Labai daug komentarų, bet to ko paklausiau atsakymo vis dar nėra..
P.s P406 su bosh systema.
P.s.s Kokia kaina pas Tauriu gal žinot?
Parašyta 2016 birželio 16 - 21:03
Labai daug komentarų, bet to ko paklausiau atsakymo vis dar nėra..
P.s P406 su bosh systema.
P.s.s Kokia kaina pas Tauriu gal žinot?
Parašyta 2016 birželio 16 - 21:08
Čia tik tamstos tokia kreiva nuomonė ... Surinks dėžę, nuvešiu ant stendo, ir galės tuomet tamsta spręsti ar galėjo grabavozo agregatai tokį sukimo momentą laikyti ar vistik teks nuomonę pakeisti...
"Tamsta" ketvirtus metus 2.2hdi vaiko, paskutinius du metus su ~200ag. Ir patikek kokiu "dargu" duodu Deze kiek zinau nelabai skiriasi, tai tavo tie 66kw pacipuoti tai dezei taip pat kaip alkoholikui 3% alus - 0 emociju sukelia. Nepatinka man kreivu nuomoniu reiksti, stengiuosi remtis asmenine patirtimi arba ziniomis. Ten jau del sistemu jautrumo, tai kaip ir Tadas sake, siemensus visada laiko kapriziskesniais, bet ne tiek kad nuo 20kw pradetu viskas byreti paeliui. Laimono postas neblogas cia buvo ant dienu ir juokingas ir taiklus, siulau paziuret paskutines temas ir pasiskaityti, kad suprasti kame reples.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 birželio 16 - 21:14
Parašyta 2016 birželio 16 - 21:24
...Deze kiek zinau nelabai skiriasi, tai tavo tie 66kw pacipuoti tai dezei taip pat kaip alkoholikui 3% alus - 0 emociju sukelia...stengiuosi remtis asmenine patirtimi arba ziniomis...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 16 - 21:41
Aš ir. Kadangi neturiu nei reikiamos įrangos, nei tokio supratimo apie diagnostikos subtilybes, kurias turi forumo asai, tai po pirkimo automobilis buvo nuodugniai apžiūrėtas ir įvertintas Peugeot serviso. Dieną prieš tai ir techą praėjo iš pirmo karto. Tad nemanau kad kažkas blogo buvo su stoviu. Sutikit, kad nerealu, jog per 8mėnesius tokie remontai yra protu suvokiami. O dėl dėžių "vienodumo" tamstai dar reikia info pasirinkti .
Kad jau taip sneki, tai butinai pasirinksiu, nors ner ten kam technolgiskai labai skirtis. Tai net ne sankaba. Peugeot servisuose tokie "anatjukai" dirba, kad jiems iki musu forumo zinovu tokiu kaip Tadas, Paulius ar Laimonas tai toooli tooooli. Masina galejo vaziuoti, techniskai tvarkingai atrodyti, bet niekas tau nepasakytu, kad ji jau +500k km nubegus. Nesutinku, kad nerealu. Dar ir ne tokie dalykai realus
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 birželio 16 - 21:42
Parašyta 2016 birželio 16 - 22:51
Kitą savaitę sumesiu dyno kreives su esamu čipavimu ir po jo panaikinimo- bus atstatytas gamyklinis galingumas/ galia, programa perrašyta į originalią. Bus 40e velniop, bet bent aiškumo įneš.
Cia 40 euru uz dyno+perrasymas Lietuvoje? Jei taip, tai papigai...
Parašyta 2016 birželio 17 - 06:23
Čia bus 2 matavimai- čipuotas ir originaliai. Tuomet bus matyt kas pakito ir ar minėti gedimai kažkaip su tuo susiję. Matavimas nuo 20e iki 30e skirtingose kontorose. Programą perrašys į originalią nemokamai.Cia 40 euru uz dyno+perrasymas Lietuvoje? Jei taip, tai papigai...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 17 - 06:28
siaip maciau as evx pezuko deze..nu reduktoriaus pusej issisketus..korpusas trukes vidinej pusej...siaip jau tos dezes be priezsties neissitasko, tai arba tikrai jau buvo gatava anksciau, arba per didelis sukimo momentas.. o siaip del evx atvejo, siulau palaukti skaiciu, tada daugkas paaiskes..o kas del cipavimo, as niekad nebuvau pries ir tik uz, taciau reikia i daug ka atsizvelgti cipuojant..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2016 birželio 17 - 07:16
Pas Peugeot yra tik vienas variklis, kuri galima chipuot (cia tik mano nuomone). Tai 2.2HDi 98kW(94kW) senukas. Ir tai tik kokia 15%-20%, kad nebutu pasekmiu, kokie veleneliai pavarge prasisuks nuo zvaigzdutes. O senom geldom lekusiom 400k ir skaiciuojanciom 12 metu ir daugiau isvis NEGALIMA keist jokio softo... Cia mano nuomone. As visada pries chipavima bandau atkalbet, AR TIKRAI REIKIA. Nu blemba, ypac 2.0 siemens 66kw, gal ir vaziuos jis ilgai, bet jei jau buvo viskas ant ribos, purkstuku su ziburiu nerasi... Apie 2.7HDi isvis nekalbu. Trakst pusiau alkuninis ir turim Reno/Pezo/Gavno. Ir nereikia lialialia, jog yra TEISINGAS tiuningas ir NETEISINGAS. Zinau kaip tas "teisingas" atrodo, kai klientas "O ka cia padarei, ka nieko nesijaucia???... dek daugiau! nes cia ner tolko, DAUGIAU NORIU PRIE ZEMU DAUGIAU!!!!..." Ka nori klientas ta ir gauna. Kitas hardcoro nori is 66kw, na ka as galiu pasakyt...
ITOGO, jei masina netraukia (pravaziavus tam kas supranta, kaip jis realiai turi vaziuot, o ne DRAUGEEELIUJ kur BMW E39 3.0D vairuoja), vadinas reikia REMONTUOT, o ne CHIPUOT. Aisku, galima neremontuot ir tiesiog pachipuot kad geriau trauktu, bus SUPER. Kuri laika. Bet paskui atsidaro piktzaizde kvadratu.
Aisku laukiam Dyno rezultatu. Bet manau, jog EvX 307 buvo ant to kritinio LUZIO ir jau deze uzdavo siek tiek ir sankaba savo jau atidirbus, nekalbu apie purkstukus. NETIKIU NETIKIU NETIKIU kad chipavimas ypac Tauriaus galejo tau sup... masina. Nebent buvai masinoje ir sakei POWER POWER POWER, more POWERRRRR!!!!! Imanoma suknist tiek motora tiek deze per kokius 300km, jei sukelt viska iki negaliu, bet ar tu to prasei, cia jau kita kalba
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 birželio 17 - 07:23
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2016 birželio 17 - 07:45
Tiek iki čipavimo, tiek po jo techninis stovis buvo geras (lyg ir ), jokių defektų ar numatomų remontų. Nuvežta protingai pačipuoti, apie jokius power'ius nebuvo nė kalbos. Perrašė programą, padarė test draivą, pasakė jog dūmo nemeta, važiuoja tvarkingai, programą koregavo dar kartą. Po čipo buvo patarta šalinti katalizatorių, tą ir atlikau. Nuo čipavimo iki šios dienos (per 8mėnesius) nuvažiuota apie 14K km. Per tą laiką vien tepalai buvo pakeisti 3 kartus (Valvoline 5w), tad apie kažkokius taupymus ar neremontavimus man neminėkit . Tikėti ar netikėti kiekvieno asmeninis reikalas, aš išdėsčiau savo šiokią tokią patirtį ir tiek. Kaltinti nieko nesiruošiu, sutarta, kad Taurius perrašys viską atgal, o kreivėmis pasidalinsiu, gal kam pravers....Ka nori klientas ta ir gauna. Kitas hardcoro nori is 66kw, na ka as galiu pasakyt...
ITOGO, jei masina netraukia (pravaziavus tam kas supranta, kaip jis realiai turi vaziuot, o ne DRAUGEEELIUJ kur BMW E39 3.0D vairuoja), vadinas reikia REMONTUOT, o ne CHIPUOT. Aisku, galima neremontuot ir tiesiog pachipuot kad geriau trauktu, bus SUPER. Kuri laika. Bet paskui atsidaro piktzaizde kvadratu...
...NETIKIU NETIKIU NETIKIU kad chipavimas ypac Tauriaus galejo tau sup... masina. Nebent buvai masinoje ir sakei POWER POWER POWER, more POWERRRRR!!!!! Imanoma suknist tiek motora tiek deze per kokius 300km, jei sukelt viska iki negaliu, bet ar tu to prasei, cia jau kita kalba
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 birželio 17 - 08:36
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Parašyta 2016 birželio 17 - 08:56
Del chipavimo tai ash tik toki klausimuka. Jei palikti resursai ir t.t. Viskas ten gerai laiko ir t.t. Tai kokio bb psa koncernas ish karto negamina chipuotu auto? Leistu nuo konvejerio chipuotus ir visiems butu zjbs tai manau liecia ne tik PSA grupe bet ir Audi volvo bmw grupes.
O vat neleidia cipuotu todel, kad negali. Iskur manai ta galia atsiranda po cipavimo(kalbu apie minimalu cipavima, o ne POWERRRR) ogi oro tarsos saskaita. Gamintojas turi tilpti i normas ir pateikti kuo mazesnius tarsos skaicius todel ir turim visokius EURO5, EURO4....Yra riba kai variklis dirba nebeefektyviai(zaliuoju poziuriu) daugiau tersia, todel tada jo galia yra apribojama. Uztenka nuimti tas ribas ir turi zymiai gyvesni varikli( va butent ant sito 66kW labai pasijaute tas) bet labiau tersi. Tas labiau nera 2x, 10x ar pan, bet yra labiau ir gamintojui negalima to sau leisti.
Parašyta 2016 birželio 17 - 09:31
O vat neleidia cipuotu todel, kad negali. Iskur manai ta galia atsiranda po cipavimo(kalbu apie minimalu cipavima, o ne POWERRRR) ogi oro tarsos saskaita. Gamintojas turi tilpti i normas ir pateikti kuo mazesnius tarsos skaicius todel ir turim visokius EURO5, EURO4....Yra riba kai variklis dirba nebeefektyviai(zaliuoju poziuriu) daugiau tersia, todel tada jo galia yra apribojama. Uztenka nuimti tas ribas ir turi zymiai gyvesni varikli( va butent ant sito 66kW labai pasijaute tas) bet labiau tersi. Tas labiau nera 2x, 10x ar pan, bet yra labiau ir gamintojui negalima to sau leisti.
Ir ne tik del to, + dasideda ir tai, jog inzinieriai dirba tam, kad masina atlaikytu be didesniu remontu garantini laikotarpi(remontas is gamintojo kisenes butu). O paskui pofig.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2016 birželio 17 - 09:47
del tu galiu skirtumu, dar ir marketingas veikia..imkim kad ir ta pati 2.0hdi 66 ir 80kW, taigi 66kw salone yra pigesnis variantas, o 80kw jau keliais tukstaneliai e brangesnis buvo, o realios investicijos i IC ir vamzdyna, gamintojui, buvo gal tik puse to pabrangimo, va cia daugiau galios standarte, auotomatiskai daugiau paimama euru is pirkejo..nes is esmes varikliai tokie pat, o va skirias galgumas ir kaina skiriasi.. taip daro absoliuti dauguma gamintoju, tipo siulo laabai placia varikliu gama, nors puse tu varikliu identiski tik skirias kodo raides, ecu programa ir pora papildomu navarotu ideta...
Nu zodz, laukiam evx matavimu rez. ir zesim kokie skirtumai, tada galesim tiksliai atsakyti ar issiarde deze nuo suk. momento, ar tiesiog jau buvo gatava pries tai..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2016 birželio 17 - 13:32
savaji 406 pries metus cipavau, taurius perase programa as tik nuskaiciau ir ikeliau.. ejo prasukinedamas sankaba ir ratus kasdamas pavarom iki siu metu istempe., matuokle ar kazkas nusprogo., nebeturi ciongo., matuokle per diagnostika ziurint nesukelia reikiamo slegio... planuose vistiek ji dar padaryt su tauriaus pagalba kiek eis.. niezti isbandyt ka standartinis 80kw motoras gali.
aisku sankaba kuri jau dabar prasukinejama buvo, bus keiciama.
dabartinei renuskei 06 metu jau irgi tariausi del egr salinimo ir galios kelimo.,, idetas kitas motoras, restauruota turbo.. ziuresim ka laikys..
esu toks zmogus, noris patirt savo kailiu.
manau laikys., nesu dragsteris, bet parako tureti norisi.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 birželio 17 - 14:21
Pas Peugeot yra tik vienas variklis, kuri galima chipuot (cia tik mano nuomone). Tai 2.2HDi 98kW(94kW) senukas. Ir tai tik kokia 15%-20%, kad nebutu pasekmiu, kokie veleneliai pavarge prasisuks nuo zvaigzdutes. O senom geldom lekusiom 400k ir skaiciuojanciom 12 metu ir daugiau isvis NEGALIMA keist jokio softo... Cia mano nuomone. As visada pries chipavima bandau atkalbet, AR TIKRAI REIKIA. Nu blemba, ypac 2.0 siemens 66kw, gal ir vaziuos jis ilgai, bet jei jau buvo viskas ant ribos, purkstuku su ziburiu nerasi... Apie 2.7HDi isvis nekalbu. Trakst pusiau alkuninis ir turim Reno/Pezo/Gavno. Ir nereikia lialialia, jog yra TEISINGAS tiuningas ir NETEISINGAS. Zinau kaip tas "teisingas" atrodo, kai klientas "O ka cia padarei, ka nieko nesijaucia???... dek daugiau! nes cia ner tolko, DAUGIAU NORIU PRIE ZEMU DAUGIAU!!!!..." Ka nori klientas ta ir gauna. Kitas hardcoro nori is 66kw, na ka as galiu pasakyt...
ITOGO, jei masina netraukia (pravaziavus tam kas supranta, kaip jis realiai turi vaziuot, o ne DRAUGEEELIUJ kur BMW E39 3.0D vairuoja), vadinas reikia REMONTUOT, o ne CHIPUOT. Aisku, galima neremontuot ir tiesiog pachipuot kad geriau trauktu, bus SUPER. Kuri laika. Bet paskui atsidaro piktzaizde kvadratu.
Aisku laukiam Dyno rezultatu. Bet manau, jog EvX 307 buvo ant to kritinio LUZIO ir jau deze uzdavo siek tiek ir sankaba savo jau atidirbus, nekalbu apie purkstukus. NETIKIU NETIKIU NETIKIU kad chipavimas ypac Tauriaus galejo tau sup... masina. Nebent buvai masinoje ir sakei POWER POWER POWER, more POWERRRRR!!!!! Imanoma suknist tiek motora tiek deze per kokius 300km, jei sukelt viska iki negaliu, bet ar tu to prasei, cia jau kita kalba
Temos autoriui... As manau cia viskas graziai paaiskinta. Kai as dariau remapa mane irgi atkalbinejo ir paaiskino galimas pasekmes..O kai seimoje ne vienintelis auto, tai nesuku sau galvos kad kas ir nutinka.Pasiryzes as savo liuta nukarsinti ir jis mirs su manimi. Ispanijoje zmones pachipuoja uzdroztus dizeliukus pardavimui...
Jeigu negalvoji uzlaikyti liuto ilgai.. Pirmyn chipuok savo malonumui o paskui i skelbima. Bet pasikartosiu jei liutas tvarkoje nera reikalo ir lysti.
Parašyta 2016 birželio 17 - 23:14
Deze kiek zinau nelabai skiriasi, tai tavo tie 66kw pacipuoti tai dezei taip pat kaip alkoholikui 3% alus - 0 emociju sukelia.
Dėžės labai skiriasi. Pas 66kw visur dėta BE dėžė, kuri ėjo ant beveik visų XU ir EW (išskyrus gal turbininį ir gal dar 2.2, nors dėl 2.2 negarantuoju) benzinkų ir ant silpnesnių dyzelių (1.8D/TD, 1.9D/TD, 1.6HDi 66kw ir pan.). Taip pat ją dėjo ir mažesniuose automobiliuose (kaip 307 ar Xsara) ant 80/79kw dyzelių. O šiaip kur rimtesni varikliai (turbo benzas, 2.1TD, dvilitris 80/79kw, 2.2 ir visi galingesni naujesni) ir didesni automobiliai, visur naudotos ML5 ir ML6 5/6 pavarų dėžės, kurios yra gal pusantro karto sunkesnės ir gerokai didesnės. Ten jau skiriasi ir sankabos konstrukcija, ir gerokai rimtesni pirminio veleno ir pusašių šlicai, tai manau rimčiau ir vidus sutvertas.
Darysiu aš kažkada ne pačiu tolimiausiu metu tokį bolidą, su 80kw dvilitriu, ir kadangi bus mažame automobilyje, tai mausiu BE dėžę, greičiausiai nuo 1.9TD, ir kokią nors padoresnio skersmens originalią sankabą. Kolegos, kurie dirba su variklinių kompų programavimais, sako, kad galima pasiekti 110-130kw. Žiūrėsim, kaip tai gausis ir kaip laikys. Sulaužyt aš nebijau, nes tų dėžių priversta dabar yra pas žmones.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 birželio 18 - 14:03
Dėžės labai skiriasi. Pas 66kw visur dėta BE dėžė, kuri ėjo ant beveik visų XU ir EW (išskyrus gal turbininį ir gal dar 2.2, nors dėl 2.2 negarantuoju) benzinkų ir ant silpnesnių dyzelių (1.8D/TD, 1.9D/TD, 1.6HDi 66kw ir pan.). Taip pat ją dėjo ir mažesniuose automobiliuose (kaip 307 ar Xsara) ant 80/79kw dyzelių. O šiaip kur rimtesni varikliai (turbo benzas, 2.1TD, dvilitris 80/79kw, 2.2 ir visi galingesni naujesni) ir didesni automobiliai, visur naudotos ML5 ir ML6 5/6 pavarų dėžės, kurios yra gal pusantro karto sunkesnės ir gerokai didesnės. Ten jau skiriasi ir sankabos konstrukcija, ir gerokai rimtesni pirminio veleno ir pusašių šlicai, tai manau rimčiau ir vidus sutvertas.
Darysiu aš kažkada ne pačiu tolimiausiu metu tokį bolidą, su 80kw dvilitriu, ir kadangi bus mažame automobilyje, tai mausiu BE dėžę, greičiausiai nuo 1.9TD, ir kokią nors padoresnio skersmens originalią sankabą. Kolegos, kurie dirba su variklinių kompų programavimais, sako, kad galima pasiekti 110-130kw. Žiūrėsim, kaip tai gausis ir kaip laikys. Sulaužyt aš nebijau, nes tų dėžių priversta dabar yra pas žmones.
Ah, mat kaip. Klydau. Aciu uz informacija
Parašyta 2016 birželio 19 - 17:09
Man padare taurius is 80kw i 105kw, viskas tvarkoje, tik vienas purkstukas pavarges, bet vaziuoja dabar bent siek tiek, aisku prasukineja sankaba 4-5 begiu uzmynus, taip ir turi buti, desim kazka rimtesnio ateityje. Palyginimui su a6 2.4 121kw sedanu, ejau lygiai nuo 120km/h per puse kebulo i prieki islindau.
Parašyta 2016 birželio 19 - 20:03
Man padare taurius is 80kw i 105kw, viskas tvarkoje, tik vienas purkstukas pavarges, bet vaziuoja dabar bent siek tiek, aisku prasukineja sankaba 4-5 begiu uzmynus, taip ir turi buti, desim kazka rimtesnio ateityje. Palyginimui su a6 2.4 121kw sedanu, ejau lygiai nuo 120km/h per puse kebulo i prieki islindau.
Gal užtenka to vaikų darželio mašinos sveria vienodai, o 15kw slabnesnė duoda į kaulus
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 birželio 19 - 21:03
diawolo, pas peugeota kaip suprantu tas galingumas tikras..o audes bukle nezinoma..o kad audziu benzai, isskyrus turbavykus, nevalina tai cia viesa paslaptis. o siaip a6 dar ir 20kg sunkesne..o jei dar vairuotojas sunkesnis, plius degalu bako uzpildymas, plius neaiski bukle, va ir dejo per sona...as su savo Lybra 2.4jtd irgi daug ka per sona dedu..bet tai ne faktas, kad mano auto drago karalius.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0