Nuo tepalu keitimo jau prasukta 12 000+ km Masiniukas rieda puikiai. Jokio problemu neiskilo. Kaledu proga sugalvojau isipilt Xado Maximum Stage 1 Ziuresim kaip dirbs motoriukas po 1500km. Nors ir dabar atrodo kad tyliau ir graziau dirba bet jauciu man cia daugiau galvoj viskas O cia pavyzdys kaip veikia metalo kondicionierius
engage Ford Focus 2.0 TDCi 100kw
#41
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 22:53
#42
Parašyta 2015 gruodžio 22 - 23:31
Nuo tepalu keitimo jau prasukta 12 000+ km Masiniukas rieda puikiai. Jokio problemu neiskilo. Kaledu proga sugalvojau isipilt Xado Maximum Stage 1 Ziuresim kaip dirbs motoriukas po 1500km. Nors ir dabar atrodo kad tyliau ir graziau dirba bet jauciu man cia daugiau galvoj viskas O cia pavyzdys kaip veikia metalo kondicionierius
Butum geriau kuro pilną baką prisipilęs.. Jei myli savo mašina ir nori dar ilgai važiuot nepyli jokių kondicionierių. Efektas yra ir aišku veikia, bet esmė ten esantis chloras ir panašūs junginiai sukelia metalo korozija, o pašaliniai korozijos produktai padengia metalą ta mistine apsaugine danga, kuri ilgai nesilaiko o pasišalindama ardo metalą - didėja tarpeliai, atsiranda mikro plyšiai. Ir plius reguoja ir ardo alyvos priedus. Čia aišku nesigasdink labai, nieko tam varikliui turbut greitu metu nenutiks, bet nieko gero jam irgi nepadarei. Visi priedai kokių reikia varikliui tepti jau yra kokybiškoj alyvoj
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#43
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 00:13
Butum geriau kuro pilną baką prisipilęs.. Jei myli savo mašina ir nori dar ilgai važiuot nepyli jokių kondicionierių. Efektas yra ir aišku veikia, bet esmė ten esantis chloras ir panašūs junginiai sukelia metalo korozija, o pašaliniai korozijos produktai padengia metalą ta mistine apsaugine danga, kuri ilgai nesilaiko o pasišalindama ardo metalą - didėja tarpeliai, atsiranda mikro plyšiai. Ir plius reguoja ir ardo alyvos priedus. Čia aišku nesigasdink labai, nieko tam varikliui turbut greitu metu nenutiks, bet nieko gero jam irgi nepadarei. Visi priedai kokių reikia varikliui tepti jau yra kokybiškoj alyvoj
na visu pirma priedai priedams nelygus. kur senukuose uz 5 eurus "daktaru" perki kur uz 50. antra chloro gamintojai teigia kad nenaudoja. trecia seip sau nesugalvojau bileko isbandyt. kalbeta su zmogum kuris tvarko autobusus ir sake kad jei ne Xado nespetu jie remontuot varikliu. prie to pacio jis ir pats naudoja savo automobilyje. be to praleidau nemazai laiko skaitinedamas apie si produkta tai daug teigiamu atsiliepimu perskaiciau o prie neigiamu butu galima prisikirti tik tai tuos kurie nepajuto jokio efekto. zinoma cia kiekvienam savo nori bando nenori nebando. kas liecia tu priedu sudetis tai tas pats ir su tepalais. juk nezinai ka gamintojai naudoja. o kai dar pasiklausai kad tuos tepalus leidzia visus is vienos backos tik i kitus butelius tai irgi kam tada pirkti brangesnius.
#44
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 00:29
Tai va, tas žmogus ir naudoja tada kai varikliam ambo jau, kai nėr kompresijos ir panašiai. Nenaudoja choloro, tai naudoja kitą tada oksidatorių, nes kaip tu kitaip "prilipinsi" kažką ant geležies Šiaip idomu dėlei gal gali nufotkint sudėtį ant buteliuko, jei dar neišmestas, nes nerandau kažkaip tam puslapį. Būtų idomu pažiūrėt ar ten nieko blogo nėra
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#45
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 01:07
Tai va, tas žmogus ir naudoja tada kai varikliam ambo jau, kai nėr kompresijos ir panašiai. Nenaudoja choloro, tai naudoja kitą tada oksidatorių, nes kaip tu kitaip "prilipinsi" kažką ant geležies Šiaip idomu dėlei gal gali nufotkint sudėtį ant buteliuko, jei dar neišmestas, nes nerandau kažkaip tam puslapį. Būtų idomu pažiūrėt ar ten nieko blogo nėra
Neteisingai mane supratai Naudoja ne del to kad varikliams jau pabaiga bet tam kad tarnautu ilgiau. Mazesne trintis mazesnis ir nusidevejimas reziume variklis tarnauja ilgiau. Buteliuka ismeciau bet ant jo ir nebuvo sudeties nes ji uzpatentuota. Cia dar siek tiek apie pati produkta raso jei tiek informacijos tenkina
P.S O cia seip testu rezultatai
Šį pranešimą redagavo engage: 2015 gruodžio 23 - 01:12
#46
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 08:31
true, šituos stebuklus reiktų pilti į lavonus, o ne į dar važiuojančias mašinas.
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 23 - 08:31
#47
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 08:48
..Buteliuka ismeciau bet ant jo ir nebuvo sudeties nes ji uzpatentuota.
užpatentuota ir viskas tuo pasakyta. Tikėkit žmonės toliau burtais, gydykytės žolelėm ir švęstą vandenį dar gerkit. Kažkoks gudrus dėdė yra pasakęs: - Yra psaulyje tik du beribiai dalykai: tai visata ir žmonių naivumas. Dėl visatos dar abejoju.
Engage tu man parodyk bent vieną auto gamintoją, kuris rekomenduotų arba leistų naudot tokius priedus naujai mašinai. Pabandyk į naują mašiną prie serviso darbuotojų akių įplit to stebuklo. Iškart su variklio garantija atsisveikini.
Suprask, kad išgaut tą geresnę trintį yra ardomas metalas variklyje. O plius ant kai kurių variklių tepimo kanalai yra pakankamai siauri ir jie užauga tuo mauru, o va tada būna super trintis, kai alyva nebepatenka ten kur jai reikia. Tas Xado ir panašių "išradimų" vartojimas yra kaip narkotikas varikliui. Tris kart supilk to kondicionieriaus ant gero variklio ir kai baigsis poveikis, to variklio be xado jau nebeužkursi, nes žiedai, gilzės ir t.t. bus nuėsti. Va tada ir važinėsi vien tik ant XADO kol galiausiai nebeužgaugins jis ten tiek savo kristalų degimo kamerai užsandarint ir variklį išmesi.
Anyway, toliau klausyk tepaluotų dėdžių, kurie tingi ardyt variklį ir padaryt kas reikia.
Ir aš tikrai neneigiu, kad visokie xado neveikia. Aišku veikia. Esu nekartą matęs kaip visokius milijoną nulėkusius lavonus užkuria įpylus to "magiško" skysčio. Bet po 10k km tą magija baigiasi.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#48
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 10:57
#49
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 13:04
kazkada labai senai turetai xantiai 2,0 s16 112kw motorui hidraulikos siurblys sunkiai bedirbo - ipyliau xado - dvi savaites dirbo kaip naujas., po dvieju savaiciu uzverte kojas praktiskai momentaliai
zodziu "tam kartui ikvepe gyvybes" bet ateme su kaupu ir ta laseli gyvybes kur dar savi turejo pries tai
tai va tokia mano patirtis su XADO buvo...
Xado tik perekupam, norint prakist lavona dar gyvybe jam laikinai grazinus kazkuriam laikui kekvienam skirtingas periodas...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#50
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:02
užpatentuota ir viskas tuo pasakyta. Tikėkit žmonės toliau burtais, gydykytės žolelėm ir švęstą vandenį dar gerkit. Kažkoks gudrus dėdė yra pasakęs: - Yra psaulyje tik du beribiai dalykai: tai visata ir žmonių naivumas. Dėl visatos dar abejoju.
Engage tu man parodyk bent vieną auto gamintoją, kuris rekomenduotų arba leistų naudot tokius priedus naujai mašinai. Pabandyk į naują mašiną prie serviso darbuotojų akių įplit to stebuklo. Iškart su variklio garantija atsisveikini.
Suprask, kad išgaut tą geresnę trintį yra ardomas metalas variklyje. O plius ant kai kurių variklių tepimo kanalai yra pakankamai siauri ir jie užauga tuo mauru, o va tada būna super trintis, kai alyva nebepatenka ten kur jai reikia. Tas Xado ir panašių "išradimų" vartojimas yra kaip narkotikas varikliui. Tris kart supilk to kondicionieriaus ant gero variklio ir kai baigsis poveikis, to variklio be xado jau nebeužkursi, nes žiedai, gilzės ir t.t. bus nuėsti. Va tada ir važinėsi vien tik ant XADO kol galiausiai nebeužgaugins jis ten tiek savo kristalų degimo kamerai užsandarint ir variklį išmesi.
Anyway, toliau klausyk tepaluotų dėdžių, kurie tingi ardyt variklį ir padaryt kas reikia.
Ir aš tikrai neneigiu, kad visokie xado neveikia. Aišku veikia. Esu nekartą matęs kaip visokius milijoną nulėkusius lavonus užkuria įpylus to "magiško" skysčio. Bet po 10k km tą magija baigiasi.
Taip ir padarysiu. Busiu naivus ir klausysiu tepaloto dedes kuris bande ir jam pasiteisino. Ir nekreipsiu demesio i interneto mokslininku filosofavimus grindziancius savo teorijas faktais maciau, girdejau, sake.
Vokieciu TUV turbut irgi visi naivuoliai
#51
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:03
ne tai dar pradėk tikėti dr. ozu )))
#52
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:14
ne tai dar pradėk tikėti dr. ozu )))
ne ne kur cia netikesi jumis. visi tiek daug faktu pateikia kad net koktu daros
kazkada labai senai turetai xantiai 2,0 s16 112kw motorui hidraulikos siurblys sunkiai bedirbo - ipyliau xado - dvi savaites dirbo kaip naujas., po dvieju savaiciu uzverte kojas praktiskai momentaliai
zodziu "tam kartui ikvepe gyvybes" bet ateme su kaupu ir ta laseli gyvybes kur dar savi turejo pries tai
tai va tokia mano patirtis su XADO buvo...
Xado tik perekupam, norint prakist lavona dar gyvybe jam laikinai grazinus kazkuriam laikui kekvienam skirtingas periodas..
Eddy ka reiskia sunkiai bedirbo? Ir ko tu tikejais is XADO kad jis tau atrestauruos siurbly? Ir as cia naivus???
#53
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:19
čia gali būti du variantai:
1. Gero produkto įvaizdis: užsakyti straipsniai, išgalvoti mokslininkai ir pan.
2. Blogo produkto įvaizdis: gamintojas nerekomenduoja jū naudoti, nes jam nenaudinga.
Aš labiau linkęs tikėti pirmu.
Buvau sukūręs temą apie šituos reikalus su šituo video (kaip nepirkt ania?):
+ yra kur kas rimtesnių gamintojų (JAV) nei xado, kurie darė belekokius tripus be tepalų ir t.t. ir pan.
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 23 - 15:20
#54
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:45
čia gali būti du variantai:
1. Gero produkto įvaizdis: užsakyti straipsniai, išgalvoti mokslininkai ir pan.
2. Blogo produkto įvaizdis: gamintojas nerekomenduoja jū naudoti, nes jam nenaudinga.
Aš labiau linkęs tikėti pirmu.
Buvau sukūręs temą apie šituos reikalus su šituo video (kaip nepirkt ania?):
+ yra kur kas rimtesnių gamintojų (JAV) nei xado, kurie darė belekokius tripus be tepalų ir t.t. ir pan.
kuom tavo pateikta reklama skiriasi nuo sitos? Kaip dabar nepirkt Mobil tepalu?
#55
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 15:51
aš tai niekaip nesuprantu žmonių mąstymo (gyvūnų dar eina suprast). Visi čia akli yra, nuo mūsų vis kažką slepia. Yra nemokama energija, nulinės trinties tepalas, vaistai iš ožio šlapimo vėžiui gydyt. Tai kodėl tų priedų nededa alyvų gamintojai? Castrol, Total ir panašiai. Jiem ką pinigų nebereikia? Leisis nukonkuruojamos kažkokių garažo lygio firmelės iš Ukrainos? Kaip temos autorius tą paaiškintų?
A..Patentai sakai ir darai tokį gestą Tai, kad pilna tų metalo kondicionierių ir kitų gamintojų. Tik bėda, kad jų niekas neperka ir visa jų rinka pas durnius rytuose.. Beto jei čia super išradimas, tai visokie Shelai tuos čeholus su visais XADO ir akcijom ir patentais būtų nupirkę ir po savo vardu pardavinėję ar į alyvą maišę būtų. Temos autorius teiksis kažką logiškai atsakyt?
Prašom, laukiam..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#56
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:04
aš tai niekaip nesuprantu žmonių mąstymo (gyvūnų dar eina suprast). Visi čia akli yra, nuo mūsų vis kažką slepia. Yra nemokama energija, nulinės trinties tepalas, vaistai iš ožio šlapimo vėžiui gydyt. Tai kodėl tų priedų nededa alyvų gamintojai? Castrol, Total ir panašiai. Jiem ką pinigų nebereikia? Leisis nukonkuruojamos kažkokių garažo lygio firmelės iš Ukrainos? Kaip temos autorius tą paaiškintų?
A..Patentai sakai ir darai tokį gestą Tai, kad pilna tų metalo kondicionierių ir kitų gamintojų. Tik bėda, kad jų niekas neperka ir visa jų rinka pas durnius rytuose.. Beto jei čia super išradimas, tai visokie Shelai tuos čeholus su visais XADO ir akcijom ir patentais būtų nupirkę ir po savo vardu pardavinėję ar į alyvą maišę būtų. Temos autorius teiksis kažką logiškai atsakyt?
Prašom, laukiam..
Tai dabar as turiu turet atsakymus i visus visatos klausimus? Kas nors jus verte nusipirkti Xado ir susipilt i varikli? Ne? Tai ko dabar cia putoji? Negali pakelt minties kad kazkas nesutinka su tavo nuomone? Burbuliuoji ir burbuliuoji bet faktu nesugebi jokiu pateikti. Surask informacijos kur buvo naudotas Xado Maximum Stage 1 ir buvo suestas metalas kaip pats teiget nes tavo zodis siuo momentu visiskai neturi jokio svorio.
#57
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:19
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#58
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:19
kuom tavo pateikta reklama skiriasi nuo sitos? Kaip dabar nepirkt Mobil tepalu?
Tai pagal tave yra taip: mobil nieko vertas, xado - rimtas reikalas, tai kur medžiaga, kad mobil blogiau už xado arba, kad ir tie iš smotraTv... Kas jiems negerai? čia kaip vitamina C leidžia pacientui, o sako čia nuo to ir to, labai geri vaistai, reziume suveikia PLACEBO efektas (jep žmonių 'power of mind' yra rimtas reikalas, dėja metalo ir trinties neapgausi.
Tiesa, prieš ką negaliu pasiginčyt, tai prieš skaičius (apyvartą kurią padaro xado)
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 gruodžio 23 - 16:24
#59
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:24
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#60
Parašyta 2015 gruodžio 23 - 16:29
Viliau kiek suprantu jis ne pacius tepalus pakeite (gal ir naudoja tuos pacius mobil) bet tik prieda ipyle.
Bet logiškai pagalvokim, turim elementą A (tepalus) su begale micro elementų ir dabar įpyli B (xado) elementą su irgi begale micro elementų, kaip jie tarpusavį dera? turtin omenį, kad A elementas ne vienodas ir ne su vienodais micro elementais
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0