Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.7HDi alyvos pasirinkimas

Kokia alyva tinkamiausia?

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 102

#1 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 03 - 23:33

Sveiki kolegos, zinau kad cia yra siu motoru esamu ar buvusiu juzeriu ir greiciausiai busimu del modeliu su siais varikliais krentanciu kainu, todel kyla klausimas del teisingos alyvos pasirinkimo. Internetas pilnas informacijos ir turbut net per pilnas, todel geriausia butu kad pasidalintu informacija tie kas su siais motorais vazineja, kokius tiksliai tepalus susipyle, kiek km pravaziave ir pastebeje pokycius(kompensatorius garsas, bendras variklio darbas, indeklu prasukimas(klynas), alkuninio luzimas galbut)... Visi komentarai kaip (gaidys, VBS ar draugelis sake) neidomus, ju pakankamai internete pilna arba su argumentais prasom http://www.landrover...php?topic=433.0todel idomiausia paciu patirtis. Klausimas stojasi del to kad paC su tokiu vazineju ir noriu kiek imanoma isvengt galimu bedu...anksciau vazinedamas su liaudies pripazintais ir patikimais PSA motorais didelio demesio i alyva nekreipdavau, todel susipyliau turbut ne visai tinkama siam motorui( TOTAL 5W30 QUARTZ INEO LONG Life).. Laukiu patirciu ir pamastymu :)


  • -1

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.953
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 04 - 03:17

Jei be FAPo važinėji jau, tai viskas gerai su tuo long laifu. Jei dar yra FAPas ir yra minčių, kad ne pačiais artimiausiais mėnesiais jis bus traukiamas lauk, tai reiktų INEO ECS pilti. Tą rekomenduoja gamintojas, su priedais tam filtrui jis ir yra.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 04 - 11:57

o kaip su kokybe alyvos? visokiu gandu sklando ir nesinori susipilt kokia padielka, kokia butu tikrai kokybiska?
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#4 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 vasario 04 - 13:02

Shell jau devynerius metus pilu į tą patį motorą ir viskas gerai. Paskutinė buvo pagaminta Katare iš dujų. Pirkdavau per pažintis iš didmenininko, o parduotuvėse jos kaina kosminė, tai kažin ar verta išlaidžiauti.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 vasario 04 - 13:13

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#5 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 841
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 vasario 04 - 19:24

Pilk tu ta Total ir viskas bus ok tik parink pagal duomenis,Total ar Elf abi jos geros alyvos,dar pasikartosiu kad su Elfu mano busas jau numyne 790 000km ir toliau rieda (tfu tfu tfu per kairi peti),mano p307 Elfas supiltas,Pasate irgi elfas.Kadangi pats savo kailiu sia alyva isbandes tai ir galiu rekomenduot.Galu gale kiek tu prasuki km per metus ir kiek zadi laikyt masina?ar verta parintis del tos alyvos?jei po kokiu 50000km parduosi ta puga tai tau bus nesvarbu jau ka tu ten pylei.Pilk tai masinai tinkama alyva pagal specifikacijas ir tiek

Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2017 vasario 04 - 19:33

  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.535
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Juoduliai: 308 & Alfa 156 sportwagon

Parašyta 2017 vasario 05 - 17:24

apie alyvas trumpai,kuo krutesnis pavadinimas tuo daugiau sansu klastote gauti,o aplamai yra Eneos tokia alyva kokybiska iki kurios dar nedasikase "chemikai"


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 05 - 19:42

Teko skaityt kazkur apie Eneos, bet atlikti testai parode kad vistik nera ten jokio stebuklio...Kas girdet apie Liqui Moly ar Bardahl ?


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#8 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 841
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 vasario 05 - 22:29

apie alyvas trumpai,kuo krutesnis pavadinimas tuo daugiau sansu klastote gauti,o aplamai yra Eneos tokia alyva kokybiska iki kurios dar nedasikase "chemikai"

Tereikia nepirkt turguj ir visokiose mini neaiskiose detaliu parduotuvese tepalu ir nebus tu klastociu.Atstovai tepalu ir dideli prekybcentriai shudo nepardavines,negasdinkim tautieciu.
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#9 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 09 - 22:07

As pilu LIQUI MOLY Top tec 4300  5w-30, specifikacijos kaip rekomenduoja PSA siam varikliui  - PSA B71 2290,  API/ACEA - C2.

Pilu jau treti metai, viskas ciki. Tik gink die neklausau gamintojo, kai sako kad keisti galima kas 30 k km. Briedas. Keiciu kas 8-10 k. km. Tai mirtinai svarbu siam varikliui.

EGR pas mane isprogramuotas ir atjungtas, FAP veikia kol kas idealiai. 


  • 0

#10 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 13 - 09:28

cia siek tiek info is range rover klubo zmogaus kuris kasdien juzina ir tvarko siuos motorus:

Labas,

sveikinam Pežus :)

Žmona važinėja 607, taip kad irgi pažįstami auto. Tiesa tik 2 litrai:)

Grįžtant prie 2.7 TDV6, kas mano nuomone reikalinga daryti kad variklis gyventų ilgiau:

1. Alyva jokiu būdu ne 5W30, o 5W40. Kadangi yra DPF, tai reikia ieškot MidSAPS arba LowSAPS alyvos. Kaip pavyzdys gali būti Motul X-Clean 5W40. Kodėl tokia alyva - http://www.landrover...php?topic=433.0, tik atsižvelgiant į DPF, reikalinga vidutinio/mažo peleningumo alyva.
2. Išoperuoti/išprogramuoti DPF ir EGR, ir naudoti normalias geras alyvas, pvz Mobil 1 Delvac SHC 5W40
3. Sekti kad radiatorius būtų švarus, o termostatas neužstrigęs uždarytas. Jokiu būdu neperkaitinti variklio! Jei variklis perkaista, alyva suskystėja, tepimas iškart pablogėja. Variklio alyva gali perkaisti ir jei variklis ilgai dirba tuščiąja eiga.
4. Purštukų balansas! Jei purkštukas pila tai dalis alyvos keliauja į karterį ir alyva skiedžiasi bei didėja alkūninio lūžimo tikimybė, jei nedapila gali kažkada pradegti stūmoklis
5. Niekada nevažinėjam nepašildę variklio, ypač su DPF! Esant šaltam varikliui ir aukštom apsukom dalis dyzelino nesudega ir patenka į karterį ir žudo alyvą. Jei tuo metu bus deginamas DPF, tas pavojus išauga dar kelis kartus. Kad pakaitinimo žvakės ir Webasto žiemą turi būt tvarkoj tai savaime aišku :)
6. Alyvą KEIČIAM KAS 10 000km, longlife tai pasakos tiems kas nori greičiau pirkti sekantį auto, kuo ir yra susinteresuotas gamintojas :)

O dėl alyvos siurblio tai jei įtempėjo tvirtinimo vieta atrodo ne taip kaip čia http://www.rimmerbro...m--i-GRID013003tai reikia keisti. Buvo kažkiek siurblių, kur aplink įtempėjo tvirtinimo varžtą "mėsos" buvo mažai ir įtempėjas nulūždavo.

Be abejo kad visa tai ką parašiau darai savo apsisprendimu :D
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#11 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.627
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 vasario 13 - 12:08

vyciau, ka cia nukopijavai, dauguma punktu visiski kliedesiai.

1) sitam varikliui tik 5w30 alyva tinkama, del itin mazo skesmens tepimo kanalu ir keliu kitu konstrukciniu variklio niuansu.pvz Total Quaryz Ineo ecs 5w30(low emission)

cia yra diaugiau niunsu, bet nerasysiu, nes tingiu.jei kam reiks pasiskambins papasakosiu.

2)isoperuoti isprogramuoti kazka reikia tada, kai tai nebeveikia tinkamai, jei tinkamai veikia operuoti nereikia..taciau jei auto virsijes 150k km rida, dazniausiai dpf jau buna tik ismetimo stabdis, o ne ekologijos generuotojas, taigi nuo tokios,mazdaug, ridos reiktu bent karta i pusmeti pasitikrinti, arba tiesiog atsisakyti DPF,  del egr buna ivairiai, buna jie veikia gerai ir 500k km, kartais pamirsta ir ties 100k km, taigi normali diagnostika ir prieziura reikalinga sitiem auto..aisku jei viskas atliekama laiku, tai sukelia maziau bedu..

3) aisku perkaitimas sitam varikliui tikrai didele beda, taciau alyvai nuo to nieko neatsitinka, jokia normali sintene alyva nepasiekia iskydimo temperaturos standartiniuose motoruose..perkaitimas pavojingas paciai variklio geleziai, nes blokas aliuminis ir perkaitus, paskui netinkamai atvesus tiek blokas tiek galvos gali issikraipyti ir tada jau turesi atlikti kapitalke..ir siaip sitie varikliai kad perkaistu dirbant laisva eiga praktiskai neimanom net su uzdarytu termostatu..nebet lauke +40 ir dar karts nuo karto pagazuosi..baisiausia jiem yra ausinimo flanso trukimas, kai isbegus ausinimo skysciai variklis staiga netenka ausinimo ir jei tai atsitinka varikliui dirbant laisva eiga yra daug maziau bedu, negu kad tai atsitiktu lekiant autostrada kokiu 140km/h.

4) siemens kuro sistemoj is purkstuku balnso paziurejimo darant diagnostika nauda labai menka..nes jis neparodo nei ar purkstukas pila, ar nedapila..parodo tik kad koreaguojamas purkstuku darbas..kartais balansas visu buna arti 100 proc., taciau buna kazkokiu bedu, kurios pasireiskia prastu uzsikurimu ar pabarskejimu variklio..isemus paaiskeja kad puse purkstuku gatavi..o buna kartais kad balansas issilakstes i sonus baisiausiai, paaiskeja kad purkstukai idealus..paskui atidziau pazejus randi pradegusi purkstuko lizda, arba kritusia kompresija kazkuriuose cilindruose..nu zodz, balansas tik absoliuciai orientacinis dydis ir juo nereiktu kliautis, kaip apibudinanciu purkstuko darba..

5) del variklio pasildymo..siaip nesudegimas, esant tvarkingai sistemai, gali ivykti tik pirmus kelis variklio sukius esant labai saltam..o siaip esant saltam vyksta papildomas pasildymas pakaitinimo zvakemis, todel, jos aisku turi veikti, taciau esant viskam tvarkoje, jau po pirmuju keliu variklio darbo sekundziu, viskas ten sudega normaliai..jei nesudega, kazkas netvarkoj yra..siaip sildyt galima kokia minute dvi ir jau galima vaziuot..is esmes, jei auto stovi lauke, sildyt verta kol nusigramdai langus ir isesmes gali iskart vaziuot, nereikia tik drozti redlinais kol saltas ir tiek..o jei nori komforto, nueijei, uzkurei, grizai namo atsigerei su seima silto gerimo ir atejes jau radai pasilusia auto..o jei nori daugiau komforto ir silumos - perki benza.

6) naudojant normalia kokybiska alyva, pilnai uztenka ja keisti kas 15k km..tai yra patikrinta, isbandyta savo kailiu ir su daugybe ivariu varikliu, dyzeliniu ir benziniu, tame tarpe ir su 2.7hdi.. keiciant alyva, kiekviena karta reikia keisti ir oro filtra ir alyvos filtra savaime suprantama..o kuro filtra reikia keisti kas antra alyvos keitima..isskyrus auto kur eina korpusiniai kuro filtrai, ten reikia keisti kas trecia alyvos keitima...


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#12 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 13 - 13:14

Dekui kad nepatingejai parasyt toki teksta :) as tiesiog skaitinejau ju temas apie sita varikli nes jie ten atrodo gerokai daugiau su juo tureje yra problemu ir daugiau ju issprende todel aktyviausiam dalyviui ir parasiau nes jis ir pats su tokiu jau ilgai vazineja ir dar bekeleje naudoja, o uzsiemes buvo ir tepalu parinkimu...tuos patarimus gavau is jo asmeniskai todel pakopinau ir cia :) pats nesu taip giliai lindes ir domejesis sitais 2.7 , bet renku informacija kad poto tureciau maziau problemu ir tiek :)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#13 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.627
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 vasario 13 - 13:44

is esmes range roveriai pagrinde ir turi bedu su situo motoru..psa modeliuose jos daug retesnes..tik visiskai uzleisti modeliai susiduria su variklio gedimais..arba laiku nepastebejus ausinimo bedu jie sugenda...jo jei jis ten bekelei naudoja, tai aisku kad jam gali perkaisti ir reik rinktis tirstesnius tepalus..taciau siaip gatves moedeliai ypac jei stovi lauke, turi buti pildomi tik 5w30 alyva..ir siaip jei imant psa modelius, tinkamai priziurint sitas motoras tarnauja tikrai ilgai ir laimingai...


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#14 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 13 - 14:41

aciu, nuteikei optimistiskai, pilsim kas priklauso ir naudosim toliau kolkas sekmingai...beje klausiau del APD tai pas juos visai kita eina 6hp26, bet alkuniniai sekmingai luzta, todel manau kad sakyt jog pagrinde del dezes sita beda butu neteisinga...greiciau tai tik vienas is variantu del ko taip atsitinka ir tai tik turbut tada kai stipriai dauzyt pradeda...
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#15 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.627
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 vasario 13 - 15:05

pas range roverius luzineja dazniausiai del prastos prieziuros ir long life serviso..dauguma zmoniu kurie atvyksta su tokiais gedimais sako kad tepalus keite kas 30k ir nekreipe demesio i vis mirktelnancia tepalo lepute..del prasto tepimo prasuka indeklus ir luzta alkuninins..plius didelis kebulo svoris,bei 4x4, padidina perkrovima varikliui, del ko irgi kencia variklio apacia..o psa grupej, beabejo, deze vienas pagrindiniu gedimu, kuris sulauzo alkunini..beje dauguma zmoniu, kurie kreipesi su rande roveriais ir variklio defektais, minejo, kad ju auto buvo didinta variklio galia programiskai, cipuota, tas irgi nepridejo sveikatos.


Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2017 vasario 13 - 15:07

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#16 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 13 - 16:00

Supratau:)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen Xantia Activa 2.0 TCT XU10J2E

Citroen C5 08' 2.0 HDi

Ex P406 V6


#17 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 vasario 14 - 08:28

kuro filtra reikia keisti kas antra alyvos keitima..isskyrus auto kur eina korpusiniai kuro filtrai, ten reikia keisti kas trecia alyvos keitima...

Jeigu tai galima pritaikyti ir P406 HDi, o aš nuvažiuoju 15000 km per metus, tai kuro filtrą pakanka keisti kas du metai? Kuras švarus, tik iš Orleano.


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#18 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 841
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2017 vasario 14 - 10:17

Jeigu tai galima pritaikyti ir P406 HDi, o aš nuvažiuoju 15000 km per metus, tai kuro filtrą pakanka keisti kas du metai? Kuras švarus, tik iš Orleano.

Paprasciausia taip skaiciuoti kas tepalo keitimus mano nuomone,as pvz lengvajai intervalas kas 3 keitimas(intervalas10kkm) keiciu viska,oro kuro salono,busui intervalas 25kkm tai keiciu viska kas 2tra keitima
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#19 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.627
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 vasario 14 - 10:19

bivaini, jei pili, kaip sakai, normalu kura tai gali ir filtra keisti kas 2 metai..jam tikrai nieko neatsitiks, aisku jei naudoji normalu filtra, o ne koki JCpremium ar sct..tikrai neverta pilant normalu kura keisti filtra kaskarta keiciant tepalus, 30k km yra visiskai normali rida, normaliam kuro filtrui.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#20 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 465
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 14 - 12:36

PauliusJ labai logiskai viska surase. O tie punktai, kur pakopinti buvo, as juos buvau skaites ir citru ir roveriu forume, visi tiki kaip i teve musu, bet ten net nespecui su logika man puse ju prasilenkia. Paulius labai graziai viska paaiskino.

As asmeniskai keiciu tepealus kas 10 k km, nes mazai vaziuoju labai, tai karta i metus ir gaunasi tas keitimas. Keiciu viska, tepalus, filtrus visus, tame tarpe ir kuro kasmet. Masina man sildyti nereikia, mano coupe yra elektriniai sildytuvai, tai uzkuri ir picia silta ora. VAziuoju ramiai kol neusyla variklis.

Tiesa, daznai trumpi atstumai, bet mato ir trasos. Kai variklis siltas, duodu pasportuot kartais proto ribose, sveika jam tikrai. O tepalus keiciu 5w30 liquid molly pagal gamintojo specifikacijas. Ir tpfu tpfu tpfu, jokiu bedu su varikliu iki siol. Beja, buvo luzes ausinio sistemos flansas, bet as ta pastebejau ta pacia akimirka, nes stovejau salia masinos prie parduotuves. 

FAP veikia, norejau jau du kartus isprogramuot, Taurius atkalbejo, sake jis veikia idealiai, tik del trumpu atstumu kiek dazniau regeneruoja.

EGR pasalinau tik nupirkes, sito gemaro nereikia, Taurius labai graziai isdeste argumentus, kodel jis blogis dar didesnis nei FAP. 

Svarbu sekti kad nepradetu smugiuoti APD, va sitas reikalas tikrai gali sulauzyti alkunini. Aciu die, pas mane 130 000 rida jau, taciau APD dirba kai laikrodis, ta prasme begius musa nejuntamai. 


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0