Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kaip paciam susitvarkyti kebula, spakliavimas dazymas ir panasiai?

Reikia mokanciu patarimu

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 45

#1 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 liepos 09 - 22:31

Sveiki, kritikos nereikia tiesiog pasidalinkite patirtimi kas ir kaip.

Zodziu mano senute puola rudys, tiksliau uzpuole ir lipa lauk. Galines arkos bei sparnai, viena kita vieta ant dureliu.

Zinau sakysite jog yra tam patyre zmones ir panasiai bet auto juk ne jaunikle ir norisi siek tiek sutaupyti ir paciam idomu kaip ten kas.

Tad jeigu galima surasykite viska paeiliui ka ir kaip daryti kokias priemones naudoti.

Mano zinomi etapai:

1. Rudziu sveitimas

2.Padengimas rudziu suriseju

3.Spakliavimas

4.Spakliaus slifavimas

5.Gruntavimas

6.Dazymas

7. Lakavimas.

 

Jei galima detalizuokite kiekviena siu operaciju, kada su kuo susveisti nuplauti nuriebalinti ir panasiai, kokiu popierium sveisti, kaip sakant pasidalinkite patirtimi. Nebijokite konkurentu nepatapsiu :) turiu tik viena tokia auto :) Patinka issukiai todel noriu pameginti. Rankos auga is tinkamos vietos, esu su elektrodine svarke sulopes buvusiam fordukui dugna, kiek zinau dar kazkur lietuvoje rieda :) Zodziu pasidalinkite patirtimi. Isanksto visiems aciu.


  • 0

#2 zallias

zallias
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 49
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:C8 2005 2,2 94kw+chip

Parašyta 2015 liepos 10 - 06:17

tik pagirt galima galima uz netingejima :good: , kaip sako nebandysi-neismoksi, vakarop bandysiu surasyt operacijas, bet bus kaip visada, kiek meistru tiek nuomoniu :D


  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 liepos 10 - 06:51

Galinės arkos ir sparnai - pirmiausiai išsišveist iš anos pusės siūlau, nes paprastai pūslės dažus atkelia dėl to, kad prarūdijo skarda kiaurai ir iš vidinės pusės po dažais papuolė drėgmė, sukorodavo ir pan...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 10 - 09:19

Ant pliko metalo epoksidiniu gruntu uzgruntavus,bus efektas,isbandyta!bet metalas turi buti svarus ir pasiaustas.O toliau tik spakliuoti..ir t.t

Bet ir kantrybes gi reikia tureti virinant elektrodais automobilie skarda,tam pusautomatis yra,kadaise ir as kazka pan buriau elektrodke,tai perejus prie pusautomacio vienas malonumas


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 10 - 09:21

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 liepos 10 - 15:33

Tikiu kad kai paciupinesiu pusautomati pajausiu skirtuma, bet dabar tik elektrodine turiu :) Tiesa kaip tvarkote t.y toliau apdirbate slenkscius, man juo isvirino, kas toliau kokiu gruntu tepti ar purskti, ant jo kokia danga dengti graviteksu tepamu ar purskiamu, patarkite;)


  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 10 - 18:01

tadas1991 teisingai paminejo kad kone svarbiausia is vidaus,ar is priesingos puses apdirbti,o slenkscius is vidaus kad ir Lietuvisku moviliu,ar praskiestu bituku pripusi per tehnines skyles bus zeba.O grunta jau minejau koki naudoti 2K epoksidini(dvikomponenti)


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 10 - 18:02

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2015 liepos 10 - 19:42

Jei iš balionelio tai manau pats geriausias antikorozinis tai:

Spectral UNDER 395.
  • 0

#8 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 10 - 21:17

 

Jei iš balionelio tai manau pats geriausias antikorozinis tai:

Spectral UNDER 395.

 

Jis vienkomponentis,man is balionelio preparatai kazkaip nerimtai skamba..Dvikomponentis turi derva epoksido kuri ir maisosi su pagrindine mase 10:1 sanykiu ir pan.

Is visu naudotu kazkaip patiko Body 989


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 10 - 21:45

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#9 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 liepos 10 - 21:48

tai gal kazkas dar prie to kokias priemones naudoti prides kokia veiksmu seka jas tepti ir panasiai :)


  • 0

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 10 - 21:56

tai gal kazkas dar prie to kokias priemones naudoti prides kokia veiksmu seka jas tepti ir panasiai :)

epoksidinis gruntas laikomas pirminiu gruntu,net is gamyklos skardos buna nugruntuotos butent epoxy gruntu(as turiu omeny originalias dalis ne taivanio,taivanio ar kinu gali buti ir transportavimo gruntu nugruntuotos,bet pagal tehnologija ant pliko metalo "nesamas" butent epoksidinis


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 liepos 10 - 22:17

puiku o ka poto naudoti, ar ji dar reikia kazkaip apdirbti ar tiesiai ant jo jau galima deti graviteksa ar kazka panasaus, poto kaip ta kita sluoksni apdirbti pries purskiant dazus, jeigu galima Ramus smulkiau.


  • 0

#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 11 - 08:37

Isdziuvus epoksidiniam gruntui,jei rosiesi tik graviteksa ar bituka ar movili naudoti,tai nieko nereikia daryti,o jei po epoksidinio rosiesi spakliuoti,gruntuoti akriliniu gruntu,skystu glaistu purksti,reikia pavirsiu pasiausti kokiu 240 abrazyvu ir nuriebinti.Pagal tehnologija po epoxy grunto reikia akrilini naudoti butinai,ar spakliuote,tuo paciu islyginsi pavirsiu.

Epoksidinis gruntas skitras apsaugoti metala nuo vandens ir nuo oro,kitaip tariant nuo korozijos.Ko nedaro nei spakliuote,nei akrilinis gruntas.

Graviteksas jis neskirtas kaip apsauga nuo korozijos,jis daugiau skirtas kaip apsauga nuo akmeneliu,ratams sukantis kad neisbruzintu zvyras padengto pavirsiaus,tai kauciukas.

Vidinems ertmems tinka movilis,bitukas


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 11 - 08:50

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 liepos 11 - 21:44

Žinau tik viena - nei dažyt, nei vargonais grot neakivaizdiniu būdu neišmoksi.

Mačiau daug filmų su Bruce Lee, bet iki kung-fu meistro man - kaip iki Varšuvos rakom...

Daug kartų girdėta frazė: "... va, pabandžiau pats.... ar čia galima dabar ką nors ištaisyt?"....

Na, bet sėkmės bandymuose...


  • 0
... labai piktas diedas...

#14 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 liepos 11 - 22:36

Žinau tik viena - nei dažyt, nei vargonais grot neakivaizdiniu būdu neišmoksi.

Mačiau daug filmų su Bruce Lee, bet iki kung-fu meistro man - kaip iki Varšuvos rakom...

Daug kartų girdėta frazė: "... va, pabandžiau pats.... ar čia galima dabar ką nors ištaisyt?"....

Na, bet sėkmės bandymuose...

Labai gerai ,kad žmogus domisi,nori pabandyti,klausia patarimo. O kai vietoj patarimo siūlymas " iki Varšuvos rakom..." kvepia nekaip. Pats viską mokėdamas gimei ? Ir dabar esi visų galų profesorius ? Retorikos perliukų tai tikrai prisigraibei... Na sugadins kartą kitą . Ir kas? Kiek mašinų po kėbulo remonto iš profesoinalių dirbtuvių išvažiavę jau po kelių dienų sugrįžta atgal su pretenzijomis? Tai užglaistyta belekaip,tai spalva netinka,tai nudažyta su varvekliais...Ir geriausias oras tokiems meistreliams kai lyja...Tuomet smulkių defektų nesimato. Savo laiku,kai man tai buvo įdomu ir aktualu,net kompresorių nuo autobuso "Ikarus" perdirbau ir pritaikiau auto dažymo tikslams. Užtat įgijau patirties.


  • 0

#15 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 12 - 08:42

mano nuomone zmogus remontuosis sau senuti 406,ir esa dares jau(kokia ne kokia patirti turi),tai kam jam varyti pas dazytojus kai masinos verte iki 1000eur,dazymo darbai,kebulo remonto darbai tikrai nepigus,visa masinos kaina kainuos.

Zinoma nieks negime mokedamas,visi net vaikscioti ar vairuoti kazkada mokemes...

Kaip sakoma: jei nori kazkuo buti,tiesiog buk.O informacijos ar cia gali susirinki ar internete pilna,yra net forumai kebulistu restauratoriu.Reikalas tik nore ir ar ne kancia tau sis darbas.

Nu biski "prikasiacins",nieko baisaus istaisys kita diena,skarda yra skarda...tai ne elektra kur uztrumpinsi ir sudeginsi

Man asmeniskai daug slyksciau atrodo su puslem ar skylem skardos nei kaip ne kaip padaryta


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 12 - 08:48

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#16 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 liepos 12 - 09:07

mano nuomone zmogus remontuosis sau senuti 406,ir esa dares jau(kokia ne kokia patirti turi),tai kam jam varyti pas dazytojus kai masinos verte iki 1000eur,dazymo darbai,kebulo remonto darbai tikrai nepigus,visa masinos kaina kainuos.

Zinoma nieks negime mokedamas,visi net vaikscioti ar vairuoti kazkada mokemes...

Kaip sakoma: jei nori kazkuo buti,tiesiog buk.O informacijos ar cia gali susirinki ar internete pilna,yra net forumai kebulistu restauratoriu.Reikalas tik nore ir ar ne kancia tau sis darbas.

Nu biski "prikasiacins",nieko baisaus istaisys kita diena,skarda yra skarda...tai ne elektra kur uztrumpinsi ir sudeginsi

Tikrai taip. Jei nebus klaidų- nieko neišmoks.Pradžioj visad einama teoriniu keliu: geriau mokintis iš svetimų klaidų. Anais laikais kai dar ir interneto padoraus nebuvo,turėjau draugelį audi centre,tai anas už 0,5 ką tik nori pamokydavo. Tiesa,ko ten buvo mokytis. Dažai -pasirinkimas 1 iš 2-jų,gruntas  išvis tik "surikas"....kėbulus taisydavom lituodami skarbankių skardą (buvo alavuota) ir paskiau epoksidiniu tirštu glaistu.....skiesdavom acetonu.  Vien žo....gerai,kad yra jaunimo,kuris domisi,nori. Gal su kalbom sunkoka,gal dar kokios problemos,tai ir prašo pagalbos čia,žinančių. Iš manęs menkas dažytojas gavosi,nes labiau lituoklį mylėjau,bet vis tiek ir man įdomu paskaityti,kaip šiais laikais auto kėbulai remontuojami. Kokios medžiagos,kokie metodai,įrankiai ir t.t.  Egidijau,nebijok,nėra tos klaidos,kuri nepamokys. Pradžioj pabandyk paprasčiau,paskiau ,kai suprasi kur vinys pakastos,patobulink savo technologiją. Tik viena galiu pasakyti,-jei kėbulas visai supuvęs,neverta ieškoti super duper medžiagų ir įrangos tikslui pasiekti. Rūdys vis tiek nugalės. Viskas daroma tam kartui,kad kitą kart būtų paprasčiau ir pigiau. Sėkmės.


  • 0

#17 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 liepos 12 - 09:17

Nu va prasidejo kritikos zarstymas is  Jimmy, nebe pirmas jau kartas. Nesivelsiu i gincus su "gerb. meistru" kiekvienam savo, bet man nepatinka guleti su bambaliu rankoje pries telika ir riaugeti abecele, norisi kazkuo uzsiimti o butent tuo kas patinka. O tokie "meistrai" kur nuvarai kad tipo sutvarkytu ir jau sako "kiek dar vazinesi, pagalvo del pardavimo" tai mane biesina, iskart matosi kokia ju darbo kokybe, tokie tik tep lep ir vaziuok po gero pusmecio viskas nupuls. Taip norisi riebiai nusikeikti kad oi oi, bet susilaikysiu.


 


Tikrai taip. Jei nebus klaidų- nieko neišmoks.Pradžioj visad einama teoriniu keliu: geriau mokintis iš svetimų klaidų. Anais laikais kai dar ir interneto padoraus nebuvo,turėjau draugelį audi centre,tai anas už 0,5 ką tik nori pamokydavo. Tiesa,ko ten buvo mokytis. Dažai -pasirinkimas 1 iš 2-jų,gruntas  išvis tik "surikas"....kėbulus taisydavom lituodami skarbankių skardą (buvo alavuota) ir paskiau epoksidiniu tirštu glaistu.....skiesdavom acetonu.  Vien žo....gerai,kad yra jaunimo,kuris domisi,nori. Gal su kalbom sunkoka,gal dar kokios problemos,tai ir prašo pagalbos čia,žinančių. Iš manęs menkas dažytojas gavosi,nes labiau lituoklį mylėjau,bet vis tiek ir man įdomu paskaityti,kaip šiais laikais auto kėbulai remontuojami. Kokios medžiagos,kokie metodai,įrankiai ir t.t.  Egidijau,nebijok,nėra tos klaidos,kuri nepamokys. Pradžioj pabandyk paprasčiau,paskiau ,kai suprasi kur vinys pakastos,patobulink savo technologiją. Tik viena galiu pasakyti,-jei kėbulas visai supuvęs,neverta ieškoti super duper medžiagų ir įrangos tikslui pasiekti. Rūdys vis tiek nugalės. Viskas daroma tam kartui,kad kitą kart būtų paprasčiau ir pigiau. Sėkmės.

Va tokiu zmoniu pasisakymu ir laukiu.Didelis Aciu

Kebulas nera visiskai supuves, galia slensktis supuvo bet cia jau del mano klaidos kai nuslydo nuo donkrato susilankste ir nieko nedariau. bet ir tai tik kokia 30cm slencio isvirino, dar toje pacioje puseje prieki nedidele skyle kokios 5 cm. o visa kita kaip ir visu, ant priekiniu sparnu jau matosi ir ant arku rudziu bet tik rudziu o ne skyliu. beto kur rasti tokiu metu masina kuri blizgetu kaip sunio p..tai tad cia manau dar pakenciamai.


Šį pranešimą redagavo egidijus: 2015 liepos 12 - 09:17

  • 0

#18 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 liepos 12 - 09:18

Neimk į galvą . Tokie viską mokantys meistrai  nepatinka niekam. Ir ne todėl,kad viską moką,o todėl,kad yra praradę bendravimo dovaną. Perskaitei postą-viską supratai. Arba dažai buvo acetoniniai (sako,kai acetonas galvon duoda...ne veltui narkošos kaip skiediklį naudoja acetoną),arba darbo nebeturi,todėl ir loja ant visų,kurie kėsinanasi į jo galimą uždarbį. Jei paskaitysi kitose skiltyse,rasi ne vieną tokį "specų" pasisakymą.

 

 


  • 0

#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 12 - 09:47

Nesu dazytojas,kebulistas bet pries 2-3 metus pervirinau tevuko senukui 98m 406,slenkscius,slenksciai buvo pilnai ispuve,jau ka ka,bet virinti metala moku nuo pat  jaunystes,ir man patinka suvirinimo darbai.Ispjovus senus slenkscius pasirode kad ir stiprintuvai supuve,tai teko stiprinti,ir ne vien remontinius slenkscius keisti,o masina iki sios dienos puikiai laikosi,ne rudeles,nei kas atsoko,nei kas prasedo(gruntas,glaistas),darbas nelengvas buvo,bet buvo pasirinkimas arba masina i svalke/po presu su geru varikiu,komplektacija,idialiu salonu,arba remontuoti...

Ir beje,kaip Egidijus minejo situacija del prarudijimo butent del keltuvo,domkrato ir pas mano remontuta tip top buvo( skyle atvere del kirvarpu mehaniku,kurie tingi pasilenkti normaliai keltuvo letenas pastatyti,o tiesiog paspiria kojom) nair zinoma per ta plysi renkasi druska smelis dregme,kuo puikiausia aplinka korozijai


Nu va prasidejo kritikos zarstymas is  Jimmy, nebe pirmas jau kartas. Nesivelsiu i gincus su "gerb. meistru" kiekvienam savo, bet man nepatinka guleti su bambaliu rankoje pries telika ir riaugeti abecele, norisi kazkuo uzsiimti o butent tuo kas patinka. O tokie "meistrai" kur nuvarai kad tipo sutvarkytu ir jau sako "kiek dar vazinesi, pagalvo del pardavimo" tai mane biesina, iskart matosi kokia ju darbo kokybe, tokie tik tep lep ir vaziuok po gero pusmecio viskas nupuls. Taip norisi riebiai nusikeikti kad oi oi, bet susilaikysiu.


 


Va tokiu zmoniu pasisakymu ir laukiu.Didelis Aciu

Kebulas nera visiskai supuves, galia slensktis supuvo bet cia jau del mano klaidos kai nuslydo nuo donkrato susilankste ir nieko nedariau. bet ir tai tik kokia 30cm slencio isvirino, dar toje pacioje puseje prieki nedidele skyle kokios 5 cm. o visa kita kaip ir visu, ant priekiniu sparnu jau matosi ir ant arku rudziu bet tik rudziu o ne skyliu. beto kur rasti tokiu metu masina kuri blizgetu kaip sunio p..tai tad cia manau dar pakenciamai.

kas liecia sparnu(priekiniu),patarima galiu duoti,atkreipk demesi i posparni plastiko 406 ar yra "zagluskes"gumines,jei nera,tai patarciau arba ta plastika uzvirinti litukliu aklai arba gumas sudeti,sparnai priekiniai butent del to rudyja.


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 12 - 09:39

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 liepos 12 - 10:05

 

Dar patarimas. Kartais,kai nebūna prie ko virinti, darydavau taip : Imu cinkuotos skardos lopą ir aliuminėmis kniedėmis prikiediju iš vidaus.. Paskiau plaktuku įplaku kniedes  vidun,kad špakliui netrukdytų. Tai,žinoma ,nešančioms konstrukcijoms netinka.Kitas variantas lituoti. Jei nedidelė skylė,gal net geriau.Bet reikalingi geri įrankiai.Brangiau.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0