Teisingai, jubiliejų galima matuoti ne vien kilometrais, jau kaip ir metai, pridaviau pirmąjai servisinei praktikai: pakeitė tepalo ir salono filtrus, kažkokį sandarinimo žiedą, sąskaita čia:
https://goo.gl/photo...uinu8Z77PrLFG2A
Esu tikrai patenkintas, kilometražas, aišku, menkokas, nesu keliautojas (bet rengiuosi pakeliauti po vakarinę Lietuvą jau greitai). Auto gražus, sportinis režimas veža, labai lengva lenkti ir greitai važiuojančias ir ilgas fūras - su tokiu varikliu jautiesi saugus ir valdantis situaciją O variklio garsas labai malonus ;) Važiuoklė kietoka, šiek tiek nervuoja kai važiuoji nelygiu asfaltu (ne lopytu, o su įdubimais ar kaip čia išsireiškus). Neįtikėtina, tačiau, aš kaip beveik 2m ūgio, galiu beveik ištiesti kojas už pedalų (be abejo kvaila ir nerekomenduotina važioujant), bet kai norisi kelio sąnarius patampyti ilgesnėje kelionėje - tą padaryti galiu nesustojęs pakelėje ir man tai didelis pliusas Prie mažo vairo greitai pripratau ir dabar man normalaus dydžio vairas juokingiau atrodo Visus parodymus virš ekrano gerai matau. Kruizo kontrolės mygtai protingai sudėti ant tvirtos lazdos, lengva naudoti, praktiškai galima važiuoti vos ne visą kelią užmiestyje net neliečiant jokių pedalų.
Yra ir nervinančių dalykų, bet tai - smulkmenos. Viena iš jų - kažkaip sunkiai užsidaro bagažinės durys, turi su nemaža jėga jas visuomet uždarinėti. Toks jausmas, kad po dar kelių tokių uždarymų - jau visai nebeužsidarys Dar porankis, kuris yra labai patogus pasidėti dešinę ranką ir važiuoti tokioje keistoje padėtyje, neužsifiksuoja normaliai. Ir nuolatos cypiantis stabdžiai - čia man wtf.. Ar sausa, ar drėgna, važiavimo pradžioje cypi kaip senas autobusas, vėliau dingsta.