Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 407 sw 2.0 HDI Problema su eolys addatyvu..

eolys FAP HDI

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 balandžio 02 - 17:50

Sveiki visi, gal kas nors yra susidures su panasia problema

 

Varikliui dirbant laisva eiga trumpai uzsidege FAP filtro simbolis. Nusprendziau nerizikuot ir iskart prijungiau prie kompo paskaityt klaidas. Ipurskimo sistemoj radaudvi klaidas: pirmoji kad truksta Eolys priedo.. rase kad pasikta riba maziau negu 125 mililitrai, ir antroji kad nerastas degalu bako kamstelis..

 

Na pradejus viska tikrint, pasikeliau masina paziureti kiek realiai yra regeneracijai skirto priedo Eolys.. pasirodo beveik dar puse bakelio, tai yra apie 2 litrus.. degalu bako kamstis zinoma irgi savo vietoje.. Kiek zinau jis turi du magnetinius kontaktus.. galbut tame problema?

 

Bet islieka klausimas kodel kompas mano kad nera Eolys papildo. Esant tokiom klaidom keik zinau yra stabdoma regeneracija automatiskai todel toliau vazijuont gali uzhsikimsti filtras.. Gal turit kokiu minciu nuo kuo pradeti tvarkytis?


  • 0

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2015 balandžio 02 - 18:18

Salinti FAP filtra.


  • 0

#3 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 balandžio 02 - 18:30

Technikines nepereisiu ji pasalines.


  • 0

#4 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 balandžio 02 - 18:44

Technikines nepereisiu ji pasalines.

Aš irgi buvau prieš tą šalinimą, bet kitų variantų neliko.....


  • 0

#5 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 balandžio 02 - 18:54

Nesinori masinos masinos draskyti.. Juk buna visokiu komplikaciju po tu salinimu, su turbina problemos ir taip toliau. Ir masina ne su puse miliono kilometrazu.. Pats filtras neoriginalus nedaug kainuoja jeigu pasikeist vos 165 eurai bet pas mane deja ne su paciu filtru o Eolys priedo aprupinimo sistema..Negi nera buve niekam panasiu problemu, ar visi jau FAP'us issilupe vazinejat?


  • 0

#6 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.282
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 balandžio 02 - 19:12

Į kilometrą (realų, o ne kas spidometre) reik žiūrėt. Kaip sueina 250 štukų, taip prasideda bėdos.


  • 0

#7 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 balandžio 02 - 20:00

Pas mane dar "tik" 185000..


  • 0

#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.765
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 balandžio 02 - 20:35

Prie ko cia TA ir FAP'as? Per TA visa esme yra KATALIZATORIUJE(jo tai neliesk) ir pacio variklio darbe. 

 

Pats variau si sestadieni 2.7HDi su pasalintu FAP ir EGR, is 3.0 leidziamos normos "IPUCIAU" tik 0.03. Jei netiki specialiai TA lapa pries pora metu eita ir dabar nufotkinau viena salia kito.

 

Pasiskaitinek foruma ir suprasi, jog FAPas ir yra didziausias priesas masinos, jopapa negi neradai niekur info tokios? :D

 

P.S. turbinai po remonto neduoda garantijos jei yra FAP, kazin kodel? 


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 Festival

Festival
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Vokietija - München
  • Automobilis:Peugeot 407 SW 2.0l HDI - 100KW - 2006m.

Parašyta 2015 balandžio 02 - 21:00

Planuose turiu minciu apie FAP isemima, deja ta galesiu padaryti tik budamas Lietuvoje. Deja Lietuva galesiu aplankyti tik vasara o vaziuojancios masinos man reikia butent dabar. Cia kur gyvenu Vokietijoje tokiu dalyku kaip FAP isemimai ir regeneracijos isprogramavimas niekas nedaro ir net apie tai girdeje nera.. Todel man butinas kazkoks kitoks sprendimas.

 

Del technikines as irgi turejau omenyje vokiskas taisykles. Patikrinimas buna dvieju tipu, kai realiai yra tikrinamos ismetamosios dujos ir antras budas kuris yra taikomas masinoms dazniausia pagamintoms nuo 2006 metu ir tiesiog per OBD nuskaitomos daliu atsakingu uz teisinga variklio darba klaidos.. Jeigu readnessas tinka, klaidu nera nereikia net nieko pusti kaip minejai..

 

Bet grystant prie mano problemos, kaip suprantu minciu jokiu nera.. Matau kad pats uzsiimi tokiais dalykais kaip chiptunningas ir PCM programavimas, tai noreciau paklaust kiek mazdaug kainuotu "Teisingai" isprogramuoti pas tave FAP?


  • 0

#10 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.765
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 balandžio 02 - 21:34

Na matai, man kazka sunku tau padet dabar, reikia kad pasiimtum schema i rankas ir sektun grandine kas kaip ir kur gali but su kontaktais. Aisku bent elemetaru muktimetra reikia turet. Kas del lygio mg, tai jis ivedamas, zodziu yra visokiu niuansu ir mg nereiskia 1:1 esamo kiekio.

O pasalinti programiskai galiu ne vien as, yra Taurius(Vilnius,Kaunas), Ramus(Vilnius), Pauliusj(Kaunas). Taigi rinkis pagal tai kas tau patogiau, o kainu forume viesai nesvaidom :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.320
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 balandžio 07 - 21:28

Pas mane dar "tik" 185000..

Jei skysčio tikrai yra, tai su ta pačia diagnostine įranga (jei tai pežinis kabelis su pežiniu softu) gali laisvai nusinulinti skaičiukus ir trūkumo klaida leisis ištrinama. Nes daviklio, kuris gyvai matuotų Eolio lygį, nėra - įpili skysčio, parašai, kad įpylei, kompas skaičiuojasi pats pagal savo formules, kiek jo įpylei ir kiek sunaudojo. Yra berods tik daviklis, fiksuojantis jau visišką trūkumą ar fiksuojantis, kad skysčio yra ir galima leisti nunulinti skaičiukus.

Bet tiek skaičiukų nunulinimui, tiek tvarkingam sistemos darbui reikia, kad tvarkingai matytų bako kamštį, tai pirma jį susitvarkyt reiktų.

Tuomet dar pasidarai priverstinę regeneraciją, gal net kelis kartus, kol pasieksi kuo mažesnį filtro užkimštumo procentą (rodo gyvai įlindus į FAP filtro kompo parametrus), ir ramiai sau važiuoji, kol vėl kokia problema ištiks :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 balandžio 07 - 21:31

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: eolys, FAP, HDI

Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0