lyginant su skambesiu ir trauka ant aukštų. Nors dienos mietu ant šlapio daug pritestuoti nepavyko, tačiau bendras jausmas lyg važiuojant su 250cc koviniu dvitakčiu krosiniu, ant aukštų kaip važiuoja negaliu pasakyt nes tiesiog dabar nebėra sukibimo antru bėgiu ant šlapio, kuris buvo seniau. Skambesys nuostabus, būtent toks kokio ir norėjau, nesinori važiuoti ant žemų apsukų.
Dabar prie darbo nufilmavau ant laisvų, vėliau kada turėsiu laiko nufilmuosiu ir fly-by. Per telefoną tikrai neatsispindi tas garsas koks yra gyvai su visais burbuliavimais ir šaudymais.
https://www.dropbox....14 07.mov?dl=0
P.S palyginimui stock https://www.dropbox....kpezik.mov?dl=0
Šį pranešimą redagavo Simas306: 2016 spalio 06 - 16:02
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0