Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 407 2.0 hdi pakaitinimo zvakes


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#41 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 20 - 14:24

Iš gamyklos ten nebūna visai jokio tepalo. Toms žvakėms, kurios atsisuka be bėdų, keramikos nėra prasmės naudoti, varį aišku galima. Bet dar naudojant varį, reikia atsižvelgti, kad varis yra metalas, o metalų poros turi labai įdomią savybę - elektrocheminę koroziją. Tai su jomis reikia dirbti tik gerai apgalvojus ir pažįstant tą vietą ir jos sąlygas, kurioje tepamas vario tepalas. Nes tepant ant žvakių sudarome netgi dvi metalų poras, t.y. aliuminis/varis ir varis/plienas.

Apie plieną ir varį mažai turiu žinių, bet aliuminis su variu - tikrai labai nekokia pora - paklauskit elektrikų, ar galima jungti tarpusavy aliumininius ir varinius laidus susukant.

Tik ne automobilių elektrikų, o senųjų namų ūkių elektrikų, t.y., kur nėra drėgmės ir skrutkės nuo seno būdavo labai populiarios ir netgi aprašomos senuose elektrotechnikos vadovėliuose, geriausi mazgų tipai ir t.t., kaip išgauti kuo daugiau kontaktinio paviršiaus ir t.t.

 

Čia tik mano asmeninė nuomonė, pagrįsta tuo, ką va parašiau. Ji tikrai yra ginčijama. Aš renkuosi grafitą ten, kur atsisuka; ir keramiką, ten, kur lūžta. Grafitas yra labai laidus, bet nekoroduoja ir taip pat nebijo karščio iki daug didesnių temperatūrų, nei varis.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 20 - 14:24

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#42 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Parašyta 2016 sausio 20 - 23:21

sunkiai besisukancias zvakes geriau atsukinet pirmyn-atgal principu, ar atsukinet letai i viena puse? vieni pataria vienaip, kiti sukt ir viskas, nes tipo pirmyn-atgal galima uzvelti sriegi. kokios jusu nuomones?


  • 0

#43 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 20 - 23:33

tik pirmyn atgal..sriegi uzvelti galima tik jei zvake kreivai isukta, bet tada jau nieks nepades, tik sekme..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#44 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2016 sausio 21 - 03:06

jei dirbti pagal tehnologija,kas met reikia zvakes issukti ir sutepti,ir nereikia tu pasaku is gamyklos nesuteptos,taip,gal nesupteptos bet tai daro konvejeris,ir neteisingai.Atkreipkit demesi,kad sulauzyti butent ta numirusia zvake  nera lengva,Koksas,ji uzsikoksuoja


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 sausio 21 - 03:10

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0