Kai narsai is telefono, yra apacioj mygtukas "pilna versija". Tada viska rodosenbuviai, jus senbuviai, vietoj lazdavojimo paieska pasinaudotumet...
https://peugeot-klub...liu-pardavejai/
plius tel. nr sviecia po visais mano postais..aisku jei narsot is mob. irenginio, tai parasu nesimato, taciau jei is pc - atidziau ziurekit...zmogai per googla numeri surade sugeba paskambint..
#81
Parašyta 2017 vasario 27 - 15:17
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#82
Parašyta 2017 vasario 28 - 19:52
senbuviai, jus senbuviai, vietoj lazdavojimo paieska pasinaudotumet...
..aisku jei narsot is mob. irenginio, tai parasu nesimato, taciau jei is pc - ..................
Ajajai, kokie mes protingi, galim net seną-durną paspardyt...
Taip, kompas remonte, mobiliakas kol kas gelbėja, todėl ištraukt numerį iš debesies sunkiau, nei paklaust. Įsivedžiau į sąrašus, kai išsiaiškinsiu papildomus reikalus ir atkasiu biudžete lišnus centus - būtinai skambinsiu...
#83
Parašyta 2017 kovo 01 - 10:03
ok, manau, bendraudami gyvai ar telefonu lengviau rasim bendra kalba..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#84
Parašyta 2017 kovo 03 - 00:02
Jo, forumuose ir internetuose taip būna, kad su žmogum visiškai nesusišneki, o gyvai susitikus viskas normaliai.
Bet daug dažniau, kad forumuose viskas normaliai, o gyvai susitikus - balvonas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#85
Parašyta 2017 kovo 03 - 17:43
Jo, forumuose ir internetuose taip būna, kad su žmogum visiškai nesusišneki, o gyvai susitikus viskas normaliai.
Bet daug dažniau, kad forumuose viskas normaliai, o gyvai susitikus - balvonas
Nemaišytų ir man tuo įsitikinti. Gal susitinkam kada?...
#86
Parašyta 2017 kovo 04 - 06:02
Nemaišytų ir man tuo įsitikinti. Gal susitinkam kada?...
Jei vien tik tam, kad kažkam kažką įrodyti ar parodyti, tai nėra prasmės
Per trumpas gyvenimas, kad kažkam kažką bandyt įrodinėt apie save. Daugumai netinku, o tie, kuriems tinku, dažnai ir man tinka, bet ne visada...
Bet jei išpuls kokia proga prie automobilio arba labiau rekreacinė, prie brangaus alaus bokalo, tai kodėl gi ne
Galit užsukt kada, dabar dažniausiai dirbu Šiaurės garažuose, kartais savo tėviškėj Savanoriuose netoli hyper maximos, kartais šiaip kur nors komandiruotėje. Darbo laikas labai kintamas ir nenuspėjamas, tai galima rekreaciniais tikslais, kai dirbama prie savų mašinų arba iš idėjos, sutikti ir gana nestandartiniu laiku, arba visiškai standartiniu laiku nesurasti. Mano vidurinis išsilavinimas buvo meno mokykloj gautas, ir diplominį darbą dvyliktos klasės atlikinėjau skulptūros dalykui, tad galima sakyti, kad ta prigimtis niekur nedingusi yra.
Va, matot žinutės laiką. Čia ne ankstyva žinutė, čia vėlyva
Opelių šiaip netaisau, bet kažkodėl OPcomą turiu (vienas klientas atidavė, nes per metus nuo nusipirkimo taip ir nesusiinstaliavo), o ir šiaip žmonės tokie nagli yra, kad kartais įprūdija kokią nesąmonę padaryt. Dabar va garaže nakvoja Audi A4 su paleistais diržais. Ėmiau bamperį, leidau į priekį televizorių su radiatoriais. Nu blem, negalvojau, kad gyvenime tokią nesamonę kada daryčiau, kaip pumpedūzo diržus, o dabar sau darau. Nuo rytojaus netgi velenų lygiavimo įrankų komplektuką 1.9 pumpedūzo ir 1,6TDI ir 2.0TDI komonreilinių diržams keisti turėsiu
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 kovo 04 - 06:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#87
Parašyta 2017 kovo 18 - 06:59
OPcomas megejiskas interfeisas,opeliams saab ir t.t yra normalus GM GDS2 ,netgi launch yra geresnis ,opcomu net normaliai buso vivaro nepasijungsi
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#88
Parašyta 2019 birželio 04 - 14:08
#89
Parašyta 2019 birželio 04 - 14:55
Tinka. Ir net LABAI
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#90
Parašyta 2019 birželio 04 - 20:34
Nezinau, kuom remiantis Laimonas sako, kad LABAI tinka, bet nematau prasmes pilti Low saps tepalus i variklius be suodziu, tiesiog pilciau ir piluosi analogus be low saps, kuri is esmes orentuota tik i tai, kad nesikimstu DPF'as, o ne i geresni variklio/turbos tepima.
#91
Parašyta 2019 birželio 04 - 21:57
Nezinau, kuom remiantis Laimonas sako, kad LABAI tinka, bet nematau prasmes pilti Low saps tepalus i variklius be suodziu, tiesiog pilciau ir piluosi analogus be low saps, kuri is esmes orentuota tik i tai, kad nesikimstu DPF'as, o ne i geresni variklio/turbos tepima.
Sutinku su tavim 100%. Bet zmogus klausia ar tinka, o tinka tai tikrai ;)
Kitas klausimas ar apsimoka? Tai va cia PhanT 200% teisus
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#92
Parašyta 2019 birželio 04 - 22:33
#93
Parašyta 2019 birželio 05 - 05:02
Pilk kas priklauso ir nesuk galvos, nes su 2,7 alkūniniu prisieksperimentuosi paskui
O jei jau užkūrus ilgai kompensatoriai tarška, tai galima pabandyt pereit prie 5W40 kažko geresnio. Quartz 9000 neblogas, bet tai labai senos kartos alyva, o Total iš tokios klampos nelabai ką naujesnio siūlo. Nebent Activa linijos, bet jos Lietuvoj su žiburiu ieškot reikia. Liqui Moly geras tepalas, ir turi visokių variantų visokioms klampoms, tik gerokai brangesnis už mūsų prancūziškas alyvas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#94
Parašyta 2019 birželio 05 - 13:50
Nezinau, kuom remiantis Laimonas sako, kad LABAI tinka, bet nematau prasmes pilti Low saps tepalus i variklius be suodziu, tiesiog pilciau ir piluosi analogus be low saps, kuri is esmes orentuota tik i tai, kad nesikimstu DPF'as, o ne i geresni variklio/turbos tepima.
Ką konkrečiai pili? Man irgi atrodo, kad neapsimoka, bet ir po dpf atjungimo iš inercijos toliau pilu Total Ineo ecs 5w30, labiausiai dėl to, kad Total alyva yra viena iš pigiausių iš didžiųjų gamintojų.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 birželio 05 - 13:55
#95
Parašyta 2019 birželio 05 - 19:56
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#96
Parašyta 2019 birželio 06 - 00:03
2s caksejimo yra labai gerai, buna ir 5, ir 10Mano FAP'o irgi tuoj neliks, kompensatoriai po uzkurimo kokias 2s caksi, tai gal kita klampuma bandyt parinkt kad neliktu caksejimo ar vistik likt prie esamu low saps tepalu ir neaukt galvos? Nes kaina ju tikrai nesikandzioja..
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#97
Parašyta 2019 birželio 06 - 06:41
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#98
Parašyta 2019 birželio 06 - 10:10
Ką konkrečiai pili? Man irgi atrodo, kad neapsimoka, bet ir po dpf atjungimo iš inercijos toliau pilu Total Ineo ecs 5w30, labiausiai dėl to, kad Total alyva yra viena iš pigiausių iš didžiųjų gamintojų.
Paskutini karta xado 5w-30 su mid saps (euro 4) pyliau, nes buvo chaliavai atliekamo. Per sekanti keitima itariu mannol extreme i trasa eis, nes jau isbandytas ant senesniu pezuku, kurie puikiai vaziuoja Jei pamoina toki pilti, tai gali i rimtesnius brendus ziureti, tik kad be low saps ir bus okay.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 birželio 06 - 10:12
#99
Parašyta 2019 birželio 06 - 10:18
I kame ten reikalas kad jie caksi? Kazkas blogai konstrukciskai isspresta?
Nežinau, ar blogai, bet tokia konstrukcija, kad kol nesusikelia darbinio tepalo slėgio, tol ir vožtuvai nebūna savo vietose. Matomai kompensatoriai nelabai slėgį laiko, gal taip ir turi būti, o gal tai nuo senatvės. Praktiškai visi pacaksi, bet tik kelias sekundes. Trilitriai, beje, irgi.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#100
Parašyta 2019 birželio 06 - 12:34
Nežinau, ar blogai, bet tokia konstrukcija, kad kol nesusikelia darbinio tepalo slėgio, tol ir vožtuvai nebūna savo vietose. Matomai kompensatoriai nelabai slėgį laiko, gal taip ir turi būti, o gal tai nuo senatvės. Praktiškai visi pacaksi, bet tik kelias sekundes. Trilitriai, beje, irgi.
Tai jei kazkiek benzas pacaksi,tai tinkamiau butu 5w40 ,ar 5w30 ?
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0