pas abudu bedos myztukuose ;)
Vien zodziu, traukti juos ir ant stendo, nes PP2000 rodo viska graziai. Tik kad istraukti juos gali buti tokia linksmybe, o jei dar ir istrauksi, tai nefaktas kad gyvus
Parašyta 2015 spalio 07 - 10:03
pas abudu bedos myztukuose ;)
Vien zodziu, traukti juos ir ant stendo, nes PP2000 rodo viska graziai. Tik kad istraukti juos gali buti tokia linksmybe, o jei dar ir istrauksi, tai nefaktas kad gyvus
Parašyta 2015 spalio 07 - 11:12
Restauruok purštukus.
kas nors zinantis gali pakomentuot kaip susijes synchro nebuvimas su sudinais purkstukais?
klausiu, nes tokia pacia beda turiu- kai salta nera velenu sinchro ir net nebando vestis nuo starterio, uzsiveda tik buksyruojant.
Parašyta 2015 spalio 07 - 11:17
Diržo mietkes pasižiūrėk, jei šaltis įtakoja sinchro.
Plaukiojanti žvaigždė gali būt truputį ne taip pastatyta.
Parašyta 2015 spalio 07 - 16:03
kas nors zinantis gali pakomentuot kaip susijes synchro nebuvimas su sudinais purkstukais?
klausiu, nes tokia pacia beda turiu- kai salta nera velenu sinchro ir net nebando vestis nuo starterio, uzsiveda tik buksyruojant.
pasitikrink visutini padieties davikli(balta),paskutiniu metu daznai jie pakliuna man..tarpas ar atitinka,irar nenuskustas..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 spalio 07 - 17:42
kas nors zinantis gali pakomentuot kaip susijes synchro nebuvimas su sudinais purkstukais?
klausiu, nes tokia pacia beda turiu- kai salta nera velenu sinchro ir net nebando vestis nuo starterio, uzsiveda tik buksyruojant.
Lygiai taip pat ir man buvo. Pakeičiau daviklius ir ramu
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
Parašyta 2015 spalio 08 - 07:38
Lygiai taip pat ir man buvo. Pakeičiau daviklius ir ramu
ot neturi zmones kur pinigu deti,keicia is kart abu...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 spalio 08 - 07:48
Naudotus dėjo ir iš pažįstamo, tai įtariu alaus kainavo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 spalio 08 - 10:28
pasitikrink visutini padieties davikli(balta),paskutiniu metu daznai jie pakliuna man..tarpas ar atitinka,irar nenuskustas..
nu Zibintas musu garbingasis ta davikli idejinejo, tai tarpa sake sureguliavo (buvo belekaip ideje, sukt reikdavo kol pagriebs, tai perstate kaip priklauso)
Diržo mietkes pasižiūrėk, jei šaltis įtakoja sinchro.
Plaukiojanti žvaigždė gali būt truputį ne taip pastatyta.
turbut mietke pabegusia pamatysiu ir siltai garaze dirbant? ar butina motora atsaldyt, kad pabegtu?
Parašyta 2015 spalio 08 - 10:47
Kaiščius susikišk ir matysi, kas ten vyksta.
Čia tik spėjimas.
Parašyta 2015 spalio 08 - 12:26
Kaiščius susikišk ir matysi, kas ten vyksta.
Čia tik spėjimas.
pabandysiu butinai, pasidalinsiu info.
Parašyta 2015 spalio 08 - 18:36
nu Zibintas musu garbingasis ta davikli idejinejo, tai tarpa sake sureguliavo (buvo belekaip ideje, sukt reikdavo kol pagriebs, tai perstate kaip priklauso)
turbut mietke pabegusia pamatysiu ir siltai garaze dirbant? ar butina motora atsaldyt, kad pabegt
is to zibinto naudos kaip is ozkos pieno,tai nejaugi sunku buvo tuo paciu ir fazes sutikrinti?
patarimas vienas,is savo patirties,atkreipk demesi i reguliuojama zvaigztute(ji turi buti ties centru,kad reguliuoti i abi puses),jei ji yra,pas 307 hdi jos daznai nera tad pertempus biski dirza sinhronizacijos klaida meta,taciau kuriasi.Ta pats patyriau savo kailiu.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 spalio 09 - 12:32
is to zibinto naudos kaip is ozkos pieno,tai nejaugi sunku buvo tuo paciu ir fazes sutikrinti?
patarimas vienas,is savo patirties,atkreipk demesi i reguliuojama zvaigztute(ji turi buti ties centru,kad reguliuoti i abi puses),jei ji yra,pas 307 hdi jos daznai nera tad pertempus biski dirza sinhronizacijos klaida meta,taciau kuriasi.Ta pats patyriau savo kailiu.
nu del zibinto, tai nekomentuosiu viesai
del tu triju pailgu skyliu zinau, jas pirmiausia ir pasiziuresiu.
vat idomumas, kad jokiu klaidu nemeta, tiesiog nera sinchro ir tiek. Isvis idomu kokiu algoritmu variklio ECU isskaiciuoja sita klaida, juk atrodo paprasta, velenas prasisuko kelis kart, is velenelio daviklio neparejo sinchronisko impulso ir turetu ismest, ko tas kompas ten dar laukia
Parašyta 2015 spalio 09 - 17:53
is to zibinto naudos kaip is ozkos pieno,tai nejaugi sunku buvo tuo paciu ir fazes sutikrinti?
patarimas vienas,is savo patirties,atkreipk demesi i reguliuojama zvaigztute(ji turi buti ties centru,kad reguliuoti i abi puses),jei ji yra,pas 307 hdi jos daznai nera tad pertempus biski dirza sinhronizacijos klaida meta,taciau kuriasi.Ta pats patyriau savo kailiu.
Jūs kalbat tikriausiai apie tą 2.0 motoriuką, nes pas 307 nebuvo 2.2.
Tai ten naujesniuose, nuo 2004 metų (pas 307 gal ir anksčiau, bet pvz C5 būtent nuo 2004), kai velenėlis jau neturi reguliuojamos žvaigždutės, ne įtempime problema, o tai, kad apačioje skriemuliukas turi didesnę išėmą, negu veleno šponkės plotis. Kitaip sakant, perkeltas reguliavimas iš viršaus į apačią. Taigi čia be kaiščių jau kokybiškai nepadirbsi ir praktiškai priveržinėti alkūninio veleno varžtą irgi reikia tik susikaiščiavus velenus ir įsitempus diržą, ir jei kaištis silpnas, tai ir užsiblokavus smagratį. Tą procedūrą jau kelis kartus esu daręs naujesnės laidos šitiem seniem HDinam. Dylerių centruose tiek Lietuvoj, tiek ir giliuose vakaruose keistų diržų esu matęs ne kartą su markeriu, ir ne tik ten, kur taip galima (kai visi skriemuliai fiksuoti ant velenų), bet ir ten, kur griežtai negalima, pvz pas EW benzinus, kur iš viso apačia vienam iš variantų būna be šponkės ir atleidus varžtą - sukasi ratu. Aš padarau pagal gamintojo oficialią procedūrą, tik naudodamas aišku ne "Special tool", o "Special tool; made by tadas1991". Tuomet ir įtempimas sinchronizacijos reikalui negroja, nes atsistoja viskas į savo vietas, kad ir kaip bebūtų. Bet, aišku, įtempti būtina teisingai, nes nedatempus tarška ir gali peršokti, o pertempus groja ir stipriai trumpėja tiek dirželio, tiek velenėlio slydimo vietų ilgaamžiškumas. O ir šiaip, jei įtempus dirželį ir persukus porą kontrolinių ratų, sustačius į vietą alkūninį - kiti kaiščiai lenda sunkiai arba išvis nelenda - reikia pakartoti diržo įtempimo procedūrą visiškai iš naujo arba, jei nesireguliuoja nei viršus, nei apačia - tikrinti, ar nebrokuotas diržas (skiriasi žingsnis būna nuo originalaus).
Man atrodo, kad reguliuojamas arba viršus, arba apačia turėtų priklausyti kaip ir visur, kur yra abu davikliai, tiek viršaus, tiek apačios, būtent tam, kad sustatyt ir užveržt viską tik jau įtempus, taigi ir išvengti sinchronizacijos bėdų.
Galiu pasakyt, kad būna taip, kad pakeitus dirželį teisingai, būna pagerėja trauka, truputį prityla motoras
2.2 dar mažai mačiau, bet ten kaiščiukai truputį kitokie, negu pas 2.0hdi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 spalio 10 - 09:16
Jūs kalbat tikriausiai apie tą 2.0 motoriuką, nes pas 307 nebuvo 2.2.
Tai ten naujesniuose, nuo 2004 metų (pas 307 gal ir anksčiau, bet pvz C5 būtent nuo 2004), kai velenėlis jau neturi reguliuojamos žvaigždutės, ne įtempime problema, o tai, kad apačioje skriemuliukas turi didesnę išėmą, negu veleno šponkės plotis. Kitaip sakant, perkeltas reguliavimas iš viršaus į apačią. Taigi čia be kaiščių jau kokybiškai nepadirbsi ir praktiškai priveržinėti alkūninio veleno varžtą irgi reikia tik susikaiščiavus velenus ir įsitempus diržą, ir jei kaištis silpnas, tai ir užsiblokavus smagratį. Tą procedūrą jau kelis kartus esu daręs naujesnės laidos šitiem seniem HDinam. Dylerių centruose tiek Lietuvoj, tiek ir giliuose vakaruose keistų diržų esu matęs ne kartą su markeriu, ir ne tik ten, kur taip galima (kai visi skriemuliai fiksuoti ant velenų), bet ir ten, kur griežtai negalima, pvz pas EW benzinus, kur iš viso apačia vienam iš variantų būna be šponkės ir atleidus varžtą - sukasi ratu. Aš padarau pagal gamintojo oficialią procedūrą, tik naudodamas aišku ne "Special tool", o "Special tool; made by tadas1991". Tuomet ir įtempimas sinchronizacijos reikalui negroja, nes atsistoja viskas į savo vietas, kad ir kaip bebūtų. Bet, aišku, įtempti būtina teisingai, nes nedatempus tarška ir gali peršokti, o pertempus groja ir stipriai trumpėja tiek dirželio, tiek velenėlio slydimo vietų ilgaamžiškumas. O ir šiaip, jei įtempus dirželį ir persukus porą kontrolinių ratų, sustačius į vietą alkūninį - kiti kaiščiai lenda sunkiai arba išvis nelenda - reikia pakartoti diržo įtempimo procedūrą visiškai iš naujo arba, jei nesireguliuoja nei viršus, nei apačia - tikrinti, ar nebrokuotas diržas (skiriasi žingsnis būna nuo originalaus).
Man atrodo, kad reguliuojamas arba viršus, arba apačia turėtų priklausyti kaip ir visur, kur yra abu davikliai, tiek viršaus, tiek apačios, būtent tam, kad sustatyt ir užveržt viską tik jau įtempus, taigi ir išvengti sinchronizacijos bėdų.
Galiu pasakyt, kad būna taip, kad pakeitus dirželį teisingai, būna pagerėja trauka, truputį prityla motoras
2.2 dar mažai mačiau, bet ten kaiščiukai truputį kitokie, negu pas 2.0hdi.
"kaiščiukai truputį kitokie"ir kuo jie kitokie,leisk paklausti?,kad metke paskirstymo kitaip stovi tai taip,o kokie jie kitokie,kazkokias nesamones pasakoji.
Zvaigzute reguliuojama galima uzdeti ir ant 307.
Matau tu atitolai nuo realybes,dar karta tau aiskinu,itempus kiek stipriau fazes pasisuka ~puse danties(istraukus stoporus,prasukus ir sutikrinus),ir nereikia man savo demagogiju pasakoti kad ne,ne vienam varikliui esu nuiminejes dantytaji dirza
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 spalio 11 - 20:39
Pasigilinkit truputį, prieš kritikuodamas, nes labai pasimažinsit karmos taškų prieš mane.
Su elektra ir elektronika draugaujat puikiai, o kiek matau su mechanika ne visuomet puikiai, bet teisus vistiek jaučiatės visada. Tik aš jūsų elektronikos srity nedrįstu, o jūs mane mechanikoj kritikuojat drąsiai. Šimto diržų gal dar ir nepakeičiau, bet jau teko matyti įvairių mechanizmų. Nuo tokių, kur ant diržo alkūninis ir velenėlis fiksuoti savo padėtyse, ir tempimo guolis, iki tokių, kur diržas sukasi ant devynių skriemulių. Neatmetu galimybės, kad kažkada taip įvyks, bet dar nei vieno ne savo motoro nesugadinau ir nei vienas po mano darbo nebuvo neužsikūręs ar mėtęs sinchronizacijos klaidų.
Įtempus stipriau - fazės pasisuka tuose varikliuose, kuriuose tiek velenėlio, tiek veleno žvaigždutės fiksuotos ant šponkių visiškai standžiai ir neturi galimybės pareguliuoti, tuomet taip.
Dabar kas dėl reguliuojamų žvaigždučių ir įtempimo bei fazių pametimo - ar jūs suprantat, kad atleidus reguliuojamos velenėlio žvaigždutės varžtelius, galima diržą tempti kiek nori - kaiščiai bus savo vietose ir laikys velenus savo vietose, o va išorinė velenėlio žvaigždutės dalis suksis ant vidinės dalies - stebulės pagal tai, kiek įtempsi. Tuomet įtempęs priverži tuos varžtelius ir fazės puikiausiai savo vietose. Čia nereikia mechanikos ir kitų dalykų žinių, užtenka trupučio vaizduotės, galvojant, kas vyksta visame diržo mechanizme, kai sukamas ekscentrinis ar stumiamas linijinis tempėjas.
Lygiai ta pati sistema ir naujesniame RHZ/RHY motore, kur velenėlis be reguliuojamos žvaigždutės - nes ten yra reguliuojama alkūninio veleno žvaigždutė. Jei to nepastebėjot, vadinasi tam "ne vienam varikliui" fazės sustatėt arba neteisingai, arba netyčia pataikėt. Taškas.
Dar įdomesnis yra į Opelius montuoto Isuzu 1.7 dyzelio mechanizmas, nes ten nesireguliuoja nei viršus, nei apačia tiesiogiai, bet tempimo guolis tarp alkūninio veleno ir velenėlio statomas ne gale, o priekyje. Galite įsivaizduoti, kaip teisingas įtempimas groja tokiu atveju.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 spalio 11 - 20:41
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 spalio 12 - 07:45
Nu atleisk jei izeizdiau,uzgavau ir pan..
kritika normalus reiskinys,net jei ir mane pakritikuoja teisingai,is to ir daromos isvados ir atitinkamai klaidas analizuoju.
Tadai,ta ir turejau omeny kad su nereguliuojamom zvaigzdutem truputi nukrypsta pertemus,ta gali pats isbandyti,net biski pertempus ir atleidus dirza i normalios stadijos itempimo,sveika naujam dirzui .
Kas liecia mehanikos,nu dirzus keisti gali praktiskai bet koks zmogus,dideliu meistru buti nebutina,visa tai mokino net vidurineje mokykloje apie vidaus degimo variklius keturtakcius ir dvitakcius,fizikos programoje,bent mane,sandien kaip mokina jaunima nezinau.
Na siurbli nuimineti tenka tad tuo paciu ir ir dantytaji dirza,ne vien elektra dirbti bet ir kuro aparatura,O mehaniko darbu tokiu kaip sankaba vaziuokle,as nedarau,cia jau tavo duona,o varikli isardyti,surinkti man ne naujiena,ta dalyka mokina ne vien elektrikus,o autosaltkalviu duonos nesiruosiu atimineti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 spalio 12 - 18:04
Ko man įsižeist ar užsigaut, viskas normaliai
Svarbu savo žodžius patvirtint pavyko, ir tuomet jau viskas gerai, kai nesu laikomas kosmonautu.
Automechanika yra labai paprastas dalykas, nes iš esmės pakanka gerų smegenų ir tiksliai su smegenimis komunikuojančių rankų. Jei to žmogus neturi, tai jokie mokslai nepadės. O pats jokio išsilavinimo, susijusio su automechanika, neturiu ir tikrai neturėsiu, nes projektuoti automobilius ir jų komponentus matomai ne visai lietuviams, nebent nori palikti valstybę, o dirbti mėgstamą darbą principe, t.y. atlikti ir tą juodą darbą, domėjimosi ir bandymo būdais, būdamas grynai savamokslis, žinių turiu jau pakankamai, kad būčiau geresnis už daugelį automobilių priežiūros ir remonto profkines ar kolegijines studijas baigusių jaunuolių. Na, tikrai ne visus, aišku
Važiuoklių, jei galima, man nelipdykit. Nes paskui žmonės kreipiasi ir prašo kažką ten pakeisti. Seniau kažkądar dariau, kažką specifiško dar ir dabar padarau, kai itin retais atvejais nebūna ką veikti, bet noriu jų visai atsisakyti, nes ten visai nieko įdomaus... Vien purvas ir smurtas, ir nudaužyti nagai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 spalio 12 - 18:05
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 spalio 26 - 16:51
sveiki.prikelsiu tema.masina po visu mano remontu vis dar sunkiai kuriasi.reikia sukti apie 10sek. kol pagauna.bet stai siandien vel iskilo problema.ivaziavus i posuki didesniu greiciu auto uzgesta.palaukus 20 sekundziu uzsiveda.stai ir jums siauliu serviso pasekmes.sumoketa 280euru,suvaryta kuro matuokle,pakeisti abu siurbliai,ir kuro filtro korpusas.negana to dar pradejo ir gesti ant posukio
Parašyta 2015 spalio 26 - 18:01
sveiki.prikelsiu tema.masina po visu mano remontu vis dar sunkiai kuriasi.reikia sukti apie 10sek. kol pagauna.bet stai siandien vel iskilo problema.ivaziavus i posuki didesniu greiciu auto uzgesta.palaukus 20 sekundziu uzsiveda.stai ir jums siauliu serviso pasekmes.sumoketa 280euru,suvaryta kuro matuokle,pakeisti abu siurbliai,ir kuro filtro korpusas.negana to dar pradejo ir gesti ant posukio
buvo tip top tokia pat problema"gesti ant posukio",labai banalus sprendimas padejo su laidais per 10 min
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 spalio 26 - 18:01
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2015 spalio 26 - 18:23
bet cia siauliai.reikes savaites
Aš ir mano Peugeot →
Elektra ir elektronika →
p406 pakaitinimo žvakių rėlė.Sukūrė diawollo, 2019 Bir 23 406, rėlė, 2.0HDI |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Autoservisai, detalių parduotuvės, šrotai →
P406 vairo kolonėlės restauravimasSukūrė sakirE, 2019 Kov 04 peugeot, 406, vairas, kolonėlė ir dar 3 |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Elektra ir elektronika →
Važiuojant užgeso ir nebeužsivedaSukūrė sakirE, 2018 Sau 26 406, elektra, užgeso, neužsiveda |
|
|||
Skelbimų lenta →
Perku, ieškau →
Peugeot automobiliai ir jų dalys (Perku, ieškau) →
Ieskau P406 1.8l variklio arba tik skyvu.Sukūrė Scorpy, 2017 Lie 16 variklis, skyvas, 406, 1.8 ir dar 4 |
|
|||
Skelbimų lenta →
Parduodu, siūlau, keičiu →
Peugeot automobilių dalys (Parduodu, siūlau, keičiu) →
Peugeot 406 Coupe 2L 99kW, 2000m dalimisSukūrė Mindaz, 2017 Bir 21 Dalimis, coupe, 406 |
|
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0