Nebuvo parduotas, buvo remontuotas.
Adminų prašau pakeist temos pavadinimą į "106 gaivinimas"
zhy' P106 gaivinimas
#21
Parašyta 2017 birželio 22 - 21:37
+370 605 66239
#22
Parašyta 2017 birželio 22 - 22:01
Tai leisgyvį pardavinėjai, kad dabar gaivint reikia? O jei rimčiau, tai gaivini pakartotiniam pardavimui ar sau?
Šį pranešimą redagavo evbi: 2017 birželio 22 - 22:08
#23
Parašyta 2017 birželio 23 - 06:21
gaivint jau nebe daug liko, daug visko padaryta, tik neaprašyta.
sau darausi. Pinigų sukišau tai jibitute.
+370 605 66239
#24
Parašyta 2017 birželio 23 - 12:35
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#25
Parašyta 2017 birželio 23 - 14:09
bet tu ir prasuki su juo n km daugiau nei sis 106 ;)Papasakociau as jum, kiek mano rudziu C15 kainuoja...
#26
Parašyta 2017 birželio 23 - 19:54
Nelabai. Berods apie 35kkm nuo 2012-03-26.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2017 birželio 26 - 19:57
Su balta nosinaite mojavau nuvažiuojančiam P406.. iškeliavo į žemaitiją.
Taigi, 406'o istorija baigėsi, prasideda 106 istorija.
2015 rugpjūčio mėn pamačiau šį straipsniuką: http://automanas.tv3...eugeot-106-s16/
Į 106 GTI jau prieš kelis metus buvau atkreipęs dėmesį, tad ilgai nelaukęs nulėkiau į Vln apžiūrėt..
Stovis nesužavėjo, bet prašoma kaina, lyginant su 106GTI kainom užsienyje man patiko, tad ir parkeliavo šis pugas į Kauną.
Variklis buvo kaip reikiant tepaluotas, stipriai bėgo tepalai pro vožtuvų dangtelio tarpinę, bet anot pardavėjo, kuris pežuką turėjo apie metus laiko - variklis OK, kitų problemų apart nesandarios tarpinės nėra.
OK.
Parsivarau į Kauną, kitą dieną atsidarau oro filtro dėžę ir matau balutę tepalo. OK.
Pakeičiu filtrą, išvalau dėžę, patikrinu alsuoklį - neužsikimšęs. Kelias dienas pavažinėjus iš duslintuvo pradeda sklist mėlynas dūmas, atsidarau oro filtro dėžę - randu BALĄ tepalo, oro filtras permirkęs.
po kelių savaičių pakeitėm variklį, nes vienam cilindro kompresija siekė vos 11bar, kai kituose po14,5-15.
Išardžius seną variklį paaiškėjo, kad vieno cilindro žiedo dalies kažkodėl trūko. Ko pasekoj, tepalas iš karterio buvo varomas per trūkstamą žiedo dalelę į variklio galvą, ir iš ten per alsuoklį į oro filtrą, o iš ten - į įsiurbimo koliką.
Tai taip ir prasidėjo mano pugo istorija - variklio keitimu (pr foto keliais postais aukščiau)
Suradau TU5JP4 variklį (2006m), sudėjom velenus iš senojo TU5JP4, įdėjau našesnį kuro slėgio reguliatorių ir pežukas jau pradėjo važiuot.
Po kurio laiko buvo pakeisti amortikai į naujus (Koni STR.T), žeminančios spyruokles (55mm), keli sailenblokai..
Atėjo T.A. laikas, (dar prieš tai nupirkau 106 donorą keturdurį, panašios spalvos), tai sukeičiau priekinius žibintus (manieji prastai švietė, matyt dėl išdegusių reflektorių), sutvarkiau garso signalą, atbulinės eigos lemputes ir.. gavau T.A. lipduką
artimiausi planai: sankabos keitimas, važiuoklės tvarkymas, stabdžių tobulinimas ir naudojimas mėgėjiškose varžybose.
Taigi, nuo paskutinių žinių apie 106 buvo atlikti šie darbai:
Barškėjo išminamasis - pakeista sankaba
Amortizatoriai (koni str.t)
Bandyti įvairūs ratlankių modeliai (nuo stock, iki 205 GTi, visokių noname žvaigždės formos 6,5J et20, iki citroen skardinių ratlankių formos aliuminių ratlankių
Beje, pastarieji yra daugia nei 2x lengvesni nei visi kiti bandyti.
Išlupta smala iš bagažinės skyriaus:
Durys kupinos garso izoliacijos, nusiima labaai sunkiai :/
2016m? žiemos pasilakstymas Rukloj:
Kačerginės aikštelėj:
KTK organizuotam slalome:
Kačerginėj draguose
Donoras šalia:
Deja, nedaug dalių nuo jo pritaikiau saviškiui: garso signalas, vairo stiprintuvas, lempos, vairas, salono kai kurios plastmasės.
Šiaip GTI versija nuo paprasto keturdurio skiriasi beveik viskuo įskaitant durų spyneles, stabilizatorius, galinį tiltą, variklį, duris, realiai tinkančių dalių daug mažiau nei netinkančių.
Pasilikau variklio dangtį, bamperius (kitokie nei mano), bagažinės dangtį, ir dar kelias smulkmenas.
Buvau užmontavęs rastafkes 22 ir 26mm:
Vaizdas buvo padorus, bet išnešimas gavosi truputį per didelis.
Šiuo metu užmontuoti šie ratai be rastafkių, bet jau neužilgo vieninteliai eksploatuojami ratlankiai bus lengvieji skardinukai (4,7kg/vnt) ir (galbūt) rastafkės.
+370 605 66239
#28
Parašyta 2017 birželio 28 - 20:15
Noriu pagerint stabdymą. Gal kas gali pasidalint asmenine patirtim apie naudojamus raižytus diskus? Ar neverta dėt raižytų. o apsieit su kibesnėm kaladėm?
+370 605 66239
#29
Parašyta 2017 birželio 28 - 20:22
Armuotos slangeles gali tau padeti.
Raizyti gerai, bet tada ir kalades reiketu pasikeisti ( plius primesti ant daznesnio kaladeliu keitimo, nes dils greiciau su raizytais ).
Arba swapint didesniu stabdzius nuo 307 hdi
#30
Parašyta 2017 birželio 28 - 22:19
Raižyti, graižyti ar dar kokie diskai jokios naudos neduos - ten esmė kita ir kalba apie žiedines lenktynes ir t.t. Mažas mažulytis pagerėjimas bus kaip Skierka sako - pasikeitus šlangas į armuotas. O toliau tik diskų didinimas su visa kita armatūra. Jėgos didinimas - t.y. suportai su keliais stumokliais arba 2 suportai. Yra ir patarlė, kad vaško neišpausi iš kažko ten
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#31
Parašyta 2017 birželio 29 - 08:42
su armuotom kolkas visai nesu susidūręs, bet kiek skaičiau, tai armuotos šlangelės stabdžių pedalą padaro informatyvesnį. Skierka, esi susidėjęs? Kur galima pirkt tokios šlangos ir ar reik spec įrankių pakeitimui?
Dėl stabdžių diskų kolkas aišku tiek, kad efektyviausi yra raižyti diskai, jie tolygiau kaista ir vėsta, mažesnė deformacijos tikimybė. Su jais reiktų keist ir kalades (nors ir stock).
Dėl kaladėlių - kietesnio mišinio (lėčiau kaistančios) yra keli variantai, viena iš jų Ferodo DS serija, bet kai už kaladėles reik atsegt 150eur tai nzn... jas reiktų naudot su standartiniais diskais.
Dėl didesnių diskų nuo 307 - išties variantas, komplektas suportu atsieis keliasdešimt eur, tačiau sumontavus visus stabdžius gerokai didės rato rotacinė masė - o to aš nenoriu.
komentarai ir idėjos - wilkommen.
p.s. auto naudojamas lėtuminiam ir greituminiam slalome, gal (!)karts nuo karto trackday.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 birželio 29 - 08:44
+370 605 66239
#32
Parašyta 2017 birželio 29 - 11:00
Taip, rotacinė masė didėja. Pas 307tus yra 283mm diskai, pas taviškį yra 247mm diskai, patys mažiausi, tik kad aušinami. Buvo tokia tarpinė versija 266mm, tai truputį mažiau ta rotacinė masė padidėja, bet efektyvumas jaučiamas būtų labai stipriai.
Nesu tvirtai tuo įsitikinęs, bet manau, kad raižyti ar gręžioti diskai neturi jokios prasmės šaltų stabdžių efektyvume, žodžiu bendrame efektyvume, ne maksimalaus apkrovimo sąlygomis. Jų visas reikalas yra papildomas aušinimas ir tolygaus deformatyvumo galimybė, t.y. jie lengviau vėsta ir mažiau kraiposi prie didelių temperatūrų, taigi išlaiko daugiau efektyvumo, ir iš esmės - galima daugiau kaitinti. Su kaladėlėmis už 150eur turėtų būti nelabai patogu važiuoti gatvėje, nes turėtų būti panašus efektas, kaip ir keramikinės sankabos - no comfort, because race car. Na, ir atrodo pikčiau dar
Dėl armuotų žarnelių, jei neplanuoji pirkti internetu per ebėjus ir panašiai, esu klausęs pas Navicką, tai sakė, kad jie jas lyg ir gali pagaminti, bet ne visų reikiamų antgalių turi ar gali gauti. Geriausiai su pavyzdžiu arba tiksliu automobilio apibūdinimu (kad galėtų pasižiūrėti kataloge, o jų jie turi, nes užsiima beveik vien stabdžių dalimis) nuvažiuoti gyvai. Galima prasukti ir tiesiog pasikalbėti, nes šiaip jau gana malonūs. Sukilėlių pr., berods 63 (iš atminties), o internete stabdziudalys.lt.
Jokių spec. įrankių nereikia, nes ten būna kaip ir paprasta žarnelė, tiesiog iš išorės apipinta papildomu metaliniu tinkleliu, kad būtų standesnė sienelė ir didėjant slėgiui - nesipūstų. Tai galams atsukti paprasti (arba specialūs, atsukti parūdijusiems arba užpuvusiems vamzdeliams) rakteliai. Nuo suporto tikriausiai atsukti nesunkiai, o nuo vamzdelio gal atsuksi, o gal ir ne. Pakaitinęs su lietlempe, tikriausiai visgi atsuksi. Ir gerai, kai atsisuka suportų nuorinimai. Galima nuorint per žarnelę, bet labai nepatogu ir mozonė
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 birželio 29 - 11:04
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#33
Parašyta 2017 birželio 29 - 11:42
Pas mane 305mm grezioti diskai ir apart grazesnio vaizdo (man tokie dalykia kliuna i akis ir patinka) nejauciu jokio skirtumo nuo 'paprastu' ,tad manau ta pinigu suma butu galima investuot kur protingiau.Su ta armuota zarnele velgi ,kai kurie sako ,jog jauciasi pagerejimas,bet paprasta velgi savo darba atlieka puikiai ,ir skirtumas tarp ju dvieju vyksta prie pat suprto kur zarneles jungiasi ir tai toks menkas dydis ,kad realiai tokie dalykai atsiperka ,kai nebent nori maximumo is savo automobilio ,arba tiesiog negaila pinigu as balsuociau uz didesnius stabdzius
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2017 birželio 29 - 11:43
#34
Parašyta 2017 birželio 29 - 12:55
yra 266mm diskai ir suportai nuo 307 1.4hdi. ar galiu tikėtis kad jie tiks be perdarymų maniškiam?
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 birželio 29 - 13:24
+370 605 66239
#35
Parašyta 2017 birželio 29 - 21:58
Nu dėl rotacinės masės jau mažiausiai bijokit. Absoliučiai JOKIOS įtakos neduoda ar diskas 200mm ar 300mm. Visa inercija ant rato ir gumos. Kodėl? Nes petis daug didesnis ašies atvilgiu ir ten bent 10KG sukrauta. Daug didesnė rotacinė masė - tiksliau inercija, kai susikaupia mažulytis purvo sluoksnis viduj ratlankio.
Dėl graižytų diskų, tai totali tufta. Grožis ir ne kas kita. Norim būt greiti ir įsiutę. Tokie diskai atkeliavę iš audi bulkų laikų, kai kaladėlės buvo gaminamos iš visokio brudo, kuris nuo karščio pradedavo garuot išleisdamas dujas ir sudarymas dujų tarpą tarp kaladėlės ir disko - prastas stabdymas. Todėl pradėko graižiot diskus sportui, kad tos dujos išsivaikšiotų ir kaladėlės "kvėpuotų". Dabar jau net norėdamas tokių kaldėlių nebenusipirksi. Nebent kokias pačias pigiausias imsi.
Dėl skilučių sumžinamas efektyvus disko plotas. Skylutės stringa visokios šiukšlės ir suraižo kaladėles - dar labiau sumažinamas efektyvus stabdymo plotas.
Jei nori nusipirkt šiais laikais prastus stab. diskus - perki graižiotus. Kodėl? Nes taupant ant medžiagų, dėl prasto metalo graižioti diskai mažiau linkę susimėtyt, nes mažiau metalo ir greičiau vėsta. O dažniausiai jie nesusimėto, o sutrukinėja
Vienintelis gėris yra raižyti diskai. Nes per griovelius ant šlapios dangos greičiau pašalinama vandens plėvelė tarp disko ir kaladžių, Plius grioveliai veikia kaip tarka ir nuvaloma kaladėlė. Bet. Parinkus perminkštas kaladėles nespėsi poros ratų apvažiuot, o jaus bus sutrintos į miltus.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#36
Parašyta 2017 birželio 29 - 22:10
O del disko diametro kolega labai klystate. Pats didziausias ir daugiausiai efektyvumo suteikiantis modas yra besisukanciu daliu svorio mazinimas, t.y. Stabdziu diskai ratai ir kitka. Galingiems varikliams, tas taip nesijaucia, bet sitiems kibiriukams, tai labai juntama. Juk akivaizdus skirtumas tarp aliuminio skardu ir plieniniu, masina akivaizdiai geriau startuoja is vietos, taip pat ir stabdziu disko svoris ta itakoja :-)
#37
Parašyta 2017 birželio 29 - 22:22
Tai čia ir arkliui aišku, kad skirtumas tarp plieninių ir aliuminių ratų skirtumas yra Bet tk nevisiem aišku, kad diskas stabdžių yra ant tiek mažas palygint su ratu ir padanga ir jo perimetras turi labai mažą masę (palyginus). Galiu duot į kepurę ar dar kur priš.., kad jokio skirtumo dėl startavimo nepajusit ar su 200mm diskais ar 300mm. Nebent ratai bus anglies pluošto. Iš fizikos: sukimo momemntas arba inercijos momentas tuo didesnis kuo didesnis jėgos atstumas nuo ašies. Tingiu dabar skaičiuot, bet manau rato su padanga įtaka inercijai bus kokį 50-100kartų didesnė nei stabdžių disko
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 birželio 29 - 22:23
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#38
Parašyta 2017 birželio 30 - 05:55
Netingeciau tai galeciau pasverti 266 diska ir suporta ir 288 diska su suportu. Idomu kiek skirtusi svoris.
Kas del armuotu slangeliu tai efektas tikrai jauciamas stipriai. As nesu susidejas bet planuoju artimiausiu metu jei viskas gerai, detis jas. Atrodo kad tu slangeliu nedaug ten yra, bet jos puciasi, ir kai pagalvoji kad puciasi 4 tai susidaro visai nemazai. Kiek girdejes esu atsiliepimu, tai didesni stabdziu diskai duoda vaziuojant ta pati efekta kaip ir stabdziu zarneles.
O del stabdziu nuo 307 tai jei pas juos visus ratu isnesimas toks pats buvo, tai turi tikti be perdarymu. 288 komplektas tikrai tinka bolt on
#39
Parašyta 2017 birželio 30 - 13:21
Nusprendžiau dėt 266mm standartinius diskus nuo 307 ir atitinkamus suportus į priekį.
Galas liks toks koks yra (247mm diskas).
Dėl armuotų šlangelių pamąstysiu, pradžiai pažiūrėsiu koks efektas bus sudėjus 266mm diskus.
beje,
1998 metais 106 GTI buvo automobilis su gerais stabdžiais, palyginus su to meto automobiliais.
120kmh-0kmh stabdymo distancija 49,5m.
Bet jaučiu, kad ten buvo modelis su ABS.
Pas mane ABS nėr.
Įdomu būtų pamatuot po visko užmontavus normalias padugnes.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 birželio 30 - 13:21
+370 605 66239
#40
Parašyta 2017 liepos 01 - 05:50
Netingeciau tai galeciau pasverti 266 diska ir suporta ir 288 diska su suportu. Idomu kiek skirtusi svoris.
Kas del armuotu slangeliu tai efektas tikrai jauciamas stipriai. As nesu susidejas bet planuoju artimiausiu metu jei viskas gerai, detis jas. Atrodo kad tu slangeliu nedaug ten yra, bet jos puciasi, ir kai pagalvoji kad puciasi 4 tai susidaro visai nemazai. Kiek girdejes esu atsiliepimu, tai didesni stabdziu diskai duoda vaziuojant ta pati efekta kaip ir stabdziu zarneles.
O del stabdziu nuo 307 tai jei pas juos visus ratu isnesimas toks pats buvo, tai turi tikti be perdarymu. 288 komplektas tikrai tinka bolt on
Pas diskinę versiją žarnelių visos šešios
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0