Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 407 2.0 hdi pakaitinimo zvakes


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#21 audimas

audimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Vilnius-Raseiniai
  • Automobilis:peugeot 407sw 2.0 HDI 100kw

Parašyta 2016 sausio 13 - 13:23

Esu už tiek keitęs, pirmą kartą pasimokymui ir kai mašina buvo C5, tai su priėjimu tikrai geri reikalai :)

Plius, neturiu dar šiai dienai rimtų įrankių ir patirties nulaužtų išsukinėjimui, tai jei nulūžtų, kogero gerai užtruktų, nes turėčiau arba tai išmokti daryti, arba įsiprašyti su tuo bolidu pas kažką, kas traukia :)

Dabar, priklausomai nuo mašinos, tokiam matarui būtų nuo 45 eur. Jei norit, kad keraminiu, o ne grafitiniu tepalu sriegį patepčiau, tai dar keli eurai, nes jis rupuže brangus. Bet tas tepalas elementui nepadės vistiek, tai prasmės maža. Padės tik priežiūra, kad kuo mažiau būtų važiuojama su negyva žvake :)

 

Beje, praeitą savaitę sutikau žmogų (keičiau jam dirželį), kuris tokiam motorui žvakes keitėsi pats ir padarė didelę klaidą - nusiėmė visą EGRą pilnai, t.y. su visa antifrizo pūsle, kas yra Obsoliučiai nereikalinga, nes 1,2 žvakės prieinamos nuėmus EGRo elektrinę dalį, t.y. patį vožtuvą, o 3-4 prieinamos tiesiog taip. Na gerai, reikia atsijungti alsuoklio vamzdį, kuris mėgsta lūžti :)
O kai nuimamas šilumokaitis, paskui tą veiksmą lydi daug problemų, kurios susijusios su vamzdžio "išmetimo kolektorius-EGR" prijungimu atgal. Tai ten apgadino ir vamzdelį, ir pūslę, ir vistiek neužmovė chamuto, ir nesandaru, dūmelį sau pučia. Nebesiėmiau tvarkyt prieš Naujus, nes nenorėjau įklimpt ir sutikt juos garaže :D

 

O tavo matarui, Viliau, žvakių keitimas, skubant, padaromas per 15min :) Tai yra daug greičiau, negu senoliams XUD motorams, nors pas juos nelūžta išvis niekad. O tokiam kaip tavo, lūžta labai retai, tad aš dar nesu nulaužęs.

 

 

Kas dėl užkepusių atsukimo, aš stengiuosi jas atsukt, bet viskam yra savo ribos. Jei suksi užkepusią ir ji nesugirgždės, tai nieko ir nepadarysi. Jei sugirgžda, vadinas elementas nagare sujudėjo, tai yra šansų, kad visokie purškalai, sukinėjimai pirmyn atgal šimtą kartų ir t.t. duos vaisių :) Kiekvienos žvakės, kaip ir užkepusio nulaužto purkštuko, ištraukimas, reikalauja pastangų ir rizikos sugadinti galvą, todėl man asmeniškai daug geriau, jei atsisuka ir už tą žvakę paimt ten 20eurų, negu neatsukt ir kruštis rizikuojant motoru, už brangiai.Sveiki

Sveiki, gal tadas atsakys arba kazkas kitas. SItuacija tokia kad per salcius neina uzkurti peugeot 407 2006m. Hdi 100kw.Ijungus degima prie salciu pakaitinimo spirale dega apie 20s. ir vis isjungiant ir vis kaitinant po kurio laiko truputi sumazeja spirales rodymo laikas, bet prie dideliu salciu neina uzkurti. Vienas zmogus teige, kad Peugeot siu modeliu pakaitinimo zvakes padarytos taip jog jeigu nors viena zvake neveikia, sistema isjungia visas, bet paskaicius daugiau info ir tado postus, matau kad nesamone man cia pasake, kad gali viena ar dvi neveikti. Zvakes tikrino man per fiske ir sako kad atseit jos veikia.


  • 0

žvejui iš kilbuko šamas, medžiotojui iš voverės meška...


#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 13 - 14:57

Pievas tas vienas žmogus tau pasakė :) Kiek žvakių gyvų, tiek ir kaista. Tik klaidą įsimeta į kompą ir pasijungus diagnostinę įrangą - matosi.

 

Tikrinimas per fiškę yra labai preliminarus. Jei paskaitysi mano praeitą žinutę, tai pamatysi, kad vakar vienam bolidui tikrinau ir per fiškę, ir ant pačios žvakės - testeris pypia, varža kaip ir normali, o jungi ant akumo ir kaista ne žvakės galiukas, o laidas, nes žvakė užtrumpinta.

 

Gali būti, kad neveikia relė arba nutrūkęs koks laidas. Reikia žiūrėti gyvai, kas ten kur ir kaip dedasi :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 13 - 18:45

Pievas tas vienas žmogus tau pasakė :) Kiek žvakių gyvų, tiek ir kaista. Tik klaidą įsimeta į kompą ir pasijungus diagnostinę įrangą - matosi.

 

Tikrinimas per fiškę yra labai preliminarus. Jei paskaitysi mano praeitą žinutę, tai pamatysi, kad vakar vienam bolidui tikrinau ir per fiškę, ir ant pačios žvakės - testeris pypia, varža kaip ir normali, o jungi ant akumo ir kaista ne žvakės galiukas, o laidas, nes žvakė užtrumpinta.

 

Gali būti, kad neveikia relė arba nutrūkęs koks laidas. Reikia žiūrėti gyvai, kas ten kur ir kaip dedasi :)

zvake trumpina,tai net ir nenusukus galima pamatuoti...bet cia tu teisus esu mates ir patyres tokiu cirku su zvakem ir pan. dalykeliais ne tik pezo


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 13 - 18:55

Na tai taip, bet tokiu atveju net ne varžą reikia matuoti ir ne testerį pypinti. Nors varža dažniausiai skiriasi gyvos ir užtrumpintos, bet šiuo atveju labai gražiai abi užtrumpintos rodė po 1,4-1,7omus, kai naujos iš dėžutės rodė po 1,2-1,3omų.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 sausio 18 - 16:12

Mano 1.4 hdi irgi viena žvakė užtrumpinta. Dėl to relėje nudegė viena "šyna" (nežinau kaip tiksliau pavadnti). Relėje "+" po kontakto išsišakoja į 4 atskirus laidininkus, kuriais srovę paduoda per atskirus laidus į kiekvieną atskirą žvakę. Bet jau kontaktėlio menkumas.... Jei daryčiau relę žvakėms, bijočiau tokiu kontaktu junginėti 1 žvakę, o čia 4 iškarto...

Nežinau ar pavyko įkelt fotkę.Ten pintas varinis laidininkas prijungtas prie kietos šynos, kuri šakojasi į 4 atšakas. Viena iš jų nudegusi visiškai.

Nebemoku fotkių įkelt. Galima pažiūrėt čia paskerstą relę: 

 

https://drive.google...1VNTldyRWc/view

 

Bijau keisti (nulaužyti) tas žvakes. Auto iš FR, tikriausiai nekeistos nuo gimimo. Per šalčius turiu su kuo važinėt, o prie -5 ir šilčiau kuriasi be žvakių. Tiek čia tos žiemos...   mirkt.gif.pagespeed.ce.nfeXwSREy-.gif

Tik dabar pamačiau, kad su savo kibiriuku ilindau į 2.0 HDI temą. Nepykit.


Šį pranešimą redagavo D77: 2016 sausio 18 - 16:25

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 18 - 17:45

Jei trys gyvos, tai pasikaitinęs variklį, atsargiai suk ir turėtų atsisukti. Dar prieš pradedant darbus galima pasijungt laidą tiesiai nuo akumo pasikaitint kokią minutę, kad nudegtų nagaras. O su trim gyvom tai kursies ir prie gerų minusų be problemų.


Pas mane ant dienų draugas/kolega su Jeep Grand Cherokee ir Merso 2.7CDI varikliu jame. Šiaip taip užvedus ir užsikaitinus iki 100C, žaidžiant, pavyko išžaisti visas penkias, nes prikepusios buvo taip, kad net atsukus, su dviejomis dar po pusvalandį žaidžiau, kad išsitrauktų pirštais ar magnetu, nes pusė variklio po panele ir priėjimo įrankiams, su kuriais galima truktelt, nėra. Ilgio jos panašios, kaip aprašytų, tik va kad 10mm, tai stipri pagalba, nes tokią nulaužt sunku :)

Dar tikrinant, radau, kad lyg dvi gyvos, trys ne. Bet įtampa iki pypkių neateina. Išsiaiškinau, kad relės dvi, viena 1,3,5, kita 2,4 žvakėms. Reles amerikonas sudėjęs paprastas standartines 4/5 kontaktų, valio. Tikrinu, ar kompas jas žadina - tikrai žadina, ir netgi labai ilgai, beveik po pusę minutės. Tikrinu ant 30 kojos įtampą - nėra nei degimą įjungus, nei išjungus. Hmmmm. Saugiklinės schemoj randu, kad kiekviena relė turi po savo saugiklį 50A - abu nudegę. Ko gi jiems nudegt, galvoju, nes atsijungus pypkes, tarp relių 87 kojų ir masės nei trumpo, nei jokios varžos, net judinant ir tampant tuos laidus.

Išžaidus žvakes, paaiškėja, kodėl. Ne trys, o visos penkios mirusios, tik dvi iš jų mirdamos dar ir užsitrumpino, ir abi ant skirtingų kanalų.

Penkios naujos Beru žvakės, du nauji brangūs 50-60A JCase tipo (amerikoniški) saugikliai ir lauksim naujų šalčių.

O žvakės visos tai dar su merso ženkliukais, panašu ir bus tų 2001mų metų. Mašina iš Italijos vasarą atvažiavus, tai ten ir nereikėjo.

 

Senesnis prancūzas (naujesnių visos grandinės nuo akumo iki relių neteko dar iščiupint), pas kurį saugiklių žvakėms nėra, tokiu atveju būtų sudeginęs relę, laidus arba pats užsidegęs.

Jo, tai tas Čerokis dabar jau kuriasi prie -19C (tiek max kolkas buvo), kai seniau prie -5C reikėjo ilgokai žaisti, kad užsuktų (automatas, ir kažką amerikonas padaręs, kad kai pradeda griebt, atjungia starterį).

O šiandien bandysiu įveikt dar vieną 2.0HDi 100kw žvakių keitimą. Šįkart C5 II.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#27 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 18 - 20:03

patarima galiu duoti visiems kas keis zvakes,egzistuoja aerozolis su keramika butent neleidzia prikepti zvakems,brangus velnias ~10 euriurku bet daigtas.Ir zvakes uzsukamos apie 20NM mometu


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 18 - 20:06

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#28 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 18 - 22:11

Ramus, turiu, naudoju, tvirtinu kad geras daiktas, aisku mirusiom kuriu galas uzkoksuoja nepades, taciau sriegiam liuks..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#29 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 18 - 23:15

Sriegiams tepti irgi turiu keraminio. Tik ne purškiamo, o konsistencinio Febi, katras yra mersinio tepalo kopija, skirta prikepantiems purkštukams tepti. Bet ten, kur sriegiai rimti ir atsisuka, tai ir nėra prasmės jo naudoti, pakanka grafitinio.

 

20Nm užveržimas yra grubiai taikomas 10mm sriegio žvakėms.

10Nm veržiamos 8mm žvakės, pvz kaip DV variklių arba 2.2HDi 125kw (kur žvakės prieky, kolektoriaus tarpuose, vos matomos), nors gamintojas pastarajam išvis rekomenduoja 8Nm.

Dar būna senų dyzelių žvakės, ten kur 12mm būdavo, ir dar trumputės, tipo tos, kur nelūžta visai, tai joms berods 30Nm.

 

Bet kad čia tos jėgos toms virš 8mm yra labai didelės. Kaitinimo žvakės sandarinamos konusu, o ne spyruokline poveržle, tai ten sandarumui garantuoti reikia labai nedaug jėgos. Todėl tiek 8mm, tiek 10mm suku iš rankos su mažu traškučiu ir labai protingai. 10Nm reik pajausti, nes išvystoma gana nesunkiai, bet pvz 20Nm, kas yra 2kg su metro ilgio rankena, pas 15cm rankenėlę jau reikalauja 13,3kg jėgos, o tai, kaip mažam traškučiui, labai nemažai, gaunas jau beveik laužymas įrankio. Veržiu panašiai kaip ir 8mm žvakes ir su sandarumu bei atsukimu jokių problemų. Aišku, jei tik sriegiai ir konusai švarūs užveržiant...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#30 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 sausio 18 - 23:25

Aš chebrai galiu parodyt savo dinamometrą, kurį prie "ūkio" naudoju. Kainavo 3Eur.

PAAAAAKBJFJFKMCF_lg.jpg

Atsimatuoji rakto/varatoko rankenos ilgį ir pasiskaičiuoji iki kiek kilogramų/niutonu veržti užkabinus kabliuką už galo. Lyginau kas gaunasi su profesonaliu dinamometru, tai principe pataikai su +/- kelių procentų paklaida. Kuo didesnė jėga užveršt reikia tuo tiksliau :D  Kart nuo karto sukalibruoju pakeldamas 16Kg girą.  :D


Šį pranešimą redagavo diawollo: 2016 sausio 18 - 23:25

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#31 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 sausio 18 - 23:46

Jei trys gyvos, tai pasikaitinęs variklį, atsargiai suk ir turėtų atsisukti.


Gyvos tik 2. Negyva relė. Ir sudegęs didysis +12 konaktas fyšķėje prie relės. Gal kas ardot ir turit?
  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 19 - 00:03

Aš chebrai galiu parodyt savo dinamometrą, kurį prie "ūkio" naudoju. Kainavo 3Eur.PAAAAAKBJFJFKMCF_lg.jpg

Atsimatuoji rakto/varatoko rankenos ilgį ir pasiskaičiuoji iki kiek kilogramų/niutonu veržti užkabinus kabliuką už galo. Lyginau kas gaunasi su profesonaliu dinamometru, tai principe pataikai su +/- kelių procentų paklaida. Kuo didesnė jėga užveršt reikia tuo tiksliau :D  Kart nuo karto sukalibruoju pakeldamas 16Kg girą.  :D

Na maniškis irgi ne stebuklingas iš žvaigždžių metalo. Paprastas lenkiamo tipo, kur linksta pats rakto vamzdis, o ilga rodyklė tuo metu rodo į skalę. Mokėjau 25Lt prieš kokius ten 4 metus gal. Kažko įspūdingo su juo neteko veržti, bet visokiems velenėlių laikikliams, indėklams, alkūninio skriemuliams, kur svarbu momentas - pats tas. Esu priveržęs ir galvų kažkiek, tai XU7 benzo, XUD7TE dyzelio, VW 1.9TDI 81kw ir tikrai dar kažkokių, tik tiksliai nepamenu. Nei viena neprakiuro dar, nors dalis motorų gerai pjaunama buvo.

Bet tokie visokie apytiksliai ūkiško naudojimo dalykai netinkami mažiems momentams, nes tikslumas ten nekažką gaunasi tada. Pats mačiau, kaip Paulius naudoja mini dinamometrinį raktą purkštukų remontui, ten kur reikia išgauti ne dešimčių, o vienetų arba net po kablelio dalies tikslumą, kad įranga veiktų teisingai ir ilgaamžiškai :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 19 - 00:04

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 19 - 07:12

ju jus ir duodat garo,matuoti svori... as aplamai jauciu be dino uzsukima iki 20 nm.Tadai 20nm is vis lengvas uzsukimas...sunku paaiskinti net.Jei galva kelei motorui,turetum tai suprast


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 19 - 07:12

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#34 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 19 - 14:51

Kėliau ir dėjau atgal aš tų galvų nemažai, daugiau senesniems motorams, bet pas juos dažniausiai būtent pirminis ir būdavo 20Nm, paskui 60Nm, o paskui jau kampas. Dar. Bet kalbu apie 20Nm su 10-15cm traškučio rankenėle, o ne normaliu 1/2kvadrato galvutei dinamometriniu raktu, kur ilgis pusė metro, o kartais ir visas metras :)

 

Įveikiau šian dar vieną 100kw variklį. Susukau Iskra. Nelabai mėgstu jų ten, kur keičiasi sunkiau, bet kad jau tokias žmogus atsivežė ir prašė sukt net pakalbintas apie tokio sprendimo šiokius tokius trūkumus, tai ir susukau. Radau dar originalias Bosch - nei vienos gyvos :)

 

Klausia žmogus dėl tokio pačio motoro, tik pas C4 Grand Picasso. Reikia žiūrėt, ar į garažiuką tokį sukišim, nes minivenams įkišt tai per daug pastangų, kad būtų verta, o čia toks tarpinis aukščio variantas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 19 - 14:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#35 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2016 sausio 19 - 15:01

Kėliau ir dėjau atgal aš tų galvų nemažai, daugiau senesniems motorams, bet pas juos dažniausiai būtent pirminis ir būdavo 20Nm, paskui 60Nm, o paskui jau kampas. Dar. Bet kalbu apie 20Nm su 10-15cm traškučio rankenėle, o ne normaliu 1/2kvadrato galvutei dinamometriniu raktu, kur ilgis pusė metro, o kartais ir visas metras :)

 

Įveikiau šian dar vieną 100kw variklį. Susukau Iskra. Nelabai mėgstu jų ten, kur keičiasi sunkiau, bet kad jau tokias žmogus atsivežė ir prašė sukt net pakalbintas apie tokio sprendimo šiokius tokius trūkumus, tai ir susukau. Radau dar originalias Bosch - nei vienos gyvos :)

 

Klausia žmogus dėl tokio pačio motoro, tik pas C4 Grand Picasso. Reikia žiūrėt, ar į garažiuką tokį sukišim, nes minivenams įkišt tai per daug pastangų, kad būtų verta, o čia toks tarpinis aukščio variantas.

Kaip zvakes atsisuko?


Šį pranešimą redagavo stasietis: 2016 sausio 19 - 15:02

  • 0

#36 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 sausio 19 - 15:02

Išsukau ir aš vieną nelaimėlę 12metų senumo. Kaip nauja :D

cb65afa657fffa5fa8b930036e9c1b1d113.jpg


Šį pranešimą redagavo diawollo: 2016 sausio 19 - 15:05

  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#37 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 19 - 15:06

Be problemų visos. Viena truputį priešinosi, bet labai nepiktybiškai. Šitiems varikliams sukasi neblogai. Aišku tikimybė visada yra, kad pataikysi ant tos vienintelės iš šimto, kuri ims ir be jokio signalo trakštels, arba bus praeitų meistrų užvaryta iki negaliu ir tuomet lūžta net geriausios.

Visi servisų įkainiai ir verksmai dažniausiai dėl to, kad jos būtent variklio gale. Tinkamus įrankius turint, su variklio kaitinimu iki darbinės (kadangi visos negyvos ir norisi minkštesnio nagaro), apie 3h per daug neskubant. O skubėti čia ir negalima, nes beskubėdamas gali padaryti tokią nesąmonę, kaip įmesti vienos žvakės kontakto veržlytė į kitos žvakės lizdą. Pamatuota - tilptų :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#38 D77

D77
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Parašyta 2016 sausio 19 - 15:30

Sriegiams tepti irgi turiu keraminio. Tik ne purškiamo, o konsistencinio Febi, katras yra mersinio tepalo kopija, skirta prikepantiems purkštukams tepti. Bet ten, kur sriegiai rimti ir atsisuka, tai ir nėra prasmės jo naudoti, pakanka grafitinio.

O varinis tepalas (pasta) čia netinka?


  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#39 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 sausio 19 - 16:47

Sita kose naudoju 8€ 100g.
http://www.wurth.lt/lt/preke/5082
Sita kose naudoju 8€ 100g.
http://www.wurth.lt/lt/preke/5082
  • 0

#40 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 20 - 06:06

uzsukimas cia puse bedos,bet zvakes levos  islietos is ne metalo o is lauzo kokio turkisko ar rumunisko sukelia problemu,...metalurgija metalo ruda ...tik neprisiminkim  stalino laiku...politine demagogija


O varinis tepalas (pasta) čia netinka?

tinka,bet yra geriau,keramika,o bronzinis litolas sabdziams daugiau skitras,zinoma geriau nei nieko


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 20 - 06:07

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0