Kaune as ir mano kolegos apsiimtume, galim sneketis nuo rugsejo galo.:)db atostogaujam.
#21
Parašyta 2015 rugsėjo 01 - 17:17
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#22
Parašyta 2015 rugsėjo 01 - 22:03
Kaune as ir mano kolegos apsiimtume, galim sneketis nuo rugsejo galo.:)db atostogaujam.
Na jei iki tada nieko nerasiu reiskia jau teks pas jus kreiptis o del greitumo tai neskubu galit nors ir iki kaledu krapstitis
Šį pranešimą redagavo zydrunas10: 2015 rugsėjo 01 - 22:03
#23
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 09:34
na pertemti pilnai realu,ir ka as pastebejau pas siuos motorus su rankiniu itempimo guoliu,kai ikaista motoras dirzas tampa dar daugiau itemtas,ko nera naujuose motoruose kur itempejas automatinis,na ir tuos sugeba pastatyti neteisingai.
Yra pas beveik visus net ir naujus. Labai nedaug tėra motorų, kur pagrindinis diržas būtų tempiamas automatiniu tempėju, nes tai pakankamai nepatikima. Būna tempėjas su spyruokle arba hidraulinis - jie kiek reikia įtempia, tuomet priverži iki galo tempėjo varžtus ir viskas atsistoja į savo vietas, o ta spyruoklė arba hidraulika nieko nebeveikia. Arba tempėjas su rodykle ir spyruoklyte, kur sukant jį ar lenkiant, rodyklei atsistojus į teisingą padėtį, irgi priveržiami varžtai. Pas PSA variklius tempėjas su spyruokle buvo dedamas jau nuo labai seniai, pvz senieji XU 1,6 ir 1,9 benzai, turbūt nuo kokių 83-84 metų, turėjo diržo įtempėją su spyruokle. Susispaudi spyruoklę, priverži tempėją, tuomet užmauni diržą, atleidi varžtus ir diržas įsitempia kiek reikia. Tuomet dar reikia išsilyginti diržą ir analogiškai pertempti iš naujo. Tai, kad karštam varikliui tam tikromis apsukomis variklis "verkia", rodo, kad dirželis gali būti pertemptas. Tas ne visuomet galioja su Conti diržais, nes jie yra linkę garsiau dirbti ir pradžioje verkti, kol prasitampo, prasitrina, netgi ir sutempus su automatiniu ar rodykliniu tempėju, kur paklaida gali būti tiktai dėl gamintojo broko.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugsėjo 02 - 09:35
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#24
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 09:46
pritariu tadui del conti dirzu, ypac ant 2.2hdi 94/98 kw jie nauji dainuoja, kartais pakeitus is seno i nauja atrodo kad koks guolis uzia, bet paskui prasidirba po kokiu 500 - 1000km jau beveik nedainuoja, o po 2000 jau isvis buna tylu grazu.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#25
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 10:05
Yra pas beveik visus net ir naujus. Labai nedaug tėra motorų, kur pagrindinis diržas būtų tempiamas automatiniu tempėju, nes tai pakankamai nepatikima. Būna tempėjas su spyruokle arba hidraulinis - jie kiek reikia įtempia, tuomet priverži iki galo tempėjo varžtus ir viskas atsistoja į savo vietas, o ta spyruoklė arba hidraulika nieko nebeveikia. Arba tempėjas su rodykle ir spyruoklyte, kur sukant jį ar lenkiant, rodyklei atsistojus į teisingą padėtį, irgi priveržiami varžtai. Pas PSA variklius tempėjas su spyruokle buvo dedamas jau nuo labai seniai, pvz senieji XU 1,6 ir 1,9 benzai, turbūt nuo kokių 83-84 metų, turėjo diržo įtempėją su spyruokle. Susispaudi spyruoklę, priverži tempėją, tuomet užmauni diržą, atleidi varžtus ir diržas įsitempia kiek reikia. Tuomet dar reikia išsilyginti diržą ir analogiškai pertempti iš naujo. Tai, kad karštam varikliui tam tikromis apsukomis variklis "verkia", rodo, kad dirželis gali būti pertemptas. Tas ne visuomet galioja su Conti diržais, nes jie yra linkę garsiau dirbti ir pradžioje verkti, kol prasitampo, prasitrina, netgi ir sutempus su automatiniu ar rodykliniu tempėju, kur paklaida gali būti tiktai dėl gamintojo broko.
vadinasi nesi keites 1.6hdi,2.0 hdi 100kw dirzu,kur iskirtinai yra butent automatinis itempejas,apie tai ir kalbu kad teko matyti neteisiklingai ...O karta keiciant 2.2hdi 98kw teko aptikt ir "trofeju"ikritusiu kurie pjove dirza
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#26
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 11:21
Tai kad ten neteisingai uždėt galima nebent kai tempėjo ausį ne ant tos briaunos ar ne ant to šašo užmaut chebra sugeba, netgi tą ausį užlenkia, arba ne į tą pusę suka - tuomet įsitempia, bet rodyklė nieko nerodo.
100kw dirželio dar nekeičiau ir guolio rankoje nelaikiau, tai pasakyti negaliu, o 1,6HDi bent 3vnt yra daryti. Nepastebėjau esminių konstrukcinių skirtumų tempimo guolyje tarp 1,6Hdi ir senojo 1,8 16V benzo 81kw, t.y. XU7JP, EW8/10 benzų ar netgi DW17 2,7HDI dyzelio guolių. Tik tiek, kad 1,6Hdi bent SKF gamintojo tempėjo guolis slankioja laisvai ant tempėjo ašies, t.y. iš esmės guolis yra slankiojantis, bet tempėjas priveržiamas standžiai, t.y. centrinį varžtą priveržus, apie varžtą ekscentrinis mechanizmas jau nebepasisks ir nuėmus ar nupjovus diržą. Nebent jeigu aš kažką pramazinau darydamas automatiškai iš inercijos. Kitąkart kai tokiam motorui teks keist, būtinai stipriau pasigilinsiu į tempėjo konstrukciją. Reik pažiūrėt, gal tempėjų dėžėj dar rasiu ir kokį seną, bet kad berods visų savininkai detales pasiėmė.
Gali būti, kad ir klystu, tikrai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#27
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 19:25
Na ka sendien atsisedau per piet ir apskambiau 8 utenos servizus ir garazus ir kai pasakidavau ko man is ju reikia visi lik sustare netvarko neuzsiima ir panasei mandri ar kaip cia ar pinigu nereikia
#28
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 20:44
Jei pauliusj rugsėjo gale visgi negalės, apsiimčiau ir aš panašiu metu, vien dėl įdomumo, nes tokių darbų nedaręs, o dabar jau kieme kaip tik stovi Activa su 2.1TD - 8/12 sulaužytų karomyslų, tai bus darbelio ir ten...
Na ka sendien atsisedau per piet ir apskambiau 8 utenos servizus ir garazus ir kai pasakidavau ko man is ju reikia visi lik sustare netvarko neuzsiima ir panasei mandri ar kaip cia ar pinigu nereikia
Matai, čia yra kruopštus ir atsakingas darbas, kur reikia žinoti, ką darai. Kadangi servisuose dažniausiai dirba gavrikai atsilupėliai, tai jiem pradžioj atrodo, kad čia lengva, o kai porąkart smarkiai nesigauna ir nudega, tai meta tokius darbus ir geriau varo masofkę - tepalai, filtrai, kondiškių (kiaurų) pildymas, važiuoklės, stabdžiai, dirželiai, kur visokiems standartiniems automobiliams sugeba ir gavrikai visai neblogai padaryt...
Vakar draugas po darbo vakare važiavo į kažkokį servisą gelbėt meistrų, kad iš darbo neišmestų, nes nesugebėjo vairo stiprintuvo paleist, ir bėdos niekaip neranda, nors virino vairo stiprintuvo vamzdį ir privirino vidų tiek, kad praeinamumas su visu siurblio slėgiu tik toks, kad atjungus galą prie kolonėlės, iš vamzdžio lėtai kapsi. Sistema sena pirmos Xantijos su vienkontūriniu siurbliu ir srautų skirstytuvu, tai gerai, kad jis tokio senumo (22 metų) dar tinkamai dirba ir slėgį nukreipia tinkama linkme - į slėgio reguliatorių, nes kitaip būtų nafig išsprogdinę ten kąnors, bo tie senieji siurbliai nepatvirtintais duomenimis yra įgalūs įvynioti iki 1000 atmosferų ir susprogdinti ne tik vamzdžius, bet ir sferas, ir savo korpusus...
Dabar įsivaizduok tokiem meistram patikėk variklio galvos, skirstymo mechanizmo ir t.t. darbus, kur normaliai darant, visai nieko būtų ir mikronus pamatuot, bet tiek jau to, kad tas nedaroma - 99proc puikiai veikia ir be to, bet anie būna velenėlių laikiklius pusėm sumaišo arba netgi patį velenėlį kita puse sugeba įdėt, nes dedasi, nors aiškiai vienoj pusėj DIST parašyta... O paskui WAI WAI, nesikuria, WAI WAI kuriasi, bet diržą ant velenėlio per penkis dantis perkelt reikėjo, ir vistiek kažkaip netaip
Matytum, kiek paprasti keli žmogeliai, kurie nei meistrai, nei išvis remontuojantys mašinas, yra uždirbę iš tokių servisų, kur užtekdavo tik nuvažiuot ir įdėt po vienu varžtu servisistų pamestą šaratą, ir mašina pakyla...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugsėjo 02 - 20:53
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#29
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 21:38
jei reikes daliu suktelk turiu viska sveika
#30
Parašyta 2015 rugsėjo 02 - 22:45
Jei pauliusj rugsėjo gale visgi negalės, apsiimčiau ir aš panašiu metu, vien dėl įdomumo, nes tokių darbų nedaręs, o dabar jau kieme kaip tik stovi Activa su 2.1TD - 8/12 sulaužytų karomyslų, tai bus darbelio ir ten...
Matai, čia yra kruopštus ir atsakingas darbas, kur reikia žinoti, ką darai. Kadangi servisuose dažniausiai dirba gavrikai atsilupėliai, tai jiem pradžioj atrodo, kad čia lengva, o kai porąkart smarkiai nesigauna ir nudega, tai meta tokius darbus ir geriau varo masofkę - tepalai, filtrai, kondiškių (kiaurų) pildymas, važiuoklės, stabdžiai, dirželiai, kur visokiems standartiniems automobiliams sugeba ir gavrikai visai neblogai padaryt...
Vakar draugas po darbo vakare važiavo į kažkokį servisą gelbėt meistrų, kad iš darbo neišmestų, nes nesugebėjo vairo stiprintuvo paleist, ir bėdos niekaip neranda, nors virino vairo stiprintuvo vamzdį ir privirino vidų tiek, kad praeinamumas su visu siurblio slėgiu tik toks, kad atjungus galą prie kolonėlės, iš vamzdžio lėtai kapsi. Sistema sena pirmos Xantijos su vienkontūriniu siurbliu ir srautų skirstytuvu, tai gerai, kad jis tokio senumo (22 metų) dar tinkamai dirba ir slėgį nukreipia tinkama linkme - į slėgio reguliatorių, nes kitaip būtų nafig išsprogdinę ten kąnors, bo tie senieji siurbliai nepatvirtintais duomenimis yra įgalūs įvynioti iki 1000 atmosferų ir susprogdinti ne tik vamzdžius, bet ir sferas, ir savo korpusus...
Dabar įsivaizduok tokiem meistram patikėk variklio galvos, skirstymo mechanizmo ir t.t. darbus, kur normaliai darant, visai nieko būtų ir mikronus pamatuot, bet tiek jau to, kad tas nedaroma - 99proc puikiai veikia ir be to, bet anie būna velenėlių laikiklius pusėm sumaišo arba netgi patį velenėlį kita puse sugeba įdėt, nes dedasi, nors aiškiai vienoj pusėj DIST parašyta... O paskui WAI WAI, nesikuria, WAI WAI kuriasi, bet diržą ant velenėlio per penkis dantis perkelt reikėjo, ir vistiek kažkaip netaip
Matytum, kiek paprasti keli žmogeliai, kurie nei meistrai, nei išvis remontuojantys mašinas, yra uždirbę iš tokių servisų, kur užtekdavo tik nuvažiuot ir įdėt po vienu varžtu servisistų pamestą šaratą, ir mašina pakyla...
Ir sake man kadaise zmogus vienas jei tvarkai masina i serviza tik vazuokle tvarkit o prie variklio neleisk va prileidau kad dirza pakeistu va dabar be auto sedziu
#31
Parašyta 2015 rugsėjo 24 - 20:25
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0