Esu už tiek keitęs, pirmą kartą pasimokymui ir kai mašina buvo C5, tai su priėjimu tikrai geri reikalai
Plius, neturiu dar šiai dienai rimtų įrankių ir patirties nulaužtų išsukinėjimui, tai jei nulūžtų, kogero gerai užtruktų, nes turėčiau arba tai išmokti daryti, arba įsiprašyti su tuo bolidu pas kažką, kas traukia
Dabar, priklausomai nuo mašinos, tokiam matarui būtų nuo 45 eur. Jei norit, kad keraminiu, o ne grafitiniu tepalu sriegį patepčiau, tai dar keli eurai, nes jis rupuže brangus. Bet tas tepalas elementui nepadės vistiek, tai prasmės maža. Padės tik priežiūra, kad kuo mažiau būtų važiuojama su negyva žvake
Beje, praeitą savaitę sutikau žmogų (keičiau jam dirželį), kuris tokiam motorui žvakes keitėsi pats ir padarė didelę klaidą - nusiėmė visą EGRą pilnai, t.y. su visa antifrizo pūsle, kas yra Obsoliučiai nereikalinga, nes 1,2 žvakės prieinamos nuėmus EGRo elektrinę dalį, t.y. patį vožtuvą, o 3-4 prieinamos tiesiog taip. Na gerai, reikia atsijungti alsuoklio vamzdį, kuris mėgsta lūžtiO kai nuimamas šilumokaitis, paskui tą veiksmą lydi daug problemų, kurios susijusios su vamzdžio "išmetimo kolektorius-EGR" prijungimu atgal. Tai ten apgadino ir vamzdelį, ir pūslę, ir vistiek neužmovė chamuto, ir nesandaru, dūmelį sau pučia. Nebesiėmiau tvarkyt prieš Naujus, nes nenorėjau įklimpt ir sutikt juos garaže
O tavo matarui, Viliau, žvakių keitimas, skubant, padaromas per 15min Tai yra daug greičiau, negu senoliams XUD motorams, nors pas juos nelūžta išvis niekad. O tokiam kaip tavo, lūžta labai retai, tad aš dar nesu nulaužęs.
Kas dėl užkepusių atsukimo, aš stengiuosi jas atsukt, bet viskam yra savo ribos. Jei suksi užkepusią ir ji nesugirgždės, tai nieko ir nepadarysi. Jei sugirgžda, vadinas elementas nagare sujudėjo, tai yra šansų, kad visokie purškalai, sukinėjimai pirmyn atgal šimtą kartų ir t.t. duos vaisių Kiekvienos žvakės, kaip ir užkepusio nulaužto purkštuko, ištraukimas, reikalauja pastangų ir rizikos sugadinti galvą, todėl man asmeniškai daug geriau, jei atsisuka ir už tą žvakę paimt ten 20eurų, negu neatsukt ir kruštis rizikuojant motoru, už brangiai.Sveiki
Sveiki, gal tadas atsakys arba kazkas kitas. SItuacija tokia kad per salcius neina uzkurti peugeot 407 2006m. Hdi 100kw.Ijungus degima prie salciu pakaitinimo spirale dega apie 20s. ir vis isjungiant ir vis kaitinant po kurio laiko truputi sumazeja spirales rodymo laikas, bet prie dideliu salciu neina uzkurti. Vienas zmogus teige, kad Peugeot siu modeliu pakaitinimo zvakes padarytos taip jog jeigu nors viena zvake neveikia, sistema isjungia visas, bet paskaicius daugiau info ir tado postus, matau kad nesamone man cia pasake, kad gali viena ar dvi neveikti. Zvakes tikrino man per fiske ir sako kad atseit jos veikia.