Antrinu Linui, pravariau saviškiam kai nebuvo nei ABS, nei AIR BAG lempų (buvo ištrauktos). Pats po to susidėjau, susitvarkiau ir dabar viskas gerai.. Žiūrint ant kokio užšoksi senio..
BMW E36 330Ti
#61
Parašyta 2015 kovo 30 - 18:37
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#62
Parašyta 2015 birželio 25 - 20:33
Pagaliau grįžau į Lietuvą. Per kelias dienas pavyko keletą darbų atlikti. Pirma pasikeičiau ir susiradau vasarines padangas, kol buvau išvykęs per keturis mėnesius skelbimuose nepasirodė nei vienos verto dėmesio padangų komplekto (kieto kordo ir kibios gumos). Grįžus čia ir pavažinėjus per padangų angarus pavyko vienoje vietoje rasti Toyo t1r 2009m, o kitame tas pačias padangas 2010m.
Padangom išbandyti pasirinkau kelionę švęst joninėms ir nerealiai smagų keliuką ( https://goo.gl/maps/KO57b), su tinkamu tempu pašokti į orą galima keliose vietose, bet svarbiausia, kad padangų skirtumas nežmoniškas lyginant su mano senais žieminiais msais, kurie iki 140 sukibimo nerasdavo pirmais 3 bėgiais ant šlapio asfalto, su t1r lyjant sukibimas toks pats lyg su senom ant sauso, tad pirkiniu labai džiaugiuosi. Važiuoklė vis dar nedžiugina, tad jos ir labai netausoju, aktyviai ieškau kitų kietų ir gerų pr. amortikų ir kietesnių spyruoklių komplekto.
O kelionės pabaigoje prisiminiau kaip priklauso BMW vairuotojui parkuotis:
Šiandien atlikau ilgai lauktą darbą, išrinkau pr kėbulo dalis ir pakeičiau į rastas originalios spalvos dalis , taip pat pakeičiau kapoto užraktą, mat senajam nutrūkus atidarymo procesas buvo labai specifinis (nuimant priekines groteles ir užkišant atsuktuvą, ko pasekoje bevažiuojant pamesdavau grotelės dėl laisvumo nuolat jas išimant). Kapoto deja rasti nepavyko, tad laikinai jis ir liks, bet bent jau padoriau atrodys.
Darbo pradžia:
Mano laikinas laužynas:
Ir rezultatas šiek tiek apiplovus, tiesa dalys suvestos tiek, kad uždėti, ryt vešiu suvesti meistrui, kuris lygino, kadangi prisižadėjo idealiai viską suvesti kai tik rasiu kitas dalis Spalva šiek tiek skiriasi, bet akies per daug nerėžia.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#64
Parašyta 2015 liepos 01 - 09:53
Į kačergą nebent į dragus pakolkas, reikia pilnai pasibaigt.
Dalyvavau BMW kauno fanų susitikime Kėdainių aerodrome. Mašina atlaikė puikiai, sudeginau pora setų padangų (vienas setas buvo mano ex 306 atminimas likęs, o vieną draugiški žmonės vietoje atidavė sudegint) , R15 su dabartiniu varikliu pirmais trim bėgiais užliepsnot problemų nėra, tad dar kartą nustebimo kaip greit jas galiu sudeginti . Foto dar nėra, bet galiu parodyti įdomiu rakursu nufilmuotą vaizdą iš vidaus https://www.dropbox..../piest.mov?dl=0
Vyko ir dragai, greičiausias konkurentas buvo BMW E60 530d su 170 ar 180kw, tai žinodmas filmavau kiek kitokiu rakursu. Po šio drago nusprendžiau, kad eikvot benziną jau neverta https://www.dropbox....l/drag.mov?dl=0
Ir galiausiai vakar, po ilgų paieškų, radau priekinius Bilsten b6 su pjautom spyruoklėm ( ką pamačiau tik nuvykęs ), bet kaina buvo gan juokinga, lyginant su kitų kosminiais pasiūlymais. Kadangi buvo pirmas kartas kai keičiu amortikus, tai teko neblogai paprakaituoti kol sukišau, naktį tamsoje tai daryti menka pagalba
Nors ir parūdyje, bet vaikšto puikiai ir tepalų neleidžia.
Senieji originalūs amortikai, vienas jau visiškai sysiuką paleidęs:
ir galutinis vaizdas, dropas pats tas, nerubina ir per baisesnes Kauno vietas bamperio nevelka.
Važiavimas visiškai transformavosi. Palyginus su stock, daug staigiau ir stabiliau, posūkiuose galiu važiuoti greičiau, bet kaip ir reikėjo tikėtis, dėl galinių minkštų stock spyruoklių ir amortikų ant ribos prieki stumiasi ir cypia. Komfortas minimaliai nukentėjo, minkščiau nei buvęs 306gti.
Dabar reikia normalaus komplekto spyruoklių Eibach pro kit arba HnR ( Jį compactui rasti problematiška, nes priekyje tinka nuo įprastų e36, o gale tik nuo compactų, z3 ir e30) ir galinių amortikų.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#65
Parašyta 2015 liepos 01 - 10:28
dragas? koks dragas?
#66
Parašyta 2015 liepos 01 - 16:15
Ryt taikos dragai nemuno ziede vyks (1/8mylios), ten jau susirinks 300,400 ir daugiau ag bolidai, tai turėtų būt prieš ką palenktyniaut.
Short update, susidėjau ir į galą bilstein b6 amortikus, compacte ratus pakeist panašiai laiko užtrunka kaip ir amortizatorius pakeist . Dabar liko tik spyruokles.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#67
Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 21:30
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#68
Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 23:14
Kur skridai šiandie ~19.26h nuo Šiaurės policijos žiedo, per Muravą link bazių ?
Stabdžius pakeitus testavau po orinimo, gali būti vietomis truputi viršijau greitį
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#69
Parašyta 2015 rugsėjo 08 - 19:13
Senokai jau rasiau.
Šį pranešimą redagavo Simas306: 2018 sausio 29 - 22:30
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#70
Parašyta 2015 rugsėjo 08 - 19:49
Standartiškai, pirma belekaip išbombintas variklis, transmisija, važiuoklė, o kai jau pradeda mašina normaliai važiuoti, prisimeni, kad stabdyt irgi reikia Čia ne šaipytis atėjau, tiesiog puikiai pažįstama situacija iš kolegų, bendradarbių, iš dalies netgi ir pačiam, nes esu vienam bolidui susidėjęs beveik dvigubai galingesnį motorą ir stabdžiams nieko nedaryta...
Kokias kalades ir kokius diskus dėsies? Kažką iš Premium klasės, ar jau lįsi į sportinius variantus, kaip galiniai aušinami ir kokios bent DS kaladėlės ir pan?
Vakar kaip tik rinkausi kelioniniam bolidui kaladėles, tai supratau, kad kai pradedi galvoti ir gilintis į savybes, pasidaro labai sunku išsirinkti. Kažkokių super savybių gi joms nereikia, pakanka kad labai karščio ir ilgų stabdymų nebijotų, kai tenka ilgais serpantinais dešimtim kilometrų leistis, ir vien variklio nepakanka, o diskai neaušinami... Ir tai vos nenusigrybavau iki sportiinių, bet galiausiai pasiėmiau TRW už 16eurų, kai tarkim pigiena normalių vidutinių gamintojų, kurią dėčiau miesto važinėjimui, kainuotų kokius 8euruzzz
In Suomi studieren?
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugsėjo 08 - 19:50
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#71
Parašyta 2015 rugsėjo 08 - 20:18
Standartiškai, pirma belekaip išbombintas variklis, transmisija, važiuoklė, o kai jau pradeda mašina normaliai važiuoti, prisimeni, kad stabdyt irgi reikia Čia ne šaipytis atėjau, tiesiog puikiai pažįstama situacija iš kolegų, bendradarbių, iš dalies netgi ir pačiam, nes esu vienam bolidui susidėjęs beveik dvigubai galingesnį motorą ir stabdžiams nieko nedaryta...
Kokias kalades ir kokius diskus dėsies? Kažką iš Premium klasės, ar jau lįsi į sportinius variantus, kaip galiniai aušinami ir kokios bent DS kaladėlės ir pan?
Vakar kaip tik rinkausi kelioniniam bolidui kaladėles, tai supratau, kad kai pradedi galvoti ir gilintis į savybes, pasidaro labai sunku išsirinkti. Kažkokių super savybių gi joms nereikia, pakanka kad labai karščio ir ilgų stabdymų nebijotų, kai tenka ilgais serpantinais dešimtim kilometrų leistis, ir vien variklio nepakanka, o diskai neaušinami... Ir tai vos nenusigrybavau iki sportiinių, bet galiausiai pasiėmiau TRW už 16eurų, kai tarkim pigiena normalių vidutinių gamintojų, kurią dėčiau miesto važinėjimui, kainuotų kokius 8euruzzz
In Suomi studieren?
Kai trasoje dažnai nesilankau taip ir gaunasi su tais stabdžiais Dabar užsisakiau stockinius galinius diskus už 2vnt 30e, kaladėlės taip pat, 11e galas, 12e priekis.
Pavasary bus rimtesnės investicijos jei su darbą čia pavyks susirasti. Planuoji dėti E46 330Ci vieno stumoklio (efektyvesni už e36 m3 stock) supportus arba iš 730 4pot brembo. Diskai bus ATE raižyti ventiliuojami 320mm pr, 300mm gale, o kaladėlės ate sportui arba Ferodo DS2500, taip pat rimtesnį pagr cilindrą iš e36 m3, armuotas šlangeles. Didžiausia problema, kad reikės ir 17 ratus pirkti, o ant jų jau iškart ir Achiles 123s semi slickus maučiau. Sumoje gausis gan brangiai, tad reikia pataupyti ir daryti teisingai.
Pežą kai turėjau, tai standartinių stabdžių pilnai užteko, papildomai pasikeičiau Ferodo minkščiausias iš standartinių kaladėlių, valgė jas smarkiai, bet ir efektyvumas pasijautė.
Taip, studijuoti atvykau
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#72
Parašyta 2015 lapkričio 20 - 18:54
Laikas atnaujinti temą po ilgos pertraukos nors ir daug neįvyko per pastaruosius pora mėnesių.
Apsilankiau Nokian padangų bandymų trasoje kartu su suomių BMW klubu. Sutikau savo brolį dvynį, tiesa iš gamyklos jam šiek tiek pagailėjo ir išvažiavo su 1.6l bezdaliuku.
Pirmą kartą vienoje vietoje mačiau e34, e39 ir e60 m5 ir dar visus juos šeriančius trasoje! (gaila e60 pamiršau nupaveiksluot)
Dvejojau išbėgti į aikštelę ar ne, kadangi priekyje mažokai kaladėlių buvo likę, o gale jau trynėsi į metalą, o naujos kaladėlės ir diskai dar tik keliavo pas mane. Padangos taip pat jau nelegalios buvo, bet pasakiau YOLO ir vistiek išvažiavau.
Kadangi be stabdžių laikui važiuoti nepavyko, tai tiesiog linksminausi
Video iš trasos https://youtu.be/DDpzOJXKDN0
Dar po poros savaičių galiausiai atvyko kaladės ir diskai
Ir kiemo sąlygom įvyko darbai
Paskutinis pasivažinėjimas suomijos vingiais prieš maunant žiemines padangas
Dabar BMW naudojamas tik kasdieninėms reikmėms, tačiau šiandien iškrito pirmas sniegas ir jei iškris pakankamai per likusį mano mėnesį Suomijoje, gal pavyks pasitreniruoti ir ant sniego vietinėje trasoje
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#73
Parašyta 2015 lapkričio 20 - 23:11
topicas nuotaikai kilstelt! : )
pradžioj topico rašei apie lengvą smagratį, ar jau sumontuotas? Jei taip, kaip pojūčiai?
+370 605 66239
#74
Parašyta 2015 lapkričio 21 - 11:37
topicas nuotaikai kilstelt! : )
pradžioj topico rašei apie lengvą smagratį, ar jau sumontuotas? Jei taip, kaip pojūčiai?
Su tuo smagračiu tai buvo įdomi situacija ) .Galvojau, kad pas mane dvimasis smagratis ir jau tuoj visiškai išbarškės. Pradėjus ardyt pasimatė, kad barškėjimą skleidžią ant kataliko esanti metalinė karščio apsaugo, o smagratis pas mane buvo toks pat kokį ir nusipirkau , vienmasis iš chuligankės. Tiesa tą ir taip lengvą smagratį dar papildomai nutekino, tad numetė kažkur 1kg.
Skirtumą pajutau, bet į tai susidėjo ir visi variklio modai, nežinau ar vien dėl kilogramo pajusčiau, tačiau variklis kvėpuoja labai lengvai. Aiškiausiai tai pasimato kai duodu kam nors kitam pavairuot, bandant pajudėt iš vietos ir žmogus perspaudžia gazą iki 4-6k rpm
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#75
Parašyta 2015 lapkričio 21 - 23:27
Iškrito normalus sniegas tad pagaliau pavyko šiek tiek paišdykauti nedrožiant protektoriaus! Turim čia kamerų nestebimą aikštelę praktiškai miesto centre, didesnę už tą prie marių
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#76
Parašyta 2015 lapkričio 22 - 12:06
Kaip tik ir Kaune kala kumščio didumo snaigėm... Vakare, jei nenutirps, gal bus smagu, aišku deja su FWD... nes mano AWD iki "road legal" statuso dar kokie 5 metai ...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 22 - 12:07
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#77
Parašyta 2015 lapkričio 22 - 12:13
Simai, o perjungiant pavaras apsukos nenukrenta stipriai labiau nei su įprasto svorio smagračiu?t
p.s. Tadai, I know what you mean.. labai pasiilgau rwd
Šį pranešimą redagavo zhy: 2015 lapkričio 22 - 12:14
+370 605 66239
#78
Parašyta 2015 lapkričio 22 - 17:07
Krenta taip pat lengvai kaip ir kyla, bet aš pastoviai revmatch'int mėgstu, tai dėl to nejaučiu diskomforto. bet lyginant su dvimasiu smagračiu viskas daug aštriau ir jautriau. Jei nori švelniai pajudėt ir permest pavaras - reikia pasistengt
Su FWD yra smagiau didelėse ir atvirose erdvėse žiema, su RWD techniškai vairuot tarp fyškių ir siaurų keliukų. Rukloje joks RWD nebus toks smagus ant didelio greičio kaip FWD, prisimenant savo ex - https://youtu.be/czEm2wvMyqQ
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#79
Parašyta 2015 lapkričio 23 - 08:36
jooooo atrodo smagiai gl
Su p306, tai kažkaip nei 5 nei 9 tiesiai važiuojant sukinėt vairą, tai į kairę tai į dešinę nors ką daugiau veikt su fwd...
#80
Parašyta 2015 gruodžio 18 - 12:51
Grįžau į Lietuvą ir tradiciškai metas kėbulo pokyčiams!
Bet prisiminkim kaip viskas buvo nuo pradžių.
Sveikas ir gražus compactas, vis dar 100% originaliomis kėbulo detalėmis 2014 03
2015 01 03 UPS
2015 01 30
2015 06
Ir galiausiai šiandien atrodo taip, galbūt ne vieno atspalvio, bet bent vienos spalvos! Naujas kapotas ir kas gyvai matė žino apie mano super duper kapoto laikiklį - senuko lazdelę. Tai po beveik dviejų metų prisiruošiau didžiulei 5e investicijai ir 1 minutės darbui, dabar kapotas pagaliau laikosi pats
Liko pasikeisti priekines faras į visiškai tvarkingas ir bus galima suvesti visus tarpus, kad neatrodytu kaip nauja Lada iš gamyklos
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0