2.9 152 kw netraukia ir meta klaida
#41
Parašyta 2016 kovo 05 - 23:17
Kaime daug neziurejau, buvo itarimu su kolektorium kur stovi purskalai, buvo kolektorius atkibes nuo motoro per 3 mm tai itariau ji, emiau lauk..
Pamatavau tuo paciu spaudima cilindru, visu 12 baru. Masina praktiskai nesikuria, koseja ir gesta is sykio arba nesikuria.. pora sykiu pavyko uzkurti, del to kad.bekankinant apsilo dujos ir.dujom dirbo gerai ( aisku i gaza irgi sunkiai reaguoja, bet bwnt jau dirba idealiai).
Diagnostika rodo slegio reguliatoriaus klaida...
Uzkurus dujom maciau rode kazka 340mbar.. uzkelus daugiau apsuku iki 400 rode.
Pora akumu nusodinau, daugiau nebekankinau..
Esim prie duju kompo atjungimo kai bus daugiau laiko...
Stebuklai kazkokie vyksta.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#42
Parašyta 2016 kovo 06 - 00:55
Gelezine kantrybe pas tave
#43
Parašyta 2016 kovo 06 - 06:36
O tai kad su Laimonu daret diagnostika, ligos nenustatet kas kur kame? tai vat jei ne Eddy rankos kurios ne subinej auga ir kantrybe, tai pakolkas ir pezo ne gavno. o isivaizduok jei paprastas zmogelis, kuris kokiam kaimeli gyvena ir meistrai ten tik sudarankiai, tai senai tokiu atveju pezo butu prakeikta ir gavno pavadinta
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#44
Parašyta 2016 kovo 06 - 07:44
O toliau ziuresim.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#45
Parašyta 2016 kovo 06 - 07:59
Eddy, perskaites is sono zmogus pagalvos jog po mano diagnostikos masina nebesikuria...! ;)O tai kad su Laimonu daret diagnostika, ligos nenustatet kas kur kame? tai vat jei ne Eddy rankos kurios ne subinej auga ir kantrybe, tai pakolkas ir pezo ne gavno. o isivaizduok jei paprastas zmogelis, kuris kokiam kaimeli gyvena ir meistrai ten tik sudarankiai, tai senai tokiu atveju pezo butu prakeikta ir gavno pavadinta
Nebuvo pas manes Eddy, as tik buvau per KOMPA teamviewer pasijunges nuotoliniu budu prie kompo. O tai toli grazu ne diagnostika Ka pavyko nustatyti, tai visos 4 lamda pievas rodo bei isiurbimo slegio sensorius karts nuo karto pagrybauja. Zodziu cia jau neuztenka parametru matyti per kompa, reikia jau ardytis, testinti ir pan...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 kovo 06 - 08:01
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#46
Parašyta 2016 kovo 06 - 08:10
kazkaip telefonu normaliai neeina isdestyt minties, tai sorry laimonai, to parasyt nenorejau. mintis buvo ta, kad po mano ranku ecu atjungimu protas susisuko galutinai
laimonas trumpai ir aiskiai paaiskino.
tikiu, stebuklu nebuna, galbut paprastas menkniekis, bet man sudetingai sviecias
atjunginesiu dujas, izoliuosiu nuo variklio, bus lengviau sprest, kai dujas bus galima atmest.. ka cia zinosi, gal susitvarkys, kai lamdos i vezias ieis.. Nes lamda dabar cia dujos tik taip paveikt gali.. niekas kitas.
katik pamaciau, kad is tevuko anketos parasiau..
(Eddy)
Šį pranešimą redagavo Duksas: 2016 kovo 06 - 08:11
#47
Parašyta 2016 kovo 06 - 18:38
Kas per yranga duju kompas ir t.t.? Netikiu kad duju kompas taip gali cia tau pridaryti, nebent pats duju kompas sugedes
#48
Parašyta 2016 kovo 06 - 19:28
Duju kompas kazkoks lenkiskas, man nelabai girdetas. Pavadinimas " Nevo plus" 6cyl . o pati iranga reduktorius, purkstukai matosi jau is rimtesniu ( ne lenkiski)
Siandiena isanalizavau iranga. Atjungiau kompa nuo pravodkes.. Deja pats kompas tik atjungiia pursktukus benzino ., daugiau pats kompas nieko nebevaldo.. visus laidus sekiau is duju kompo pravodkes.. tai nei i lamda nei i OBD jis niekur nebesijungia...
Dujos atjungtos, variklis praktiskai nesikuria iskarto gesta. arba uzsikuria, kalatojas, gazo nepriima ir gesta po kiek laiko kalatojimosi.
palei duju kompa susiradus jo jungimo schema - tai matyti kad dar jis su 12 laidu jungiasi i pacia OBD pravodke masinos.. taciau , pas mane tu laidu nera kad eitu i obd ar tuo labiau i lamdas.. lamdos nesijugnia i dujas ir nera nei schemoj ju..
Arba stovi koks atskiras blokelis, kuris kazkur pasleptas ir pajungtas i OBD kazkur salone. ar i lamdas.. taciau po kapotu, pravodkeje daugiau niekas nepajungta..
PP2000 rodo sia klaida dar net neuzkurus "air inlet manifold function" istrynus klaida, isjungus degima ir vel ijungus si klaida vel atsiranda. ir masina nesikuria arba kuriasi , kalatojas, ir uzgesta.- gazo nepriima..
Siandien patikrinom - praskambinom ta oro slegio daviklio laidus - jie puikiausiai susisiekia su masinos kompu..
planavajau pabandymui ideti sena oro slegio davikli ir pakeist pati isiurbimo kolektoriu kuris yra be isgreztu skyliu purkstukam bei vakomo reduktoriui pabandymui, taciau nebespejau.. padarysiu kita karta. jei tas slegio daviklis tikrai blogas, idejus kita kazkas turetu pasikeist.
dar tuo paciu praskambinsiu lamda zondo laidus ar jie visi tiesiogiai nueina i ECU...
Nes jei stovetu koks apgavikas ant ju, kai kurie laidai nesueitu su kompu.. patikrinsiu sita kita karta...
Blogiausia, kad nesimato pravodkeje nieko jungta.. tai kas buvo pajungta (dujos) tai prie pat masininio kompo fyskes..
garantija kad ir lamdos vejus teberodo, nes matos kad pats duju kompas neitakoja... bet nuo ko tie vejai joms svieciasi neaisku, kazkas kazkur pajungta giliau ir paslepta.. siaip palei kompa duju ziurint jo schema, matosi, kad jis turetu jungtis i OBD fyske, bet pats kompas nesijungia, nebent blokelis koks pasleptas atskiras.
greiciausiai ir automato klaidos ir bedos su automatu buvo tik del blogu kompo parametru.. gavo blogus signalus is ECU i deze ir ismesdavo dezes klaida...
Laimonai, gali pakartot, koks turi buti slegis (air manifolt pressure) laisvomis apsukomis ir tam tikrais sukio diapozonais ?
Kokia naujo jo kaina galetu buti, jei nera brangus pirkciau be baimes ir pakeisciau., drug jis cia kaltas ir oro pakankamai nepaduoda
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 06 - 19:36
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#49
Parašyta 2016 kovo 06 - 20:17
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#50
Parašyta 2016 kovo 06 - 20:25
tai apie tai ir as mastau, bet duju kompas ir jo pravodke tiksliai iziurejau, laidu daugiau nebesijungia.. tevukas irgi ziurejo mano, tai jis irgi sako kad keistai, bet daugiau laidu is pravodkes niekur nebesijungia...
o kuro kieki duju kompas speju jis mato is tu paciu purkstuku nukirptu laidu, is ten gauna signala purkstuku atsidarymo laika ... palei ten jis ir matuoja ciuju..
palei duju schema tai matyti kad vaizduoja, jog 12 laidu dar jungiasi i OBD jungti.. ...
greiciausiai kazkoks atskiras blokelis kazkur pasleptas kuris jungiasi i sistema ir resetina kompa. nes is duju kompo laidu daugiau nebera.........
su slegiu tikrai kazkas nebe to, vakar kai paziurejau tai vejas ten buvo..
anyway.. bandysiu perziuret dar....
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 06 - 20:35
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#51
Parašyta 2016 kovo 09 - 15:13
Laimonai, nerealu
Turbūt pirmas žmogus, apie kurį girdžiu, kuris REALIAI sugeba burti iš tirščių ir internetu nustatyti gedimus.
Jei reikia, daro diagnostiką be mašinos ir be savo įrangos, teamvieweris rodo vaizdą, per skaipą pasikalbi...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 09 - 15:13
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#52
Parašyta 2016 kovo 09 - 15:53
Pasitaisau, ne diagnostika. Bet kad nereiktu dar plaktis iki gargzdu ir butu aisku bent live parametrai, team viewer budu pasijunges prie masinos paziurejo gyvus parametrus....
Garantuoju, tokoo zmogaus , nuosirdaus ir is sirdies norincio padet pagelbet, nerastumet, o ir dauguma jus laiko neturetumet ir nenoretumet internetu pasijunge kazka paziuret virtualiai, nes esat labai uzimti.. taigi.. nesidziundzavojam ..
Laimonas darbo metu uzsiemes nesivargina telefonu paaiskint viska, nekalbant kad vakarus aukoja man kai gali kazka garaze kitiem padet gyvai esant.
Tai nebuvo diagnostika - tai buve live parametrai...
Nebukite tiesmukiski ir tiesiai nepriimkit zodzio diagnostika...
Cia jau trumpai mes neismaneliai taip sakome.. o jus uz zimta zodi priimat kaip rimta diagnostikos nuatatyma...
Zodz..
Siuo atveju buvo laimono protas, o mano rankos, laimonas ziurejo, diktavo ka reikia, o as dariau ka reikejo
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 09 - 15:59
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#53
Parašyta 2016 kovo 10 - 02:52
Nesipyzdavokit is zmogaus, padejo man is sirdies bent paziurejo gyvus parametrus pasake kad gryba pjauna lamdos bei matuokle.
Pasitaisau, ne diagnostika. Bet kad nereiktu dar plaktis iki gargzdu ir butu aisku bent live parametrai, team viewer budu pasijunges prie masinos paziurejo gyvus parametrus....
Garantuoju, tokoo zmogaus , nuosirdaus ir is sirdies norincio padet pagelbet, nerastumet, o ir dauguma jus laiko neturetumet ir nenoretumet internetu pasijunge kazka paziuret virtualiai, nes esat labai uzimti.. taigi.. nesidziundzavojam ..
Laimonas darbo metu uzsiemes nesivargina telefonu paaiskint viska, nekalbant kad vakarus aukoja man kai gali kazka garaze kitiem padet gyvai esant.
Tai nebuvo diagnostika - tai buve live parametrai...
Nebukite tiesmukiski ir tiesiai nepriimkit zodzio diagnostika...
Cia jau trumpai mes neismaneliai taip sakome.. o jus uz zimta zodi priimat kaip rimta diagnostikos nuatatyma...
Zodz..
Siuo atveju buvo laimono protas, o mano rankos, laimonas ziurejo, diktavo ka reikia, o as dariau ka reikejo
Ei, kolega, ramiakas
Mano toj viskas tiesiogine žodžių prasme parašyta.
Bandžiau pagirti, kad netingi ir atranda laiko tokiais dalykais užsiimti. O kas svarbiausia - sugalvoja būdą tam atlikti Ir praktiškai pažeidžia senai suformuotą faktą, kad gedimo be automobilio negalima nustatyti, o tuo labiau internetu. Jūs su Laimonu būdą radot prie automobilio prisijungt per internetą, ir netgi gazą pamaigyt, raktelį pasukinėt, fiškes pajunginėt telefonu
Aš Laimonui ir taip pakankamai dėkingas už visą pagalbą ir konsultacijas, kad drįsčiau kažką neigiamo pasakyt.
O čia mano pagyros turbūt sarkastiškai ar ironiškai pasirodė iš pirmo žvilgsnio? Nesu aš toks šlykštukas
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 10 - 02:55
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#54
Parašyta 2016 kovo 10 - 12:41
nu jo, tada atsiprasau, nes ne taip supratau
o jeigu vel i tema...
pirkausi nauja slegio davikli MAF. taciau rezultatu nedave jokiu. pirkau, kad butu ramu paskiau.. galvojau, gal dinks klaida..
klaida dingo slegio daviklio., bet masina ir toliau uzsikurus perpilinejo benza, spjaudesi ir geso, ir toliau sunkiai beuzsikurdavo - gazo nepriimdavo, kalatodavosi..
Tada per PP2000 padarius RESETa variklio kompo., variklis uzsikure ir dirbo graziai, kaip niekur nieko... taciau esme lieka ta pati, staigaus gazo nemegsta meta klaida, atjungia cilindrus
Na bet bent jau kai reikia bus galima vaziuot...
Silaleje nuvarius dar pas viena "rimtuoli" jis irgi manes neprieme, bet dave taurageje zmogaus numeri, kuris uzsiema benzino ipurskimo ssistemom., antradieni vaziuosiu, varisiu jam sita daikta..
Pats jau nagu prikisau kur begalejau.., uzteks man jau, perzegnoju, jau nebezinau ka jam dar "nupirkt"
dar per gazavimus, nusprogo, sulauze issipletimo bakelio davikli . skilo jo fiksavimo vieta prie tarpinikes (matyt nuo karscio buvo sukietejus plastmase ir luzo), ir isvare skysti is bakelio ir kas po spaudimu dar isejo..
aa ir dar vo....
MAF rodo laisvom 350 mb.... spaudziant gaza jis dideja....
jeigu atjungiu vakumo vamzdeli kuris eina i garu surinkeja po keleivio sparnu priekiniu - slegis sukyla iki 500.
Visada galvodavau, kad kartais pradeda kalenti voztuvai... vakar issiaiskinau, kad ne voztuvu kalenimas man budavo kaip daugumai situ 152 kw varikliam....
cia klaksi benzino garu surinkejas.... jausmas kaip voztuvai, ir visada galvodavau kad cia jie....
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 10 - 12:53
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#55
Parašyta 2016 kovo 10 - 14:16
Jei MAPas (ne MAF, nes MAF yra oro srauto matuoklė Mass Air Flow, o MAP - manifold absolute pressure) rodo tik tiek, tai nebus čia nesandarumai kokie.
Žiūrėk ieškosi ieškosi, gaminsi gaminsi, o po to kai užsiknisi ir dalim ardysi, dziūrką kolektoriuj rasi, kaip mano kolegai buvo, ar kokią sulankstytą droselinę sklendę.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#56
Parašyta 2016 kovo 10 - 14:51
Tiesa, kai pries keiciant ta MAP kai laimonas ziurejo buvo dvigubai didesnis slegis koks 700-800 jei gerai pamenu.., bet tada ir pats kolektorius buvo uzdetas , uzsandarintas hermetiku tarpine jo...
Nors kiek anksciau jokiu hermetiku netepdavau, bedos nebuvo..
Jei sakai tadai apie tai, kad del tokio slegio, kazkur gali but dar kiaura,, tai gal man vertetu ideti kita kolektoriu nuo c5 variklio ?
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 10 - 14:54
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#57
Parašyta 2016 kovo 10 - 19:32
Na slėgis būna tik pas turbo benzus arba kai kolektoriuj šauna benzino arba dujų garai. O šiaip vakuumą turėtų rodyti.
Na iš mano praktikos ir būdavo, kad laisvomis keturcilindriai varikliai ten rodo kokius 700-900, o mintelėjus per tapkę - smarkiai kristi, nes kol nepakyla apsukos ir variklis neįsisuka, nepradeda stipriau siurbti, kolektoriuj sąlygos priartėja atmosferos sąlygoms.
Laimonas tikrai geriau žino, kaip kas turi būti šitam varikliui, bet irgi parašė juk apie 900mbar vakuumą ant laisvų. Tai kažkas tokio turėtų ir būti
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 10 - 19:33
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#58
Parašyta 2016 kovo 12 - 00:41
Mano patirtis ir žinios ryškiai skiriasi nuo jūsiškių
MAP rodo absoliutų slėgį t.y slėgį nuo idealaus vakumo,kurio neįmanoma žemėje pasiekti.
įkeliu video iš asmeninės kolekcijos.Ten kur skalė manometro nulis,tai map rodys 1000mb arba 100 kpa.
šiuo atveju diagnostika rodytų 300-400 mbar .Pagal MAP rodmenis įsiurbimo kolektoriaus kiauruma sunku nustatyti,nes tai priklauso nuo droselinės sklendės padėties ir variklio sūkių.Kartais pašalinus nesandarumą , MAP rodmenys pasikeičia tik 20 mbar.
Pasiimi panelės valikio ir purski ir nereikia dviračio išradinėti.
#59
Parašyta 2016 kovo 13 - 15:14
Eddy, perskaites is sono zmogus pagalvos jog po mano diagnostikos masina nebesikuria...! ;)
Nebuvo pas manes Eddy, as tik buvau per KOMPA teamviewer pasijunges nuotoliniu budu prie kompo. O tai toli grazu ne diagnostika Ka pavyko nustatyti, tai visos 4 lamda pievas rodo bei isiurbimo slegio sensorius karts nuo karto pagrybauja. Zodziu cia jau neuztenka parametru matyti per kompa, reikia jau ardytis, testinti ir pan...
liamdos pievas ir rodys,jei misinys bus netinkamas,gerai cia viens pasake.."gelezine kantrybe",o kodel misinys netinkamas,dusta cuiaudo ir pan,as asmeniskai tikrinciau numeriu1 uzdegima(auksta itampa)ir pacia gelezi(motora),o tik veliau liamdos,katalikai..
Pasikartosiu,aukstos itampos rite("babyna")gali ir dirbti kazkuriame is cilindru 50% efektyvumu,su siuo reikaliu susiduriau jau ne su viena auto,simptomai panasus..
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2016 kovo 13 - 15:17
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#60
Parašyta 2016 kovo 16 - 10:06
607 isvarytas i taurage, pas tu, kas uzsiema vien su benzu ir ju ipurskimais. tegu aiskinasi jo netraukimo priezasti..
man jau gili matematika, kaip neturinciam placiu ziniu su jais. galeciau testuotis pravodke tobuleti, o tam laiko daug irgi nera, kai i garaza geriausiu atveju nuvaziuoju 1-2 kartus i savaite.. tai siuo atveju as speju susitvarkyt tik, aiskius dalykus, kas po akimis blogai.
Jau antra diena, stovi 607 tauragei, ziniu dar nera.
Neturiu vilties po tikro.. Nusiteikes, kad nieko nepadarys.
Davaziavau i taurage vienu benzu, dujas ir ECU ju turiu atjunges nuo pravodkes.
kai jau reikejo imtis masina - vel ECU nemate automato., ijungus degima mete automato klaida., bet i tai nusispjauta, vaziavau kaip yra.
kol davaziavau i taurage (30km) koki 10 kartu ismete cilindrus, bet ne visus , koki 1-2. ant neutralo imusus dar vaziuojant uzgesinu, uzkuriu, pavaziuodavau koki kilometra kol vel ismesdavo.
Na o taurageje, jau kai reikejo ivaryti i aikstele, susitarus jau su meistru, liepe pastatyt masina prie garazo., - Uzkuriu, automatas vel idealiai veikia jokiu klaidu., o bet taciau nusprogo babyna.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0