Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 407 2.0 hdi pakaitinimo zvakes


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#1 martis55555

martis55555
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Automobilis:peugeot407 2.0 hdi 100kw 2004m

Parašyta 2016 sausio 07 - 18:43

sveiki gal kas gali patart kur nebrangiai klpd raj. pakeistu pakaitinimo zvakes peugeot 407 2.0 hdi 100kw ?


  • 0

#2 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2016 sausio 07 - 22:42

Kas yra "nebrangiai"?
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 08 - 02:13

Kai nebrangiai keis, tai paskui galvą teks kelt. Čia gi ne golfas ir ne 405. Skaitau, kad 30 eurų už šito variklio žvakių keitimą yra itin nebrangiai, o kaip manot jūs?


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 08 - 02:48

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2016 sausio 08 - 07:16

Lito laikais -50 Lt/ vnt.
Nes darbo, kad ir igudusiam, min 2 valandoms.
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#5 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 08 - 07:23

cia tos valandos nerodiklis,gali ir visa diena daryti,tam kad neuzlauzti zvakiu +priejimai visiokie,ir kiti nuansai dirbant butent si darba..;kokiam vw crafter 2.5 2012 m uzlausi zvake ir вылетишь в трубу variklis kainuos maza nepasirodys


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 sausio 08 - 08:30

Kai nebrangiai keis, tai paskui galvą teks kelt. Čia gi ne golfas ir ne 405. Skaitau, kad 30 eurų už šito variklio žvakių keitimą yra itin nebrangiai, o kaip manot jūs?

 

Taip, zvakiu keitimas sitam reikalui su tokiu varikliu siiap KLP eina nuo 60e + jei luzta KLP nei vienas servisas nemoka is saves, pries keiciant zvakes pamini, jog jei lush zvakes, vienos istraukimas 150e, dvieju 200e, keturiu 300e. Kaip tik ant dienu buvo atvaziaves zmogus, kuris keitesi niekada dar nuo gimimo nekeistas pakaitinimo zvakes 2,7HDi Citroen C6 (~200k km), luzho 4 is sesiu... :) Zvakes + darbas + istraukimas atsiejo 470e zmogui.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 sausio 08 - 08:34

Taip, zvakiu keitimas sitam reikalui su tokiu varikliu siiap KLP eina nuo 60e + jei luzta KLP nei vienas servisas nemoka is saves, pries keiciant zvakes pamini, jog jei lush zvakes, vienos istraukimas 150e, dvieju 200e, keturiu 300e. Kaip tik ant dienu buvo atvaziaves zmogus, kuris keitesi niekada dar nuo gimimo nekeistas pakaitinimo zvakes 2,7HDi Citroen C6 (~200k km), luzho 4 is sesiu... :) Zvakes + darbas + istraukimas atsiejo 470e zmogui.

 

Reikia važiuot pas tadas1991, žmogus stengiasi nenulaužti iš paskutiniųjų, kai kitur mato, kad daug knistis ir greit neatsuks, nulaužia - atsiperka išeikvotas laikas :D gerai kai 307`tam priėjimas draugiškas meistrams :D kitą savaitgalį bandysiu priduot keitimui


  • 0

#8 digidata

digidata
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 33
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2016 sausio 08 - 08:43

Kai nebrangiai keis, tai paskui galvą teks kelt. Čia gi ne golfas ir ne 405. Skaitau, kad 30 eurų už šito variklio žvakių keitimą yra itin nebrangiai, o kaip manot jūs?

Kur už tiek keičia? :)~


  • 0

#9 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 sausio 08 - 13:41

Tiesa, Peugeot pasitaises yra, vis uzmirstu parasyti,jog  pas naujaji 2.0HDi DW10CTED4 motora (163Ag) zvakes priekyje sukrove :) Reikia nusiimt trubos vamzdzdius, kuro filtra ir aisku dozatoriu. Rescpect uz tai :beer:

 

Taipogi ir pas naujausia 1.6HDi (DV6C) zvakes dar geriau prieinamos, salia kuro pursktuku :lyzht: :good: Mokomes is savo klaidu :pug:


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 sausio 08 - 14:13

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#10 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 sausio 08 - 13:50

Tai jau tikrai šaunu, kad į protą atėjo :) Ir šiaip man šitas jų variklis geriausias atrodo kokį yra paleidę Hdi. Mažas, eiklus, daug neryja :) Didžiasia galia ties 3500-3750rpm atrodo lyzht1.gif.pagespeed.ce.gfriZapZLI.gif


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#11 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 sausio 08 - 14:17

kodėl man atrodo, kad pas mane priekį žvakės? (ne 163ag) :D


  • 0

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 sausio 08 - 14:19

kodėl man atrodo, kad pas mane priekį žvakės? (ne 163ag) :D

 

Tai va, pas tave senas geras HDi, kur buvo VISKAS TEISINGAI padaryta :pug: , paskui atejo RHR motorai su siknoj nukistom zvakem :doh: Idomu tas inzinierius tebedirba Peugeot  :shy: 


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.045
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 sausio 08 - 14:27

Tai va, pas tave senas geras HDi, kur buvo VISKAS TEISINGAI padaryta :pug: , paskui atejo RHR motorai su siknoj nukistom zvakem :doh: Idomu tas inzinierius tebedirba Peugeot  :shy:

thats how they make money :D


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 08 - 19:53

Kur už tiek keičia? :)~

Esu už tiek keitęs, pirmą kartą pasimokymui ir kai mašina buvo C5, tai su priėjimu tikrai geri reikalai :)

Plius, neturiu dar šiai dienai rimtų įrankių ir patirties nulaužtų išsukinėjimui, tai jei nulūžtų, kogero gerai užtruktų, nes turėčiau arba tai išmokti daryti, arba įsiprašyti su tuo bolidu pas kažką, kas traukia :)

Dabar, priklausomai nuo mašinos, tokiam matarui būtų nuo 45 eur. Jei norit, kad keraminiu, o ne grafitiniu tepalu sriegį patepčiau, tai dar keli eurai, nes jis rupuže brangus. Bet tas tepalas elementui nepadės vistiek, tai prasmės maža. Padės tik priežiūra, kad kuo mažiau būtų važiuojama su negyva žvake :)

 

Beje, praeitą savaitę sutikau žmogų (keičiau jam dirželį), kuris tokiam motorui žvakes keitėsi pats ir padarė didelę klaidą - nusiėmė visą EGRą pilnai, t.y. su visa antifrizo pūsle, kas yra Obsoliučiai nereikalinga, nes 1,2 žvakės prieinamos nuėmus EGRo elektrinę dalį, t.y. patį vožtuvą, o 3-4 prieinamos tiesiog taip. Na gerai, reikia atsijungti alsuoklio vamzdį, kuris mėgsta lūžti :)
O kai nuimamas šilumokaitis, paskui tą veiksmą lydi daug problemų, kurios susijusios su vamzdžio "išmetimo kolektorius-EGR" prijungimu atgal. Tai ten apgadino ir vamzdelį, ir pūslę, ir vistiek neužmovė chamuto, ir nesandaru, dūmelį sau pučia. Nebesiėmiau tvarkyt prieš Naujus, nes nenorėjau įklimpt ir sutikt juos garaže :D

 

Reikia važiuot pas tadas1991, žmogus stengiasi nenulaužti iš paskutiniųjų, kai kitur mato, kad daug knistis ir greit neatsuks, nulaužia - atsiperka išeikvotas laikas :D gerai kai 307`tam priėjimas draugiškas meistrams :D kitą savaitgalį bandysiu priduot keitimui

O tavo matarui, Viliau, žvakių keitimas, skubant, padaromas per 15min :) Tai yra daug greičiau, negu senoliams XUD motorams, nors pas juos nelūžta išvis niekad. O tokiam kaip tavo, lūžta labai retai, tad aš dar nesu nulaužęs.

 

 

Kas dėl užkepusių atsukimo, aš stengiuosi jas atsukt, bet viskam yra savo ribos. Jei suksi užkepusią ir ji nesugirgždės, tai nieko ir nepadarysi. Jei sugirgžda, vadinas elementas nagare sujudėjo, tai yra šansų, kad visokie purškalai, sukinėjimai pirmyn atgal šimtą kartų ir t.t. duos vaisių :) Kiekvienos žvakės, kaip ir užkepusio nulaužto purkštuko, ištraukimas, reikalauja pastangų ir rizikos sugadinti galvą, todėl man asmeniškai daug geriau, jei atsisuka ir už tą žvakę paimt ten 20eurų, negu neatsukt ir kruštis rizikuojant motoru, už brangiai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 08 - 19:54

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 09 - 12:13

Na va vakar atvažiavo 407 su RHR 100kw ir šian išvažiuoja pakeistom žvakėm. Negyva tik viena buvo, bet atsisuko visos gan lengvai, ta negyva netgi lengviau, negu kita gyva, kuria atsisuko sunkiausiai. Aplink vidurines žvakes buvo pabėgę tepaliuko. Kadangi ten uždėta tokia mandra skarda, tai nei kaip jį išvalysi prieš sukant, nei ką. truputį sutepėm cilindrus :)

 

Beje, praeitoj žinutėj truputį pamiršęs pripjoviau grybo.

Teisingai yra taip.

2,3,4 žvakės keičiamos nieko nenuėmus, tik alsuoklio žarną. 4tai reikia truputį pasiknist užkišus ranką, nes ten yra aušinimo žarna-vamzdis ir trukdo prieiti iš viršaus, tai reikia laužti truputį kampu, bet su lankstuku ant mažo traškučio atsisuka tikrai be didesnių bėdų tiek veržlytė, tiek pati žvakė. 2,3 lengvumėlis. 1 žvakė po EGR. Atsijungiam EGR fiškė, atsisukam EGR ir jo šilumokaitį jungiančius du 10mm varžtelius. Atsisukam du 8mm varžtelius, laikančius patį EGR prie galvos. Dabar jau rimtai nesmagioji dalis. kišam kairę ranką pro šilumokaitį gilyn gilyn, lauždami po EGRu, o dešinę pro oro filtro vamzdį ten pat. Randam skardinį kronšteiną ir prie jo dar EGR bus prisuktas vienu nelaimingu vidiniu 5mm šešiakampiu. Su juo gali tekti pasiknisti šiek tiek, bet atsisuka ir prisisuka be problemų, tik gali tekti pagulėti ant variklio arba atremti galvą į balkiuką prie valytuvų :) Dažnai būna servisuose atgal nebeprisuktas. Na ir traukiam lauk EGR. Tuomet prie žvakės priėjimas pasakiškas. Kai kurie gal norės nesukti to 5mm varžtelio iki galo, nes ten yra pailga skylė ir EGRą galima pasukti ir pastumti tolyn ant pralaisvinto to varžtelio, bet aš jį atsisuku iki galo ir nusiimu, nes tada ten telpa ne tik įrankis, bet ir ranka, tad nereikia varlinėti :)

Surinkimas atgaline tvarka.

Pas 407 radau guminę alsuoklio žarną, tad viskas pasaka. Pas citrių C5 kiek matęs, visad būdavo termoplastikinė, kuri daugiau patempus ar palenkus, lūžta net ir šilumoje. Saugokit ją, jei pas jus tokia :)

ATSARGIAI - nepameskit EGR tarpinės. Ji aišku didelė ir niekur nedings, bet paskui teks ieškoti tam turbinos arba balkio raizgalyne ir traukti purvinais nagais lauk :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 sausio 09 - 15:40

Kokia Tadai kose naudojai zvakiu sriegi sutept, marke nurodyk kad Kaune rasciau nusipirkt kur? O del alsuoklio tai fenu pakainini suminksteja ir niekas neluzta. Jau Beru skierkas nusipirkau reiks keistis ir man.Sakai egr silumokaicio nereikia atsukinet nuo ismetimo kuliko. Na ziuresm.
Radau http://autoplikis.lt...9181-beru-gkf01
  • 0

#17 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 sausio 09 - 23:10

Koks skirtumas kas zvakes keicia? Petras, antanas ar bronius? Ten purkshk bet koki shuda niekas nepades jei prikepe. Zvakiu keitimas sekmes dalykas. Pasiseke- visos atsisuko. Nepasiseke- moki uzh luzusiu istraukima :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 10 - 00:29

Kokia Tadai kose naudojai zvakiu sriegi sutept, marke nurodyk kad Kaune rasciau nusipirkt kur? O del alsuoklio tai fenu pakainini suminksteja ir niekas neluzta. Jau Beru skierkas nusipirkau reiks keistis ir man.Sakai egr silumokaicio nereikia atsukinet nuo ismetimo kuliko. Na ziuresm.
Radau http://autoplikis.lt...9181-beru-gkf01

Grafitinį tepalą paprastą, ir tik sriegiams patepti. Senoms traktoriukų žvakėms jis dirba puikiausiai, ir po kelių metų išsukant ten tepalo jau nebebūna, bet grafito grūdelių apstu, nes jis laiko temperatūras iki tokių, kad yra naudojamas elektrodams aukštakrosnėse, kur degamas molis arba lydoma geležis, o reikia gero laidininko.

Turiu keramikinio Febi nusipirkęs, bet kad 100kw tos žvakės kažkas panašaus į 66 ar 80kw - nelinkę lūžti. Pas 1.6HDi tai jau tepiau sriegiukus keraminiu. Bet kas iš to, juk sakoma, kad nelūžta tie sriegiai (na, gal lūžta, bet retai), lūžta elementai. O nuo elemento prikepimo joks tepalas nepadės, nes jis degimo kameroj, tai žemiau sandarinimo konuso nėra prasmės tept. Tik jei sunkiau išsisuko, įkišu kažką grubaus, pravalyt nagarui, pvz neaštrų (kalamo kaiščio) medvaržtį, apteptą konsistenciniu pigiu tepalu, kad cilindran mažiau pribyrėtų :)


Koks skirtumas kas zvakes keicia? Petras, antanas ar bronius? Ten purkshk bet koki shuda niekas nepades jei prikepe. Zvakiu keitimas sekmes dalykas. Pasiseke- visos atsisuko. Nepasiseke- moki uzh luzusiu istraukima :)

Nereikia.

Šian Dominyko draugelis darbe keitėsi 1.6HDinui žvakes, tai irgi tų traktorinių žvakių prikeitęs normaliais kiekiais ir visiem dulkino protą, kaip visos žvakės atsisuka visada ir kad niekas neaiškintų jam, kad būna lūžta ar dar ten ką. Tai kai bachūras pamatė, kad žvakės 8mm galvute sukamos, o ir pati žvakė 8mm, paskui dar kai pasuko pusę apsisukimo ir išgirdo tą sveikąjį kriaukšt, tai vos neapsimyžo į kelnes ir tada jau Dominyko klausė, ką dabar daryt? Tas kadangi šalia manęs stovėjo, kai tokiam pat motorui sukau, tai liepė prisukt atgal. Tuomet vėl atsukt, vėl prisukt, tuomet purškalų visokių piktų skvarbių per tokį pralaisvintą sriegį privarė jau ten kartu, ir išžaidė tas žvakes. Būtų bachūras, kaip Bronius iš garažo pavaręs tiesiai į vieną pusę, būtų ir nutraukęs. O dabar savo nuomonę jau pakeitė.

Esmė, kad kiekvienas smegenis naudojantis ir įrankius mokantis naudoti meistras tas žvakes, jei jas dar įmanoma atsukti, t.y. jei nėra mirtinai strigusios, tai ir atsuks. Tik problema ta, kad tokių absoliutus minimumas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 10 - 00:31

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 10 - 05:46

pareiksiu ir as savo.

zvakes luzta nuo prasto metalo,cia mano nuomone,kitas akcentas sudegusi zvake pati savo lizde surenka koksa,jei ji kaitintu koksas istirpsta,isdega.Jeigu pagal tehnologija dirbti,tai kas metus jos profilaktiskai issukiamos ir sutepamos,man net nesinori rasineti kad jos turi buti uzverziamospo to atsukamos ir vel uzsukamos ir su tam tikra jega (niutonais),momentu, ko ir nedaro didele dauguma,net ir benzininese


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 12 - 15:37

Taip, zvakiu keitimas sitam reikalui su tokiu varikliu siiap KLP eina nuo 60e + jei luzta KLP nei vienas servisas nemoka is saves, pries keiciant zvakes pamini, jog jei lush zvakes, vienos istraukimas 150e, dvieju 200e, keturiu 300e. Kaip tik ant dienu buvo atvaziaves zmogus, kuris keitesi niekada dar nuo gimimo nekeistas pakaitinimo zvakes 2,7HDi Citroen C6 (~200k km), luzho 4 is sesiu... :) Zvakes + darbas + istraukimas atsiejo 470e zmogui.

Pas mane ant dienų draugas/kolega su Jeep Grand Cherokee ir Merso 2.7CDI varikliu jame. Šiaip taip užvedus ir užsikaitinus iki 100C, žaidžiant, pavyko išžaisti visas penkias, nes prikepusios buvo taip, kad net atsukus, su dviejomis dar po pusvalandį žaidžiau, kad išsitrauktų pirštais ar magnetu, nes pusė variklio po panele ir priėjimo įrankiams, su kuriais galima truktelt, nėra. Ilgio jos panašios, kaip aprašytų, tik va kad 10mm, tai stipri pagalba, nes tokią nulaužt sunku :)

Dar tikrinant, radau, kad lyg dvi gyvos, trys ne. Bet įtampa iki pypkių neateina. Išsiaiškinau, kad relės dvi, viena 1,3,5, kita 2,4 žvakėms. Reles amerikonas sudėjęs paprastas standartines 4/5 kontaktų, valio. Tikrinu, ar kompas jas žadina - tikrai žadina, ir netgi labai ilgai, beveik po pusę minutės. Tikrinu ant 30 kojos įtampą - nėra nei degimą įjungus, nei išjungus. Hmmmm. Saugiklinės schemoj randu, kad kiekviena relė turi po savo saugiklį 50A - abu nudegę. Ko gi jiems nudegt, galvoju, nes atsijungus pypkes, tarp relių 87 kojų ir masės nei trumpo, nei jokios varžos, net judinant ir tampant tuos laidus.

Išžaidus žvakes, paaiškėja, kodėl. Ne trys, o visos penkios mirusios, tik dvi iš jų mirdamos dar ir užsitrumpino, ir abi ant skirtingų kanalų.

Penkios naujos Beru žvakės, du nauji brangūs 50-60A JCase tipo (amerikoniški) saugikliai ir lauksim naujų šalčių.

O žvakės visos tai dar su merso ženkliukais, panašu ir bus tų 2001mų metų. Mašina iš Italijos vasarą atvažiavus, tai ten ir nereikėjo.

 

Senesnis prancūzas (naujesnių visos grandinės nuo akumo iki relių neteko dar iščiupint), pas kurį saugiklių žvakėms nėra, tokiu atveju būtų sudeginęs relę, laidus arba pats užsidegęs.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 12 - 15:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0