Servisai visada gieda apie variklio keitimą. Jau ne vienam pažįstamam žmogui po mano papasakojimo tie patys variklių keitimais grasinantys servisai keitė tik karomyslus, ir varikliai toliau sau ramiai važiavo.
Kas paskutinis lindo prie motoro? Gal buvo velenėlio salnykas keistas?
Beje, būna dar ne tokių stebuklų. Renault 1,9dTi varikliui lekia velenėlio skriemulio šponkė (degtuko storio, dėl to ir lūžta) ir 99proc lanksto vožtuvus ir pan. Bet vienas žmogelis atitempė man žiemą mašiną iš Vilniaus, nuėmęs dangtelį aišku radau jam šitą bėdą. Paklausiau, ar po užgesim,o bandė dar kurti mašiną. Tai ir starteriu suko, ir šniūru tampė. Praktiškai laidojau variklį arba galvą ir jau norėjau iš kiemo varyt žmogelį, bet anas pats ėmė ir nupirkęs atvežė man visiškai naują skriemulį ir paprašė pabandyt uždėt. Uždėjau ir su senais diržais ir guoliais užsivedė, prasidirbo prasidūmino kokias 10minučių, ir dirba sau gražiai. Tai pakeitėm diržo komplektą su riebokšliais ir puikiausiai važinėja jau 9 mėnesius, ir kuriasi, ir traukia gerai, ir dirba gražiai. Nei vienas Renault variklius taisęs meistras nedavė jokių šansų, kad tas variklis dirbs neremontuotas, bet priėmėm išvadą, kad škyvas buvo priveržtas pakankamai stipriai, kad nurovė tik šponkę ir pasisuko labai nedaug, todėl vožtuvų dar nepasiekė tiek, kad užlenktų.