Jump to content


Photo

sunkiai kuriasi

406

  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#41 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2015 September 29 - 14:08

Kokį ten vožtuvą siūlė iš siurblio išsisukt?

Aš likčiau prie savo nuomonės, kad per grįžtamą leidžia.


  • 0

#42 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2015 September 29 - 14:16

Svogeriuko pezas 406 Bosch sistema. 2003m 80kw 2.0hdi.

 

Saltas starteriu nesiveda.

Uzstumus uzsiveda akimirksniu.

Apsilus varikliui - pradeda kurtis geriausiai kaip anksciau. 

 

Pajungus diagnostika nesikuriant Siurblys kuriant varikli sukelia pakankama slegi., virs 300mbar., su juo viskas ok..

veleneliu syncro yra.

Buvo isimtas bako siurblys (auksto spaudimo) , isvalytas, nors jis buvo svarus., pakeistas kuro filtras i nauja. problema isliko.

po uzstumimo padirbus pasitaikydavo - savaiminiu uzgesimu ar netgi bevaziuojant, po kuriu uzsiveda kaip niekur nieko.

 

kai variklis nesiveda saltas jausmas kad neatidaro purkstuku..

 

Nusukus vamzduka nuo purkstuko - dyzelis bega paprastai kaip is mazo kranelio..

bet as isivaizduoju  taip - jeigu kuriant slegis yra virs 300mbar - vadinasi i purkstukus turetu ateiti didziulis spaudimas - kurio nera., o maza ciurksle.. 

 

zemo slegio siurblys ?

 

su dyzeliais dar nepatyres ., patarkit, kokius parametrus reiktu paziuret reiksmingus kurimui dar.

Dar ka pastebejau purkstuku korekcijos labai skiriasi..

imanoma patikrint auksto spaudimo reguliatoriu ?

 

Iki sestadienio viskas buvo idealiai, viskas prasidejo akimirskniu - sekmadieni jau nebesikure., tik uzstumus

Sūnaus  807 tas pats buvo. Atrestauravus purkštukus (su darbu apie 2200 Lt) viskas ok.

Dyzelis iš bako ir turi bėgti tik tiek,kad aukšto slėgio siurbliui užtektų ir kad oro nesiurbtų pro filtro sesandarumus.


  • 0

#43 mukajus

mukajus
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:rėkyva
  • Automobilis:peugeot 406

Posted 2015 September 29 - 14:37

Man pakeite dabar siurbli bake.tai nuo sestadienio kol kas kuriasi
  • 0

#44 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2015 September 29 - 16:20

Palaukim kol atvės.


  • 0

#45 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • posts 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Posted 2015 September 29 - 20:01

Pasiskaičiau daug temų su vienodais simptomais, kad ir kaip mano  :pug: . Daugumai padėjo aukšto slėgio reguliatoriaus praplovimas, žinoma jis ne bet koks turi būti.  ^_^

Ryt reiks mėgint kažką daryt  :shy:


  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#46 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 September 30 - 10:22

Svogeriuko pezas 406 Bosch sistema. 2003m 80kw 2.0hdi.

 

Saltas starteriu nesiveda.

Uzstumus uzsiveda akimirksniu.

Apsilus varikliui - pradeda kurtis geriausiai kaip anksciau. 

 

Pajungus diagnostika nesikuriant Siurblys kuriant varikli sukelia pakankama slegi., virs 300mbar., su juo viskas ok..

veleneliu syncro yra.

Buvo isimtas bako siurblys (auksto spaudimo) , isvalytas, nors jis buvo svarus., pakeistas kuro filtras i nauja. problema isliko.

po uzstumimo padirbus pasitaikydavo - savaiminiu uzgesimu ar netgi bevaziuojant, po kuriu uzsiveda kaip niekur nieko.

 

kai variklis nesiveda saltas jausmas kad neatidaro purkstuku..

 

Nusukus vamzduka nuo purkstuko - dyzelis bega paprastai kaip is mazo kranelio..

bet as isivaizduoju  taip - jeigu kuriant slegis yra virs 300mbar - vadinasi i purkstukus turetu ateiti didziulis spaudimas - kurio nera., o maza ciurksle.. 

 

zemo slegio siurblys ?

 

su dyzeliais dar nepatyres ., patarkit, kokius parametrus reiktu paziuret reiksmingus kurimui dar.

Dar ka pastebejau purkstuku korekcijos labai skiriasi..

imanoma patikrint auksto spaudimo reguliatoriu ?

 

Iki sestadienio viskas buvo idealiai, viskas prasidejo akimirskniu - sekmadieni jau nebesikure., tik uzstumus

Aukšto slėgio siurblys neturi didelio debito, todėl čiurkšlės iš jo ir negausi, nes vamzdelio praeinamumas aukštu slėgiu gerokai didesnis, nei siurblys vysto sukant starteriu. Kai nusuki vamzduką iki galo, magistralė (railas) pasidaro atvira ir to slėgio netgi nebando kelti, todėl ramiai sau ir čiurlena kuras :)

Vamzduką ne nusuk, o prasuk lengvai, kad neužspaustų vamzduko konuso - tada per viršų ir sriegio šoną ir gausi čiurkšlių :) Bet mašina tokiu atveju greičiausiai jau ne tik nesikurs, bet ir dirbančiam prasukus nebedirbs, taip kaip senuose skirstytuvinės sistemos dyzeliuose, kur gali atjungti vieną purkštuką ir nuvesti dyzelį į abratkę, ir važiuoti trimis cilindrais (žinau, nes važiavau, ir visai nemažai :D)


Edited by tadas1991, 2015 September 30 - 10:22.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#47 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 September 30 - 13:34

Svogeriuko pezas 406 Bosch sistema. 2003m 80kw 2.0hdi.

Saltas starteriu nesiveda.
Uzstumus uzsiveda akimirksniu.
Apsilus varikliui - pradeda kurtis geriausiai kaip anksciau.

Pajungus diagnostika nesikuriant Siurblys kuriant varikli sukelia pakankama slegi., virs 300mbar., su juo viskas ok..
veleneliu syncro yra.
Buvo isimtas bako siurblys (auksto spaudimo) , isvalytas, nors jis buvo svarus., pakeistas kuro filtras i nauja. problema isliko.
po uzstumimo padirbus pasitaikydavo - savaiminiu uzgesimu ar netgi bevaziuojant, po kuriu uzsiveda kaip niekur nieko.

kai variklis nesiveda saltas jausmas kad neatidaro purkstuku..

Nusukus vamzduka nuo purkstuko - dyzelis bega paprastai kaip is mazo kranelio..
bet as isivaizduoju taip - jeigu kuriant slegis yra virs 300mbar - vadinasi i purkstukus turetu ateiti didziulis spaudimas - kurio nera., o maza ciurksle..

zemo slegio siurblys ?

su dyzeliais dar nepatyres ., patarkit, kokius parametrus reiktu paziuret reiksmingus kurimui dar.
Dar ka pastebejau purkstuku korekcijos labai skiriasi..
imanoma patikrint auksto spaudimo reguliatoriu ?

Iki sestadienio viskas buvo idealiai, viskas prasidejo akimirskniu - sekmadieni jau nebesikure., tik uzstumus


Rimti dyzelistai pastatytu ant railo mechanini spausimo matuokli, tada butu aisku, gal reguliatorius gryba pjauna...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#48 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 September 30 - 13:57

Rimti dyzelistai pastatytu ant railo mechanini spausimo matuokli, tada butu aisku, gal reguliatorius gryba pjauna...

:good:

rimta mintis. 

Bus bandymas ji praplaut ultragarso voneleje.


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#49 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • posts 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Posted 2015 September 30 - 16:51

Tauragiškiai, kur galėčiau atlikti ultragarsines vonelės valymą šiame mieste?


Edited by Linazzz, 2015 September 30 - 16:52.

  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#50 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 September 30 - 17:47

Reguliatorius su sieteliu ar tiesiog be sietelio ir su didele skyle? Jei su sieteliu, plovimas gal ir gali padėti, jei su skyle - plauk neplovęs, pokyčiai vos jaučiami.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#51 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • posts 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Posted 2015 September 30 - 18:13

Su sieteliu. Todėl ir mėginsiu plaut  ^_^


  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#52 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • posts 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Posted 2015 October 01 - 14:11

Praploviau reguliatoriu ultragarsu, bet nieko... Simptomai liko tokie pat: kol šiltas, vedasi puikiai, atvėsta ir gali sukt ilgai, ilgai...

Dėstytojas sakė, kad jau yra buvęs atvejis, kai plovė tokio pačio variklio reguliatoriu ir vis vien nesivedė, pakeitė tas žmogelis plude su siurbliuku bake ir viskas išsisprendė.

Tikėtinas šis variantas?


  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#53 mukajus

mukajus
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:rėkyva
  • Automobilis:peugeot 406

Posted 2015 October 01 - 14:38

Tai man irgi silta kuresi kuo puikiausiai.pastovedavo ir viskas.dabar paskutini karta pakeite bake siurbliuka.atsigavo.sake taip ir prigavo,kai nesikure tik per siurbliuka stukteli pora kartu ir uzsikuria.bandyk gal tas pats
  • 0

#54 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • posts 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Posted 2015 October 01 - 15:22

Tai man irgi silta kuresi kuo puikiausiai.pastovedavo ir viskas.dabar paskutini karta pakeite bake siurbliuka.atsigavo.sake taip ir prigavo,kai nesikure tik per siurbliuka stukteli pora kartu ir uzsikuria.bandyk gal tas pats

Mėginau per siubliuką daužyt, bet nieko... Arba aš nemokėjau...

Įdomu pasidarė. O jeigu būtų numiręs reguliatorius, ar mašina vestus kaip dabar?


  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#55 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 October 01 - 15:46

Tas stukleteljimas linai, buvo musu labai silpnas..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#56 Linazzz

Linazzz
  • Senbuviai
  • posts 349
  • Vieta:Šilalė - Palanga
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002m.

Posted 2015 October 01 - 17:28

Daužiau ir aš neperseniausiai, bet nieko..


Kiek turi būti gero siurblio, kuris yra bake spaudimas?


  • 0

Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX 

Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc

Dabartinė:

Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė    :D

 

Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis


#57 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 October 01 - 18:17

kaip laimonas sake - geriausia jungti monometra ant railo sistemos ir ziureti koks slegis. 

koks jis turi buti zinai +-300 

slegio reguliatorius gali rodyti, ne toki koks yra per lexia jei jis koki gryba pjaunantis.


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#58 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 October 02 - 07:19

kaip laimonas sake - geriausia jungti monometra ant railo sistemos ir ziureti koks slegis. 

koks jis turi buti zinai +-300 

slegio reguliatorius gali rodyti, ne toki koks yra per lexia jei jis koki gryba pjaunantis.

Ei ei ei, raile slėgis tai gal ir panašus, bet čia užsivedimui - dirbant jis būna ir žymiai didesnis.

Bako siurblis tikrai bus daug mažiau  2-5bar intervale. Kiek tiksliai, reikia žiūrėt knygoje, o dabar jų neprieinu.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#59 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2015 October 02 - 07:59

Ei ei ei, raile slėgis tai gal ir panašus, bet čia užsivedimui - dirbant jis būna ir žymiai didesnis.

Bako siurblis tikrai bus daug mažiau  2-5bar intervale. Kiek tiksliai, reikia žiūrėt knygoje, o dabar jų neprieinu.

Bijau sumeluot. Jei vis dar apie 2.0hdi snekat, tai 5bar tas siurbliukas niekad nepumpuos. Kiek teko ziuret, tai kaip ir pagal popieriu 2-2.5. Na, max 3. Nes matavom ir ne viena ir ne karta :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#60 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2015 October 02 - 09:01

Ei ei ei, raile slėgis tai gal ir panašus, bet čia užsivedimui - dirbant jis būna ir žymiai didesnis.

Bako siurblis tikrai bus daug mažiau  2-5bar intervale. Kiek tiksliai, reikia žiūrėt knygoje, o dabar jų neprieinu.

 

vadinas bako siurbloiukui ragai. nes dirbant varikliui terodo +- 300 ir gal kartais ciut daugiau.


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users