Jeigu vibruoja tikrai labai stipriai, tai tikrink, ar nebus taip, kad variklis kažkur remiasi tiesiai į kėbulą.
Esu turėjęs tokių atvejų, kad atvažiuoja dėl vibracijos, o ten:
1. dėžės pusė visa nukritus ant traverso ir variklis visas skersas. Kadangi remiasi ne pačia dėže, o pusašiu, tai nuvalgė lauk ir granatos gumą. Du kartus tokį atvejį turėjau, tai vienąkart žmogui atsileido pagalvės kronšteino varžtai nuo dėžės, o kitąkart pats kronšteinas išlūžo iš dėžės kartu su dėžės gabalu
2. Tiesiog nulūžę pagalvės ausytės ir dėžė pakritus truputį žemyn. Kadangi variklis buvo šešiukė, tai ne itin baisiai ir jautėsi, bet pakeitus pagalvę pasidarė liuks.
3. Lūžo pagalvę prie kronšteino prisukantis varžtas (M8 sriegio vienas varžtas laiko pusę variklio) ir variklis nukrito kronšteinu ant lonžerono.
jei tiesiog daugokai, palyginus su kaip turi būti, vibruoja, tai gali būti, kad pagalvę neteisingą įdėjot (bent jau didžioji dešinės pusės (keleivio) tikrai turėtų būti tepalinė, bet iš senų tas tepalas dažniausiai jau būna išbėgęs, o dėžės tai velnias žino - panašiau ten į gumos gabalą, bet kad ji dirba ant pakabinimo, tai neplyšta beveik niekad, tai niekas jos nekeičia ir užtat brangi). Apatinė balansinė paprastas sailenblokas.
Bet va svarbu, kad jei pagalvių skylės ovalios, tai prieš priveržiant varžtus, gerai prajudinti motorą, kad jis padoriai atsistotų ten, kur jam labiausiai patinka ir laisviausiai jaučiasi, kitaip sakant, kad pagalvių guma nebūtų įtempta. Arba dar vienas variantas, kad keitei turbo, tai ar su duslintuvo pakabinimu ir laisvumu viskas tvarkoj? Vienas dažniausių visokių susidaužymų ir vibracijų šaltinių būtent duslintuvas.
Tiesa, dar dažnai pasitaiko su ta dešinės pusės pagalve, kad ji nuo senatvės ir stipraus tampymo galingu varikliu (ypač, jei prilaikantis kauliukas tu išplyšusiom gumom ir nebeprilaiko) susėsta tiek, kad pradeda liestis metalu į metalą. Tada irgi analogiškas atvejis tiems trims, nes praktiškai variklis ant kėbulo
Edited by tadas1991, 2016 March 24 - 00:23.