Įdomu iš kur pas juos seni starteriai restauravimui atsiranda, gal juos kas nors superka kaip alaus butelius?
Edited by Bivainis, 2015 December 21 - 19:19.
Posted 2015 December 21 - 19:11
Įdomu iš kur pas juos seni starteriai restauravimui atsiranda, gal juos kas nors superka kaip alaus butelius?
Edited by Bivainis, 2015 December 21 - 19:19.
Posted 2015 December 22 - 00:17
Lauberis tai duoda restauruotą, o jei grąžini seną - dar truputį atiduoda.
O taip tai manau jie iš šrotų juos susirenka.
Kaip daro rimti gamintojai, kaip Bosch, aš nežinau. Turbūt exchange ta pačia tvarka veikt turėtų.
Edited by tadas1991, 2015 December 22 - 00:18.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 January 01 - 22:59
Sveiki, pamastymui: kuo pagrindžiate jog starteris kaltas (kai naudoja daug energijos) dėl blogo užsikurimo? ta prasme, kas blogai vyksta? variklis lėtai sukasi ir nesukelia reikiamo slėgio reile? Ar dėl kritusios įtampos purkštukai nebevaldomi?
Posted 2016 January 02 - 20:19
atsalus orams ir man prasidejo problemos su Peugeot 407 2,0hdi 100kw ;/ rytais kai lauke -13 ilgai tenka sukti starteri kol uzsiveda ir galiausiai uzsivedes labai purtosi kol prasidirba, dar toks pastebejimas kad uzvedus pasmirsta dyzeliu..
Kaitinimo zvakes geros, kaitinimimo reles srove ateina iki zvakiu.
Man pirma mintis persasi ar cia negaletu buti problema su purkstukais?
Posted 2016 January 04 - 03:35
Sveiki, pamastymui: kuo pagrindžiate jog starteris kaltas (kai naudoja daug energijos) dėl blogo užsikurimo? ta prasme, kas blogai vyksta? variklis lėtai sukasi ir nesukelia reikiamo slėgio reile? Ar dėl kritusios įtampos purkštukai nebevaldomi?
lėtai sukasi. Kad purkštukų nedarinėtų, turi jau labai rimtai įtampa nukrist.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2016 January 04 - 08:13
atsalus orams ir man prasidejo problemos su Peugeot 407 2,0hdi 100kw ;/ rytais kai lauke -13 ilgai tenka sukti starteri kol uzsiveda ir galiausiai uzsivedes labai purtosi kol prasidirba, dar toks pastebejimas kad uzvedus pasmirsta dyzeliu..
Kaitinimo zvakes geros, kaitinimimo reles srove ateina iki zvakiu.
Man pirma mintis persasi ar cia negaletu buti problema su purkstukais?
Sveikas, jei dyzelio smarve eina is kamino, tai gali buti purkstukai, kompresija, degimas blogas. Jei is variklio, tai kazkur leidzia... Bet prie -5 daleiskim gerai kuresi?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2016 January 04 - 08:46
Kaip ten pasikeitusiems starterius? aš mąstau irgi keistis, tai būtų įdomu sužinot a verta
Posted 2016 January 04 - 09:37
Posted 2016 January 04 - 09:54
Tai gal net neverta :/ reikia žvakes žiūrėt, nes šimtą metų nekeistos ir gaaal akumą per slabną įsidėjau, bet, kad galingą įdėt, reik atsisakyt apdailos
Edited by S.Vilius, 2016 January 04 - 09:56.
Posted 2016 January 04 - 10:00
Nu aš ant 406 kitą starterį dėjau, tai kaip diena ir naktis. Dabar kuriant atrodo variklį nafik išplėš, kai ankščiau vos versdavo
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2016 January 04 - 10:13
Pas mane suka, bet atrodo, kad be tolko, jokio griebimo (kai užmečiau papildomai bmw akumą iškart užkūriau) reiktų dar žvakes pračekint
Edited by S.Vilius, 2016 January 04 - 10:24.
Posted 2016 January 04 - 10:54
Posted 2016 January 04 - 10:56
Tai, kad naujas yra, antras sezonas dar tik reik žiūrėt įtampą, gal nedakrauna
Posted 2016 January 04 - 14:49
Akumas pirktas ir mano prieš porą metų, bet trumpi atstumai ir dar žiemą, padarė savo. Pakaitinau žvakes prie -14, pasukau starterį vieną, antrą kartą, o trečiam kartui jau nebepakako aniergijos ir tik klaksėri pradėjo, dar ir laikrodis nusiresetino. Tiesa prieš tai dar vieną vakarą draugelio mašiną bandėme užvesti gal 20 minučių, bet po to jis prisiminė, kad gal žvakės vis tik jo nekeistos.
Pakabinau akumą namie ant pakrovėjo, 4 valandos ir pasikrovė. Nusinešiau akumą atgal (buvo jau visi -17 ar tai -18), pajungiau, vėl pakaitinau vieną kartą žvakes, brūkšt ir pukši mano garvežys.
Edited by sandman^kfmf, 2016 January 04 - 14:50.
Posted 2016 January 04 - 15:43
Akumas pirktas ir mano prieš porą metų, bet trumpi atstumai ir dar žiemą, padarė savo. Pakaitinau žvakes prie -14, pasukau starterį vieną, antrą kartą, o trečiam kartui jau nebepakako aniergijos ir tik klaksėri pradėjo, dar ir laikrodis nusiresetino. Tiesa prieš tai dar vieną vakarą draugelio mašiną bandėme užvesti gal 20 minučių, bet po to jis prisiminė, kad gal žvakės vis tik jo nekeistos.
Pakabinau akumą namie ant pakrovėjo, 4 valandos ir pasikrovė. Nusinešiau akumą atgal (buvo jau visi -17 ar tai -18), pajungiau, vėl pakaitinau vieną kartą žvakes, brūkšt ir pukši mano garvežys.
Čia gal ne į temą truputį. Lyg mačiau tavo video youtubėj, kad užkūri pežuką ir meta kurį laiką melsvą dūmą. Ar išspręndei šią bėdą?
Posted 2016 January 04 - 15:54
Aha. Maniškis čia video. Žinok vis dar tas pats darosi. Dėl to garvežiu ir vadinu. Šiaip nesuku kiaušų jau. Trečia žiema taip. Šią galvojau, kad jau numirs galutinai variklis, bet rupūžė nemiršta. Pakroviau akumą ir vėl padla vedasi nepriklausomai ar yra šalčio ar nėra. Tik vaizdų biškį smagių kaip matai duoda.
Pažiūrėk kaip vedasi prie -18 irgi esu įmetęs video. Purkštukai kalatojasi stipriai po užvedimo (vos ne kokias 5 sekundes praėjus), bet variklio veikimas žymiai tolygesnis ir gražesnis. O ir pats užsivedimas smagesnis. O kai koks nors +2 būna, tai kaip pragaro mašina dreba. Anomalija kaip reikiant.
Edited by sandman^kfmf, 2016 January 04 - 15:58.
Posted 2016 January 04 - 16:11
Pas mane panašiai yra, kai būna pirmas toks užvedimas. Irgi tas pats garsas būna "tratata", kaip tame video, kur +4. Bet tik pas mane viskas trunka labai trumpai. Ir žinau, kad vienas puršktukas yra neidealios būklės tikrai pas mane. Apsukos irgi būna plaukioja.
Posted 2016 January 04 - 16:18
Kuriasi puikiai, mašina neatpažistama. Akumas įmestas 55ah, bet puikiai suka. Užvedus nesipurto.
Posted 2016 January 04 - 18:46
o anksčiau purtydavosi (ne visi cilindrai dirbdavo)?
Posted 2016 January 05 - 09:38
Beje, šiandieną -20, užsivedė jau net be tokio akivaizdaus TRATATA (tik įsiklausius jis kiek girdimas buvo), o iš purtymosi tik nedidukė vibracija trumpai pabuvo. Nors baltasis džinas vistiek lindo iš vamzdžio. Gal tik tokiu oru jis ne taip išsiskiria iš kitų mašinų.
Sakau, mano mašina tai anomalija - jai +20 ir daugiau arba -20 ir mažiau paduok. Galiu į NASA kaip Marso roverį atiduoti.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users